Rev. Revenge Skrevet 6. juli 2020 #24101 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 44 minutter siden, Ikkenoledig skrev: Å spekulere i hvor inntekten kommer fra er og blir spekulasjon🤷♀️ At årsregnskap for 2019 er bra kan komme av deltagelse i Bloggerne, kanskje hun tjener mer på affiliatelinker enn betalte samarbeid, kanskje hun tar seg bedre betalt per samarbeid? Ikke noe av dette kan vi vite, akkurat som vi ikke kan vite at hun bevisst unngår å merke «reklame». Jo da, hun er best i klassen på å dryppe bilder av MyMuse undertøyet sitt uten å merke det. Og produktplassering som ofte er i gråsonen. Men dette der jo oppdrag man vet at hun får penger for. Altså ikke skjult inntekt. Tviler på at Twentyfour seven har inngått en avtale om 2 blogginnlegg, en Insta story og X antall umerkede produktplasseringer... Da er det lettere å mistenke at dette enten er en metode for å selge seg inn hos annonsører: - Se min daglige kaffe med melk fra Alpro. - 30.000 mennesker ser dette bilde hver dag - vil dere inngå et større samarbeid? Eller at hun kjører produktplassering i forkant av betalte innlegg for å gjøre det mer troverdig. Jeg spekulerer da ikke i hvor inntekten kommer fra, men henviser i mitt svar til spørsmålet om det er for mye reklame på bloggen som er årsaken til kritikk, til noe en annen bruker påpekte med tanke på mengde reklame vs. omsetning som ikke helt henger sammen. Altså at det er mindre reklame enn før. Endret 6. juli 2020 av Revenge o'Cavatina 9
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24102 Skrevet 6. juli 2020 Jeg håper egentlig at flest mulig rapporterer bildet, så Instagram fjerner det. Instagram trenger ikke å være en lekeplass hvor influncere kan utfolde sine ekstreme behov. 23
Klaraku78 Skrevet 6. juli 2020 #24103 Skrevet 6. juli 2020 35 minutter siden, Isild skrev: Der er jeg enig (også) Det virker som om de er veldig trygge på hverandre og veldig forelsket i hverandre. Tror nok LKE gir henne mer enn nok oppmerksomhet. Jeg tror de forsøker å henge med på hva de yngre influencerne gjør. På mange måter er CBE forrige generasjons-blogger. Det kan være at det stemmer, men man må huske på at omtrent alt hun viser frem i sosiale medier er iscenesatt. Hvis du ikke kjenner de privat, så vet vi ikke om de er forelsket eller sover på hvert sitt soverom. De presenterer jo bare en historie som skal få oss til å tro at de lever det perfekte livet. 28
Inocybe Skrevet 6. juli 2020 #24104 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Aricia skrev: Jeg oppfatter at de ser på kropp som valuta. Ikke nødvendigvis som noe som gir penger i kassa, men som øker deres verdi i et eller annet marked der ute der perfekt kropp er Meningen med Livet, og er det man verdsettes for og bedømmes på. Tror jeg også. Kropp er noe som gir verdi for dem - i et eller annet tid/sted/univers bare kjent blant ekstremt kroppsfokuserte rosabloggere.Her på jorden er det bare ufattelig kleint sånn som de holder på. 17
Måne Rampelyset Skrevet 6. juli 2020 #24105 Skrevet 6. juli 2020 Tråden er ryddet for krenkelser, personangrep, spekulasjoner, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. 1
Gjest Lin11 Skrevet 6. juli 2020 #24106 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, Inocybe skrev: Tror jeg også. Kropp er noe som gir verdi for dem - i et eller annet tid/sted/univers bare kjent blant ekstremt kroppsfokuserte rosabloggere.Her på jorden er det bare ufattelig kleint sånn som de holder på. Kropp er valuta og dette firma har et problem. De blir forbigått av yngre influencere som viser frem alt på Paradise Hotel eller tilsvarende programmer. Skal ikke dømme disse unge, ofte relasjons skadet ungdommene. Ikke har de foreldreansvar heller. Men dette såkalt «oser av klasse og kvalitet» , det blir bare feil.
Ikkenoledig Skrevet 6. juli 2020 #24107 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg spekulerer da ikke i hvor inntekten kommer fra, men henviser i mitt svar til spørsmålet om det er for mye reklame på bloggen som er årsaken til kritikk, til noe en annen bruker påpekte med tanke på mengde reklame vs. omsetning som ikke helt henger sammen. Altså at det er mindre reklame enn før. Beklager hvis jeg siterte deg feil Jeg ville bare påpeke at mindre reklame, på tross av stabil inntekt ikke trenger å bety skjult reklame - som flere ganger er nevnt her inne 1
FotbaIlflua Skrevet 6. juli 2020 #24108 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 2 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Først, jeg har aldri skrevet at moral er et negativt ladet ord. Det er stråmannsargumentasjon. Tilsynet for høg moral viser til en gruppe mennesker som dømmer en person og mener at vedkommende har lav moral, samtidig som de selv har sine svin på skogen. Hva som er høy og lav moral er til enhver tid natrurligvis noe som er oppe til diskusjon, men de aller fleste er enige om at dobbeltmoral er når man sier noe, men gjør noe annet. Selv mener jeg f.eks. at eksponeringen av barna er mye verre i denne tråden, enn den er på CBEs kanaler. Så derfor synes jeg det er dobbeltmoral og klage på at barna blir eksponert på bloggen, når de omtales såpass ofte som de gjør i denne tråden. Og så mener jeg at den stadige hakkingen på at CBE legger ut bilder av seg selv i blondeundertøy, passer godt til uttrykket Tilsynet for høg moral. Det vil si en gruppe som sitter og dømmer en på annen person på bakgrunn av det de mener er lav moral. Selv mener jeg ikke det vitner om lav moral å legge ut bilder av seg selv i gjennomsiktig blondeundertøy. Jeg tror du har misforstått noe. Høy moral betyr ikke det samme som dobbeltmoral. Høy moral betyr heller ikke at man har sine svin på skogen. Basert på din dobbeltmoral-argumentasjonsrekke som er at noen sier noe og gjør noe annet, sier du at de som kritiserer CBE for å vise mye kropp gjør det motsatte selv, altså viser lite kropp i sosiale medier. Det tror jeg er helt riktig, men jeg tror ikke det var det du mente å formidle? Du argumenterer også med at de som kritiserer eksponeringen av barna i CBE sine kanaler er dobbeltmoralske når de nevner barna i denne tråden. Der tar du helt feil. Endret 6. juli 2020 av FotbaIlflua Rettet skrivefeil 14
FotbaIlflua Skrevet 6. juli 2020 #24109 Skrevet 6. juli 2020 3 timer siden, idupidu skrev: Jeg støtter CBE. Vet dere at jeg synes det er kvalmende at kvinner bryter ned andre kvinner. CBE ser i sitt nye innlegg sexy og flott ut, og holder seg utrolig godt for alderen også! la oss heller spre positivitet enn dritt. Holder seg utrolig godt for alderen? Hvor gammel tror du egentlig hun er? De fleste ser relativt unge ut selv om de har bikket 30. 42
Rev. Revenge Skrevet 6. juli 2020 #24110 Skrevet 6. juli 2020 22 minutter siden, Ikkenoledig skrev: Beklager hvis jeg siterte deg feil Jeg ville bare påpeke at mindre reklame, på tross av stabil inntekt ikke trenger å bety skjult reklame - som flere ganger er nevnt her inne 🙂 2
miamiamia Skrevet 6. juli 2020 #24111 Skrevet 6. juli 2020 Bare gå til 24 november på instagram så ser dere hvor flat rumpa hennes EGENTLIG er i RL. 11
Klink Skrevet 6. juli 2020 #24112 Skrevet 6. juli 2020 (endret) 1 minutt siden, miamiamia skrev: Bare gå til 24 november på instagram så ser dere hvor flat rumpa hennes EGENTLIG er i RL. Mener dere det er operasjon? 😊 Endret 6. juli 2020 av Klink 1
Shopgirl2014 Skrevet 6. juli 2020 #24113 Skrevet 6. juli 2020 26 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Jeg tror du har misforstått noe. Høy moral betyr ikke det samme som dobbeltmoral. Høy moral betyr heller ikke at man har sine svin på skogen. Basert på din dobbeltmoral-argumentasjonsrekke som er at noen sier noe og gjør noe annet, sier du at de som kritiserer CBE for å vise mye kropp gjør det motsatte selv, altså viser lite kropp i sosiale medier. Det tror jeg er helt riktig, men jeg tror ikke det var det du mente å formidle? Du argumenterer også med at de som kritiserer eksponeringen av barna i CBE sine kanaler er dobbeltmoralske når de nevner barna i denne tråden. Der tar du helt feil. Har du lest innlegget jeg svarer på? 2
-Englefjes- Skrevet 6. juli 2020 #24114 Skrevet 6. juli 2020 12 minutter siden, Klink skrev: Mener dere det er operasjon? 😊 Det holder å være god på posering, lyssetting og vinkler. Da kan man få seg selv til å fremstå ganske annerledes utseendemessig enn hva man er IRL. 28
Surikatt Skrevet 6. juli 2020 #24115 Skrevet 6. juli 2020 Og photoshop brukes flittig. De har ikke sluttet å redigere verken kroppsdeler eller ansikt. 28
FotbaIlflua Skrevet 6. juli 2020 #24116 Skrevet 6. juli 2020 23 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Har du lest innlegget jeg svarer på? Ja. 4
loffen Skrevet 6. juli 2020 #24117 Skrevet 6. juli 2020 3 timer siden, MaleficentAurora skrev: Det bildet som CBE la ut på IG er nå ikke LK som har tatt. Det er mymouse som har tatt det. Når LK tar bildene så er de overdrevet redigert å mørke. Hvordan vet du hvem som har tatt bildet? Det er fra soverommet deres. 5
Gjest Lin11 Skrevet 6. juli 2020 #24118 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, loffen skrev: Hvordan vet du hvem som har tatt bildet? Det er fra soverommet deres. MyMuse hadde fotoshoot der i mai. De bildene er på MyMuse sin hjemmeside. De mørke bildene med en større dimensjonert 🍑, er LKE sine.
MaleficentAurora Skrevet 6. juli 2020 #24119 Skrevet 6. juli 2020 13 minutter siden, loffen skrev: Hvordan vet du hvem som har tatt bildet? Det er fra soverommet deres. 🔃 10 minutter siden, Lin11 skrev: MyMuse hadde fotoshoot der i mai. De bildene er på MyMuse sin hjemmeside. De mørke bildene med en større dimensjonert 🍑, er LKE sine. 2
loffen Skrevet 6. juli 2020 #24120 Skrevet 6. juli 2020 (endret) Ah, OK. Takk. Men det kan ikke være denne fotoshooten, for dette er ikke hjemme hos dem. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/ Endret 6. juli 2020 av loffen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå