Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interiør?

Det er nok det siste jeg forbinder henne med.

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, loffen skrev:

Interiør?

Det er nok det siste jeg forbinder henne med.

Interiør er en av hovedtemaene jeg forbinder henne med. Sammen med klær, sminke, trening og mat.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Påstanden din var at hun ikke hadde annet å komme med enn kropp. Mitt svar er at jo det har hun. Formidling av mat og interiør er hun god på. 

Det er jo din personlige mening, og det betyr jo ikke at hun faktisk har annet å komme med. Det er jo stort sett bare barna eller kroppen som får likes. At bloggen skal overleve ved å bare skrive om mat og interiør det tror jeg ikke kommer til å skje. Men jeg syns heller hun skal satse på mat og interiør, enn å fortsette med å eksponere barna og kroppen. Om noen få år vil barna kunne si i fra selv at de ikke vil bli vist frem. Og hvor kult er det å vise seg lettkledd når du nærmer deg 40 år, og ungene er 14-15 år. 

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Klaraku78 skrev:

Det er jo din personlige mening, og det betyr jo ikke at hun faktisk har annet å komme med. 

At hun ikke har annet å komme med, er din personlige mening. Og det betyr heller ikke at du automatisk har rett. Det er snakk om ulike oppfatninger.

• Liker 9
Gjest Lin11
Skrevet
2 minutter siden, Nudeldama skrev:

Interiør er en av hovedtemaene jeg forbinder henne med. Sammen med klær, sminke, trening og mat.

Hvor i all verden finner du tema om interiør fra denne bedriften? Sist det var snakk om interiør var vel i 2019? 

Skrevet
1 minutt siden, Lin11 skrev:

Hvor i all verden finner du tema om interiør fra denne bedriften? Sist det var snakk om interiør var vel i 2019? 

Hun har hatt mye om interiør, men det går jo litt i faser. Bortsett fra oppussingen så kommer det vel mest frem til ulike høytider og feiringer.

• Liker 4
Gjest Lin11
Skrevet
2 minutter siden, Nudeldama skrev:

Hun har hatt mye om interiør, men det går jo litt i faser. Bortsett fra oppussingen så kommer det vel mest frem til ulike høytider og feiringer.

Så ca. 20 prosent av innholdet på sosiale medier da? 

Skrevet
Akkurat nå, Lin11 skrev:

Så ca. 20 prosent av innholdet på sosiale medier da? 

Jeg vet ikke hvor mye det utgjør prosentmessig, bare at det er et av temaene jeg forbinder henne med.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Det er jo din personlige mening, og det betyr jo ikke at hun faktisk har annet å komme med. Det er jo stort sett bare barna eller kroppen som får likes. At bloggen skal overleve ved å bare skrive om mat og interiør det tror jeg ikke kommer til å skje. Men jeg syns heller hun skal satse på mat og interiør, enn å fortsette med å eksponere barna og kroppen. Om noen få år vil barna kunne si i fra selv at de ikke vil bli vist frem. Og hvor kult er det å vise seg lettkledd når du nærmer deg 40 år, og ungene er 14-15 år. 

Det er din subjektive oppfatning at hun ikke har annet å komme med en kropp. Tror mange følger henne blant annet pga mat og interiør. Hvor «kult det er å vise seg lettkledd når man nærmer seg 40» er en påstand jeg Ikke synes fortjener  et svar. Den insinuerer en holdning som jeg trodde vi var ferdig med på 50 tallet eller tidligere. La kvinner i alle aldre selv få bestemme hva de vil legge ut uansett alder. 

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Det er din subjektive oppfatning at hun ikke har annet å komme med en kropp. Tror mange følger henne blant annet pga mat og interiør. Hvor «kult det er å vise seg lettkledd når man nærmer seg 40» er en påstand jeg Ikke synes fortjener  et svar. Den insinuerer en holdning som jeg trodde vi var ferdig med på 50 tallet eller tidligere. La kvinner i alle aldre selv få bestemme hva de vil legge ut uansett alder. 

Å ikke vise seg lettkledd på internett handler mer om nettvett og modenhet, enn at man er gammeldags. Man lærer ganske fort på barneskolen at det man legger ut på internett aldri forsvinner. Det er i tillegg blitt ganske vanlig at arbeidsgivere googler folk når de skal ansatte folk. Så da spørs det hvor attraktiv man er hvis det er masse bilder av deg uten klær på internett. 

• Liker 33
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Det som ikke er subjektivt er at bilder av mindreårige generer opp til    10.000 likes mot 1500-3000 likes på interiør og andre ting du nevner. Hvis man sammenligner med Kristin Gjeldsvik generer et bilde av en kopp, samme antall likes som barnebilder hos CBE. Selv om Kristin har kun 200.000 følgere mot CBE 315.000. Så hva du inspireres av er din subjektive mening hvis man ser på tallene. Kristin Gjeldsvik trenger heller ikke vise kropp eller mindreårige for å få blest eller PR. Stor forskjell der.

Endret av Lin11
Skrevet
4 minutter siden, Lin11 skrev:

Det som ikke er subjektivt er at bilder av mindreårige generer opp til    10.000 likes mot 1500-3000 likes på interiør og andre ting du nevner. Hvis man sammenligner med Kristin Gjeldsvik generer et bilde av en kopp, samme antall likes som barnebilder hos CBE. Selv om Kristin har kun 200.000 følgere mot CBE 315.000. Så hva du inspireres av er din subjektive mening hvis man ser på tallene. Kristin Gjeldsvik trenger heller ikke vise kropp eller mindreårige for å få blest eller PR. Stor forskjell der.

👏👏

• Liker 2
Skrevet

Trine Sandberg eksponerer kun maten sin. Det tjener hun ganske gode penger på, uten å blande inn verken barn eller kropp. Sånn når det gjelder debatten om hvilke bein carolinebergeriksen.no og Treasures har å stå på eller temaer å by på.

• Liker 46
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev:

Trine Sandberg eksponerer kun maten sin. Det tjener hun ganske gode penger på, uten å blande inn verken barn eller kropp. Sånn når det gjelder debatten om hvilke bein carolinebergeriksen.no og Treasures har å stå på eller temaer å by på.

De fleste voksne bloggere som kan noe, eller har et spesifikk område de er gode på viser ikke frem mindreårige eller kropp. 

Skrevet

Det er fluss av bloggere å influencere som ikke eksponerer barn eller viset fram kroppen sin, men som likevel tjener ganske så godt. Som samtlige får flere annonsør, sponsor oppdrag enn hva CBE får. Så dette med at bloggen ikke vill ha klart seg uten at de små må bidra er bare tull. Bloggen ville ha klart seg men CBE ville da ikke ha muligheten lengre til og badet i roserøde komplimenter. Vi alle vet jo hvem som er drivkraften i bloggen og IG. Og det er jaggu meg ikke ledelsen av CBE&co. 

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, Lin11 skrev:

Interiørbildet hennes av soverommet deres i februar hadde iallefall over 7000 likes på insta. Utrolig lekkert interiør på det bildet også forresten. Mannen til CBE er en dyktig fotograf. Ser ikke på tall når noe inspirerer meg. Men siden bloggen har mange lesere og over 300k følgere er det naturlig å anta at folk følger bloggen av det hun er dyktig på å formidle. Som mat, interiør og sikkert trening. Trening er ikke noe jeg er opptatt av så jeg kan ikke uttale meg der. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Interiørbildet hennes av soverommet deres i februar hadde iallefall over 7000 likes på insta. Utrolig lekkert interiør på det bildet også forresten. Mannen til CBE er en dyktig fotograf. Ser ikke på tall når noe inspirerer meg. Men siden bloggen har mange lesere og over 300k følgere er det naturlig å anta at folk følger bloggen av det hun er dyktig på å formidle. Som mat, interiør og sikkert trening. Trening er ikke noe jeg er opptatt av så jeg kan ikke uttale meg der. 

I februar faktisk 🙈 sier noe om frekvensen av interiør 🤷🏼‍♀️

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, tantesofie skrev:

I februar faktisk 🙈 sier noe om frekvensen av interiør 🤷🏼‍♀️

Det går i bølger. Hun har skrevet mye om oppussing av en veranda i vår/sommer. 

• Liker 6
Gjest Lin11
Skrevet
3 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

1 interiør bilde med 7000 likes. Statistikk sett så er ikke det godt nok. Folk må gjerne inspireres av interiør og mat, men det er så liten del av innholdet at å si at folk følger på grunn av det, blir rimelig tynt grunnlag. 

Skrevet
Akkurat nå, Lin11 skrev:

1 interiør bilde med 7000 likes. Statistikk sett så er ikke det godt nok. Folk må gjerne inspireres av interiør og mat, men det er så liten del av innholdet at å si at folk følger på grunn av det, blir rimelig tynt grunnlag. 

Det kan jeg ikke uttale meg om. Vet bare hva jeg blir inspirert av hos henne. Skikkelig gode og sunne oppskrifter som publiseres hver uke og i godt formidlet interiørstoff. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...