Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Sunfl0wer skrev (6 minutter siden):

Mange her inne når det har blitt en laang diskusjon om akkurat det🤣

Seee håret mitt vokser!!!

Sitat kvinne 35 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (7 minutter siden):

Jepp, det er jo så man ikke tror hva man ser. :daane:

Tenkt, at noen som lever av å levere innhold i some faktisk tenker at hårfrisyren faktisk er det. (altså innhold verdt å publisere.)  Og all PR er definitivt ikke god PR. At mange synes man virker rimelig tomhjernet er ikke automatisk bedre enn at bare noe få mener det samme. Og jeg vet faktisk ingen penere måte å si det på - at en voksen dame med en stemme i offentligheten, faktisk synes at det er godt stoff å poste sin egen pannelugg som en slags sensasjonell nyhet, er virkelig sjokkerende fjernt og tomt. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 46
Skrevet
Sunfl0wer skrev (11 minutter siden):

Kan bare svare for meg selv, men jeg bryr meg ikke om hverken kaffe eller lugg.

Det faktum at CBE er så veldig opptatt av disse tingene, derimot ...

• Liker 15
Skrevet
FruRosa skrev (1 minutt siden):

Kan bare svare for meg selv, men jeg bryr meg ikke om hverken kaffe eller lugg.

Det faktum at CBE er så veldig opptatt av disse tingene, derimot ...

Jepp. Og det er rett å forstå at det er det debatten handler om - hvis man legger bittelitt godvilje til.

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og latterliggjøring.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Hun vil nok ikke svare på konstruktiv kritikk eller spørsmål med dybde, men latterlig at hun ikke lar kommentaren din publiseres. Jeg har også kommentert/spurt om div, men som har blitt slettet. Men hun publiserer kommentarer som at LK er så liten i forhold til de andre mennene i nyttårsselskapet, og denne nesen hennes som ser veldig rar ut. DET får komme gjennom, og DET svarer hun på. Bravo Caroline! 👏

Veldig merkelig å se hva hun svarer på og ikke. Jeg skrøt av hvordan bloggen var før, og lurte på hva hun planla fremover, var ikke frekk eller ufin på noen måte. Men men, tror jeg bare dropper å følge henne nå. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har fulgt henne det til nå, litt fascinert bare 😂

• Liker 17
Skrevet
Marissa skrev (44 minutter siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg står normalt opp kl 6, begynner på jobb 7.30, er hjemme til kl 16 og så går det slag i slag til sengetid i 23-24 tiden. Men, for en tid tilbake hadde jeg en operasjon som gjorde meg sykemeldt og hjemmeværende i 6 uker. I denne perioden stod jeg litt senere opp, bruke goood tid på frokost (og kaffekoppen ;)), leste gjennom alle nettaviser og kg, formiddagen gikk til fysio eller egentrening og så lunsj, og så var det nett, netflix, middag, bok og strikking til leggetid, sånn mer eller mindre. Ganske latmannsliv altså, men det var det formen tillot. Etterhvert booket jeg inn tannlege, frisør, hudpleie ect på dagtid, fordi jeg hadde mulighet, og for å få tiden til å gå. Etter ca 4 uker sykemeldt klarte jeg å booke fysio og fotpleier samme formiddag, og da jeg kom inn døren hjemme tenkte jeg "puh, travel formiddag". Og da slo det meg, det er sånn det er å være blogger! De har så lite innhold i livet at alt blir litt tiltak og for mye på en gang blir travelt. Normalt er det jo ingen problem å ta et par slike avtaler etter arbeidstid, men fordi jeg hadde sullet så mye rundt og kommet inn i en skikkelig daff rytme, så kjentes det travelt ut. 

Så jeg tror CBE oppriktig mener hun har et hektisk og interessant liv, fordi hun ikke har noe normalt arbeidsliv og en "vanlig" voksenhverdag å sammenligne med. Når det eneste som opptar deg over flere uker er om du skal klippe lugg eller ei, så er vel ikke kravet til intellektuell stimulans og utfordringer så veldig stort. Jeg var derimot lykkelig over å være tilbake på jobb et par uker etter denne opplevelsen. 

Helt enig og all oppussingen og utskifting av nye møbler er et resultat av å dille rundt hjemme. 

• Liker 15
Skrevet

Helt utrolig hvordan "lys og skygge" kan gjøre ansiktet hennes totalt forandret!

Screenshot_20220107-203745_Instagram.jpg

• Liker 25
Skrevet
FruRosa skrev (14 minutter siden):

Helt utrolig hvordan "lys og skygge" kan gjøre ansiktet hennes totalt forandret!

Og fillers i bøtter og spann. 

• Liker 23
Skrevet
23 minutter siden, FruRosa said:

Og leppene blir bare større og større for hvert besøk i Oslo.... Gakk gakk.

• Liker 26
Skrevet
FruRosa skrev (26 minutter siden):

Jepp.

Screenshot_20220107-210804_Google.jpg

• Liker 20
Skrevet
cerruti skrev (22 minutter siden):

Og fillers i bøtter og spann. 

Eller ‘en annne vinkel’ som hun forklarer det med på bloggen. 

• Liker 17
Skrevet
EmilieH skrev (11 timer siden):

Blir jeg blokkert mon tro om jeg legger inn en kommentar om hvordan det går med netfit? 

Screenshot_20220107-212754_Chrome.jpg

• Liker 11
Skrevet
FruRosa skrev (52 minutter siden):

Lys og skygge OG luggen må skjønne. Hun vet ikke hvordan redigering gjøres.

• Liker 13
Skrevet
MacBeth skrev (7 minutter siden):

Screenshot_20220107-212754_Chrome.jpg

Der alle andre klarer å få en app oppe og gå, ja, der bruker CBE & Co en evighet på de siste 10 prosentene og koster skjorta, men men, er vel det samme svaret man får om man spør de igjen om en stund 😛

• Liker 32
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Lys og skygge OG luggen må skjønne. Hun vet ikke hvordan redigering gjøres.

Aha, det er LUGGEN som gjør nesen så forandret!

Der er derfor den så helt annerledes ut i "Norges nye Megahit", der hadde hun håret stramt tilbake og ingen lugg.

• Liker 25
Skrevet
FruRosa skrev (Akkurat nå):

Aha, det er LUGGEN som gjør nesen så forandret!

Der er derfor den så helt annerledes ut i "Norges nye Megahit", der hadde hun håret stramt tilbake og ingen lugg.

Mhm, helt riktig. Og ikke minst kan det også skyldes en annen vinkel😏

• Liker 7
Skrevet
Minnie Mus skrev (37 minutter siden):

Og leppene blir bare større og større for hvert besøk i Oslo.... Gakk gakk.

Skal sies, myyye kan gjøres med leppestift/gloss, penn og riktig teknikk.. hadde hun fylt leppene og tatt bilde samme dag ville det normalt sett vært mer hovent..

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, MacBeth said:

Skal sies, myyye kan gjøres med leppestift/gloss, penn og riktig teknikk.. hadde hun fylt leppene og tatt bilde samme dag ville det normalt sett vært mer hovent..

Det går sikkert an å redigere bort sporene av fillers? Med feks vinkler, mener jeg 😂

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...