Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Interiørbildet hennes av soverommet deres i februar hadde iallefall over 7000 likes på insta. Utrolig lekkert interiør på det bildet også forresten. Mannen til CBE er en dyktig fotograf. Ser ikke på tall når noe inspirerer meg. Men siden bloggen har mange lesere og over 300k følgere er det naturlig å anta at folk følger bloggen av det hun er dyktig på å formidle. Som mat, interiør og sikkert trening. Trening er ikke noe jeg er opptatt av så jeg kan ikke uttale meg der. 

At hun har 300k følgere er ikke et resultat av at folk blir inspirert av det hun legger ut pr i dag. Det er flere år siden hun hadde et oppsving i antall følgere, og det skyldtes det berømte 4 dager etter fødselen bildet. De siste årene har hun stort sett mistet følgere. Og hvis man blir så inspirert av alle innleggene om mat, interiør og trening, så slutter man ikke å følge. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Dette er rent løgn det du sier nå. Bildene har CBE selv også lagt ut på IG. 

På promoterings bildene er det CBE som er avbildet. Bildene av hvordan undertøyet se ut er blitt tatt med en ordinær modell slik at kundene kan få se hvordan det vil se ut på en gjennomsnittlig kropp.

Men da er vi jo enige 😂 du skriver jo selv at det er brukt en ordinær modell...

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Klaraku78 skrev:

At hun har 300k følgere er ikke et resultat av at folk blir inspirert av det hun legger ut pr i dag. Det er flere år siden hun hadde et oppsving i antall følgere, og det skyldtes det berømte 4 dager etter fødselen bildet. De siste årene har hun stort sett mistet følgere. Og hvis man blir så inspirert av alle innleggene om mat, interiør og trening, så slutter man ikke å følge. 

Jeg vet ikke hva som gjør at hun har mer enn 300k følgere, men det er et høyt tall. Leste også nylig at bedriften hadde gjort det bra økonomisk i fjor. Uansett er det ikke viktig for meg om tallene øker eller synker, men om jeg blir inspirert av noen. Og CBE inspirer på mat og interiør. 

• Liker 6
Gjest Lin11
Skrevet
8 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Jeg vet ikke hva som gjør at hun har mer enn 300k følgere, men det er et høyt tall. Leste også nylig at bedriften hadde gjort det bra økonomisk i fjor. Uansett er det ikke viktig for meg om tallene øker eller synker, men om jeg blir inspirert av noen. Og CBE inspirer på mat og interiør. 

Ja, mat og interiør inspirasjon veier fint opp for all annen «snusk» som denne bedriften står for :ironi:

Skrevet
18 minutter siden, Torden skrev:

Men da er vi jo enige 😂 du skriver jo selv at det er brukt en ordinær modell...

Ja på bildene på hvordan det vil ses ut på en gjennomsnittlig kvinnekropp som ikke er CBE😉😂 Er bare for deg å ta deg en tur innom mymuse og sjekke ut begge delene. 

Skrevet
5 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Det er mange følgere, men det hjelper ikke da engasjementet er på 1 %. Til sammenligning så har ene broren til Funkygine ca 70000 følgere, og 10 % engasjement. For ikke å snakke om typen til Sophie Elise, som har 24000 følgere, og mellom 4-10000 likes. Enda han er bare typen til en influencer.  Så CBE henger langt etter da det gjelder engasjement. Så at hun inspirer noen, det tror, men det er ikke snakk om så veldig mange. 

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Det er jo din personlige mening, og det betyr jo ikke at hun faktisk har annet å komme med. Det er jo stort sett bare barna eller kroppen som får likes. At bloggen skal overleve ved å bare skrive om mat og interiør det tror jeg ikke kommer til å skje. Men jeg syns heller hun skal satse på mat og interiør, enn å fortsette med å eksponere barna og kroppen. Om noen få år vil barna kunne si i fra selv at de ikke vil bli vist frem. Og hvor kult er det å vise seg lettkledd når du nærmer deg 40 år, og ungene er 14-15 år. 

Vise seg lettkledd? Hun har en undertøyskolleksjon ute nå og hun er modell for dette. Er ganske vanlig å vise undertøy når det er det som skal selges. Tydelig her at enkelte på jobbe med sitt forhold til kropp, hvis en ikke tåler å se en flott, trent dame i undertøy. Fleste av hennes voksne lesere forstår at dette er reklame. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Det er mange følgere, men det hjelper ikke da engasjementet er på 1 %. Til sammenligning så har ene broren til Funkygine ca 70000 følgere, og 10 % engasjement. For ikke å snakke om typen til Sophie Elise, som har 24000 følgere, og mellom 4-10000 likes. Enda han er bare typen til en influencer.  Så CBE henger langt etter da det gjelder engasjement. Så at hun inspirer noen, det tror, men det er ikke snakk om så veldig mange. 

Tydeligvis så er det en del som blir inspirert. CBE har over 300k på insta og bedriften går jo veldig bra basert for tallene for 2019. Så litt flere enn  noen få inspirer hun nok.  

Endret av Hellasinmyheart
  • Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Lin10 skrev:

Vise seg lettkledd? Hun har en undertøyskolleksjon ute nå og hun er modell for dette. Er ganske vanlig å vise undertøy når det er det som skal selges. Tydelig her at enkelte på jobbe med sitt forhold til kropp, hvis en ikke tåler å se en flott, trent dame i undertøy. Fleste av hennes voksne lesere forstår at dette er reklame. 

Tydeligvis mange som må jobbe med sitt forhold til kropp da ettersom hun mistet over 300 følgere. Tviler på at det var fordi de ikke takler å se en trent kropp. 

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Tydeligvis så er det en del som blir inspirert. CBE har over 300k på insta og bedriften går jo veldig bra basert for tallene for 2019. Så litt flere enn  noen få inspirer hun nok.  

Leste du ikke det jeg skrev? Det hjelper ikke om du har 300k følgere, hvis det bare er 3000 som blir inspirert. Og i tillegg mister hun følgere hver eneste dag, har gjort i mange måneder. Det tyder på at veldig mange ikke lenger blir inspirert. 

• Liker 21
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Lin10 skrev:

Er dette også reklame for undertøy? Hvis det er det, så er det feilmerket. Det er  flere av disse bildene som ikke har noe med undertøyet hun selger å gjøre. Bare å gå inn på IG profilen til bedriften. Det noen trenger å jobbe med er innholdet på en konto, som også innholdet bilder av mindreårige. Og dette bildet er ikke av de mest «lettkledde» heller. 

7E133311-803C-4910-9E7C-C6A54F624114.jpeg

Endret av Lin11
Skrevet
1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

SDet er din subjektive oppfatning at hun ikke har annet å komme med en kropp. Tror mange følger henne blant annet pga mat og interiør. Hvor «kult det er å vise seg lettkledd når man nærmer seg 40» er en påstand jeg Ikke synes fortjener  et svar. Den insinuerer en holdning som jeg trodde vi var ferdig med på 50 tallet eller tidligere. La kvinner i alle aldre selv få bestemme hva de vil legge ut uansett alder. 

Det handler ikke om at det ikke er kult å vise seg naken ( med gjennomsiktig undertøy) på Internett så lenge dama hadde sagt at : slik kan kroppen din også bli om du trener mye med fokus på fettforbrenning, spiser veldig lite OG opererer deg. 

at barna blir eksponert og tjenes penger på synes jeg er helt ekstremt ille og hadde håpet disse voksne reflektere folkene med fulle av ressurser ( som de sier at de er) bør reflektere litt over det, usikker på om de har kapasitet.

• Liker 31
Skrevet

De får en tommel opp fra meg på IG story i dag. Mange bilder av fin norsk natur. Ut på tur i spennende vær, ingen unger eller kropp. Håper de har tatt mange fine bilder fra den nydelige naturen for å inspirere til å ta turen selv. Dette er kjempe bra innhold. 

• Liker 42
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Leste du ikke det jeg skrev? Det hjelper ikke om du har 300k følgere, hvis det bare er 3000 som blir inspirert. Og i tillegg mister hun følgere hver eneste dag, har gjort i mange måneder. Det tyder på at veldig mange ikke lenger blir inspirert. 

Joda jeg leste alt du skrev, leste du ikke hva jeg skrev? Over 300k er et høyt følgertall og bedriften går bra økonomisk. Spekulasjon på hvor mange som reelt blir inspirert er helt likegyldig for meg så det har jeg ingen interesse i diskutere.Jeg svarte kun på din påstand om at «hun har ikke annet å vise til enn kropp». Det er jeg  helt uenig i og derfor svarte jeg på det. 

Endret av Hellasinmyheart
  • Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Joda jeg leste alt du skrev, leste du ikke hva jeg skrev? Over 300k er et høyt følgertall og bedriten går bra økonomisk. Spekulasjon på hvor mange som reelt blir inspirert er helt likegyldig for meg så det har jeg ingen interesse i diskutere.Jeg svarte kun på din påstand om at «hun har ikke annet å vise til enn kropp». Det er jeg  helt uenig i og derfor svarte jeg på det. 

Det er ikke spekulasjoner at hun har 1% engasjement. 

• Liker 33
Skrevet
8 minutter siden, Liver skrev:

De får en tommel opp fra meg på IG story i dag. Mange bilder av fin norsk natur. Ut på tur i spennende vær, ingen unger eller kropp. Håper de har tatt mange fine bilder fra den nydelige naturen for å inspirere til å ta turen selv. Dette er kjempe bra innhold. 

Helt enig. Skikkelig inspirende😊

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Klaraku78 skrev:

Det er ikke spekulasjoner at hun har 1% engasjement. 

Heller ikke spekulasjoner at hun har over 300k og at bedriften går veldig bra😊

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, Liver skrev:

Enig! Dvs, jeg får jo ikke sett IG-storyen, men på bloggen ligger et innlegg med flotte bilder. Jeg synes nesten litt synd på dem, for i motsetning til de andre innleggene har de ikke fått en eneste kommentar. Jeg skulle gjerne takket dem for bildene, men tviler på at en kommentar fra meg blir publisert.

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

høyt følgertall og bedriten går bra

Freudian slip... 

• Liker 34
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Liver skrev:

Ja, enig. Foreløpig ser det ut til at det kan bli et bra innlegg hvis fokuset er på naturen og ikke kroppen til CBE. Og CBE var jo ekstra heldig som fikk gå turen uten sekk, så da regner jeg med at det ble en enkel tur for henne. 

Endret av Klaraku78
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...