Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Emmy_H skrev:

«Syk»

Hvorfor tror du ikke hun er syk? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, CabinCruiser skrev:

Det er 25 virkedager.

Kan vi legge diskusjon om ferie død?

5 uker for de med tariffavtale, 4 uker + 1 dag for andre. Hilsen fagforeningsfrue 😉

• Liker 9
Gjest Emmy_H
Skrevet
1 time siden, Oline12 skrev:

Hvorfor tror du ikke hun er syk? 

Det var et svar på at noen skrev at hun var nysminket og stylet. 

Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Det var et svar på at noen skrev at hun var nysminket og stylet. 

Jeg syns synd på privatpersonen CBE her. Her ser vi hvor manisk opptatt hun er av utseende når hun med 40 i feber ikke greier å være usminket og "se syk" ut. Det er ikke normalt det der altså. Spesielt opplegg. 

• Liker 43
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg syns synd på privatpersonen CBE her. Her ser vi hvor manisk opptatt hun er av utseende når hun med 40 i feber ikke greier å være usminket og "se syk" ut. Det er ikke normalt det der altså. Spesielt opplegg. 

Enig! 

Endret av Emmy_H
Skrevet

Jeg trodde kanskje når man får 40 i feber, at man hvertfall noen timer før, føler seg litt uggen. Men hun var jo hvertfall ikke dårligere i går kveld enn at hun jobbet 4-5 timer, og svarte på min siste kommentar på bloggen kl 23.30. Hadde jeg følt at jeg begynte å bli dårlig hadde jeg vel tatt tidlig kveld, ikke jobbet i ferien. 

• Liker 29
Skrevet

Har hatt 40 i feber selv. Var nesten i koma. Lå hvertfall ikke nysminket i sengen, og filmet en lang monolog som jeg postet på SoMe. Da har du ikke mye 40 i feber, foråsidetsånn.

• Liker 44
Skrevet

Men hvis du har 40 i feber og vondt i halsen, Caroline - ta kontakt med legevakten og ta en crp og streptotest!

• Liker 23
Skrevet
32 minutter siden, Tørst skrev:

Seks uker etter fødsel + tre før, ellers mister man all rett til permisjon. 

Hilsen arbeidstaker i eget as med fødselspermisjon... 

men har noen sagt at CBE tok ut permisjonspenger da og ikke lønn fra AS?

Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)

Det er nok harepest (jmfr IG story )men ikke noe problem kommer mer fra turen på bloggen. 

Endret av Emmy_H
Skrevet
5 timer siden, Pollen skrev:

Nå er vel bukser/shorts dratt betydelig lenger opp også, så da blir rompa større også.

Skyggen fra venstre arm gir oss også inntrykk av at midjen er smalere enn virkeligheten tilsier. 

• Liker 3
Skrevet

Nå er det visst hetebølgen som gjør at sjalusien og janteloven florerer i kommentarfeltet 😂  Forsvarerne når nye høyder. 

Jeg er en av CBEs kritikere, og jeg finnes virkelig ikke sjalu. Ikke er jeg like slank, eller har like stort hus, ikke tjener jeg så mye penger heller, men jeg har i det minste integriteten min (og familiens mins) i behold. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/

• Liker 25
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Nå er det visst hetebølgen som gjør at sjalusien og janteloven florerer i kommentarfeltet 😂  Forsvarerne når nye høyder. 

Jeg er en av CBEs kritikere, og jeg finnes virkelig ikke sjalu. Ikke er jeg like slank, eller har like stort hus, ikke tjener jeg så mye penger heller, men jeg har i det minste integriteten min (og familiens mins) i behold. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/

Hvor lang  ble denne turen? 6 dager av 9?

Endret av Emmy_H
Skrevet
4 minutter siden, Surikatt skrev:

Ble det for tøft fot henne, kanskje?

Kan veldig godt hende, men det ville hun aldri innrømme. 

• Liker 10
Skrevet

Hun er jo ikke godt trent. Hun slaveløper på mølle og har lav fettprosent, men hun finnes ikke sterk eller seig. Tror ikke det er store utfordringen som skal til før hun knekker. 

• Liker 31
Skrevet

Ser hun har fått kritikk for å ha med sminke og høvel på turen, det tar i hvert fall lite plass og har lav vekt. Noe annet er bæremeisen som dukket opp på bloggen i dag, den må da være mer overflødig enn en høvel? Og utrolig plasskrevende... Ser ikke ut som planen var å gå så veldig lange eller krevende fotturer, så jeg hadde nok heller droppa meis enn høvel!

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, Medici skrev:

Ser hun har fått kritikk for å ha med sminke og høvel på turen, det tar i hvert fall lite plass og har lav vekt. Noe annet er bæremeisen som dukket opp på bloggen i dag, den må da være mer overflødig enn en høvel? Og utrolig plasskrevende... Ser ikke ut som planen var å gå så veldig lange eller krevende fotturer, så jeg hadde nok heller droppa meis enn høvel!

Var det 1 km topptur der man ser LKE jubler på sin egen ig konto og strekker armene i været? Litt av en prestasjon gitt. 

• Liker 24
Skrevet

Nytt innlegg på bloggen i kveld, noe som betyr noen timers jobbing i dag. Kan derfor virke som om harepesten og feberen forsvant like fort som den kom. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...