Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Bypass skrev:

Å ta bilder som er gjenspeiler virkeligheten 100% er vel strengt talt ikke mulig. 

De aller fleste fotografer undereksponer bildene sine fordi det gir mer spillerom i forhold til etterbehandling. Bilder som skal brukes profesjonelt må stort sett redigeres, også for å gjengi «virkeligheten».

tror faktisk ikke hensikten her er å se brunere ut, men at de ikke har hatt tid i fjellheimen til å redigere bilde ;)

Nei det tror jeg ikke. Brun-trenden, om man kan kalle det slik, startet så vidt jeg husker da LKE begynte fotonettkurs. Tror det liksom skal være kunstnerisk og trendy :vetikke:. I tillegg framhever det små skygger som de ynder å gjøre ekstra framtredende i mageområdet. For meg er det ikke et mål at det må være virkeligheten vi ser, men hvorfor gjøre det styggere liksom?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmy_H

Det ser ut til at denne turen har en kobling opp i mot «Netfit» her er det noen som prøver å kopiere «treningsfrue» og med den overeksponeringen på bildene så ser de trente ut men møkkete også (ser ut som de har vært i en kullgruve).

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, cerruti skrev:

Å kjære vene, hva man ikke gjør (les:kler av seg) for klikk... 

Fikk vist frem sidebooben også..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
24 minutter siden, cerruti skrev:

Å kjære vene, hva man ikke gjør (les:kler av seg) for klikk... 

 

11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Fikk vist frem sidebooben også..

Ikke en dag uten 🙄 at man ikke kan holde sine preferanser privat? Tenker da på bloggektemannen som deler sine behov på bedriftens SoMe kanaler. Kan man trekke av oppgradering på skatten hvis man bruker det i salgsøyemed?

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrogansen i kommentarfeltet vil ingen ende ta. Skjønner ikke hvordan de kan svare leserne sånn og på samme tid forherlige seg selv så vanvittig? Hun er jo så sjokoladebrun og bildene er bare fine. Jeg er for å selvpositivitet, men den type skryt blir bare for dumt. 

CBE påstår hun bruker faktor 30-50 på kroppen om sommeren. Da blir man faktisk ikke så mørkebrun, uansett hva hun påstår. 

Synes også den nedlatende tonen hennes er ganske påfallende, at hun «baksnakker» kritiske lesere til de mer positive leserne er ikke profesjonelt. 

Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/#comments

Endret av Aquarius04
La til lenke
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Arrogansen i kommentarfeltet vil ingen ende ta. Skjønner ikke hvordan de kan svare leserne sånn og på samme tid forherlige seg selv så vanvittig? Hun er jo så sjokoladebrun og bildene er bare fine. Jeg er for å selvpositivitet, men den type skryt blir bare for dumt. 

CBE påstår hun bruker faktor 30-50 på kroppen om sommeren. Da blir man faktisk ikke så mørkebrun, uansett hva hun påstår. 

Synes også den nedlatende tonen hennes er ganske påfallende, at hun «baksnakker» kritiske lesere til de mer positive leserne er ikke profesjonelt. 

Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/#comments

Uttalelsen om at de har vel ikke annet å gjøre på en lørdagskveld slår jo rett tilbake på dem selv - både bloggersken og tilhengerne siden de tydeligvis heller ikke har bedre i fore enn å kommentere i kommentarfeltet.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
13 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Uttalelsen om at de har vel ikke annet å gjøre på en lørdagskveld slår jo rett tilbake på dem selv - både bloggersken og tilhengerne siden de tydeligvis heller ikke har bedre i fore enn å kommentere i kommentarfeltet.

Sitter bloggekteparet på fjellet og skriver i kommentarfeltet? Hadde ikke de tatt «ferie»?

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måten de forholder seg til kritikk i kommentarfeltene er ikke annet enn bevis på egen usikkerhet omkring det å kunne forholde seg til de som ikke er en del av den heia-gjengen de gjerne skulle ønske de kunne ha.....hele bedriften er tuftet på det å kunne få positiv oppmerksomhet og det å kunne tjene på det konstruerte glansbildet de forsøker å fremstå som, men nei, dessverre, Treasures AS, dere har ingen påvirkning som kan sees på som noe positivt, dere er intet annet enn en fasade

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Emmy_H skrev:

Sitter bloggekteparet på fjellet og skriver i kommentarfeltet? Hadde ikke de tatt «ferie»?

De har ikke ferie men koker i hop en illusjon om ferie. Misunner dem ikke et sekund når voksne og barn ikke kan dra på tur uten å eksponere for hele verden hvor fint de har det. Ta ferie da og logg av. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
10 minutter siden, Surikatt skrev:

De har ikke ferie men koker i hop en illusjon om ferie. Misunner dem ikke et sekund når voksne og barn ikke kan dra på tur uten å eksponere for hele verden hvor fint de har det. Ta ferie da og logg av. 

Det er pengene som rår, det er strengt tatt ikke ferie når det reklameres for spray og våtservietter for glufsa. Ser at bildene på IG er av frua bakfra, gjelder det bildene på bloggen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når frua skriver i sitt eget kommentarfelt at folk har lite å gjøre på en lørdagskveld. Hun, sjølvaste eksfotballfrua har vel ikke så mye å finne på hun heller kanskje? Ser også at overkroppen undereksponeres på siste ig bilde der hennes ektemann også kommenterer at hun har flott stuss. Hva skjer da med underkroppen når overkroppen undereksponeres, kan den overeksponeres? Er så lite teknisk, så jeg bare spør. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor alle disse havnakne bildene av dem hele tiden? Hvor mange side-boob-bilder har det vært på bloggen siden - tja - feks mai i fjor?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og hvorfor alle disse havnakne bildene av dem hele tiden? Hvor mange side-boob-bilder har det vært på bloggen siden - tja - feks mai i fjor?

Veldig spesielt at et par, hvor begge er over 30, er så opptatt av å legge ut lettkledd bilder av seg selv. Uansett hva de gjør og hvor de er, så må de vise seg frem med minimalt med klær. Til og med i betalt reklameinnlegg fra visit geneve, så var hun avbildet i bare trusa. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å være nesten naken på fjelltur og ta bilder av det? Jeg har i hvertfall alltid hatt på meg klær, men det er meg da. Aldri hatt behov for å vise meg fram for andre.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Klaraku78 skrev:

Veldig spesielt at et par, hvor begge er over 30, er så opptatt av å legge ut lettkledd bilder av seg selv. Uansett hva de gjør og hvor de er, så må de vise seg frem med minimalt med klær. Til og med i betalt reklameinnlegg fra visit geneve, så var hun avbildet i bare trusa. 

Det blir slik når man ikke har mere å komme med, da  må klærne falle. Litt klikkhoreri som det også kan kalles. Synes det også er besynderlig at firmaet Treasures as krangler og lager så mye sur stemning i sitt eget kommentarfelt når de faktisk kan redigere alt til sitt eget beste. Det er ingen tvil om at slikt skaper litt komisk underholdning. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
Akkurat nå, Pollen skrev:

Er det normalt å være nesten naken på fjelltur og ta bilder av det? Jeg har i hvertfall alltid hatt på meg klær, men det er meg da. Aldri hatt behov for å vise meg fram for andre.

For denne kroppsfikserte bedriften? Ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan konstantere en ting; man blir ikke godt humør av å sykle på tur. Makan til svar. 😑

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...