Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Etter å ha lest introen på coverbrands.no tror jeg at jeg må bestille meg et par spenner..

"Kolleksjonen er nydelig samling av skjønne perlespenner og glitterspenner i forskjellige sammensetninger som forvandler enkle hårfrisyrer til nydelige oppsatser på 1-2-3."

ordbok.no oppsats

Intet mindre enn fantastisk!

Dette er litt lek med ord, på samme måte som lek med lys og skygge.... Herregud. Den bedriften leverer altså. CarolineBergEriksen.no og Treasures as i et nøtteskall. Lurer på om dette vil vises mere på Bloggerne på tv. Det blir vel det nærmeste man kommer pute-tv og dritflaut for alle?

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Uglesjel skrev:

CBE er jo veldig interessert i hudpleie og velvær. Så hvorfor ikke starte sitt eget merke av det. Da hadde hun i det minste produsert noe ærlig under sitt navn. Og ikke minst solgt noe som folk flest trenger og benytter seg av. Det samme ang hårserie, det er også et godt alternativt området for henne. Både Vendela og Jan Thomas kunne ha vært mentorene hennes. Og veiledet henne i prosessen slik at hun ikke følte at hun svømte på dyp vann. Det og sette navnet sitt på noe billige crap som alle har hatt å årevis er jo ikke akkurat noe god PR for firmaet eller henne som blogger.

CarolineBergEriksen.no har neppe den tyngden som de du nevner. 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, MissLucy skrev:

Jeg ser ingen andre tolkningsmuligheter 🤔

Ikke jeg heller. 

• Liker 3
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Løgn. Det er bare og bla seg fra starten og til nå i bloggen. Så ser man at det ikke stemmer.

Ved å skrive dette bekreftet hun at de faktisk HAR redigert bildene sine heftig etter at de ble avslørt forrige gang, for en sånn rumpe klarer man ikke å trene på seg på så kort tid. Takk for bekreftelsen, Caroline!!!

Skrevet (endret)

Jeg tenker sjefene i Treasures AS ler seg skakke over at folk tror polstringen i sykkelbuksene er muskler.

Endret av Pust
  • Liker 25
Skrevet

Interesssant debatt i kommentarfeltet hos Coverbrands på insta. Jeg tror de har gått seg vill i begrepene og sliter litt med hva de skal kalle de hårspennene. Så mye greiere det hadde vært om de bare sa det var favoritter eller noe lignende, i stedet for å juge på seg at bloggeren har designet hårpynten. Litt ekstra kleint er det jo at de har vært ute i nettbutikker lenge, og at designeren sitter i Ukraina https://www.instagram.com/p/BzSX0PnCgyd/?igshid=563qxo61fwoj

Hvorfor ikke være ærlig på sånt? Bloggeren mister jo sin kredibilitet og kanskje nye annonsører? 

• Liker 30
Skrevet

Har ikke lyst til å være bare negativ, det siste innlegget hennes var veldig godt, syns jeg :) Vakker natur!

• Liker 12
Skrevet
23 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Har ikke lyst til å være bare negativ, det siste innlegget hennes var veldig godt, syns jeg :) Vakker natur!

Enig. Og masse nyttig informasjon.

• Liker 9
Skrevet (endret)
6 timer siden, 2ney skrev:

Hva mener Coverbrands i forklaringen sin på IG om at "smykkene er utviklet i samarbeid med Caroline"?

Utviklet ? :vetikke:

Ser ut som de nå også har fjernet "i samarbeid med".

Endret av Regine.
La til link
  • Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, Regine. skrev:

Ser ut som de nå også har fjernet "i samarbeid med".

De spennene er vel langt ifra unike, som de påstår i beskrivelsen 🙄

• Liker 22
Skrevet

Det siste innlegget på bloggen om info fra turen, er det helt tydelig ikke frua selv som har skrevet. Det avsløres veldig på skrivemåten.  Det er seriøse faktaopplysninger, og ord som "plutselig" og "faktisk" er helt fraværende i teksten. Dette var en velskrevet og informativ tekst, noe frua selv aldri hadde greid å skrive.

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Det siste innlegget på bloggen om info fra turen, er det helt tydelig ikke frua selv som har skrevet. Det avsløres veldig på skrivemåten.  Det er seriøse faktaopplysninger, og ord som "plutselig" og "faktisk" er helt fraværende i teksten. Dette var en velskrevet og informativ tekst, noe frua selv aldri hadde greid å skrive.

Og når man ser på avsnittet så klart å tydlig at Fruen selv har ikke vært i nærheten av og formulere teksten selv. Sjansen for at LK har skrevet en god del for henne er veldig stor. Man kjenner igjen hennes skrivemåte. Skal heller ikke se bort ifra at noe er klipt og limt inn.

• Liker 21
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og det er det jo ikke noe galt i. Fornuftig å dele på oppgavene i en bedrift med mer enn en ansatt.

Endret av MissLucy
  • Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, MissLucy skrev:

Og det er det jo ikke noe galt i. Fornuftig å dele på oppgavene i en bedrift med mer enn en ansatt.

Joda. Men da burde det stå hvem som har skrevet det. Enn at hun skal kose i over at andre har gjort jobben for henne. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Tradisjonen tro så driver CBE damage control på IG i kommentarfeltet til nok en samarbeidspartner, Coverbrands. For en suppe. At noen gidder å ha samarbeid med denne bedriften (cbeno) er over min fatteevne.

Endret av Mädchen
  • Liker 41
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
2 hours ago, Uglesjel said:

CBE er jo veldig interessert i hudpleie og velvær. Så hvorfor ikke starte sitt eget merke av det. Da hadde hun i det minste produsert noe ærlig under sitt navn. Og ikke minst solgt noe som folk flest trenger og benytter seg av. Det samme ang hårserie, det er også et godt alternativt området for henne. Både Vendela og Jan Thomas kunne ha vært mentorene hennes. Og veiledet henne i prosessen slik at hun ikke følte at hun svømte på dyp vann. Det og sette navnet sitt på noe billige crap som alle har hatt å årevis er jo ikke akkurat noe god PR for firmaet eller henne som bloggen.

Hun hadde jo et prosjekt på gang i samarbeid med Jan Thomas (og Espen Hilton?) en gang, men det var før den bobla sprakk.. Vi fikk vel bare så vidt høre noe om det i startgropa der, og ikke noe mer.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Uglesjel skrev:

Joda. Men da burde det stå hvem som har skrevet det. Enn at hun skal kose i over at andre har gjort jobben for henne. 

Eh? Jeg synes innlegget var godt og informativt. Skriver man ren faktainformasjon som dette, spiller det ikke så stor rolle hvem som skriver av de to, synes jeg. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Kollontaj skrev:

Eh? Jeg synes innlegget var godt og informativt. Skriver man ren faktainformasjon som dette, spiller det ikke så stor rolle hvem som skriver av de to, synes jeg. 

Med at bloggen er basert på henne så har det noe og si hvem som skriver innleggene. På lik linje som andre bloggere ghør når dem har andre som skriver på bloggen den om det er gjeste innlegg eller ei. Det er for at både gamle og nyere lesere ikke skal bli forvirret.

Endret av Uglesjel
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...