Keaton Skrevet 6. januar 2022 #55121 Skrevet 6. januar 2022 Skrottefar skrev (19 minutter siden): Joda, jeg ser den, men et sted må det ha begynt og hun har fått det for seg at det er sånn det skal være, pluss det faktum at hun tidligere har sagt at hun ikke skjønte seg på det med redigering/retusjering, uten at jeg kan henvise til det med noen linker eller noe. Husker bare at jeg har sett det en eller annen gang. Jo, det var det hun sa pre avsløring av bildemanipulering, men etter det har CBE vel ikke sagt noe om det. Hun innrømte jo å ha redigert seg tynnere, kompetansen er tydeligvis til stede. I dag trenger man ikke store kunnskapen, en 10-åring klarer det. 9
Måne Rampelyset Skrevet 6. januar 2022 #55122 Skrevet 6. januar 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, brudd på opphavsrett, latterliggjøring og svar til dette. Måne, admin. 3
Pusern3 Skrevet 6. januar 2022 #55123 Skrevet 6. januar 2022 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Jeg lot meg i hvert fall imponere av en Funky, to dager over termin, som filmer en live treningsøkt. Det er virkelig lysår mellom disse to. En selfie i speilet i en merkelig positur, som CBE leverer, blir en slags parodi. så enig med deg 1
Maydis8 Skrevet 6. januar 2022 #55124 Skrevet 6. januar 2022 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Det bildet av hund med hatt og innpakket gave - hva med å la dyr være dyr og slutte å menneskeliggjøre dem? Hundebursdag er greit, men må alt være så fjollete? Hun kjører real housewives of Sarpsborg stil. 18
Gjest Lavande Skrevet 6. januar 2022 #55125 Skrevet 6. januar 2022 Skrottefar skrev (1 time siden): Joda, jeg ser den, men et sted må det ha begynt og hun har fått det for seg at det er sånn det skal være, pluss det faktum at hun tidligere har sagt at hun ikke skjønte seg på det med redigering/retusjering, uten at jeg kan henvise til det med noen linker eller noe. Husker bare at jeg har sett det en eller annen gang. Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2011/08/06/bildedryss-nr-i/#comment-77002 Det viste seg å være løgn. Fra https://www.tv2.no/a/6389130/ Dokumentasjon :Caroline Berg Eriksen: Løgnene rundt bilderedigering", jf. https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/
Gjest BittenTei Skrevet 7. januar 2022 #55126 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Undringer i natten. Natt eter natt, når jeg ikke får sove… 1) Hvor ofte er de (gubben) inne og snoker her? 2) Snoker Fruen her også, eller vil hun seg selv ikke «så vondt»? 3) Hvorfor skal det trenes 2-3 g om dagen?! 4) Og hvorfor det jævla kaffebildet daglig?! Vi nordmenn drikker kaffe - både med og uten sukker og melk og attåt, og vi blander med hips om haps - nothing NEW! Vi drikker kaffe! Føkk de forbaska kaffebildene, møkkalei av å se en kaffekopp etterfulgt av positurbilder på hemmagymmet! Nei - man er verken misunnelig, eller imponert! Det hele er bare skandaløst kjedsommelig tragisk. 5) Hva er årsaken til at primitive bilder av Fruen i «egendesignet» undertøy deles? For å skape klikk? Kjøss meg i rasshåra. Alt er fiktivt, kjøpt og betalt, hinsides UTDATERT! Hvorfor - HVORFOR? 6) Og kidsa da. Med sine lange og velstelte hårlokker - gjerne i matchende klær… Et smil. En klem til mor, med far som «tilfeldig fotograf». Lekende, søkende, lattermilde, bakende, smilende og intetanende små barn, som ikke har forståelsen av at alle bilder og videoklipp av dem - som publiseres på Fruens SoMe-kanaler, vil være der for alltid. Uskyldig, men samtidig ikke. For alt er sponsa. Hvorfor’?! 7) Og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg idioliserer ikke denne familien, dette AS’ et og denne imaginære verdenen de presenterer for omverdenen. Alt er kjøpt og betalt, alt gjøres for klikk. Hvorfor!? 8.) Redigering og retusjering, alt er falsk. AlT er falsk. Kanskje derfor Fruen, med barn, satser på en karriere som skuespillere? De har i hvert fall nok av tid til å pleie og dyrke denne interessen. Fruen i hvert fall. De uskyldige små er ikke store nok ennå, til å forstå konsekvensen av det hele. 9) Mat, mat, mat. Ååååå så meget man spiser - det være seg influenser-kalde middager, verdens beste softis eller gluten-/melkefri pepperkaker. Ååå, som det spises. Hummer og kanari. Men aldri for meget. 90 % går i søpla, og resten spiser Herr Fotballfrue. Bare å ta seg en ekstra treningsøkt på morran uansett. Og alltid med kamera til stede, for hvis ikke - så teller det ikke. 10) Ingenting teller uten kamera til stede. Endret 7. januar 2022 av BittenTei
Zenhouse Skrevet 7. januar 2022 #55127 Skrevet 7. januar 2022 BittenTei skrev (1 time siden): Undringer i natten. Natt eter natt, når jeg ikke får sove… 1) Hvor ofte er de (gubben) inne og snoker her? 2) Snoker Fruen her også, eller vil hun seg selv ikke «så vondt»? 3) Hvorfor skal det trenes 2-3 g om dagen?! 4) Og hvorfor det jævla kaffebildet daglig?! Vi nordmenn drikker kaffe - både med og uten sukker og melk og attåt, og vi blander med hips om haps - nothing NEW! Vi drikker kaffe! Føkk de forbaska kaffebildene, møkkalei av å se en kaffekopp etterfulgt av positurbilder på hemmagymmet! Nei - man er verken misunnelig, eller imponert! Det hele er bare skandaløst kjedsommelig tragisk. 5) Hva er årsaken til at primitive bilder av Fruen i «egendesignet» undertøy deles? For å skape klikk? Kjøss meg i rasshåra. Alt er fiktivt, kjøpt og betalt, hinsides UTDATERT! Hvorfor - HVORFOR? 6) Og kidsa da. Med sine lange og velstelte hårlokker - gjerne i matchende klær… Et smil. En klem til mor, med far som «tilfeldig fotograf». Lekende, søkende, lattermilde, bakende, smilende og intetanende små barn, som ikke har forståelsen av at alle bilder og videoklipp av dem - som publiseres på Fruens SoMe-kanaler, vil være der for alltid. Uskyldig, men samtidig ikke. For alt er sponsa. Hvorfor’?! 7) Og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg idioliserer ikke denne familien, dette AS’ et og denne imaginære verdenen de presenterer for omverdenen. Alt er kjøpt og betalt, alt gjøres for klikk. Hvorfor!? 8.) Redigering og retusjering, alt er falsk. AlT er falsk. Kanskje derfor Fruen, med barn, satser på en karriere som skuespillere? De har i hvert fall nok av tid til å pleie og dyrke denne interessen. Fruen i hvert fall. De uskyldige små er ikke store nok ennå, til å forstå konsekvensen av det hele. 9) Mat, mat, mat. Ååååå så meget man spiser - det være seg influenser-kalde middager, verdens beste softis eller gluten-/melkefri pepperkaker. Ååå, som det spises. Hummer og kanari. Men aldri for meget. 90 % går i søpla, og resten spiser Herr Fotballfrue. Bare å ta seg en ekstra treningsøkt på morran uansett. Og alltid med kamera til stede, for hvis ikke - så teller det ikke. 10) Ingenting teller uten kamera til stede. Nr 4: det er jo jobben hennes. «Sitter på kontoret og jobber = helle kaffe oppi koppen, ta bilde og publisere» Sånn- og nå trening! 22
MarianneE Skrevet 7. januar 2022 #55128 Skrevet 7. januar 2022 "Hjemmekontor" var ikke det et hjørne av stua bare? Altså et bord pluss stol? 6
MacBeth Skrevet 7. januar 2022 #55129 Skrevet 7. januar 2022 MarianneE skrev (2 timer siden): "Hjemmekontor" var ikke det et hjørne av stua bare? Altså et bord pluss stol? De har eget kontor i 2etg. Vel dokumentert på hennes utallige stories😴 9
MarianneE Skrevet 7. januar 2022 #55130 Skrevet 7. januar 2022 (endret) MacBeth skrev (5 minutter siden): De har eget kontor i 2etg. Vel dokumentert på hennes utallige stories😴 Åja. Jeg ble "desverre" blokkert for flere år siden mens de bodde i Siljan, men takk for informasjonen 😊 Endret 7. januar 2022 av MarianneE 9
EmilieH Skrevet 7. januar 2022 #55131 Skrevet 7. januar 2022 Blir jeg blokkert mon tro om jeg legger inn en kommentar om hvordan det går med netfit? 4
Sol79 Skrevet 7. januar 2022 #55132 Skrevet 7. januar 2022 Har lyst til å spørre hva de egentlig livnærer seg av jeg.. 13
EmilieH Skrevet 7. januar 2022 #55133 Skrevet 7. januar 2022 Sol79 skrev (11 minutter siden): Har lyst til å spørre hva de egentlig livnærer seg av jeg.. Ja, hvordan er det mulig at to voksne mennesker med to barn og stort hus går hjemme å suller? Hvordan i alle dager får de det til å gå rundt? 17
cerruti Skrevet 7. januar 2022 #55134 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Det er mye kropp-visning i hvert fall… Endret 7. januar 2022 av cerruti 11
Xmasclovn Skrevet 7. januar 2022 #55135 Skrevet 7. januar 2022 Sol79 skrev (23 minutter siden): Har lyst til å spørre hva de egentlig livnærer seg av jeg.. De selger kropp og sjel, og barna… 24
_Malene Skrevet 7. januar 2022 #55136 Skrevet 7. januar 2022 EmilieH skrev (19 minutter siden): Ja, hvordan er det mulig at to voksne mennesker med to barn og stort hus går hjemme å suller? Hvordan i alle dager får de det til å gå rundt? Og hvordan kjeder de seg ikke i hjel? 17
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 7. januar 2022 Populært innlegg #55137 Skrevet 7. januar 2022 _Malene skrev (14 minutter siden): Og hvordan kjeder de seg ikke i hjel? 2×trening i går, siste kl. 23, opp kl. 6 og trener i dag, så kjøre til Oslo fordi hun skal til frisøren ser vi nå. Så skal sikkert ukens blomster og en smoothie handles og vips er det helg. Realt dagsverk unnagjort. Nok å henge fingrene i 😅 56
Pusern3 Skrevet 7. januar 2022 #55138 Skrevet 7. januar 2022 Anonym90059005 skrev (3 minutter siden): 2×trening i går, siste kl. 23, opp kl. 6 og trener i dag, så kjøre til Oslo fordi hun skal til frisøren ser vi nå. Så skal sikkert ukens blomster og en smoothie handles og vips er det helg. Realt dagsverk unnagjort. Nok å henge fingrene i 😅 ja, et virkelig travelt og givende liv. 16
Gjest SnowBells Skrevet 7. januar 2022 #55139 Skrevet 7. januar 2022 (endret) _Malene skrev (2 timer siden): Og hvordan kjeder de seg ikke i hjel? Akkurat det her lurer jeg også på. Hvordan i huleste klarer to funksjonsfriske mennesker i midten/slutten av trettiårene å føle at de får nok mental stimuli i livet sitt ved å bare sitte hjemme og surfe på instagram og trene annenhver time frem til barna skal hentes? Anonym90059005 skrev (2 timer siden): 2×trening i går, siste kl. 23, opp kl. 6 og trener i dag, så kjøre til Oslo fordi hun skal til frisøren ser vi nå. Så skal sikkert ukens blomster og en smoothie handles og vips er det helg. Realt dagsverk unnagjort. Nok å henge fingrene i 😅 Hun hadde seriøst dødd av en arbeidsdag i mitt liv 🙈 Endret 7. januar 2022 av SnowBells
EmilieH Skrevet 7. januar 2022 #55140 Skrevet 7. januar 2022 Det er jo også et hån mot for eksempel sykepleiere i disse tider at to mennesker går hjemme sånn og surrer. Men det tenker de nok ikke på, mer enn nok med seg selv! 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå