Aricia Skrevet 18. juni 2019 #4061 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 21 minutter siden, virkelig skrev: DERE ! Jeg er ikke dere , akkurat på lik linje som når noen bruker betegnelsen dere om de som er kritiske. Det er ikke jeg som har skrevet det lange innlegget du siterer der. Min kommentar var at det står i bloggen at netfit skal lanseres senere når en kom med hint til at jeg viste mye om hva som skjer i kulissene. Ikke skrevet noe sted at du må lese den grundig , eller har jeg ? Du trenger ikke gå til angrep på meg, ikke kommentert noe til deg, og dropp den DERE.. Og det er feil uansett hva en bloggkritiker gjør, jammen er det feil når en forsvarer en blogger også, så den går begge veier. Jeg skrev generelt om argumentasjonen til metakritikere som gruppe, slik dere alltid pleier å gjøre om kritikerne i tråden. Endret 18. juni 2019 av Aricia 20
Crash Skrevet 18. juni 2019 #4062 Skrevet 18. juni 2019 2 timer siden, virkelig skrev: Om du leser bloggen , så har hun skrevet dette, det er faktisk ikke verre enn det. Trenger vel ikke spekulere mer i det . Og om en skal diskutere en blogger så bør eni det minste lese bloggen så en vet hva en snakker om, uten å komme med hentydninger til andre Jeg leser bloggen jeg, kom ikke med noen hentydninger heller, bare en oppriktig undring om hvordan en helt vanlig bloggleser (som meg?) kan få med seg så mange detaljer. 8
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2019 #4063 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 9 timer siden, virkelig skrev: Nå har CBE skrevet på bloggen at Netfit skal lanseres senere i år, og at det er noe de jobber med. De har fortsatt PT/Adrian med på laget. De legger ut treningstirsdagene på Netfit.no, men selve Netfit.No og hva det innebærer er ikke klart ennå. Om en leser bloggen så får en det med seg, greit å vite om en skal diskutere det og kommentere som noen gjør at det ikke går så bra ennå og få likes /kommentarer Det er jo svært pussig da, at FriendlyPeters 15. Januar skriver på sin Insta at «Netfit is coming soon» «can’t wait». Et halvt år har gått, og lite skjer. Jeg tror du skal leite lenge etter en markedsfører som mener dette er en god strategi. Samme dato skriver CBE på bloggen at hun har jobbet med dette i halvannet år. «Snart braker det løs» «nå er det forhåpentligvis ikke lenge til vi går live» https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ Endret 18. juni 2019 av CecilieX
pøbelsara Skrevet 18. juni 2019 #4064 Skrevet 18. juni 2019 Det er jo en svært lite heldig forretningsstrategi - å lansere med brask og bram at noe kommer snart - for så å ikke lansere. Jeg regner med at dette ikke var den opprinnelige planen. Ingen markedsfører med minste peil ville gått for en slik lansering. 18
Gjest Emmy_H Skrevet 18. juni 2019 #4065 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 12. juni - familietur til stranda - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/12/startet-uken-her/13. juni - Elle sommerfest - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/12/arets-sommerfest/13. juni - reklame for solkrem - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/13/ikke-glem-solkrem-hverdagen/13. juni - oppskrift salat - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/13/sommerens-enkleste-og-beste-salat/14. juni - serietips - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/13/sommerens-enkleste-og-beste-salat/15. juni - reklame for goodiebox - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/15/manedens-hoydepunkt/16. juni - bading på brygga - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/15/manedens-hoydepunkt/17. juni - familietur vegansk is - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/17/vegansk-softis-og-hostvaer/17. juni - oppskrift havregrøt - https://www.carolinebergeriksen.no/2019/06/17/en-skikkelig-god-frokost/----Instagram siste uke - 6 bilder, kun 1 bilde nevnt her inne.12. juni - bassengbilde13. juni - Elle-fest av bloggerparet13. juni - reklame egendeltakelse i Bloggerne16. juni - feriebilde av blogger16. juni - reklame goodiebox17. juni - bikinibilde av blogger https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=nb Dette tjener man 5 millioner i året på? Skjønner at bloggeren har hektiske dager, vi andre pleier å bruke ferien vår på slike aktiviteter, og har full jobb når vi ikke gjør disse tingene. Og for de som mener at kritikken er for hard, hvor mange får betalt for å feste, ha ferie og legge ut bikinibilder av seg selv også klager på et hektisk liv? Det er ikke helt i stil med resten av Norges befolkning sitt liv. Og hvordan skal dette inspirere andre? Endret 18. juni 2019 av Emmy_H
Surikatt Skrevet 18. juni 2019 #4066 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er jo en svært lite heldig forretningsstrategi - å lansere med brask og bram at noe kommer snart - for så å ikke lansere. Jeg regner med at dette ikke var den opprinnelige planen. Ingen markedsfører med minste peil ville gått for en slik lansering. Skal man lansere noe så burde det være ferdig eller tilnærmet ferdig. Tipper det koker bort i kålen da det ikke akkurat er kruttet de har funnet opp, selv om det virker som de tror det selv. 14
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2019 #4067 Skrevet 18. juni 2019 Jeg vil anta at det er lite motiverende for dem å legge mye arbeid ned i noe som svært få engasjerer seg i. Da blir det tungt.
Lin10 Skrevet 18. juni 2019 #4068 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg vil anta at det er lite motiverende for dem å legge mye arbeid ned i noe som svært få engasjerer seg i. Da blir det tungt. Det du antar kan jo ha noe med dine personlige holdninger til utfordringer, siden dette er ditt inntrykk. Andre kan « brenne» for noe, legge mye arbeid i det og satse på at det blir bra. Man er offensiv og ikke defensiv. NetFit har vel kke blitt ordentlig lanserer ennå, og det jobbes fortsatt med. Dette har hun selv informert om. Hun virker som en person som er opptatt av å levere kvalitet, så de bruker nok tiden som kreves. Hun er der hun er, fordi hun tør å ta sjansen, fornye seg og tenker langsiktig på hva hun ønsker å jobbe med. Bloggebransjen er jo en spesiell bransje og ingen har noen garantier at det er dette man kan jobbe med om 10-år, eller ønsker å jobbe med. Så selv denne bloggen har tjent nok penger til å førtidspensjonere seg, så er mitt inntrykk at hun liker å jobbe og liker å være kreativ. Så arbeidsledig blir hun nok ikke... Endret 18. juni 2019 av Lin10 2
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2019 #4069 Skrevet 18. juni 2019 4 minutter siden, Lin10 skrev: Det du antar kan jo ha noe med dine personlige holdninger til utfordringer, siden dette er ditt inntrykk. Andre kan « brenne» for noe, legge mye arbeid i det og satse på at det blir bra. Man er offensiv og ikke defensiv. NetFit har vel kke blitt ordentlig lanserer ennå, og det jobbes fortsatt med. Dette har hun selv informert om. Hun virker som en person som er opptatt av å levere kvalitet, så de bruker nok tiden som kreves. Hun er der hun er, fordi hun tør å ta sjansen, fornye seg og tenker langsiktig på hva hun ønsker å jobbe med. Bloggebransjen er jo en spesiell bransje og ingen har noen garantier at det er dette man kan jobbe med om 10-år, eller ønsker å jobbe med. Så selv denne bloggen har tjent nok penger til å førtidspensjonere seg, så er mitt inntrykk at hun liker å jobbe og liker å være kreativ. Så arbeidsledig blir hun nok ikke... Det handler jo ikke om mitt inntrykk, det handler om at de lanserer et nytt konsept og ikke følger det opp. Forøvrig interessant betraktning du gjør deg om at hun «har tjent nok til å førtidspensjonere seg». Hvor har du den informasjonen fra?
Gjest tranedatter Skrevet 18. juni 2019 #4070 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 11 minutter siden, Lin10 skrev: Det du antar kan jo ha noe med dine personlige holdninger til utfordringer, siden dette er ditt inntrykk. Andre kan « brenne» for noe, legge mye arbeid i det og satse på at det blir bra. Man er offensiv og ikke defensiv. NetFit har vei ikke blitt ordentlig lanserer ennå, og det jobbes fortsatt med. Dette har hun selv informert om. Hun virker som en person som er opptatt av å levere kvalitet, så de bruker nok tiden som kreves. Hun er der hun er, fordi hun tør å ta sjansen, fornyer seg og tenker langsiktig på hva hun ønsker å jobbe med. Bloggebransjen er jo en spesiell bransje og ingen har noen garantier at det er dette man kan jobbe med om 10-år, eller ønsker å jobbe med. Så selv denne bloggen har tjent nok penger til å førtidspensjonere seg, så er mitt inntrykk at hun liker å jobbe og liker å være kreativ. Så arbeidsledig blir hun nok ikke... Om de er så opptatt av kvalitet, da venter man vel med lanseringen. De sier jo de har holdt på i 1,5år. Kosthold, pt online - de skal virkelig ha noe ekstra for å klare seg. Finnes jo allerede masse lignende produkter. Og dessuten, er det ikke han der pt-Adrian som driver dette?? *forvirret* edit: ser nå i den første instaposten at noen, "vi", skal lansere dette produktet i 2019. Sammen med cbe og adrial paul. Dog har adrian tatt bort sin instagramprofil. ps. navnet netfit er allerede etablert i annet land. Hastagen er allerede i bruk om en viss type sko. Om man søker på netfit som hashtag på Instagram. Endret 18. juni 2019 av tranedatter
Lin10 Skrevet 18. juni 2019 #4071 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 8 minutter siden, CecilieX skrev: Det handler jo ikke om mitt inntrykk, det handler om at de lanserer et nytt konsept og ikke følger det opp. Forøvrig interessant betraktning du gjør deg om at hun «har tjent nok til å førtidspensjonere seg». Hvor har du den informasjonen fra? Hva vet du om hva som jobbes med i kulissen? Bedriften har inntekter som er 10 x mer enn en gjennomsnittslønn i Norge, så det er ikke vanskelig å skjønne eller regne seg ut, at hun i en alder av 31 har midler til å førtidspensjonere seg. Og med førtidspensjonering, så betyr ikke det å gå av i dag, men har muligheter til å gå av tidligere, basert på sine inntekter. Regner ikke med at inntektene blir mindre de neste årene. Endret 18. juni 2019 av Lin10 2
Gjest Emmy_H Skrevet 18. juni 2019 #4072 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Hva vet du om hva som jobbes med i kulissen? Bedriften har inntekter som er 10 x mer enn en gjennomsnittslønn i Norge, så det er ikke vanskelig å skjønne eller regne seg ut, at hun i en alder av 31 har midler til å førtidspensjonere seg. Om med førtidspensjonering, så betyr ikke det å gå av i dag, men har muligheter til å gå av tidligere, basert på sine inntekter. Regner ikke med at inntektene blir mindre de neste årene. Jeg skjønner ikke hva du sier. Kan hun førtidspensjonere seg eller ikke i en alder av 31 år? Bedriften har god inntekt, men det har mange andre også uten at de kan gå av ved 31 års alder.
Gjest CecilieX Skrevet 18. juni 2019 #4073 Skrevet 18. juni 2019 Akkurat nå, Lin10 skrev: Hva vet du om hva som jobbes med i kulissen? Bedriften har inntekter som er 10 x mer enn en gjennomsnittslønn i Norge, så det er ikke vanskelig å skjønne eller regne seg ut, at hun i en alder av 31 har midler til å førtidspensjonere seg. Om med førtidspensjonering, så betyr ikke det å gå av i dag, men har muligheter til å gå av tidligere, basert på sine inntekter. Regner ikke med at inntektene blir mindre de neste årene. Jeg lurer på om du kan se problemet med argumentasjonen din?
Gjest tranedatter Skrevet 18. juni 2019 #4074 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: NHva vet du om hva som jobbes med i kulissen? Bedriften har inntekter som er 10 x mer enn en gjennomsnittslønn i Norge, så det er ikke vanskelig å skjønne eller regne seg ut, at hun i en alder av 31 har midler til å førtidspensjonere seg. Om med førtidspensjonering, så betyr ikke det å gå av i dag, men har muligheter til å gå av tidligere, basert på sine inntekter. Regner ikke med at inntektene blir mindre de neste årene. Navnet kommer ikke opp på proff.no. Adrian Paul som er medvirkende har ikke noen koblinger, som man kan se online, lengere. Bare at domenet netfit.no står på han. Hjemmesiden er dog parkert (man kjøper domene for 1 år om gangen). Sporadiske oppdateringer, halvferdige filmer. Google online pt kost, og det kommer opp masse. Det er mye mulig at de faktisk VIL etablere noe, men fremgangsmåten er temmelig uprofesjonell.
Gjest Emmy_H Skrevet 18. juni 2019 #4075 Skrevet 18. juni 2019 (endret) 9 minutter siden, tranedatter skrev: Om de er så opptatt av kvalitet, da venter man vel med lanseringen. De sier jo de har holdt på i 1,5år. Kosthold, pt online - de skal virkelig ha noe ekstra for å klare seg. Finnes jo allerede masse lignende produkter. Og dessuten, er det ikke han der pt-Adrian som driver dette?? *forvirret* edit: ser nå i den første instaposten at noen, "vi", skal lansere dette produktet i 2019. Sammen med cbe og adrial paul. Dog har adrian tatt bort sin instagramprofil. ps. navnet netfit er allerede etablert i annet land. Så den som faktisk har greie på trening er ikke en offisiel del av konseptet ? Så at han hadde lagt ut en statement ang kropp og helse, som nok ikke helt går overens med bloggere som ikke som ikke er en del av https://kampanje.com/medier/2016/07/lager-var-varsom-plakat-for-bloggere/ Endret 18. juni 2019 av Emmy_H
Halle-Palle Skrevet 18. juni 2019 #4076 Skrevet 18. juni 2019 23 minutter siden, Lin10 skrev: Det du antar kan jo ha noe med dine personlige holdninger til utfordringer, siden dette er ditt inntrykk. Andre kan « brenne» for noe, legge mye arbeid i det og satse på at det blir bra. Man er offensiv og ikke defensiv. NetFit har vel kke blitt ordentlig lanserer ennå, og det jobbes fortsatt med. Dette har hun selv informert om. Hun virker som en person som er opptatt av å levere kvalitet, så de bruker nok tiden som kreves. Hun er der hun er, fordi hun tør å ta sjansen, fornye seg og tenker langsiktig på hva hun ønsker å jobbe med. Bloggebransjen er jo en spesiell bransje og ingen har noen garantier at det er dette man kan jobbe med om 10-år, eller ønsker å jobbe med. Så selv denne bloggen har tjent nok penger til å førtidspensjonere seg, så er mitt inntrykk at hun liker å jobbe og liker å være kreativ. Så arbeidsledig blir hun nok ikke... Nå ble jeg nysgjerrig? På hvilke måter mener du at bloggen tar sjanser og fornyer seg? Det går i lekre bilder av fruen, av barn, av forskjelllge skåler (eller bowls som det heter på bloggerspråket), forskjellige kafébesøk, litt trening og ferie. Igjen og igjen. Hva er nytt og hva er spennende? 33
Gjest tranedatter Skrevet 18. juni 2019 #4077 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, Emmy_H skrev: Så den som faktisk har greie på trening er ikke en offisiel del av konseptet ? Så at han hadde lagt ut en statement ang kropp og helse, som nok ikke helt går overens med bloggere som ikke som ikke er en del av https://kampanje.com/medier/2016/07/lager-var-varsom-plakat-for-bloggere/ Hele greia er merkelig. Siste bilde på instagramen med han er 23 mai. Et bilde som ser ut som at det er tatt tidligere, men ikke lett å vite. Gikk in på hans LinkedIn. Optimaltrening er vel fortsatt oppe og går. Mens et annet prosjekt med take away mat, der står det på LinkedIn at han driver den, men hjemmesiden er lagt ned. http://www.optimaltrening.com/adrian_paul.html Men så dukker det opp en allerede etablert online pt av samme person: https://www.instagram.com/optimaltrener/
Lin10 Skrevet 18. juni 2019 #4078 Skrevet 18. juni 2019 6 minutter siden, Emmy_H skrev: Jeg skjønner ikke hva du sier. Kan hun førtidspensjonere seg eller ikke i en alder av 31 år? Bedriften har god inntekt, men det har mange andre også uten at de kan gå av ved 31 års alder. Du tok ikke helt poenget. Det var relatert til bloggbransjen er en usikker bransje, så om dette er noe ikke hun kan jobbe med om 10 år, så har hun opptjent penger så hun kunne i teorien ha fortidspensjonert seg. Jeg sier da på ingen måte at det er hun kommer til å gjøre. Det er litt interessant å observere at noen av dere har i årevis snakket om dårlige lesertall, at hun mistet tillit og anseelse. At bloggen og bedriften er på vei nedover. Det er ikke måte på hva som har blitt spekulert og forhåndsdømt av negativ art. Men, slik jeg ser det i dag, så lever jo merkenavnet i beste velgående. Så deres « harde» arbeid her inne av spådommer, har ikke gått akkurat som forventet. 3
Eveliina Skrevet 18. juni 2019 #4079 Skrevet 18. juni 2019 12 minutter siden, Lin10 skrev: Det du antar kan jo ha noe med dine personlige holdninger til utfordringer, siden dette er ditt inntrykk. Andre kan « brenne» for noe, legge mye arbeid i det og satse på at det blir bra. Man er offensiv og ikke defensiv. NetFit har vel kke blitt ordentlig lanserer ennå, og det jobbes fortsatt med. Dette har hun selv informert om. Hun virker som en person som er opptatt av å levere kvalitet, så de bruker nok tiden som kreves. Hun er der hun er, fordi hun tør å ta sjansen, fornye seg og tenker langsiktig på hva hun ønsker å jobbe med. Bloggebransjen er jo en spesiell bransje og ingen har noen garantier at det er dette man kan jobbe med om 10-år, eller ønsker å jobbe med. Så selv denne bloggen har tjent nok penger til å førtidspensjonere seg, så er mitt inntrykk at hun liker å jobbe og liker å være kreativ. Så arbeidsledig blir hun nok ikke... Dette er jo interessante påstander. Kan du dokumentere dem....? Såvidt meg bekjent, er det eneste prosjektet CBE har vært involvert i som har innebåret noe særlig risiko nettbutikken for smykker de hadde en stund. Den gikk konkurs. Sko, vesker og is bærer alle preg av å være andres prosjekter, som i hovedsak ønsket å låne hennes navn til profilering. Det er høyst usannsynlig at CBE måtte stå for den økonomiske risikoen i samarbeidet med Addax, Bianco eller Reitan-gruppen. Det har heller ikke vært nye produkter 'designet' av CBE siden avtalene med Addex og Bianco gikk ut. Sitat Camillia Phil og Caroline Berg Eriksen er valgt ut til å markedsføre isen for målgruppen gjennom sosiale medier, og har hver sin smak som frontes med bilder på forpakningen. https://e24.no/privat/is/fotballfrue-is-selger-nesten-like-bra-som-lollipop/23748397 15
Crash Skrevet 18. juni 2019 #4080 Skrevet 18. juni 2019 39 minutter siden, Lin10 skrev: Hva vet du om hva som jobbes med i kulissen? Bedriften har inntekter som er 10 x mer enn en gjennomsnittslønn i Norge, så det er ikke vanskelig å skjønne eller regne seg ut, at hun i en alder av 31 har midler til å førtidspensjonere seg. Og med førtidspensjonering, så betyr ikke det å gå av i dag, men har muligheter til å gå av tidligere, basert på sine inntekter. Regner ikke med at inntektene blir mindre de neste årene. Hva vet du om hva som jobbes med i kulissen da? 24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå