Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Heller ikke spekulasjoner at hun har over 300k og at bedriften går veldig bra😊

Jeg gidder ikke diskutere mer. Du får bare tro at hun inspirerer hele Norge, så får heller tallene tale for seg. 

Endret av Klaraku78
  • Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Klaraku78 skrev:

Jeg gidder ikke diskutere mer. Du får bare tro at hun inspirer hele Norge, så får heller tallene tale for seg. 

Helt greit😊Vi får være enige om at det siste hun la ut fra fjelltur var inspirerende. Så du uttalte deg positivt om det nettopp. Nydelige naturbilder. 

• Liker 4
Skrevet

Synes det er flott med innslag fra fjelltur, selv om det blir litt urealistisk å gå uten sekk, iallfall for meg. 

• Liker 27
Skrevet

Fine bilder fra fjelltur, men de bommet jo totalt på opplegget. Litt rart å starte å gå rundt 14.00, når du planlegger 27km og 3 topper over 2000m. Så på klokka til LKE at forventet ankomst første topp var 16.25, men fra bilde av klokka senere så vi at de fortsatt manglet ca. 600 høydemeter når kl. var 16.50, altså var de sikkert ikke oppe før 18-19. 

Greit nok at snø og vær forkortet turen, men syns uansett det virket i overkant ambisiøst, spesielt med tanke på starttidspunkt. Visste vel og på forhånd at det ville være snø/vind/kalt der i dag. 

Sånn sett tror jeg de kanskje allerede på forhånd visste at det kun ble 1 topp i dag... men det er spekulasjoner.

• Liker 33
Skrevet
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Synes det er flott med innslag fra fjelltur, selv om det blir litt urealistisk å gå uten sekk, iallfall for meg. 

Tja, er vel helt greit å bare ha en sekk om ikke trenger mer på en dagstur...

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Tja, er vel helt greit å bare ha en sekk om ikke trenger mer på en dagstur...

Helt sikkert, men jeg bærer da min egen mat og drikke, ekstraklær osv, noe annet er rart. 

• Liker 22
Skrevet

Jeg synes dagens fjelltur var helt super - helt  fullstendig blottet for både familiens mindreårige og blondundertøy og ekstremt kroppsfokus - men bare ut på tur i all slags vær. :tommelsmil:

Jeg synes oppskriftene hennes ofte er helt oK, men skulle ønske hun kunne være real nok til å lenke til de som har inspirert henne når hun kopierer nesten ordrett fra andre.

Når det gjelder interiør, så er jeg ikke enig i at hun inspirerer. Huset deres er helt blottet for annet en masseprodusert plakatkunst og møbler fra en og samme produsent.  Ikke noe som helst som viser hvem som bor der - ingen arvestykker, ingen greier som skaper kontrast eller ting med historie. 

Jeg synes dessverre at verandaoppgraderingen deres var helt katastrofe, så jeg er ikke enig i at hun er god på interriør. Det hun viser er helt komplett upersonlig og hun er heller ikke veldig flink til å sette sammen stæsj - de sivgreiene hun har hengt på balkongen, var ikke veldig heldig, synes jeg. Siden vi nå diskuterer slik. 

• Liker 48
Skrevet

Er SÅ glad jeg kan tjene til livets opphold uten å kle av meg😊 og SÅ glad ungene mine kan vokse opp uten at mammas brystvorter ligger til utstilling på en åpen profil #takknemlig 

• Liker 34
Skrevet

Deilig story I dag, enig :) 

Engasjement på 1% sier sitt. Hun følges vel av.... 3-4000 stk daglig? Kanskje flere på story? 

Det vil vi nok aldri få vite. Men jeg mener det er å dra langt ved å si at hun inspirerer så fryktelig mange.

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Helt sikkert, men jeg bærer da min egen mat og drikke, ekstraklær osv, noe annet er rart. 

Enig. Sært å la andre bære klær og mat for meg. 

Men ellers helt enig med dere som gir tommel opp for fjelltur blottet for kropp og barn 👍 
Ser ut som om de har hatt en en fin tur selv om de overvurderer egne evner og ferdigheter så til de grader. LKEs ETAs var latterlige og det er rart å vurdere så feil når det er så god info lett tilgjengelig på ut.no. Håper ingen blir inspirert til å gå topptur når værmeldingen melder snø og vind, det er bare dustete og kunne potensielt å gått veldig galt, men at mange inspireres til fjelltur innen egne evner og ferdigheter :Nikke: 

• Liker 35
Skrevet

Ser hun skriver at hun er sliten. Skjønner det med 36000 skritt, men de gikk vel bare en topp i dag. Det høres da veldig usannsynlig ut at de egentlig skulle gå tre topper på en dag og kanskje ha en 50-70 kg sekk hver med telt og all bagasje. Eller var det ikke planen at de skulle gå alle toppene på en dag. 

• Liker 24
Skrevet
17 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ja, det blir litt sånn "barneskirenn", men jeg skal heller lese om hundre fjellturer uten sekk, enn et innlegg om barn eller kropp. 

• Liker 27
Skrevet
3 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser hun skriver at hun er sliten. Skjønner det med 36000 skritt, men de gikk vel bare en topp i dag. Det høres da veldig usannsynlig ut at de egentlig skulle gå tre topper på en dag og kanskje ha en 50-70 kg sekk hver med telt og all bagasje. Eller var det ikke planen at de skulle gå alle toppene på en dag. 

Tre topper på en dag med den værmeldingen og begynte sent på dag vitner dessverre om en stor dose overmot og dumskap. 

• Liker 44
Skrevet
12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

I alle dager snakker du om, 50-70kg sekk? Ingen som går med det. Og skulle de gått der som planlagt over 3 dager, så kunne de tatt toppturene ene dagen og latt bagasje bli igjen i teltet. 

For øvrig er de 3 toppene der en tur ganske mange tar, går ikke så langt ned igjen per topp. 

Men ellers overvurderte de totalt egne muligheter for dagen.

• Liker 16
Gjest Lin11
Skrevet
6 minutter siden, Louiah skrev:

Ser flere på Jodel skriver at CBE sin video på Netfit minner mistenkelig mye om en annen som legger ut trening på YouTube. Og der er det gratis å se, hva skal man med Netfit-appen da?

https://m.youtube.com/results?search_query=pamela+reif

Det er isåfall ikke noe nytt at influencere hermer etter andre. Det er det de driver med. Men for all del, hvis folk vil lures så må de gjerne det. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

I alle dager snakker du om, 50-70kg sekk? Ingen som går med det. Og skulle de gått der som planlagt over 3 dager, så kunne de tatt toppturene ene dagen og latt bagasje bli igjen i teltet. 

For øvrig er de 3 toppene der en tur ganske mange tar, går ikke så langt ned igjen per topp. 

Men ellers overvurderte de totalt egne muligheter for dagen.

Jeg er ikke lokalkjent, men hvis planen var å gå tre topper på en dag, så hvorfor hadde de egentlig behov for å sove tre netter i telt. Hvor mange topper hadde de  planlagt totalt, for jeg regner vel med at de hadde planer de andre dagene også.  ? 

Og selv om mange tar de toppene på en dag, så betyr ikke det at alle klarer det. Og ut i fra dagens story, så tror jeg det holdt med en topp. 

• Liker 12
Skrevet

Lenge siden jeg har vært inne på IG, men etter å ha konstantert at hverken utleveringen eller kroppsfikseringen er blitt mindre (blir nok lenge til jeg klikker meg inn igjen), så var det gledelig å se dagens story. Fine naturklipp (og en påminnelse om at været snur fort i fjellet!) og påkledd bedriftseier. Ekstra gøy fordi jeg er veldig kjent i området, dog mest på ski. Rondvassbu er blant gode barndomsminner. Men var virkelig klokka 22.30 når de var på vei nedover? Det ble selvfølgelig litt ekstra utfordringer med snø etc, og de skal jammen ha for at de gjennomførte (forstår godt at det var ubehagelig på slutten der), men virker bare litt rart å ikke starte fra morningen av når du skal gå en såpass lang tur i ukjent terreng? Men det er vel slikt man lærer av...Fin story i alle fall! 

• Liker 29
Skrevet (endret)
3 timer siden, Klaraku78 skrev:

Å ikke vise seg lettkledd på internett handler mer om nettvett og modenhet, enn at man er gammeldags. Man lærer ganske fort på barneskolen at det man legger ut på internett aldri forsvinner. Det er i tillegg blitt ganske vanlig at arbeidsgivere googler folk når de skal ansatte folk. Så da spørs det hvor attraktiv man er hvis det er masse bilder av deg uten klær på internett. 

Det du skrev i innlegget jeg reagerte på var «hvor kult det er å vise seg lettkledd når man nærmer seg 40». Det er da nærliggende å anta at du setter en grense for alder og når man kan og ikke kan vise seg lettkledd. Jeg synes dette er en middelaldersk holdning. La kvinner legge ut det de vil når de er voksne uten å være redd for andre voksne som mener det er «ukult « og setter seg til doms over hva som «sømmer seg». 

Endret av Hellasinmyheart
  • Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg er ikke lokalkjent, men hvis planen var å gå tre topper på en dag, så hvorfor hadde de egentlig behov for å sove tre netter i telt. Hvor mange topper hadde de  planlagt totalt, for jeg regner vel med at de hadde planer de andre dagene også.  ? 

Og selv om mange tar de toppene på en dag, så betyr ikke det at alle klarer det. Og ut i fra dagens story, så tror jeg det holdt med en topp. 

Opprinnelig plan var å kjøre et sted, gå innover i fjellet og sette opp telt, så ta toppturene på dag 2, så gå tilbake dag 3. Altså 2 netter i telt og 3 dager i fjellet. En lengre tur enn den dagsturen de planla i dag, 50km+ vs 27km i dag.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...