Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Aricia skrev:

Vil man ha rumpa si i fred bør man kanskje velge en annen kommunikasjonsstrategi. 

Evt så går det an å ikke diskutere og kritiserte en annens persons rumpe gjentatte ganger over flere sider. Man MÅ ikke kommentere det til døde bare fordi om CBE legger det ut. 

Bare sånn... det er faktisk et alternativ. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke. Skal de løpe opp 3 fjelltopper på en og samme dag? 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Klementine skrev:

Skjønner ikke. Skal de løpe opp 3 fjelltopper på en og samme dag? 

Hun skriver at LKE har som mål å klare det på en dag i løpet av 3-4 år.

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, Louiah skrev:

Hun skriver at LKE har som mål å klare det på en dag i løpet av 3-4 år.

"Planen disse dagene var jo at Lars-Kristian og jeg skulle sove i telt, men ettersom det har meldt så dårlig vær og helt ned til null grader om nettene, måtte vi legge om planene litt. Vi har derfor hytta på Dovre som utgangspunkt og kjører herfra i stedet for å gå turer. I dag skal kjøre til Mysusæter og Spranget, og gå derfra opp Storronden, Vinjeronden, og Rondslottet – om vær og føre tillater det. 3 topper over 2000 meter, nesten 30km og et par tusen høydemeter. Dette blir litt voldsomt for jentene, så de går litt kortere turer med farmor og farfar rundt hytta 🙂"

Dette blir jo 3 topper på en dag. Høres VELDIG sprekt ut!

• Liker 6
Skrevet

Toppene ligger tett inntil hverandre, så det er ingen spesiell bragd å ta alle tre på samme tur. På instastory ser det derimot ikke akkurat ut som de er på topptur og de er lagt ut nå i ettermiddag

• Liker 10
Skrevet

Å kle av seg er vel ikke jobben til cbe? Det har hun jo valgt helt selv..

• Liker 24
Skrevet
22 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Så du har ikke lagt om til en mer dristig stil?

– Nei, absolutt ikke. Det blir litt sånn når man er på ferie. Det er tredje året på rad vi er i Hellas, så det kommer nok noen nye bilder neste år også.

sitat fra artikkelen 

det er altså derfor disse bildene kommer.

det blir jo ingen hellas tur i år 

• Liker 17
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Pasha skrev:

Så du har ikke lagt om til en mer dristig stil?

– Nei, absolutt ikke. Det blir litt sånn når man er på ferie. Det er tredje året på rad vi er i Hellas, så det kommer nok noen nye bilder neste år også.

sitat fra artikkelen 

det er altså derfor disse bildene kommer.

det blir jo ingen hellas tur i år 

😂😂😂

Skrevet
2 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

@Luvinesta skrev ikke at CBE ønsker å fremstå som en klovn uten å være komiker. Det er et aspekt du drar inn i diskusjonen og er stråmannsargumentasjon. 

Når det gjelder hva du og dine venner legger ut i sosiale medier er det fristende å svare som @Aquarius04 svarte @Nudeldamapå side 1208 i denne tråden: Hva du gjør og ikke gjør er meg revnende likegyldig, men jeg skal forsøke å la være. 

Altså, jeg regner med at hverken du eller dine venner jobber som bloggere eller lever av utseendet, selv om dere sikkert er flotte damer? Hvis dere hadde gjort det ville kanskje saken stilt seg annerledes? Kanskje flere av dere da ville lagt ut lettkledde bilder og andre bilder med kroppsfokus? Selv blir jeg ikke provosert av at noen velger å gjøre det. Jeg tenker at "fint undertøy" eller "veltrent rumpe" og så blar jeg videre på instagram. Jeg synes heller ikke kvinnesynet CBE representerer er nedverdigende og meget uheldig blandet med barn. Det provoserer ikke meg at småbarnsforeldre spiller på sex i blant. Hvorfor er det problematisk? 

Så du mener altså at CBE tjener pengene sine på å kle av seg? 😂 Sorry kunne ikke dy meg. Den var for opplagt ;) 

Jeg provoseres ikke av kroppen til CBE. Alle har en kropp.
Men jeg provoseres av kvinnesyn og løgn. Og det er uendelig trist at kvinner i dagens Norge ikke ser problemet med promoteringen av slikt kvinnesyn. De har vokst opp alt for privilegert når de mener det er helt ok å objektivisere kvinnekropper på den måten vi ser hos influencere. Heldigvis er det like mange som roper varsku både hva gjelder antikvarisk kvinnesyn og barns rettigheter så jeg er likevel optimistisk hva gjelder våre barns framtid :) 

• Liker 41
Skrevet
2 minutter siden, Klaraku78 skrev:

https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

For den som mener det er så greit og fint at cbe poserer nesten naken på internett, så kan man hvertfall konstatere at hun mistet over 300 følgere i løpet av et døgn etter at hun la ut bildet. Så det ser jeg på som positivt at folk endelig begynner å bli lei av influncere som ikke har noe annet å komme med en kropp.  

Det er fantastisk at folk har sett seg lei av det..Man ser det også på likes at det ikke har økt siden bildet har blitt lagt ut. At hun hat mistet over 300 følgere burde være en varsellampe for henne at det er kraftig på tide at hun endre kurs før måten hun styre skyta på.

• Liker 14
Skrevet
17 minutter siden, Klaraku78 skrev:

For den som mener det er så greit og fint at cbe poserer nesten naken på internett, så kan man hvertfall konstatere at hun mistet over 300 følgere i løpet av et døgn etter at hun la ut bildet. Så det ser jeg på som positivt at folk endelig begynner å bli lei av influncere som ikke har noe annet å komme med en kropp.  

Jeg synes hun har annet å komme med. Utrolig inspirerende oppskrifter og matbilder. Dyktig til å formidle interiørstoff også😊

• Liker 9
Gjest Lin11
Skrevet
14 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Jeg synes hun har annet å komme med. Utrolig inspirerende oppskrifter og matbilder. Dyktig til å formidle interiørstoff også😊

Så bra. Hvorfor holder ikke bedriften seg til kun det? Det er ingenting inspirerende med barnebilder ved siden av bedrifteiers omtrent nakne kropp. 

Skrevet
11 minutter siden, Lin11 skrev:

Så bra. Hvorfor holder ikke bedriften seg til kun det? Det er ingenting inspirerende med barnebilder ved siden av bedrifteiers omtrent nakne kropp. 

Det vil jeg ikke spekulere i.  Men hun er som sagt veldig god på mat og interiørformidling. Hun har derfor annet å komme med enn kropp slik @Klaraku78 hevder. 

• Liker 7
Gjest Finlay
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Det er et oppsiktsvekkende høyt tall!

Skrevet
13 minutter siden, Hellasinmyheart said:

Det vil jeg ikke spekulere i.  Men hun er som sagt veldig god på mat og interiørformidling. Hun har derfor annet å komme med enn kropp slik @Klaraku78 hevder. 

Jeg sier meg enig i at hun er god på mat og sikkert også interiørformidling. Selv om hun har en helt annen stil enn min kan jeg lett se at den appellerer til andre. 
Desverre tror jeg ikke at de tingene alene er nok til å opprettholde inntjeningen dersom privatliv, eksponering av barn og lettkledde bilder hadde blitt utelatt fra blogg/Instagram. Alt er til salgs, og med det følger utlevering av de aller mest private opplysninger. Vi vet selvfølgelig ikke alt om deres privatliv, men de har virkelig lagt opp til at følgerne tror de vet det. Må være utrolig slitsomt å opprettholde «bloggerfasaden» dersom privatlivet faktisk er vidt forskjellig fra den «virkeligheten» vi får presentert. 

• Liker 16
Skrevet
20 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Hvis man har så mye annet å komme med, skulle det ikke være behov for å vise seg naken på internett. Det virker som om jo mindre populær hun blir, jo mere fokuserer hun på å vise frem kroppen. Akkurat som det skal bidra til flere følgere. Men som vist i linken, så skjer det motsatte. 

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, Klaraku78 skrev:

Hvis man har så mye annet å komme med, skulle det ikke være behov for å vise seg naken på internett. Det virker som om jo mindre populær hun blir, jo mere fokuserer hun på å vise frem kroppen. Akkurat som det skal bidra til flere følgere. Men som vist i linken, så skjer det motsatte. 

Påstanden din var at hun ikke hadde annet å komme med enn kropp. Mitt svar er at jo det har hun. Formidling av mat og interiør er hun god på. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...