Halle-Palle Skrevet 27. juli 2019 #5081 Del Skrevet 27. juli 2019 17 minutter siden, Morgan Le Fay skrev: Noe så komisk som siste Insta-bilde. Ryggen til og svai rygg med rumpa i fokus. Dessverre for Lasse var det ingen som kommenterte på akkurat den rumpa, så da måtte han jo gjøre det selv 😂. Tydelig at «redaktøren» har et litt annet fokus enn følgerne. Nei, så komisk 🙈han har faktisk et behov for at andre skal se (og kommentere) kona sin rumpe? Enda litt patetisk blir det med hele 4 likerklikk 😝for et par! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. juli 2019 #5082 Del Skrevet 27. juli 2019 12 minutter siden, Levina skrev: Løsnegler er ikke greit hvis man jobber i helsevesenet, men ellers går det helt fint. En person som er vant med lange negler, klarer nok helt fint å utføre intimhygiene. Jeg ser ihverfall ikke på CBE som ei som har dårlig hygiene, så du trenger nok ikke å bekymre deg for det også. At hun har reklame i bloggen er ikke så rart, dette er jo jobben hennes. Er alternativ hadde vært at hun tok seg betalt for at folk skulle klikke seg inn. Så jeg tenker det er greit at det er slik. Det er en god grunn til at løsnegler er bannlyst i helsevesenet. Det er fordi det uhygienisk! Nå er ikke CBE helsearbeider så hun kan gjøre hva hun vil. Samtidig har jeg etterhvert sett en god del bilder og film hvor CBE håndterer mat som forteller meg at ikke alt er helt på stell hygienemessig. Det er noe med det samlede inntrykket man får av bloggere etter mange års dokumentasjon som får meg til å tenke slik. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 27. juli 2019 #5083 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) Hvis jeg hadde lagt ut et slik bilde og samboeren min hadde kommentert «sjekk den stussen, a 😍» hadde jeg blitt meget pinlig berørt og tenkt på at slekt, kolleger og venner kan se det! (Har ikke barn ennå, men vi er på omtrent deres alder tror jeg, muligens noen år yngre) Og jeg har stor sprettrumpe som samboeren kommenterer omtrent daglig - men da til MEG! Ikke verden. Huff, så kleint 😮 Endret 27. juli 2019 av Rubella 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5084 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : Spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5085 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : nedlatende kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5086 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : nedlatende kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5087 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : kommentar till moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5088 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding :kommentar till moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5089 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : Brukerdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5090 Del Skrevet 27. juli 2019 rydemelding :Brukerdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 27. juli 2019 #5091 Del Skrevet 27. juli 2019 Blupp. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 27. juli 2019 #5092 Del Skrevet 27. juli 2019 12 minutter siden, Aricia skrev: Blupp. Blir sikkert fjernet som spekulasjon 🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #5093 Del Skrevet 27. juli 2019 ryddemelding : Spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. juli 2019 #5094 Del Skrevet 27. juli 2019 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 27. juli 2019 #5095 Del Skrevet 27. juli 2019 42 minutter siden, Rubella skrev: Hvis jeg hadde lagt ut et slik bilde og samboeren min hadde kommentert «sjekk den stussen, a 😍» hadde jeg blitt meget pinlig berørt og tenkt på at slekt, kolleger og venner kan se det! (Har ikke barn ennå, men vi er på omtrent deres alder tror jeg, muligens noen år yngre) Og jeg har stor sprettrumpe som samboeren kommenterer omtrent daglig - men da til MEG! Ikke verden. Huff, så kleint 😮 Guri så flauuuuut 🙊🙊🙊🙉🙉🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 27. juli 2019 #5096 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) Det er en god prestasjon å trekke vogn på grusvei i motbakker med den oppakningen. Har aldri sett noen som kjører med både vesker og vogn. Selv er jeg mer av den minimalistiske typen og har max 40 liter per pers. Men da må man akseptere mindre variasjoner av antrekk og i værste fall rare kleskombinasjoner ved kulde/fuktig vær. Endret 27. juli 2019 av kvinneguide skrivefeil 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. juli 2019 #5097 Del Skrevet 27. juli 2019 8 minutter siden, kvinneguide skrev: Det er en god prestasjon å trekke vogn på grusvei i motbakker med den oppakningen. Har aldri sett noen som kjører med både vesker og vogn. Selv er jeg mer av den minimalistiske typen og har max 40 liter per pers. Men da må man akseptere mindre variasjoner av antrekk og i værste fall rare kleskombinasjoner ved kulde/fuktig vær. Har sikkert vært tøft å få opp sykkelvognene ja. Sikkert også kjekt at de etter disse strabasene plutselig møtte familie der langt ute på fjellet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. juli 2019 #5098 Del Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, Inocybe skrev: Har sikkert vært tøft å få opp sykkelvognene ja. Sikkert også kjekt at de etter disse strabasene plutselig møtte familie der langt ute på fjellet. Jeg har ikke fulgt CBE noe særlig, har de veldig stor familie? For oddsen er vel ikke så stor for at de treffer på de samme folka sånn helt tilfeldig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 27. juli 2019 #5099 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) For min del er det ting som kjempelange spisse negler kombinert med bleiebarn og våtservietter og matlaging osv, reklame for intimservietter og kokosspray, det å gå uten truse under treningstightsen og gjerne rett på kafé etter trening uten å dusje, kysse hunder på munnen, sitte på kjøkkenbenken i ullundertøy, ikke vaske av sminkeprodukter før de fotograferes osv, som gjør at jeg sitter igjen med et litt uhygienisk totalinntrykk på denne bloggen. Endret 27. juli 2019 av Lopploella 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 27. juli 2019 #5100 Del Skrevet 27. juli 2019 Da ble det hytte igjen da. Kanskje ikke så artig å telte likevel? Ikke komfortabelt nok kanskje. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå