Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg biter på kroken @Levina og lurer på hvorfor du tenker at CBE har en spennende fremtid hva gjelder blogging om reisevirksomhet. 

Jeg husker bare helt ordinær reisevirksomhet til turiststeder i Hellas, en Paris-tur og et cruise. Ingen av disse turene gav meg inspirasjon, da det var lite fokus på selve stedet eller kulturen, men endeløse referat av helt vanlige feriesyssler. Pluss bilder av CBE i bikini med fokus på kropp, selvfølgelig. Ja og noen bilder uten klær også når jeg tenker meg om. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (25 minutter siden):

Det sier likefullt noe om hans lettvinte forhold til å lyve på seg roller han ikke har. 

Jeg er helt enig med deg. For meg sier det veldig mye om en person som svarer som en lege i et kommentarfelt uten at du er i nærheten av kompetansen. Det spiller ingen rolle hvor lenge siden det er, det sier noe om hvem du er og hvilke (manglende) grenser du har. 

• Liker 33
Skrevet

Ikke måte på til innsugd mage på stories nå😆 

• Liker 18
Skrevet
likermegher skrev (4 minutter siden):

Ikke måte på til innsugd mage på stories nå😆 

Det ser helt latterlig ut spør du meg

• Liker 19
Skrevet
CecilieX skrev (3 minutter siden):

Jeg biter på kroken @Levina og lurer på hvorfor du tenker at CBE har en spennende fremtid hva gjelder blogging om reisevirksomhet. 

Jeg husker bare helt ordinær reisevirksomhet til turiststeder i Hellas, en Paris-tur og et cruise. Ingen av disse turene gav meg inspirasjon, da det var lite fokus på selve stedet eller kulturen, men endeløse referat av helt vanlige feriesyssler. Pluss bilder av CBE i bikini med fokus på kropp, selvfølgelig. Ja og noen bilder uten klær også når jeg tenker meg om. 

Hun er flink til å dokumentere fra disse reisene fordi hun synes det er gøy å dele fra reiser. Ikke minst så er LK er utrolig flink fotograf, så bildene som vises på bloggen er flotte og innbydende.  Ferie/ reiser kan være opphold på steder i flotte Norge også, og de ønsker tydeligvis at barna også skal oppleve norsk natur og en mer neddempet ferieform når det gjelder pengebruk. Det er positivt og kan inspirere andre som ikke har den samme økonomien som familien Eriksen.  

Jeg husker godt ferieturen de hadde til Florida og Disneyworld, som var flott dokumentet, men også en kostbar ferie. Et flott reisemål for en barnefamilie på alle måter. Til å ha gjort det så bra som influencer, så er hun veldig jordnær i det som fremstilles og det er ikke luksusferier som er i hovedfokus er mitt inntrykk. I motsetning til Isabel Raad, som i mye større grad ønsker å leve som sitt store forbilde Kim K. Det å se noen i bikini må vi vel tåle. Jeg tåler det i hverfall. Er hun må bade/ strandferie så er det naturlig å se folk i bikini og ingen har tatt skade å se en bar rompe. Det er settingen som avgjør om bildet blir malplassert eller delikat, hvis du tenker på bildet hun gikk ut i vannet. Som influencer så må en tørre å by på seg selv, gå litt ut av komfortsonen. Og så er det selvfølgelig forskjell på mottakeren.. noen er mer pripne enn andre😀

• Liker 5
Skrevet (endret)
Levina skrev (7 minutter siden):

Hun er flink til å dokumentere fra disse reisene fordi hun synes det er gøy å dele fra reiser. Ikke minst så er LK er utrolig flink fotograf, så bildene som vises på bloggen er flotte og innbydende.  Ferie/ reiser kan være opphold på steder i flotte Norge også, og de ønsker tydeligvis at barna også skal oppleve norsk natur og en mer neddempet ferieform når det gjelder pengebruk. Det er positivt og kan inspirere andre som ikke har den samme økonomien som familien Eriksen.  

Jeg husker godt ferieturen de hadde til Florida og Disneyworld, som var flott dokumentet, men også en kostbar ferie. Et flott reisemål for en barnefamilie på alle måter. Til å ha gjort det så bra som influencer, så er hun veldig jordnær i det som fremstilles og det er ikke luksusferier som er i hovedfokus er mitt inntrykk. I motsetning til Isabel Raad, som i mye større grad ønsker å leve som sitt store forbilde Kim K. Det å se noen i bikini må vi vel tåle. Jeg tåler det i hverfall. Er hun må bade/ strandferie så er det naturlig å se folk i bikini og ingen har tatt skade å se en bar rompe. Det er settingen som avgjør om bildet blir malplassert eller delikat, hvis du tenker på bildet hun gikk ut i vannet. Som influencer så må en tørre å by på seg selv, gå litt ut av komfortsonen. Og så er det selvfølgelig forskjell på mottakeren.. noen er mer pripne enn andre😀

Turen til Florida var sponset👌🏼 Klart hun må dokumentere, det er det de lever av. Samme gjelder de avkledde bildene, gir innhold til Treasures AS sin blogg Caroline Berg Eriksen. Alt av innhold skal vistnok generere inntekt, også innhold av mindreårige.

Endret av Lin11
Skrevet

Har hun innlegg? Ser jo så unaturlig ut.

Screenshot_20210425-180605_Gallery.jpg

• Liker 27
Skrevet
Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Haha, i dag var det helt ekstremt. Tror hun at dette ser naturlig ut?? 

• Liker 32
Skrevet (endret)
Anonym90059005 skrev (9 minutter siden):

Ha, ha. Når folk tror det er innlegg fordi rompa beveger seg når hun løper, så er det nok noen som ser spøkelse på høylys dag også. Nå må dere gi dere😅

Endret av Levina
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Anonym90059005 skrev (14 minutter siden):

Noe som ikke stemmer med den delen der. Ingen andre som er trente på nett som har slik bevegelse på den delen av kroppen. 

Endret av Lin11
Skrevet
Hut skrev (3 timer siden):

Så du vet at han ikke har en bachelor i ernæring da? Jeg aner ikke, men hvordan vet du at han ikke 

I så fall hadde det stått oppført på profilen hans. Garantert. 

• Liker 18
Gjest loveli
Skrevet

Får personen beskjed om man tar screenshot av Instagram slik som på Snapchat? 

Skrevet
loveli skrev (Akkurat nå):

Får personen beskjed om man tar screenshot av Instagram slik som på Snapchat? 

Nei, det gjør man ikke.

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet
Levina skrev (1 time siden):

Hun er flink til å dokumentere fra disse reisene fordi hun synes det er gøy å dele fra reiser. Ikke minst så er LK er utrolig flink fotograf, så bildene som vises på bloggen er flotte og innbydende.  Ferie/ reiser kan være opphold på steder i flotte Norge også, og de ønsker tydeligvis at barna også skal oppleve norsk natur og en mer neddempet ferieform når det gjelder pengebruk. Det er positivt og kan inspirere andre som ikke har den samme økonomien som familien Eriksen.  

Det uthevede er synsing uten underbyggende argumentasjon. I tillegg er det ståstedet til CBE som er perspektivet du tar utgangspunkt i. Ikke ulikt det som er utgangspunktet for det som presenteres på bloggen. Jeg har etterlyst et større leserfokus flere ganger og det er det jeg etterspør argumenter for. Skal hun lykkes som reiseblogger har hun en lang vei å gå. Jeg er enig i at sykkelferien i Grimsdalen var presentert på en slik måte at leseren kunne bli inspirert. Det fikk hun også mye skryt for her på KG. Utover det er reisene deres ikke presentert på en måte som fremmer reisemål. 

Når jeg trakk frem bilder i bikini og nakenbading var det nettopp for å eksemplifisere hva fokuset ofte er, og som flere har vært inne på, det er ikke det som gir innhold som frister til å besøke et reisemål. Da er det reisemålet i seg selv som bør være i fokus. Det skjønte du helt sikkert. 

Skrevet

Og rumpeputene humper opp og ned som vanlig. 

3A883589-E114-477F-8285-71EC1FA39832.jpeg

• Liker 11
Skrevet
Anonym90059005 skrev (42 minutter siden):

Jeg la nettopp ut innlegg om det samme.

Ja, hun løper stadig med rumpeinnlegg og det er ganske enkelt å se siden de humper opp og ned mens hun løper. Rart at de ikke ser dette selv.

• Liker 22
Skrevet
Levina skrev (1 time siden):

Cruiset var skivebom fordi cruise er en F. klima- og miljøversting. CBE burde ha sett an publikumet sitt mer nøye for miljøsvineri er ikke noe som tiltrekker den gjennomsnittlige høytutdannede kvinnen. Resten av det jeg sitter igjen med fra Floridaturen er CBE med lattervekkende upraktisk antrekk i Disneyland og hvordan hun dumpet barna da hun flyktet fra noen måker. Bare pinlig.

Angående komfortsone så er vel avkledd midt i CBEs komfortsone. Hun gjør det jo mer eller mindre hver dag. Handler ikke om prippenhet men at hennes behov for å kle av seg oppbrukt og kjedelig. Vi har sett rumpen og puppene og magen til... gjesp 🥱😴. Skal det handle om å faktisk by på seg selv og ikke bare repetere gamle kunster så kunne det å være reelt sminke- og filter/redigeringsløs vært noe som hadde fenget meg og faktisk gitt en følelse av at hun er uten for komfortsonen sin. Men det tror jeg ikke hun er modig nok til. 

• Liker 39
Gjest Maayaaa
Skrevet
loveli skrev (5 minutter siden):

Hva skjer med huden her rundt fingeren hennes? Er hudstrukturen redigert?

Synes liksom strukturen bølger rundt fingeren.

Screenshot_20210425-184147_Instagram.jpg

Ser ut som hun bruker fingeren til å løfte og glatte ut huden rundt øynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...