Populært innlegg Lopploella Skrevet 14. august 2022 Populært innlegg #67141 Del Skrevet 14. august 2022 EmilieH skrev (1 time siden): Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! Heldige gjerdet. 51 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 14. august 2022 #67142 Del Skrevet 14. august 2022 Lopploella skrev (3 minutter siden): Heldige gjerdet. 😂😂😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 14. august 2022 #67143 Del Skrevet 14. august 2022 EmilieH skrev (2 timer siden): Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! Kanskje hun prøver å unnslippe pappa-razzi 🤭 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. august 2022 #67144 Del Skrevet 14. august 2022 Vimsepims skrev (33 minutter siden): Kanskje hun prøver å unnslippe pappa-razzi 🤭 Eneste som er i nærheten av å være en paparazzi rundt CBE er hennes egen dilter-etter-ektemann, med eller uten kamera eller drone 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 14. august 2022 #67145 Del Skrevet 14. august 2022 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Eneste som er i nærheten av å være en paparazzi rundt CBE er hennes egen dilter-etter-ektemann, med eller uten kamera eller drone Ja det var et ordspill, ment som et 'pun intended'. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. august 2022 #67146 Del Skrevet 14. august 2022 Vimsepims skrev (2 minutter siden): Ja det var et ordspill, ment som et 'pun intended'. Ah.....ja, skjønte det nå 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. august 2022 #67147 Del Skrevet 14. august 2022 Tråden er ryddet for svar til innlegg skrevet av utestengt bruker. Måne, admin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 14. august 2022 #67148 Del Skrevet 14. august 2022 Hun har tidligere sagt hun ikke kommenterer samfunnet, men avlivningen av Freya vil hun poste på story med en trist emoji. Nå kan dette høres ut som damned if you do, damned if you don’t, men hun har jo tidligere hevdet at hennes kanaler er et fristed for krig og tragedier og sånt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri 4 Skrevet 15. august 2022 #67149 Del Skrevet 15. august 2022 Boletta skrev (2 timer siden): Hun har tidligere sagt hun ikke kommenterer samfunnet, men avlivningen av Freya vil hun poste på story med en trist emoji. Nå kan dette høres ut som damned if you do, damned if you don’t, men hun har jo tidligere hevdet at hennes kanaler er et fristed for krig og tragedier og sånt. Hele tråden her er jo damned if you do, damned if you dont 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gameon Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67150 Del Skrevet 15. august 2022 miamiamia skrev (På 13.8.2022 den 17.31): Han følger tydeligvis med her inne siden han må skrive akkurat det... Lars Kristian leser her inne på kvinneguiden hver eneste dag, opptil flere ganger daglig også. Og jeg vet det fra en ganske kul og felles kilde 😅😉 Han er besatt av å følge med, og jeg vet også at livet i bobla til ekteparets "firma" er langt fra misunnelsverdig. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67151 Del Skrevet 15. august 2022 Den storyen der minsten klargjør skolesekken sin fra Beckman til første skoledag skulle vel vært merket som reklame #bestiklassen som LKE så fint påsto at firmaet er når det kommer til håndtering av reklame🙄 53 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67152 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Boletta skrev (8 timer siden): Hun har tidligere sagt hun ikke kommenterer samfunnet, men avlivningen av Freya vil hun poste på story med en trist emoji. Nå kan dette høres ut som damned if you do, damned if you don’t, men hun har jo tidligere hevdet at hennes kanaler er et fristed for krig og tragedier og sånt. Jeg syns ikke man skal kritisere de ytterst få gangene hvor CBE løfter nesa ut av egen navle og bryr seg om verden omkring seg. Mer av dette takk. skruf skrev (20 minutter siden): Den storyen der minsten klargjør skolesekken sin fra Beckman til første skoledag skulle vel vært merket som reklame #bestiklassen som LKE så fint påsto at firmaet er når det kommer til håndtering av reklame🙄 Det er jo helt idiotisk og burde meldes til forbrukerombudet. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Absolutt alle med et snev av interesse for CBE har jo fått med seg at ungens skolesaker er et reklamesamarbeid. Stusselig å måtte selge navngitte ungers hverdagsliv på internett via tusenvis av bilder og filmsnutter for å ha råd til skoleutstyr, men dem om det. Ekstra ille er det hvert fall når de nå bedriver skjult markedsføring, for det er jo ulovlig. Endret 15. august 2022 av Rastebenk 50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 15. august 2022 #67153 Del Skrevet 15. august 2022 Rastebenk skrev (36 minutter siden): Jeg syns ikke man skal kritisere de ytterst få gangene hvor CBE løfter nesa ut av egen navle og bryr seg om verden omkring seg. Mer av dette takk. Helt enig i at det egentlig ikke trenger kritiseres. Men det bryter med konseptet hennes om et «fristed». Skulle tro avlivingen av Freya var på nivå med et terrorangrep eller noe annet hele verden bare må gråte sammen over. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. august 2022 #67154 Del Skrevet 15. august 2022 Så flaut. Moren selger seg både billig og dyrt med halvnakne photoshoots, og så har de ikke råd til en skolesekk. De faktisk ber om spons for en ransel. De må virkelig skamme seg! Fy flate så kvalmende. Stakkars barn! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. august 2022 #67155 Del Skrevet 15. august 2022 Xstrella skrev (3 timer siden): Så flaut. Moren selger seg både billig og dyrt med halvnakne photoshoots, og så har de ikke råd til en skolesekk. De faktisk ber om spons for en ransel. De må virkelig skamme seg! Fy flate så kvalmende. Stakkars barn! Det handler vel ikke om at de ikke har råd. Jeg tror annonsør-utvalget til herr og fru er meget begrenset og at de må ta det de får. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 15. august 2022 #67156 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Isola2 skrev (1 time siden): Det handler vel ikke om at de ikke har råd. Jeg tror annonsør-utvalget til herr og fru er meget begrenset og at de må ta det de får. Beckmann er et anerkjent merke som overhodet ikke hadde trengt å ty til omdiskuterte influensere som CBE. Og det er faktisk annonsøren Beckmann som har hovedansvaret nå når "regler gjelder ikke for meg"-CBE reklamerer for ungens skolesekk med både bilde og omtale i instastories uten reklamemerking. Her er jo også det identifiserbare barnet med i den umerkede reklamen. Det er ingen tvil om at eksponeringen av en lett gjenkjennbar Beckmann-sekk fremdeles har markedsverdi. Jeg anbefaler alle å melde fra til Forbrukertilsynet, her kan man også melde anonymt. Bare husk å skrive hvilken influenser og sak det gjelder: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Sakset inn fra Forbrukertilsynet: "Spørsmål: Hvor lenge etter at jeg har hatt en avtale om å eksponere et produkt må jeg fortsette å merke dette som reklame i nye innlegg? Svar: Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det." https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some Endret 15. august 2022 av Rastebenk 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Danseskjørt Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67157 Del Skrevet 15. august 2022 Fikk en litt guffen og ubehagelig følelse av bildene på storyen i dag (skolestart). Jeg har selv to skolebarn derav den ene er skolestarter, og det kunne aldri falt meg inn å dele så privat øyeblikk med resten av Norge. Er så lei av at hele barndommen deres skal deles. 51 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. august 2022 #67158 Del Skrevet 15. august 2022 Tragisk utlevering! 😩 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67159 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg synes første skoledag er en veldig privat sak, det er kritikkverdig å dele på mors kommersielle reklamekanal. 42 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 15. august 2022 Populært innlegg #67160 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) Forkastelig. Rett og slett. Hører gjerne en begrunnelse for hvorfor dette er ok. Endret 15. august 2022 av pøbelsara 51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå