Shopgirl2014 Skrevet 8. juli 2020 #24261 Skrevet 8. juli 2020 13 timer siden, Klaraku78 skrev: Ser hun skriver at hun er sliten. Skjønner det med 36000 skritt, men de gikk vel bare en topp i dag. Det høres da veldig usannsynlig ut at de egentlig skulle gå tre topper på en dag og kanskje ha en 50-70 kg sekk hver med telt og all bagasje. Eller var det ikke planen at de skulle gå alle toppene på en dag. Med tanke på at en full koffert veier sånn cirka 20-23 kg, høres 50-70 kg i hver sekk veldig mye ut. 6
loffen Skrevet 8. juli 2020 #24262 Skrevet 8. juli 2020 Hvor i all verden ser dere speilrefleks-kamera?? Jeg ser et par svarte og hvite hansker, de har det begge to, og mobiltelefon. Skjønner godt at de tok bilder og film! Og fint å dele det på instastory, som jeg for en gangs skyld har sett, attpåtil to ganger. Fine bilder fra en flott tur! Jeg hadde aldri greid en sånn tur, så fint å få bli med litt. 7
Klink Skrevet 8. juli 2020 #24263 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, Klaraku78 skrev: Nå var det vel ikke hun som bærte kamera, men fotografen. Men det sier litt om dem, at alt må dokumenteres. Så mye som hun jobber nå, så har hun ikke ferie. Til å tjene 3-4 millioner, så syns jeg ungene hadde fortjent at foreldrene kunne ta ut en uke eller to med ferie. Må være trist når mamman har fokus på jobb 7 dager i uka hele året. Ikke sikkert de barna har det så vondt. 7
Klink Skrevet 8. juli 2020 #24264 Skrevet 8. juli 2020 16 minutter siden, loffen skrev: Hvor i all verden ser dere speilrefleks-kamera?? Jeg ser et par svarte og hvite hansker, de har det begge to, og mobiltelefon. Skjønner godt at de tok bilder og film! Og fint å dele det på instastory, som jeg for en gangs skyld har sett, attpåtil to ganger. Fine bilder fra en flott tur! Jeg hadde aldri greid en sånn tur, så fint å få bli med litt. Jepp syns det er rart at til og med dette skal kritiseres. Da er det kritosering bare for å kritisere. 7
Jeezebel Skrevet 8. juli 2020 #24265 Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, Klink skrev: Nei, men skal hun kritiseres for å gjøre det selv om du ikke hadde giddet. Gjør ingenting at hun jobber i ferien sin. Fritt valg det. Hvis hun jobber i ferien, så er det ikke ferie, men jobb............ 7
Klink Skrevet 8. juli 2020 #24266 Skrevet 8. juli 2020 11 minutter siden, Jeezebel skrev: Hvis hun jobber i ferien, så er det ikke ferie, men jobb............ Tja er ferie kombinert med jobb. Gjør det noe? 6
Gjest Lin11 Skrevet 8. juli 2020 #24267 Skrevet 8. juli 2020 Kan vi droppe diskusjonen om ferie og jobb? CBE har aldri ferie når ting deles på bedriftskanalene, så enkelt er det. Når det gjelde Netfit så er ikke navnet orginalt, det er allerede et treningskonsept som heter Netfit, og som har eksistert i mange år.
Jeezebel Skrevet 8. juli 2020 #24268 Skrevet 8. juli 2020 7 minutter siden, Lin11 skrev: Kan vi droppe diskusjonen om ferie og jobb? CBE har aldri ferie når ting deles på bedriftskanalene, så enkelt er det. Når det gjelde Netfit så er ikke navnet orginalt, det er allerede et treningskonsept som heter Netfit, og som har eksistert i mange år. Iflg. ferieloven plikter en arbeidsgiver å sørge for at arbeidstaker avvikler en feriefritid på 25 virkedager hvert ferieår., og en arbeidstaker plikter å avvikle ferie hvert år. Å hevde at CBE aldri har ferie, må vel kunne diskuteres, eller? Hvem bestemmer hva som skal diskuteres her? Blir litt provosert over at noen skal bestemme hva andre føler for å diskutere. Nå er CBE både arbeidstaker og arbeidsgiver i samme(egen) bedrift, så det blir vel i gråsonen hva de gjør, som så mye annet... 8
Keaton Skrevet 8. juli 2020 #24269 Skrevet 8. juli 2020 Hun har vel skrevet selv at hun aldri har ferie? 12
Minnie Mus Skrevet 8. juli 2020 #24270 Skrevet 8. juli 2020 Jeg er så absolutt ikke noen fan av CBE, og misliker veldig det hun står for, når det gjelder fokuset på kropp og eksponering av barn. Men nå får hun faktisk en tommel opp fra meg, flotte innlegg både på bloggen og insta Herlig å se noe annet enn stive nippler og barna 24
Gjest Lin11 Skrevet 8. juli 2020 #24271 Skrevet 8. juli 2020 7 minutter siden, Jeezebel skrev: Iflg. ferieloven plikter en arbeidsgiver å sørge for at arbeidstaker avvikler en feriefritid på 25 virkedager hvert ferieår., og en arbeidstaker plikter å avvikle ferie hvert år. Å hevde at CBE aldri har ferie, må vel kunne diskuteres, eller? Hvem bestemmer hva som skal diskuteres her? Blir litt provosert over at noen skal bestemme hva andre føler for å diskutere. Nå er CBE både arbeidstaker og arbeidsgiver i samme(egen) bedrift, så det blir vel i gråsonen hva de gjør, som så mye annet... Det er blitt diskutert til det kjedsommelige i tidligere tråder og sikkert her også. Poenget er at content på IG/Blogg er per definisjon jobb. Om CBE ikke velger å ta ut ferie på tross av lovverk så er det ikke vårt problem? Se forøvrig svar fra @Kollontaj 👍🏼
MiniMjau Skrevet 8. juli 2020 #24272 Skrevet 8. juli 2020 Lurer på om den jakken og det antrekket holdt?innlegget er reklame, men hun skriver ikke noe om antrekket, og om det egnet seg for dette været og turer i norsk fjellheim. 6
Louiah Skrevet 8. juli 2020 #24273 Skrevet 8. juli 2020 Akkurat nå, MiniMjau skrev: Lurer på om den jakken og det antrekket holdt?innlegget er reklame, men hun skriver ikke noe om antrekket, og om det egnet seg for dette været og turer i norsk fjellheim. Hun skriver på bloggen og Instagram at det er sponset tøy. Kanskje jeg som husker feil, men mener hun har hatt på dette før uten å merke det som sponset. 7
Klaraku78 Skrevet 8. juli 2020 #24274 Skrevet 8. juli 2020 24 minutter siden, Louiah skrev: Hun skriver på bloggen og Instagram at det er sponset tøy. Kanskje jeg som husker feil, men mener hun har hatt på dette før uten å merke det som sponset. Var alle bilder og videoer hun la ut på instastory i går merket med reklame da? Syns jeg ikke så noe jeg... 11
Klaraku78 Skrevet 8. juli 2020 #24275 Skrevet 8. juli 2020 27 minutter siden, Lin11 skrev: Det er blitt diskutert til det kjedsommelige i tidligere tråder og sikkert her også. Poenget er at content på IG/Blogg er per definisjon jobb. Om CBE ikke velger å ta ut ferie på tross av lovverk så er det ikke vårt problem? Se forøvrig svar fra @Kollontaj 👍🏼 I utgangspunktet så er det jo ikke noe av det som diskuteres i denne tråden våres problem, bortsett fra kanskje umerket reklame. Så da blir det veldig lite som kan diskuteres. 3
Klaraku78 Skrevet 8. juli 2020 #24276 Skrevet 8. juli 2020 2 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Med tanke på at en full koffert veier sånn cirka 20-23 kg, høres 50-70 kg i hver sekk veldig mye ut. 70 kg er sikkert mye, men det blir fort noen kg. De skal ha med sovepose, telt, liggeunderlag, mat, kjøkkenting, klær så hun får skiftet flere ganger, ekstra sko?..sminketing. For ikke å snakke om alt kamerautstyret, pc, ladere, ledninger... 3
LilleSnupp Skrevet 8. juli 2020 #24277 Skrevet 8. juli 2020 14 minutter siden, Klaraku78 skrev: Var alle bilder og videoer hun la ut på instastory i går merket med reklame da? Syns jeg ikke så noe jeg... Nei, ingen fra i går var merket med reklame. De ligger ennå ute på storyen. Derimot merket som reklame på veggen i dag. 11
Marissa Skrevet 8. juli 2020 #24278 Skrevet 8. juli 2020 2 timer siden, loffen skrev: Hvor i all verden ser dere speilrefleks-kamera?? Jeg ser et par svarte og hvite hansker, de har det begge to, og mobiltelefon. Skjønner godt at de tok bilder og film! Og fint å dele det på instastory, som jeg for en gangs skyld har sett, attpåtil to ganger. Fine bilder fra en flott tur! Jeg hadde aldri greid en sånn tur, så fint å få bli med litt. På instastoryen til LK har han speilreflekskamera dinglende rundt halsen i snøstormen. 6
Gjest Lin11 Skrevet 8. juli 2020 #24279 Skrevet 8. juli 2020 (endret) 46 minutter siden, Klaraku78 skrev: I utgangspunktet så er det jo ikke noe av det som diskuteres i denne tråden våres problem, bortsett fra kanskje umerket reklame. Så da blir det veldig lite som kan diskuteres. Det som ikke er et samfunnsproblem er ikke vårt problem? Det er da nok å ta tak i når det gjelder det firma? Som at LKE ikke merket noe av det som er reklame/annonse/spons på sin IG konto? Alt annet blir vel sladder? 🤷🏼♀️ Endret 8. juli 2020 av Lin11
Consita Skrevet 8. juli 2020 #24280 Skrevet 8. juli 2020 (endret) Jeg er generelt ekstremt negativ til det meste denne bloggeren gjør, utleverer, kvinnesyn, slankepress osv. Men syns vi skal gi henne litt cred for at hun har tatt denne turen. Gitt oss fine bilder og ikke eksponert de små. Endret 8. juli 2020 av Consita 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå