Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EmilieH skrev (2 timer siden):

Blir jeg blokkert mon tro om jeg legger inn en kommentar om hvordan det går med netfit? 

Du får nok hverfall et svar om du spør om Netflix, og ikke Netfit 🤭

• Liker 21
Skrevet

Da kan vi leve i spenning til svaret på "lugg eller ikke lugg" kommer.

Screenshot_20220107-124323_Instagram.jpg

• Liker 45
Skrevet (endret)

Selvfølgelig blir det lugg med mindre det settes på extensions slik at luggen ser ut som den har vokst ut over natten i likhet med andre, edle deler. Eventuelt forsvinner luggen fordi extensionen tas ut.:daane:

Makan til uinteressant, navlebeskuende tullball å bruke som innhold på SoMe. Hvem andre enn fruen selv er interessert i luggen hennes.:sFun_sleeping:

Tilføyelse: Hvilke annonsører gidder å bruke markedsføringsbudsjettet på dette sprøytet, bortsett fra en frisørsalong i Oslo med ledig tid for spons så cbe kan føre fradrag på frisørtimen sin?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 47
Gjest Snøsøta
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (40 minutter siden):

Selvfølgelig blir det lugg med mindre det settes på extensions slik at luggen ser ut som den har vokst ut over natten i likhet med andre, edle deler. Eventuelt forsvinner luggen fordi extensionen tas ut.:daane:

Makan til uinteressant, navlebeskuende tullball å bruke som innhold på SoMe. Hvem andre enn fruen selv er interessert i luggen hennes.:sFun_sleeping:

Vel, det er visst like interessant som å se på nærbilde av rumpa til CBE mens hun lager et eller annet på kjøkkenet, som på story i dag. Sånn er det visst å være interessant bare ved å være seg selv...

Skrevet
Snøsøta skrev (2 minutter siden):

Vel, det er visst like interessant som å se på nærbilde av rumpa til CBE mens hun lager et eller annet på kjøkkenet, som på story i dag. Sånn er det visst å være interessant bare ved å være seg selv...

Når man er i overkant uinteressert i alt annet enn sin egen rumpe og lugg🙄

Bare teit. Rett og slett bare stappteit.

• Liker 36
Skrevet

Da vet vi svaret. Det BLE lugg.

(Skjermdump fra filmsnutt på story)

Screenshot_20220107-140436_Instagram.jpg

• Liker 11
Gjest Snøsøta
Skrevet
FruRosa skrev (12 minutter siden):

Mest imponert over at hun viser et bilde med munnbind etter snart to år med covid..

Skrevet
Sol79 skrev (3 timer siden):

Har lyst til å spørre hva de egentlig livnærer seg av jeg..

Jeg spurte hva slags drømmer og planer hun hadde for jobben i 2022, virker som kommentaren bare ble slettet/ikke publisert, finner den ikke igjen på bloggen hvertfall. 

Kanskje fordi jeg skrev at hun måtte ha mye ledig tid nå i forhold til tidligere i og med at bloggen bare er en oppsummering av insta. Skrev at jeg syns bloggen var kjempebra før, men at hun ikke skilte seg like positivt ut på insta, ble nok ikke så godt mottatt det da… 

• Liker 17
Gjest Keikolina
Skrevet
Snøsøta skrev (2 minutter siden):

Mest imponert over at hun viser et bilde med munnbind etter snart to år med covid..

Fordi hun ikke har sminka seg

Gjest Finlay
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Lugg, og ikke et ord om at hun bruker extensions😄Greit nok det, men da skryter man ikke av at håret vokser så fort.

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Å herregud, jeg har vært så spent på om det ble lugg i dag👏

Jeg liker ikke å kommentere utseendet, men siden dette er reklame, så antar jeg det er innafor å kommentere resultatet. Jeg stusser over at det ser ut som om hun har hentesveis. Den luggen er da hentet fra venstre side av bakhodet?

• Liker 35
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Felis skrev (25 minutter siden):

Å herregud, jeg har vært så spent på om det ble lugg i dag👏

Jeg liker ikke å kommentere utseendet, men siden dette er reklame, så antar jeg det er innafor å kommentere resultatet. Jeg stusser over at det ser ut som om hun har hentesveis. Den luggen er da hentet fra venstre side av bakhodet?

Tenker litt på ronja røverdatter på håret

Skrevet
snute skrev (2 timer siden):

Jeg spurte hva slags drømmer og planer hun hadde for jobben i 2022, virker som kommentaren bare ble slettet/ikke publisert, finner den ikke igjen på bloggen hvertfall. 

Kanskje fordi jeg skrev at hun måtte ha mye ledig tid nå i forhold til tidligere i og med at bloggen bare er en oppsummering av insta. Skrev at jeg syns bloggen var kjempebra før, men at hun ikke skilte seg like positivt ut på insta, ble nok ikke så godt mottatt det da… 

Hun vil nok ikke svare på konstruktiv kritikk eller spørsmål med dybde, men latterlig at hun ikke lar kommentaren din publiseres. Jeg har også kommentert/spurt om div, men som har blitt slettet. Men hun publiserer kommentarer som at LK er så liten i forhold til de andre mennene i nyttårsselskapet, og denne nesen hennes som ser veldig rar ut. DET får komme gjennom, og DET svarer hun på. Bravo Caroline! 👏

• Liker 17
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Hun vil nok ikke svare på konstruktiv kritikk eller spørsmål med dybde, men latterlig at hun ikke lar kommentaren din publiseres. Jeg har også kommentert/spurt om div, men som har blitt slettet. Men hun publiserer kommentarer som at LK er så liten i forhold til de andre mennene i nyttårsselskapet, og denne nesen hennes som ser veldig rar ut. DET får komme gjennom, og DET svarer hun på. Bravo Caroline! 👏

Hva svarte hun da? Bare svada og arroganse som vanlig?

LKE er jo liten og smal i forhold til de andre, men det er jo akkurat sånn han ønsker det. Han skrøt jo av den lave fettprosenten sin, og så lenge CBE er fornøyd med den lette mannen sin så må jo det være greit. Men jeg lo godt av hvordan han redigerte og retusjerte seg selv for å se ut som en langt mer muskuløs Adrian Paul på et av de siste bildene sine 🙈

Endret av SnowBells
Skrevet
FruRosa skrev (5 timer siden):

Da kan vi leve i spenning til svaret på "lugg eller ikke lugg" kommer.

Screenshot_20220107-124323_Instagram.jpg

Herreguuuuuuud - spenning i minus dette 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 4
Skrevet
Katten89 skrev (7 timer siden):

Når det gjelder kaffen. 
For meg som har Spiseforsryrrelses-historikk tolker jeg kaffe obsession som at fruen bruker kaffe til apetittdemping og stimulant. På en måte som ser sofistikert og legitim ut. Kaffe inneholder jo ikke kalorier og gir piff på trening. 
Det er det kaffe i den sammenhengen symboliserer for meg. Kaffe kan også bety pause, kos, luksus og avslapning. Men i fruen sitt tilfelle er kaffen symbol på produktivitet, effektivitet, tidlige morgener og lite inntak av mat. 
Det er min tolkning

Jeg er enig. Jeg har både hatt spiseforstyrrelser selv (som ungdom for 100 år siden riktignok) og jobbet med pasienter med alvorlig spiseforstyrrelser i mange år. Det er synd at det ikke finnes noe kontrollorgan for dårlig påvirkning, for dette er et destruktivt forbilde. Det er lett å avfeie det med at "vi" voksne har et ansvar selv for å ikke følge CBE og la oss påvirke, men det er ikke "oss" det er skadelig for heller. Det finnes mange som ikke er sterke nok og trygge nok i seg selv til å klare å blokkere ute denne kanalen. Som ser på CBE og tenker at om man gjør sånn og sånn, så blir mann sånn som CBE. Men hva når man har gjort alt rett og likevel ikke blir slik? Til og med Caroline er jo ikke slik som CBE. Nei, jeg blir sur og sint over at det er lov å spre slik thinspo. Og jeg får samtidig vondt av CBE som tydeligvis ikke har et godt nok hjelpeappat rundt seg til å få henne ut av dette her. Og nå trening kl 22.30 for en ny økt 06.30. Stakkars kropp. 

• Liker 45
Skrevet
Anonym90059005 skrev (5 timer siden):

"Kaffepause". Pause fra da, jobben med å sitte i frisørstolen? 

Herlighet, for et lite innholdsrikt liv, når DET liksom er et stort issue. Kaffepause (fra hva da?) og lugg eller ikke lugg? Hvem bryr seg foruten om fruen selv?🙈

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...