Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
LilleSnupp skrev (16 minutter siden):

Føyer seg pent inn i rekken av alt annet; blomsterplukking i park, bading med reir, ATV kjøring uten hjelm, stålkanter på skitur med valp, osv osv.

De fremstår bare som lite opplyst og ignorante. 

Reagerer like mye på hvordan de tar imot kommentarene der folk påpeker disse tingene. Lyving, bortforklaringer og direkte personangrep gjør ikke akkurat at man får mer sympati for dem. 

• Liker 40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De går alt for langt med den valpen 

• Liker 31
Skrevet
Mymble skrev (34 minutter siden):

Reagerer like mye på hvordan de tar imot kommentarene der folk påpeker disse tingene. Lyving, bortforklaringer og direkte personangrep gjør ikke akkurat at man får mer sympati for dem. 

Jeg fatter ikke hvorfor de publiserer de kommentarene feks om båndtvang? Hva er poenget, annet enn å fremstå som komplette amatører? 

(Jeg forstår at det er for å få temperatur i kommmentarfeltet, mange leser bloggen kun pga det, men til hvilken pris?)

• Liker 40
Skrevet
Nobile skrev (5 minutter siden):

De går alt for langt med den valpen 

Det kan virke sånn, men de er jo så glade i å bære rundt på den, så kanskje det er forklaringa? ☺️

• Liker 15
Skrevet (endret)

For Treasures AS som trenger å få #voksenopplæring, se bildet under. Og til samme folk, la nå den stakkars valpen få litt fri (de pusher den altfor hardt).

B0D221B2-EE82-44ED-85D6-975EE8F740F3.jpeg

Endret av Lin11
Gjest Powerball
Skrevet
Gull vaffel skrev (16 timer siden):

Står jo tydelig at det er cbe, de er ikke så like 

Jeg følger SE mye mer enn jeg følger CBE og jo, de blir bare mer og mer like. Men jeg vet ikke om det er på grunn av inngrep eller filterbruk. Det er jo helt umulig å vite hvordan disse damene ser ut uten sminke, fillers og filter. Jeg syns historien om Kardashian-søsteren som fikk hele apparatet sitt til å jobbe frenetisk med å fjerne ett bilde som hadde havnet på internett uten å ha skjønnhetsfilter sier sitt.... Denne ekstreme fokuseringen på eget utseende er alt annet enn sunt.

Skrevet

Ikke at dette er sjokkerende opp i alt annet rart, men ser nå at cbe redigerer hunden sin pels etter hva hun har på seg. Hvis hun har på seg kritthvit kjole er pelsen kritthvit. Hvis hun har på seg mørk anorakk er pelsen mørkere...

• Liker 24
Gjest Maayaaa
Skrevet
Timeplan skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner veldig på at produsenter som velger denne typen annonsering fort oppfattes som veldig uprofesjonelle i mine øyne. Nå kan jeg ikke så mye om verken Twentyfour spesifikt, eller turklær generelt, men jeg nærmest antar at de leverer klær av dårlig kvalitet. Jeg ser ikke på dem som et firma som leverer turklær, jeg ser på dem som et firma knyttet til influencerbransjen. De havner sånn sett, i mitt hode, i samme kategori som My muse, som jeg antar leverer overpriset undertøy i samme kvalitet som jeg kan bestille på Ebay. 

Det er godt mulig jeg tar feil, sannsynligvis, men sant og si så kommer jeg ikke til å bry meg om å sjekke det heller. Det finnes tross alt nok av andre som selger turklær, og Twentyfour blir valg bort nærmest på automatikk.

Jeg bruker mye penger når jeg kjøper turtøy for å få best mulig funksjonalitet og holdbarhet, så Twentyfour har aldri vært et alternativ for meg. (Jeg bruker bokstavlig talt opp turtøyet mitt før jeg kjøper nytt, er litt gammel gubbe sånn sett.) Dessverre er det sånn at når jeg ser folk i klær av det merket, så tenker jeg kun at de er lettlurte. Jeg vet det er feil av meg, men merket er for evig og alltid forbundet med lettvint massekonsumpsjon og lettvint "familiehygge" på instagram.

LilleSnupp skrev (1 time siden):

De fremstår bare som lite opplyst og ignorante. 

Jeg begynner å undre på om de ikke bryr seg om at dette er hvordan de fremstår. Eller nei, det er det tydelig at de gjør, så da gjenstår det egentlig bare å konkludere.

Gjest Powerball
Skrevet
Ugresset skrev (1 time siden):

Den dama får langt ifra nok hvile, jeg blir sliten av å se på dette! Timesvis på gåtur med familien, etterfulgt av 99 MINUTTER intervalløkt, startet dagen med løping, etterfulgt av coreøvelser og i ettermiddag bilder/videoopptak til netfit. Kjenner vi henne rett har hun nok tid til ei økt før leggeTI i kveld. Hun kommer til å møte veggen og det hardt, og det er i grunn ganske vondt å se på! 

For et liv. Det ser ut som om det går med 4-5 timer daglig til mosjon, sminke, selfies og hårstell. Og så tar hun av og til bilde av hva hun lager til middag. #hektiskliv  #krevendedager

Skrevet
Maayaaa skrev (19 minutter siden):

Jeg bruker mye penger når jeg kjøper turtøy for å få best mulig funksjonalitet og holdbarhet, så Twentyfour har aldri vært et alternativ for meg. (Jeg bruker bokstavlig talt opp turtøyet mitt før jeg kjøper nytt, er litt gammel gubbe sånn sett.) Dessverre er det sånn at når jeg ser folk i klær av det merket, så tenker jeg kun at de er lettlurte. Jeg vet det er feil av meg, men merket er for evig og alltid forbundet med lettvint massekonsumpsjon og lettvint "familiehygge" på instagram.

Jeg begynner å undre på om de ikke bryr seg om at dette er hvordan de fremstår. Eller nei, det er det tydelig at de gjør, så da gjenstår det egentlig bare å konkludere.

At du tenker det , sier i grunn mye om deg. Vi får forøvrig sponsa twentyfour klær på jobb , kvaliteten er god den og klærne komfortable 

• Liker 7
Skrevet
Maayaaa skrev (18 minutter siden):

Jeg bruker mye penger når jeg kjøper turtøy for å få best mulig funksjonalitet og holdbarhet, så Twentyfour har aldri vært et alternativ for meg. (Jeg bruker bokstavlig talt opp turtøyet mitt før jeg kjøper nytt, er litt gammel gubbe sånn sett.) Dessverre er det sånn at når jeg ser folk i klær av det merket, så tenker jeg kun at de er lettlurte. 

Dette ☝🏼

Gjest Maayaaa
Skrevet (endret)
Orly skrev (5 minutter siden):

At du tenker det , sier i grunn mye om deg. Vi får forøvrig sponsa twentyfour klær på jobb , kvaliteten er god den og klærne komfortable 

Jeg er egentlig lite bekymret over hva det sier om meg. Mine turklær kostet så det gjorde vondt i lommeboken, og da kjøpte jeg dem på Finn. Kanskje er jeg sær, men jeg har ekstremt dårlig erfaring med plastklær som ikke er designet av folk med bred erfaring. For en spasertur en fin dag (som i CBEs turer med barn og mann) funker det sikkert greit.

(Legger til at jeg er overhodet ikke rik, men har omsider lært at kvalitet betaler seg i lengden.)

Endret av Maayaaa
Skrevet
Maayaaa skrev (Akkurat nå):

Jeg er egentlig lite bekymret over hva det sier om meg. Mine turklær kostet så det gjorde vondt i lommeboken, og da kjøpte jeg dem på Finn. Kanskje er jeg sær, men jeg har ekstremt dårlig erfaring med plastklær som ikke er designet av folk med bred erfaring. For en spasertur en fin dag (som i CBEs turer med barn og mann) funker det sikkert greit.

Så utrolig nedlatende du fremstår!

• Liker 12
Gjest Maayaaa
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Så utrolig nedlatende du fremstår!

Ja, jeg har lite til overs for det meste av det CBE står for, så jeg kan forstå at du oppfatter det sånn.

Skrevet (endret)
Maayaaa skrev (36 minutter siden):

Så du tenker cbe har så sinnsykt med påvirkningskraft sånn alle som har kjøpt seg twentyfouranorakk har gjort det pga de har blitt lurt til det av cbe?

Endret av Nijole
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Maayaaa skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg har lite til overs for det meste av det CBE står for, så jeg kan forstå at du oppfatter det sånn.

Ja jøss..

Jeg har svært lite til overs for CBE jeg også, men jeg har like lite til overs for folk som er nedlatende og dømmer folk også . 

Jeg har forøvrig Norrøna og bergans turklær også, de er virkelig ikke bedre 

Endret av Orly
  • Liker 10
Skrevet
On 4/25/2021 at 3:40 PM, Pust said:

@Levina og @Hut Når tok han den bacheloren? Jeg vil gjerne se dokumentasjon. Linkedin, ja. Der er det mange influensere som har ført opp kvalifikasjoner som ikke er i nærheten av den virkelige verden. Man kan fint leve et godt liv uten å ha en grad eller tre, men LKE har tidligere benyttet titler han ikke har, derfor vil jeg ha dokumentasjon, ikke fordi det ene er bedre enn det andre. 
@Levina Jeg tror ikke du forsto poenget mitt angående fiktiv hverdag og konstruerte bilder. Det er Treasures AS som presenterer en fiktiv verden i sine reklamekanaler, ikke Kvinneguidens debattforum. 
🥸

Han er ikke ferdig med bachelor (vet mao ikke hvorfor han skriver at han var ferdig i 2016 på Linked-In..). I følge Caroline manglet han 60 sp for ett år siden, og skal fullføre PT før han *kanskje* fullfører ernæringen. Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/comment-page-1/

59F09DA9-ABA8-4A2D-806E-CDDD554E42FF.png

• Liker 41
Gjest Maayaaa
Skrevet
Nijole skrev (4 minutter siden):

Så du tenker cbe har så sinnsykt med påvirkningskraft sånn alle som har kjøpt seg twentyfouranorakk har gjort det pga de har blitt lurt til det av cbe?

Jeg er kanskje nedlatende, men jeg er ikke dum. Twentyfour er et billigmerke, og de lener seg tungt på trender. 

Orly skrev (1 minutt siden):

Ja jøss..

Jeg har svært lite til overs for CBE jeg også, men jeg har like lite til overs for folk som er nedlatende og dømmer folk også . 

Det er menneskelig å dømme folk, det gjør vi alle hele tiden på et eller annet nivå. Jeg er litt for kjapp med å dømme folk uten munnbind på offentlig transport, selv om jeg vet de kan ha hatt en dårlig morgen og løpt fra munnbindene sine. Jeg jobber med å ikke forhåndsdømme, men jeg er ikke perfekt. Man skal ikke undervurdere årelang mental programmering.

Men jeg er ekstremt bekvem med å fremstå som nedlatende og dømmende mot folk som gjør bevisste valg som går stikk i strid med anbefalinger og/eller vitenskaplige funn. At jeg er nedlatende er din oppfatning.

Skrevet
Lin11 skrev (4 timer siden):

100 prosent enig med deg , når det gjelder Twenty four og MyMuse. 

.. og balion 🦁

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...