Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (7 timer siden):

Til sammenlikning kan man se en meget høygravid Funkygine på hennes Instagram, to dager over termin, faktisk utføre en treningsøkt som alle klarer følge. Det er helt klar både mer imponerende og inspirerende enn selfies av CBE i kjelleren etter påstått løping på mølle. 

1000 ganger mer inspirerende og motiverende og ikke minst sjarmerende. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (5 timer siden):

Ikke til å kjenne igjen.

08E85C3E-D635-462C-B398-FE9D148561C6.jpeg

herregud 

• Liker 6
Skrevet
bun9 skrev (4 timer siden):

I motsetning til flere andre her, så tror jeg ikke hun bruker rumpepute eller padding for å få større rumpe. Ut ifra bilder ser det ut som hun ikke har ett fettprosent for mye, snarere tvert imot. Og rumpa hennes er jo godt trent, som betyr at det er mye muskel, som gjør at rumpa kan se "kantete" ut når det kommer i klem med andre kroppsdeler, som på bildet som er postet over her. Til og med jeg kan få til en fyldig bubble butt på mobilbilder, og jeg har en relativt flat, utrent hjemmekontor-rumpe.

Jeg tror kombinasjonen av kameravinkel og posering er nøkkelen her. På andre bilder, hvor baken ser mindre ut, er det bare fordi vinkelen er endret eller at hun ikke poserer så hardt. Perspektiv, perspektiv.

Jeg trodde det i begynnelsen da bakenden ble veldig kantete i ein treningsvideo. Men jeg tror du kan ha rett, hun bruker i alle fall alle triks i boka for at rumpa skal fremheves. Er sikkert veldig stolt, må vite. For såååå stor og rund er den ikke når hun står vanlig. Greia er at hun aldri står vanlig på noen av bildene hun legger ut. 😆

• Liker 14
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
EmilieH skrev (8 timer siden):

Hvem i denne verden lager så mye styr bare fordi hunden fyller 1 år? Hun har ALT for mye dødtid! 

Jeg lager også "styr" for min hund når han har bursdag! Hunder er ett familiemedlem og som fortjener å bli feiret på lik linje som de andre i familien. Og nei, jeg har faktisk veldig lite dødtid. Det er faktisk ekstremt kosli å gjøre noe fint for sine firbente bestevenner🐶

Skrevet
Sunfl0wer skrev (38 minutter siden):

Jeg lager også "styr" for min hund når han har bursdag! Hunder er ett familiemedlem og som fortjener å bli feiret på lik linje som de andre i familien. Og nei, jeg har faktisk veldig lite dødtid. Det er faktisk ekstremt kosli å gjøre noe fint for sine firbente bestevenner🐶

Ja,men må det dokumenteres…?

• Liker 7
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Isola2 skrev (13 minutter siden):

Ja,men må det dokumenteres…?

Det er jobben hennes, så ja. Og det er jo en morsom og koselig ting. Ikke alt må da kritiseres🙈

Skrevet

Greit nok med hundebursdag, men å løfte den svære hunden ser bare latterlig ut.

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Marsh skrev (Akkurat nå):

Greit nok med hundebursdag, men å løfte den svære hunden ser bare latterlig ut.

Fordi? Hvorfor i alle dager er det latterlig? 🤣 Her gjelder det virkelig å skvise sitronen mest mulig for å finne mest mulig å kunne kritisere🤦‍♀️

Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

Jeg trodde det i begynnelsen da bakenden ble veldig kantete i ein treningsvideo. Men jeg tror du kan ha rett, hun bruker i alle fall alle triks i boka for at rumpa skal fremheves. Er sikkert veldig stolt, må vite. For såååå stor og rund er den ikke når hun står vanlig. Greia er at hun aldri står vanlig på noen av bildene hun legger ut. 😆

Når andre filmer uten hun er klar over det er rumpa heller til den flate side. Naturlig det når fettprosenten absolutt skal være så lav kroppen vil slite med å bygge muskelmasse. Så det er åpenbart det krevet utstudert posering, lyssetting med mer for å skape illusjonen av fylde.

Latterlig som det er så er det så utrolig leit en voksen kvinne og forelder ikke kan omfavne sin naturlig kropp med glede og i stedet velger dette skuespillet. 

• Liker 48
Skrevet
EmilieH skrev (10 timer siden):

Hvem i denne verden lager så mye styr bare fordi hunden fyller 1 år? Hun har ALT for mye dødtid! 

Enig i at det er fjollete, men vi vet alle at jobben som influencer er totalt meningsløs og en endeløs jakt etter content på sosiale medier. Caroline Berg Eriksen er sjeldent ute av huset, og selv der oppholder hun seg mye i kjelleren. Hun møter ikke andre, hun opplever ingen ting. Selv sammenlignet med andre influencere har hun veldig lite input som kan omsettes til innhold på sine kanaler.

At hundens bursdag blir utnyttet gir derfor mening. Det er et sårt tiltrengt avbrekk i kaffekopper og selfies. Det er synd hun bruker anledningen til å forsøple, men ungene slapp jobb i dag. Så lenge hunden ikke fikk servert sjokolade, kaffe eller polkagriser kom ingen til skade, så Caroline får tommel opp fra meg i dag👍🏻

• Liker 43
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Felis skrev (33 minutter siden):

Enig i at det er fjollete, men vi vet alle at jobben som influencer er totalt meningsløs og en endeløs jakt etter content på sosiale medier. Caroline Berg Eriksen er sjeldent ute av huset, og selv der oppholder hun seg mye i kjelleren. Hun møter ikke andre, hun opplever ingen ting. Selv sammenlignet med andre influencere har hun veldig lite input som kan omsettes til innhold på sine kanaler.

At hundens bursdag blir utnyttet gir derfor mening. Det er et sårt tiltrengt avbrekk i kaffekopper og selfies. Det er synd hun bruker anledningen til å forsøple, men ungene slapp jobb i dag. Så lenge hunden ikke fikk servert sjokolade, kaffe eller polkagriser kom ingen til skade, så Caroline får tommel opp fra meg i dag👍🏻

Haha,det her er en så latterlig diskusjon! Da er også jeg og ekstremt mange hundeeiere også fjollete🤣 Ta ikke alt i denne verden så forbanna særiøst. Man har lite å engasjere seg i hvis hundebursdag provoserer🙈

Skrevet
Sunfl0wer skrev (24 minutter siden):

Haha,det her er en så latterlig diskusjon! Da er også jeg og ekstremt mange hundeeiere også fjollete🤣 Ta ikke alt i denne verden så forbanna særiøst. Man har lite å engasjere seg i hvis hundebursdag provoserer🙈

Leste du hva jeg skrev? Jeg er på ingen måte provosert, hundebursdag får tommel opp fra meg...

• Liker 29
Skrevet
Felis skrev (56 minutter siden):

Jeg mener jobben som influencer ikke trenger å være meningsløs. Om man ser på fitfocus og funky tror jeg de oppnår noe med sitt engasjement. Jeg tipper de gir bedre helse og en sunnere  livsstil for  de som følger dem. Vi har også influencere som bidrar til diskusjon om politiske tema eller er opplysende. Men jeg er enig i at mange er totalt meningsløse i hva de ytrer og cbe er kanskje en av de aller verste. Livet der i gåren har ingen innhold eller motivasjon av noe slag. Det eneste hun er er provoserende i måten hun fremtrer på, hun bidrar ikke positivt på et eneste området. IKKE ETT!! De er late, egoistiske, bedrevitende og dumme. Hun hadde potensialet og jobbet nok mye et par år, men det er mange år siden og sammen med mannen fremstår de som totalt usympatiske. 

• Liker 40
Skrevet
123Frustrert skrev (3 minutter siden):

Jeg mener jobben som influencer ikke trenger å være meningsløs. Om man ser på fitfocus og funky tror jeg de oppnår noe med sitt engasjement. Jeg tipper de gir bedre helse og en sunnere  livsstil for  de som følger dem. Vi har også influencere som bidrar til diskusjon om politiske tema eller er opplysende. Men jeg er enig i at mange er totalt meningsløse i hva de ytrer og cbe er kanskje en av de aller verste. Livet der i gåren har ingen innhold eller motivasjon av noe slag. Det eneste hun er er provoserende i måten hun fremtrer på, hun bidrar ikke positivt på et eneste området. IKKE ETT!! De er late, egoistiske, bedrevitende og dumme. Hun hadde potensialet og jobbet nok mye et par år, men det er mange år siden og sammen med mannen fremstår de som totalt usympatiske. 

Du har helt rett, jeg er enig i at det er mange gode påvirkere der ute, jeg burde spesifisert hva slags influencer jeg mente. Jeg mente den gruppen som hevder at de inspirerer "bare ved å være seg selv", som Caroline en gang formulerte det. Som lever av å vise frem kaffekoppen og kragebeinet og aldri ser utenfor sin egen boble. De utretter ikke noe, de mener ingen ting og de reklamerer for hva som helst, uten tanke for egne preferanser. 

• Liker 40
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

Du har helt rett, jeg er enig i at det er mange gode påvirkere der ute, jeg burde spesifisert hva slags influencer jeg mente. Jeg mente den gruppen som hevder at de inspirerer "bare ved å være seg selv", som Caroline en gang formulerte det. Som lever av å vise frem kaffekoppen og kragebeinet og aldri ser utenfor sin egen boble. De utretter ikke noe, de mener ingen ting og de reklamerer for hva som helst, uten tanke for egne preferanser. 

Og i det hele tatt tro at man «inspirer bare med å være seg selv», hva slags syk uttalelse er det?  Selv om man mottar en slik kommentar kan man jo ikke tolke det helt bokstavlig. Går man rundt og tror at man er helt perfekt og inspirer bare med å vise mage og dandere puter da er man sikkelig på feilspor her i livet. 

• Liker 37
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Felis skrev (24 minutter siden):

Leste du hva jeg skrev? Jeg er på ingen måte provosert, hundebursdag får tommel opp fra meg...

Leste hva du skrev ja. Var ikke alt du skrev som virket som var så veldig tommel opp 😛

Skrevet
Sunfl0wer skrev (2 minutter siden):

Leste hva du skrev ja. Var ikke alt du skrev som virket som var så veldig tommel opp 😛

Da får du bare lese igjen, for jeg skrev ingenting negativt om hundebursdag. Det er et fint avbrekk fra det sedvanlige, og ungene ble ikke eksponert. Skjønner ikke problemet...?

• Liker 38
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Felis skrev (19 minutter siden):

Da får du bare lese igjen, for jeg skrev ingenting negativt om hundebursdag. Det er et fint avbrekk fra det sedvanlige, og ungene ble ikke eksponert. Skjønner ikke problemet...?

Jeg tolket det ikke slik,men var det ikke slik du mente du mente det så greit det👍

Skrevet
Sunfl0wer skrev (6 timer siden):

Hunden skjønner jo ingenting av bannere, ballonger og "kake". Han får sikkert mer enn nok både mat, oppmerksomhet og leker ellers. Så litt tullete er det. 😛 Men jeg skjønner greia, hun må jo lage innhold på some og noe å fylle dagene med.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...