Hut Skrevet 25. april 2021 #40641 Skrevet 25. april 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Det står på LinkedIn at han har bachelor, da vet du vel om han har det? Eller er det bløff det som står der? Det er @Pustsom hevder han ikke har det. Hvorfor tar du det ikke opp med den som skriver han ikke har det? 4
Levina Skrevet 25. april 2021 #40642 Skrevet 25. april 2021 (endret) Pust skrev (14 minutter siden): Fint at noen vet det meste om eierne bak et firma som driver med reklameformidling via konstruerte bilder av en fiktiv hverdag. 😉 Dessverre har nok ingen av eierne noen akademisk grad, kun fagskolekurs og påbegynte studier. Følg litt mer på hva CBE egentlig formidler, og mindre om på den fiktive virkeligheten mange har av ekteparet her inne, så vil du besitte mer kunnskaper du også. Det er mange som ikke har høyere utdannelse i dag som har klart seg utmerket, og så er det folk som har studert masse og som sitter igjen med mye studielån og en jobb som både kan være dårlig betalt og lite utfordrende. Nå har jo Lk en akademisk grad da, en bachelor. Uansett, det viktigste er å velge en jobb som man trives med. Alle har ikke den muligheten. Det har jo CBE, noe hun har poengtert flere ganger. Hun elsker jobben sin. Ikke minst den fleksibilitet det gir henne og hva inntekten gir av muligheter for familien, som hun også har gitt utrykk for. Endret 25. april 2021 av Levina 4
Keaton Skrevet 25. april 2021 #40643 Skrevet 25. april 2021 Levina skrev (2 minutter siden): Følg litt mer på hva CBE egentlig formidler, og mindre om på den fiktive virkeligheten mange har av ekteparet her inne, så vil du besitte mer kunnskaper du også. Det er mange som ikke har høyere utdannelse i dag som har klart seg utmerket, og så er det folk som har studert masse og som sitter igjen med mye studielån og en jobb som både kan være dårlig betalt og lite utfordrende. Nå har jo Lk en akademisk grad da, en bachelor. Uansett, det viktigste er å velge en jobb som man trives med. Alle har ikke den muligheten. Det har jo CBE, noe hun har poengtert flere ganger. Hun elsker jobben sin. Ikke minst den fleksibilitet det gir henne og hva inntekten gir av muligheter for familien, som hun også har gitt utrykk for. Igjen: har han? Tilsynelatende, ja, men stemmer det? 22
Pust Skrevet 25. april 2021 #40644 Skrevet 25. april 2021 (endret) @Levina og @Hut Når tok han den bacheloren? Jeg vil gjerne se dokumentasjon. Linkedin, ja. Der er det mange influensere som har ført opp kvalifikasjoner som ikke er i nærheten av den virkelige verden. Man kan fint leve et godt liv uten å ha en grad eller tre, men LKE har tidligere benyttet titler han ikke har, derfor vil jeg ha dokumentasjon, ikke fordi det ene er bedre enn det andre. @Levina Jeg tror ikke du forsto poenget mitt angående fiktiv hverdag og konstruerte bilder. Det er Treasures AS som presenterer en fiktiv verden i sine reklamekanaler, ikke Kvinneguidens debattforum. 🥸 Endret 25. april 2021 av Pust 42
Gjest Lin11 Skrevet 25. april 2021 #40645 Skrevet 25. april 2021 (endret) Hvis LKE har en bachelorgrad i ernæring, hvorfor blir ikke denne løftet frem i forbindelse med coach Eriksen og NetFit? Endret 25. april 2021 av Lin11
Hut Skrevet 25. april 2021 #40646 Skrevet 25. april 2021 Pust skrev (Akkurat nå): @Levina og @Hut Når tok han den bacheloren? Jeg vil gjerne se dokumentasjon. Linkedin, ja. Der er det mange influensere som har ført opp kvalifikasjoner som ikke er i nærheten av den virkelige verden. Man kan fint leve et godt liv uten å ha en grad eller tre, men LKE har tidligere benyttet titler han ikke har, derfor vil jeg ha dokumentasjon, ikke fordi det ene er bedre enn det andre. @Levina Jeg tror ikke du forsto poenget mitt angående fiktiv hvordan og konstruerte bilder. Det er jo Treasures AS som presenterer en fiktiv verden i sine reklamekanaler, ikke Kvinneguidens debattforum. 🥸 Jeg har ikke sagt han tok den. Jeg vet ikke. Det er du som hevder han ikke har den så da er det vel opp til deg å føre bevis på det. 6
Gjest Lin11 Skrevet 25. april 2021 #40647 Skrevet 25. april 2021 Kleenex skrev (56 minutter siden): Han var igrunnen en ganske god fotballspiller! Hvis det er lov å si det her🙈 Klart det er lov!
Hilde444 Skrevet 25. april 2021 #40648 Skrevet 25. april 2021 Levina skrev (1 time siden): Du får sende han disse spørsmålene hvis du ønsker svar. Men, det jeg tenker er at det ikke det er noen grense hvor mange ultraløp en trenger å ha gjennomført, annet enn at det er noen han har løpt og ønsker å fortsette med i fremtiden for å kalle seg ultraløper. Det er ikke en beskyttet tittel. Det er ikke slik at de som er nyutdannet PT er dårlige PT fordi de har mindre erfaring enn noen som har holdt på i 10 år. Alle starter jo et sted og når du er dedikert til trening, har vært profesjonell idrettsutøver og tydelig sitter inne med mye kunnskap, har han nok alle forutsetninger for å lykkes. I tillegg har han utdannelse innfor ernæring. Blir spennende å følge de i Netit..ordtaket, den som venter på noe godt osv..kom bare opp nå. Spennende å se at de hele tiden er under utvikling karrieremessig. Ser CBE er veldig aktiv på Instagram og har funnet flyten der, selv om hun har valgt å holde på sin « baby», bloggen. Jeg tror at det å være influencer er noe hun kan ha som arbeid i mange år, nettopp fordi hun er så dyktig, og er så erfaren. Nå i disse koroanatider med begrensning på hva vi kan gjøre som selvfølgelig preger hva hun deler, vil hun nok få en ny drive når verden blir mer normal igjen. Jeg ser for meg mye spennende hun har å dele, ikke minst reisevirksomhet. Jeg tenker det motsatte av deg. Det er veldig lite spennende innhold på blogg, insta og snap. Det går i det samme hver dag. Hver helg er det tur med barns for å reklamere for et eller annet klesmerke. I hverdagen er det trening, filme seg selv mens hun løper, ta bilder av hunden og lage mat. 26
Gjest Lin11 Skrevet 25. april 2021 #40649 Skrevet 25. april 2021 (endret) Bare til info når det gjelder Berg Eriksen sin forretningsteft. De har solgt en leilighet i Oslo, som garantert hadde gitt mer gevinst nå. De prøver å få et treningsprogram med store mangler (det handler om posering og lite annet forbrukerne kan relatere seg til) opp å gå. Brukt 4 år på dette. Endret 25. april 2021 av Lin11
Gjest Maayaaa Skrevet 25. april 2021 #40650 Skrevet 25. april 2021 Levina skrev (1 time siden): Han er utdannet PT og en av de har som har startet et NetFit, han er medeier i Treasures som omsetter for flere millioner i året. Han har store fotokunnskaper, så en dyktig og allsidig person. Så har han startet omvendt julenisse i Østfold. Så en som har teft for business, men har også et godt hjerte. Så da er du litt oppdatert! Dreamteam de to😉👌🏼 Et godt hjerte? LKE? 😅 Da lider han av et Jekyll/Hyde-syndrom, for trolle-Lasse fra diverse kommentarfelt fremstår overhodet ikke som noe godt menneske.
Pust Skrevet 25. april 2021 #40651 Skrevet 25. april 2021 Hut skrev (20 minutter siden): Jeg har ikke sagt han tok den. Jeg vet ikke. Det er du som hevder han ikke har den så da er det vel opp til deg å føre bevis på det. Hvis du ikke vet, vet du det samme som meg. Eller hva? 13
Hut Skrevet 25. april 2021 #40652 Skrevet 25. april 2021 Pust skrev (14 minutter siden): Hvis du ikke vet, vet du det samme som meg. Eller hva? Nei ingen av oss vet. Men jeg holder meg for god til å påstå at folk lyver uten bevis anonymt på nett. Synes sånt er skikkelig ugreit uansett hva du måtte mene om LKE. 6
Pust Skrevet 25. april 2021 #40653 Skrevet 25. april 2021 Hut skrev (6 minutter siden): Nei ingen av oss vet. Men jeg holder meg for god til å påstå at folk lyver uten bevis anonymt på nett. Synes sånt er skikkelig ugreit uansett hva du måtte mene om LKE. Enig. Man skal ikke lyve på seg titler som lege, etc 44
Keaton Skrevet 25. april 2021 #40654 Skrevet 25. april 2021 Hut skrev (4 minutter siden): Nei ingen av oss vet. Men jeg holder meg for god til å påstå at folk lyver uten bevis anonymt på nett. Synes sånt er skikkelig ugreit uansett hva du måtte mene om LKE. Her snakker vi essensen i forretningsvirksomheten gjennom år; er det bløff eller er det sant? Lyver LKE på LinkedIn? Har de sluttet med bløff etter redigerings-saken og kommentarfelt-saken? 36
Isild Skrevet 25. april 2021 #40655 Skrevet 25. april 2021 Vi kan jo nevne igjen at årsaken til at man ikke nødvendigvis tror det før man VET det - (at LKE har Bachelor innen ernæring) - er jo fordi han også blandt annet har titulert seg som lege tidligere- uten at det var snev av sannhet i det. 37
Hut Skrevet 25. april 2021 #40656 Skrevet 25. april 2021 Isild skrev (Akkurat nå): Vi kan jo nevne igjen at årsaken til at man ikke nødvendigvis tror det før man VET det - (at LKE har Bachelor innen ernæring) - er jo fordi han også blandt annet har titulert seg som lege tidligere- uten at det var snev av sannhet i det. Det var vel noe han gjorde anonymt på nett i forbindelse med kommentarfeltsaken for mange år siden. Ikke noe han oppførte på LinkedIn profilen sin. 5
Isild Skrevet 25. april 2021 #40657 Skrevet 25. april 2021 Hut skrev (2 minutter siden): Det var vel noe han gjorde anonymt på nett i forbindelse med kommentarfeltsaken for mange år siden. Ikke noe han oppførte på LinkedIn profilen sin. Det sier likefullt noe om hans lettvinte forhold til å lyve på seg roller han ikke har. 37
Hut Skrevet 25. april 2021 #40658 Skrevet 25. april 2021 Isild skrev (1 minutt siden): Det sier likefullt noe om hans lettvinte forhold til å lyve på seg roller han ikke har. Jeg synes ikke det er noe bedre å sitte anonymt på nett i et forum og påstå at noen lyver uten bevis. 3
Isild Skrevet 25. april 2021 #40659 Skrevet 25. april 2021 Hut skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er noe bedre å sitte anonymt på nett i et forum og påstå at noen lyver uten bevis. Jeg har ikke påstått at han lyver, men jeg stoler ikke nødvendigvis helt på en som har løyet på seg titler før. 28
Pust Skrevet 25. april 2021 #40660 Skrevet 25. april 2021 Tror ikke på noe før det foreligger bevis. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå