Xmasclovn Skrevet 4. januar 2022 #55041 Skrevet 4. januar 2022 Klaraku78 skrev (5 timer siden): Og hva de skal tjene penger på om noen år, virker det som om de ikke tenker på en gang... Planen er vel å bli mer lettkledd og/eller flytte seg over på en mer passende platform for slikt innhold.. kremt.. 14
Andrea59 Skrevet 4. januar 2022 #55042 Skrevet 4. januar 2022 8 minutter siden, SnowBells said: CBE falt jo fullstendig igjennom. Det var ingen som klarte å relatere seg til den stivpyntede og nervøse barbiedukka som sang nasalt om hvor tøff og flink hun var som brukte arbeidsdagene sine på å ta selfies og å dekke middagsbord. Og så ydmykende for CBE med anmelderen som gav henne terningkast 6 som takk for titten inn i et totalt meningsløst yrke/liv. Det terningkastet var skikkelig pinlig - CBE sa vel at hun skulle leve lenge på det osv… uhh. *rødme* 33
Xmasclovn Skrevet 4. januar 2022 #55043 Skrevet 4. januar 2022 Felis skrev (5 timer siden): Takk for at du minner om det, det er lett å generalisere. I følge denne artikkelen er Sarpsborg den verste kommunen i landet (jeg regner med at de mener fattigdom). Artikkelen trekker frem familier med 3 eller flere barn, samt husholdninger fra Syria, Somalia, Eritrea og Irak. Jeg vet ikke om de har noen omgangskrets ut over nær familie og kollegaer, men fra hva jeg ser i deres kanaler er LKE den mørkeste de kjenner (etter redigering). At Caroline Berg Eriksen skal ofre denne gruppen en tanke, er for mye å be om. Husk at hun kan ikke synes synd på barna på Gaza, for da må hun synes synd på alle barn som lever med krig, og det ble visst altfor omfattende. Og hun tar ansvar for å lære ungene at det er forskjell på folk. Jeg tror Caroline identifiserer seg med målgruppen hun hevder hun har. Høyt utdannede, kjøpesterke kvinner, og mennene deres. (Minus høyt utdannet og kjøpesterk) Og i denne sammenhengen er familien langt fra privilegert. Det handler tross alt ikke om å eie mange ting, men å eie noe som betyr noe... Tillegg: Jeg er ikke kjent i Sarpsborg, men innbiller meg at lavinntektsfamiliene ikke bor rundt Kulåsparken? Jeg tror heller ikke barna deres går på privatskole. Ei heller tror jeg foreldrene følger CBE. Sånn sett blir ikke denne gruppen støtt av ekstravagante barnebursdager, eller flashing av «rikdom». Men for utenforstående ser det unektelig rart ut. Umusikalsk, vil jeg kalle det. Særlig når man vet at de bor i den fattigste kommunen i landet. Men jeg er ikke så sikker på at CBE vet dette. Inputen hun får er fra chick flick i kjelleren og andre mennesker i det blendahvite nettverket sitt. Jeg tror du treffer ganske godt hva gjelder omgangskrets. De har valgt den «hviteste» barnehagen de kunne finne i nærheten, selv om nærere barnehager finnes. Og skolevalget var nok heller ikke tatt kun pga kvalitet, men at barneskolen de sokner til er en av de med høyest antall slike familier som artikkelen du linker til omtaler. 24
Gjest SnowBells Skrevet 4. januar 2022 #55044 Skrevet 4. januar 2022 Andrea59 skrev (4 minutter siden): Det terningkastet var skikkelig pinlig - CBE sa vel at hun skulle leve lenge på det osv… uhh. *rødme* Ja men da hadde hun ikke lest artikkelen selv ennå. Jeg tror ikke hun har nevnt det terningkastet med ett ord i ettertid. Hun og mannen har sikkert avskrevet det som misunnelse 🙃
Surikatt Skrevet 4. januar 2022 #55045 Skrevet 4. januar 2022 Xmasclovn skrev (26 minutter siden): 😂😂😂 Dagens latterkrampe. Takk! For ordens skyld: Jeg ler ikke og gjør ikke narr av deg! Det var ironi😊
Andrea59 Skrevet 4. januar 2022 #55046 Skrevet 4. januar 2022 40 minutter siden, SnowBells said: Ja men da hadde hun ikke lest artikkelen selv ennå. Jeg tror ikke hun har nevnt det terningkastet med ett ord i ettertid. Hun og mannen har sikkert avskrevet det som misunnelse 🙃 Det var da endda godt - at de da sannsynligvis forsto at 6’eren ikke var helt alvorlig ment…! (Man vet jo aldri hva folk oppfatter) 7
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 4. januar 2022 Populært innlegg #55047 Skrevet 4. januar 2022 Jeg har sjelden kikket innom fruemannen i hans dystre coachverden, men måtte flire når jeg leste hva han skriver om seg selv: "I run far and coach athletes to perform their best" 😂😳 58
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 4. januar 2022 #55048 Skrevet 4. januar 2022 Chrisssi skrev (3 minutter siden): Jeg har sjelden kikket innom fruemannen i hans dystre coachverden, men måtte flire når jeg leste hva han skriver om seg selv: "I run far and coach athletes to perform their best" 😂😳 Kanskje han håper på at gjert Ingebrigtsen skal begynne å følge han
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 4. januar 2022 Populært innlegg #55049 Skrevet 4. januar 2022 Chrisssi skrev (22 minutter siden): Jeg har sjelden kikket innom fruemannen i hans dystre coachverden, men måtte flire når jeg leste hva han skriver om seg selv: "I run far and coach athletes to perform their best" 😂😳 Han løper langt og trener atleter til å yte sitt beste ja......at han løper langt vet vi, han gjør jo ikke noe annet enn å løpe eller trene når han ikke photoshopper kjerringa til det uigjenkjennelige, men at han trener noen har jeg null tro på, for da hadde det blitt lagt ut i det vide og det brede om det 😜 61
Irja Skrevet 4. januar 2022 #55050 Skrevet 4. januar 2022 "I run far and coach athletes to perform their best" HAHAHAHAHAHAHA!!! Ler høyt. LKE er f*** ikke sann! 34
Gjest SnowBells Skrevet 4. januar 2022 #55051 Skrevet 4. januar 2022 (endret) Irja skrev (24 minutter siden): "I run far and coach athletes to perform their best" HAHAHAHAHAHAHA!!! Ler høyt. LKE er f*** ikke sann! Jeg googlet coach eriksen erfaringer. Fikk opp 4-5 andre trenere som heter Eriksen, men ingen ting om LKE. Men kanskje han er en sånn topphemmelig undercover trener som ikke kan avsløres da det vil avsløre løperens strategi og taktikk 😎 😂😂😂 Nei, seriøst. Helt greit å satse og ikke lykkes. Men det er stusselig at en funksjonsfrisk mann ikke gidder å jobbe og heller koser seg med treningshobbyen sin og lar ungene sine ta jobbstøyten i stedet med utlevering og eksponering for hundretusenvis av vilt fremmede på internett. Alt av fagfolk og institusjoner har i mange år advart mot nøyaktig slik utlevering og utnytting av egne barn. Og så 50 likerklikk i snitt på coach eriksen kontoen hans, da! Bare. Wow. Endret 4. januar 2022 av SnowBells
Jobbermedbarn Skrevet 4. januar 2022 #55052 Skrevet 4. januar 2022 Skrottefar skrev (51 minutter siden): Han løper langt og trener atleter til å yte sitt beste ja......at han løper langt vet vi, han gjør jo ikke noe annet enn å løpe eller trene når han ikke photoshopper kjerringa til det uigjenkjennelige, men at han trener noen har jeg null tro på, for da hadde det blitt lagt ut i det vide og det brede om det 😜 Skrev de ikke også at de hadde aktive langrennsløpere og syklister som kunder på netfit.no? Altså det er faktisk ikke mulig å ta dem på alvor. Og så mye selvskryt på coach profilen🙈 Synes både det var flaut og trist å lese der… Tenk å ha så stort behov for å hevde seg/være noe når du nærmer deg 40? 38
Skrottefar Skrevet 4. januar 2022 #55053 Skrevet 4. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden): Skrev de ikke også at de hadde aktive langrennsløpere og syklister som kunder på netfit.no? Altså det er faktisk ikke mulig å ta dem på alvor. Om de har skrevet det så syns jeg det er veldig merkelig at det ikke har blitt brukt som reklame for Netfit med info om og kommentarer fra disse som visstnok er kunder........men ja, du har rett, det er ikke mulig å ta dette paret på alvor lenger, og at noen faktisk gjør det, som de som er annonsører og sponser galskapet, ja, det finner jeg så utrolig urovekkende at det er vanskelig å finne ord 26
snute Skrevet 4. januar 2022 #55054 Skrevet 4. januar 2022 Skrottefar skrev (1 time siden): Han løper langt og trener atleter til å yte sitt beste ja......at han løper langt vet vi, han gjør jo ikke noe annet enn å løpe eller trene når han ikke photoshopper kjerringa til det uigjenkjennelige, men at han trener noen har jeg null tro på, for da hadde det blitt lagt ut i det vide og det brede om det 😜 Jeg har lest ett eller annet sted, må ha vært i kommerntarfeltet på bloggen at han er trener for noen. Var en som ville vite mer, hva han kunne tilby, priser osv men de ville ikke fortelle stort, og han hadde ikke tid til flere kunder nå… Hørtes veldig merkelig ut spør du meg. 26
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 4. januar 2022 #55055 Skrevet 4. januar 2022 snute skrev (4 minutter siden): Jeg har lest ett eller annet sted, må ha vært i kommerntarfeltet på bloggen at han er trener for noen. Var en som ville vite mer, hva han kunne tilby, priser osv men de ville ikke fortelle stort, og han hadde ikke tid til flere kunder nå… Hørtes veldig merkelig ut spør du meg. Ikke tid
neon_sun Skrevet 4. januar 2022 #55056 Skrevet 4. januar 2022 Den insta en til gymlærer Eriksen er jo nesten pinligere enn konas. Har ikke vært innom der på en stund og gikk litt bakoversveis over utviklingen. Han har god ansiktsmimikk da, ingen botox der iallefall 😁 23
Jr.Garcon Skrevet 4. januar 2022 #55057 Skrevet 4. januar 2022 Xmasclovn skrev (8 timer siden): Jeg tror du treffer ganske godt hva gjelder omgangskrets. De har valgt den «hviteste» barnehagen de kunne finne i nærheten, selv om nærere barnehager finnes. Og skolevalget var nok heller ikke tatt kun pga kvalitet, men at barneskolen de sokner til er en av de med høyest antall slike familier som artikkelen du linker til omtaler. Jeg hadde heller ikke plassert eventuelle barn på den skolen de sokner til. Kjenner flere som - med god grunn - har tatt barna ut av den skolen. 7
Pusern3 Skrevet 4. januar 2022 #55058 Skrevet 4. januar 2022 SnowBells skrev (11 timer siden): Det var jo voldsom produksjon på bloggen i desember jamfør mot resten av året da. 10 innlegg i desember mot 2-3 blogginnlegg i måneden i resten av 2021. måtte jo få vist frem alle tinnsoldatene og struttekjolene 🤣🤣🤣 12
Kosemose Skrevet 5. januar 2022 #55059 Skrevet 5. januar 2022 Når det gjelder forbruk og hvor lite lønn man kan klare seg på: all mat de legger ut bilde av på blogg el insta kan vel utgiftsføres, så om de kjøper inn og lager skalldyrsaften til venner på hyttetur og legger ut et bilde av maten på bloggen, så vips- føres all maten opp som utgift for firmaet. Dokumenterer man det meste på insta er det vel knapt noe som ikke kan utgiftsføres? 26
Gjest Gapatrosten Skrevet 5. januar 2022 #55060 Skrevet 5. januar 2022 En ung student skriver om at retusjert reklame burde forbys: https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/RrlJRA/dette-boer-bli-like-forbudt-som-reklame-for-roeyk-og-alkohol Sitat Notorisk retusjerte kropper kan nemlig ikke fortsette å være idealene barn etterstreber. Da er ikke merking av slike fabrikkerte konstruksjoner dramatisk nok. (…) Derfor er ikke lovforslaget om tydelig merking av retusjerte kroppsbilder revolusjonerende nok. Det kan ikke utligne det autoriserte skjønnhetstyrraniet som influensere, despotiske profiler og kommersielle aktører har dyrket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå