Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sugar&Spice skrev (2 minutter siden):

Trodde det var redigert, beklager, ser jo nå at hun har lang kjeve. 

Er jo snart umulig å vite hva som stemmer. Når det til og med blir lagt på filter når hun er ute å løper. På den ene videoen fra løpeturen her om dagen, så var øynene isblå, og øyevippe-randen hoppet på utsiden av øyet i takt med løpingen.

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sugar&Spice skrev (42 minutter siden):

Og nå, etter å ha pusset opp Villa Kulås for n-te gang er altså paret på vei for å kjøpe tomt. Og jaggu på fisking etter spons/samarbeid og tips om gode tomter i Sarpsborg. 

Blir vel nok et showroom…

Kanskje de vil prøve gjøre litt penger på hus salg ????

• Liker 3
Skrevet
Sugar&Spice skrev (42 minutter siden):

Og nå, etter å ha pusset opp Villa Kulås for n-te gang er altså paret på vei for å kjøpe tomt. Og jaggu på fisking etter spons/samarbeid og tips om gode tomter i Sarpsborg. 

Skjønner godt at de ønsker det, men håper de må betale alt selv. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg fatter ikke at TM-klinikken vil sponse. Blir ikke det litt grå-sone når hun foruten hudpleie også gjør masse medisinsk hudpleie? Men slik har det kanskje blitt. Jeg unngår alle steder som sponser «influensere.»

• Liker 24
Skrevet
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

Endelig sier jeg. Så slipper de å hærpe huset de har noe mer, samtidig er det ekstremt tåpelig å skulle -nok en gang- pusse opp/bygge. Hadde de hatt litt bakkekontakt hadde de skjønt at de ville bygge hus før siste oppussingsrunde, men slik er det vel når man må skape innhold til bloggen. 
Alt annet i livet er oppbrukt så må man finne på noe. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (På 10.2.2022 den 16.59):

Kanskje du må kalibrere skjermen din eller noe?

De søkte, og fikk avslag.

Endret av Mrs Bella
Presisering
  • Liker 5
Gjest SnowBells
Skrevet
123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Endelig sier jeg. Så slipper de å hærpe huset de har noe mer, samtidig er det ekstremt tåpelig å skulle -nok en gang- pusse opp/bygge. Hadde de hatt litt bakkekontakt hadde de skjønt at de ville bygge hus før siste oppussingsrunde, men slik er det vel når man må skape innhold til bloggen. 

I disse tider hvor råvaretilgangen er så knapp, og hvor mange materialer koster dobbelt så mye som før corona, så er det jo et prosjekt som kan bli krevende. Spørs om de i det hele tatt finner tomt, men Sarpsborg er jo i det minste billig sånn sett. 

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Torden skrev (7 timer siden):

Ikke at det er noe å kritisere, men er det vanlig å bære så store barn?  Ref instastory der hun titt og ofte bærer det yngste barnet ( som er 5-6 år gammelt).

Har aldri skjønt meg på folk som bærer barn som gjenstander

Skrevet

Men.. hvorfor har de NETTOPP pusset opp hvis de har planer om å starte med husbygging? Dreier det hele seg om desperat innhold til sosiale medier? Med husbygging sikrer de seg vel innhold i et par år i alle fall, og det kan jo være en plan for å få følgertallene opp igjen…

• Liker 31
Skrevet (endret)

Skal barn virkelig måtte sitte i bilen og se at mor poserer og gjør seg til, mens far filmer?

Hadde det vært et engangstilfelle, ville det sikkert vært et morsomt minne å ha som voksen.

Men det er jo på ingen måte det! Det er sånn foreldrene stort sett holder på. For en merkelig oppvekst å gi barna sine. Mor er deilig, far filmer at mor er deilig. 

Tillegg: Eller, mor er deilig, og filmer seg selv i speilet mens hun er deilig.

Endret av Lafamiglia
  • Liker 44
Skrevet

Travel morgen så man ikke rekker ta på sko??? DE har da aldri travel morgen! Tar vel lengere tid å bære ungen til bilen så fra bilen inn i bhg, enn be ungen ta på sko og gå selv...?

• Liker 31
Gjest Blinkie
Skrevet
Torden skrev (5 timer siden):

Og det er informasjon vi ikke burde vite.

Det står på cbe’s ig konto ;) Dessuten publiseres det hver gang barna har bursdag på ig og bloggen hennes

Skrevet
123Frustrert skrev (40 minutter siden):

Tenkte også at de bygget hus for å skape innhold til sosiale media.Bikkja er stor,barna er større,netfit går ikke akkurat på skinner og kanskje de har fått med seg at kropp ikke er topp lengre heller…tenk så mye spons og ræl de kan leve på med et husbygg..? Snork..

• Liker 16
Skrevet

Husbyggingen er nok like reell som leilighetskjøpet på Granka… Desperat forsøk på å skape innhold. 

• Liker 36
Skrevet

Det virker som om det er en fullstendig mangel på refleksjon her.

Noe som er vanlig hos normalt oppegående mennesker når man får barn, at man diskuterer hvilke verdier og holdninger man ønsker å overføre til barna.

Her ser det ut til at de enten IKKE har hatt en slik diskusjon, ELLER at tynn kropp, utseende og posering er noe man skal legge vekt på overfor barna, og at de skal lære at slike ting er viktige.

• Liker 20
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Jeg fatter ikke at TM-klinikken vil sponse. Blir ikke det litt grå-sone når hun foruten hudpleie også gjør masse medisinsk hudpleie? Men slik har det kanskje blitt. Jeg unngår alle steder som sponser «influensere.»

De er venninner blitt. Like PR kåte begge to. Spilt bl.a i samme teaterstykke

• Liker 14
Skrevet

Veldig bra om det flotte Kulås-huset kan få noen som vet å sette litt mer pris på det. "Alt nytt" drømmer CBE om på instastory. Ja, hun er en bruk og kast-person som har null forståelse for historiske hus og  tidepoker, passer mye bedre inn et av alle de ørten nye kassehusene med glass fra gulv til tak.
Mulig det blir billigere og, så de kan spare litt?
Sikkert dyrt å varme opp det huset nå.

• Liker 37
Skrevet
48 minutter siden, Pæddan said:

De er venninner blitt. Like PR kåte begge to. Spilt bl.a i samme teaterstykke

Ja skuffet over Ine, som ellers er veldig reflektert og oppegående. Dette er *ikke* god reklame for en ellers veldig god bedrift 😖

• Liker 13
Skrevet

Jeg mener å huske hun vippet mellom funkis og denne herskapelige villaen sist, så hvis de nå skal bygge blir det garantert en glassfunkis med stramme linjer og skandinavisk minimalisme. Ser allerede antydninger til å ønske seg den stilen i nåværende hus med den nye stua og slette vegger/tak i alle rom. Stilen har endret seg så drastisk i hver ny bolig (og to ganger minst i nåværende) at jeg er 100% sikker på at vi får se noe annet igjen nå.

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...