Emma Marie Skrevet 10. august 2022 #67021 Del Skrevet 10. august 2022 Hva skjer med magen da?🫣 Instastory: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. august 2022 #67022 Del Skrevet 10. august 2022 Har altså løpt 20 km først… så kommer denne beskjeden: «gidder ikke spise frokost/før trening, men skal jeg løpe langt, så tvinger jeg i meg dette motvillig- men det ser jo lekkert ut da. For jeg skal jo inspirere dere» Har jeg forstått budskapet hennes riktig nå? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. august 2022 Populært innlegg #67023 Del Skrevet 10. august 2022 Nei, budskapet er «du er flink om du ikke har lyst på mat». 67 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2022 #67024 Del Skrevet 10. august 2022 Emma Marie skrev (58 minutter siden): Hva skjer med magen da?🫣 Instastory: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Den er tom. Like tom som det meste fra den kanalen. 37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 11. august 2022 Populært innlegg #67025 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Man bør holde seg for god til å kommentere kroppens utseende direkte. Det holder å konstantere at her er det innsug av en tom mage, posering og stramming i et halvmørkt rom, og at dette er en kropp som ikke ligner på kroppen hun fremviser i fullt dagslys, f eks på løpetur. Jeg noterer meg et helt eksepsjonelt bekreftelsesbehov. Du ER bra nok, CBE. Men jeg vil anbefale langt mindre tid foran speilet hjemme i kjelleren og langt mer tid på f eks aviser, jobbseminarer og relevant utdanning. Hjernen trenger også påfyll. Det som fremvises her er kroppspress av første klasse, og det er bekymringsfullt at dette presset kommer fra ei godt voksen dame med to små jenter i huset. Jeg forstår at hjemmebobla er sterk, ufattelig sterk, men man må prøve å ta innover seg at de aller færreste, inkludert egne avkom, kan regne med å leve av å gå hjemme og trene to ganger daglig og fakturere daglig overforbruk på firmaet mens resten av samfunnet sliter med tidsklemma. Endret 12. august 2022 av Ultiva 86 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 11. august 2022 #67026 Del Skrevet 11. august 2022 tullerikke skrev (16 timer siden): Det er ikke bare litt kleint heller☺️ Sitter alltid slik på solsenga jeg... NOT! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woody56 Skrevet 11. august 2022 #67027 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Det som begynner å irritere meg er at hun skal skryte så mye, og da blir man ikke direkte inspirert, men kan lett få dårlig samvittighet. Så synes jeg det hun viser frem i SoMe er utrolig lite mat. Etter 20 km som kanskje skjer en gang i måneden her hos meg, så drikker ikke jeg bare en proteinshake med kaffesmak. Det er det hun viser. Det er ikke sikkert hun bare spiser dette etter trening, men det er det hun viser oss følgere. Det synes jeg er farlig. Jeg liker selv å løpe, men hun virker nesten besatt. Endret 11. august 2022 av Woody56 legge til ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 11. august 2022 #67028 Del Skrevet 11. august 2022 Håper alle dere som har reagert på ovennevnte bilde fra story har rapportert storyen/bildet på Instagram! Det gjøres enkelt ved å trykke på de tre prikkene oppe i høyre hjørnet, og så velge årsak (- jeg valgte «spiseforstyrrelse», siden jeg mener selve bildet er triggende) Hvis nok mennesker rapporterer så risikerer de å bli «shadowbannet», noe som vil redusere synligheten til kontoen. 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 11. august 2022 #67029 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Woody56 skrev (14 timer siden): Det som begynner å irritere meg er at hun skal skryte så mye, og da blir man ikke direkte inspirert, men kan lett få dårlig samvittighet. Så synes jeg det hun viser frem i SoMe er utrolig lite mat. Etter 20 km som kanskje skjer en gang i måneden her hos meg, så drikker ikke jeg bare en proteinshake med kaffesmak. Det er det hun viser. Det er ikke sikkert hun bare spiser dette etter trening, men det er det hun viser oss følgere. Det synes jeg er farlig. Jeg liker selv å løpe, men hun virker nesten besatt. I tillegg en kveldsøkt også😵💫 Endret 11. august 2022 av Urwa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 11. august 2022 #67030 Del Skrevet 11. august 2022 https://instagram.com/frujohansen.no?igshid=YmMyMTA2M2Y= story i dag - om en viss type bilder 😊 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 11. august 2022 #67031 Del Skrevet 11. august 2022 Kan ikke noe for det, men gleder meg litt til smellen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 11. august 2022 #67032 Del Skrevet 11. august 2022 Andrea59 skrev (1 time siden): https://instagram.com/frujohansen.no?igshid=YmMyMTA2M2Y= story i dag - om en viss type bilder 😊 Beste jeg har sett på lenge! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isola2 Skrevet 11. august 2022 Populært innlegg #67033 Del Skrevet 11. august 2022 En uke igjen til hverdagen starter!? Hva består hverdagen hennes av? Løping, frisør og ta bilder av klær i speil? Er det ikke det hun har gjort i hele sommer? #forvirra 61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 11. august 2022 #67034 Del Skrevet 11. august 2022 6 minutter siden, Isola2 said: En uke igjen til hverdagen starter!? Hva består hverdagen hennes av? Løping, frisør og ta bilder av klær i speil? Er det ikke det hun har gjort i hele sommer? #forvirra Men nå kan hun gjøre det med ungene i skole/sfo - ha seg selv 100% i fokus hele «arbeids»dagen 😅 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 11. august 2022 #67035 Del Skrevet 11. august 2022 Løper de seriøst med hunden i denne varmen? Ser Lars Kristian har lagt ut at de har løpt ute nå med hunden, håper ikke det er like varmt hos de som det er her jeg bor! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. august 2022 #67036 Del Skrevet 11. august 2022 Men CBE.no har også utfordringer på jobb! Dvs når jobben begynner neste uke, for de har nemlig ikke TV i treningsrommet.🥹 Hva gir du meg? Jobben, ups, mente løpinga vil jo bli veldig slitsom uten TV. Da skal CBE løpe kl 6 også (hvorfor, egentlig? Ungene går jo på skolen fra 8 og det er masse tid etter det, nå i sommer har de jo dessuten løpt på formiddagen/dagen.) 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 11. august 2022 Populært innlegg #67037 Del Skrevet 11. august 2022 Viktig å late som man er i tidsklemma, sånn at andre folk kan relatere og beundre hvor flink hun er som får tid til å trene.. likevel! 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 11. august 2022 #67038 Del Skrevet 11. august 2022 Er det egentlig forskjell på ferie, helg og hverdag i IG boblen til CBE? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. august 2022 #67039 Del Skrevet 11. august 2022 NewStart87 skrev (55 minutter siden): Løper de seriøst med hunden i denne varmen? Ser Lars Kristian har lagt ut at de har løpt ute nå med hunden, håper ikke det er like varmt hos de som det er her jeg bor! Ihvertfall over 25 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 11. august 2022 #67040 Del Skrevet 11. august 2022 loffen skrev (1 time siden): Viktig å late som man er i tidsklemma, sånn at andre folk kan relatere og beundre hvor flink hun er som får tid til å trene.. likevel! Har sagt det før og den «tidsklemma» de opplever er en vits. De aner ikke hva en virkelig tidsklemme er i det hele tatt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå