Frisk Frosk Skrevet 5. mars 2024 #93841 Del Skrevet 5. mars 2024 Smilepuls skrev (1 time siden): Interessant hvordan den nyeste økta som blir delt på netfit sin instagram er en kopi av Crossfit Open 24.1-økta, uten at det er gitt noen cred eller nevnt med ord. Eneste taggene er carolinebergeriksen og teamptsarpsborg 🥲 De jobber virkelig for å ødelegge eget rykte innen treningsbransjen.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. mars 2024 #93842 Del Skrevet 5. mars 2024 Hvem tror Caroline kommer til å stille på start i halvmaraton? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. mars 2024 #93843 Del Skrevet 5. mars 2024 AnnaCotta skrev (Akkurat nå): Hvem tror Caroline kommer til å stille på start i halvmaraton? Mest sannsynlig svært få her inne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. mars 2024 #93844 Del Skrevet 5. mars 2024 Kollontaj skrev (4 timer siden): Krampaktig innlegg. Stakkars meg, må løpe halvmarathon snart, må derfor trene mens jeg er syk. Nei, det må du faktisk ikke. Alltid, alltid, alltid, alltid syk før de må prestere noe. Høres ut som ungene her: Assa det var ikke min skyld assa, at vi herja litt for mye å knuste glasset... Det er så umodent. Drittunger 😄 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 6. mars 2024 #93845 Del Skrevet 6. mars 2024 Veldig mange følgere på insta som har få følgere og null innlegg. Lukter mistenkelig. Er det doktoren som koker opp disse eller er de kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. mars 2024 #93846 Del Skrevet 6. mars 2024 «Åpner for nye medlemmer i min treningsgruppe»….Jeg lurer på hvem de eksisterende medlemmene er? Har aldri sett eller hørt noe til disse. Vel og merke er det muligens en privat gruppe hvis det arrangeres gjennom appen, men egentlig veldig rart at det aldri har kommet ut noen promoteringsinnlegg (les: skryteinnlegg) om faktisk gjennomførte økter med denne gruppen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. mars 2024 #93847 Del Skrevet 6. mars 2024 Laia skrev (38 minutter siden): «Åpner for nye medlemmer i min treningsgruppe»….Jeg lurer på hvem de eksisterende medlemmene er? Har aldri sett eller hørt noe til disse. Vel og merke er det muligens en privat gruppe hvis det arrangeres gjennom appen, men egentlig veldig rart at det aldri har kommet ut noen promoteringsinnlegg (les: skryteinnlegg) om faktisk gjennomførte økter med denne gruppen. Minner mer og mer om bløfferkurset til ABD. Der var lokketilbudet at man var "valgt ut" blandt haugevis med søkere. Og videre ringte de opp med at det var noen ytterst få plasser igjen, "men fordi du er så spesiellt god, så har vi valgt med DEG også" Mens sannheten var at hun/de drev oppsøkende cowboysalg rettet mot småbloggere. Alle som var villige til å betale blodprisen fikk "plass". 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #93848 Del Skrevet 6. mars 2024 Isild skrev (42 minutter siden): Minner mer og mer om bløfferkurset til ABD. Der var lokketilbudet at man var "valgt ut" blandt haugevis med søkere. Og videre ringte de opp med at det var noen ytterst få plasser igjen, "men fordi du er så spesiellt god, så har vi valgt med DEG også" Mens sannheten var at hun/de drev oppsøkende cowboysalg rettet mot småbloggere. Alle som var villige til å betale blodprisen fikk "plass". Dette er nesten verre, siden ABD ikke endte opp med å kurse 7-13 åringer etter å ha solgt «unike tilbud for de mest spesielle», slik en av bedriftseierne her har endt opp med å gjøre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. mars 2024 #93849 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Xmasclovn skrev (14 minutter siden): Dette er nesten verre, siden ABD ikke endte opp med å kurse 7-13 åringer etter å ha solgt «unike tilbud for de mest spesielle», slik en av bedriftseierne her har endt opp med å gjøre. Det er sant! ABD sitt shitshow ble heldigvis avslørt, og det er nok grunnen til at det ikke endte ennå værre enn det faktisk gjorde. Hun ble stoppet. I motsetning til CBE.no sitt "Nettfis" fikk faktisk ABD inn "kunder" som betalte. Pengene gikk rett i jakkeforet -og klagene strømmet inn på det meste. Det er heldigvis ikke kunder på oppleggene til CBE.no, for det fremstår som uferdig, inkompetent, grandiose tanker om egen kompetanse, seksualisert og grådig. At de TØR å henvende seg til barn er helt ellevillt, men det sier også noe om at de (han) virkelig ikke har fått til dette treningsuniverset de har ropt høyt om i mange år. Bare babbel og ønsketenking. Tenk å jobbe så "hardt" for å få til absolutt ingenting. Endret 6. mars 2024 av Isild 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. mars 2024 #93850 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) tarile skrev (12 timer siden): Det er bare pinlig… og late to the party, all den tid den økta har vært snakkisen i helga - og i går var siste frist for å gjøre den i CrossFit Open. Dessuten er teknikken elendig med bøyd albue (no rep) og holde seg på låret (no rep). Kanskje CrossFit blir det neste nå som coachen skal satse Hyrox (som ligner). Gleder meg til se olympiske løft😅 Jeg har deltatt i open ...Dette er mitt 9.år.... Dette er rimelig langt fra korrekt form ja, om hun hadde deltatt i cf open hadde det vært mye NO-REPS her. Kan være coachen deler ut BRO REPS da.🤣..men han er vel ikke kvalifisert til å dømme uansett. Selv med hånda på låret, er jo ikke dette en db snatch, whatsoever. Det ser bare vondt ut. Endret 6. mars 2024 av MiniMjau 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 6. mars 2024 #93851 Del Skrevet 6. mars 2024 22 minutter siden, Isild said: Det er sant! ABD sitt shitshow ble heldigvis avslørt, og det er nok grunnen til at det ikke endte ennå værre enn det faktisk gjorde. Hun ble stoppet. I motsetning til CBE.no sitt "Nettfis" fikk faktisk ABD inn "kunder" som betalte. Pengene gikk rett i jakkeforet -og klagene strømmet inn på det meste. Det er heldigvis ikke kunder på oppleggene til CBE.no, for det fremstår som uferdig, inkompetent, grandiose tanker om egen kompetanse, seksualisert og grådig. At de TØR å henvende seg til barn er helt ellevillt, men det sier også noe om at de (han) virkelig ikke har fått til dette treningsuniverset de har ropt høyt om i mange år. Bare babbel og ønsketenking. Tenk å jobbe så "hardt" for å få til absolutt ingenting. Jeg har landet på at det rett og slett sier mye om intelligensen til bedriftsinnehaverne, og kanskje enda mer: Om et enormt ødeleggende fokus i mange, mange år på kun dem selv. De har mistet markedet og andre folk helt av syne og skjønner ikke hva folk vil ha/trenger. Det er også godt gjort, når jobben hele veien har vært å selge inn produkter til andre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. mars 2024 #93852 Del Skrevet 6. mars 2024 hvalstad45 skrev (2 timer siden): Jeg har landet på at det rett og slett sier mye om intelligensen til bedriftsinnehaverne, og kanskje enda mer: Om et enormt ødeleggende fokus i mange, mange år på kun dem selv. De har mistet markedet og andre folk helt av syne og skjønner ikke hva folk vil ha/trenger. Det er også godt gjort, når jobben hele veien har vært å selge inn produkter til andre. Det er et fascinerende skue, for som du sier - dette er jo det de jobber med, men de får det virkelig ikke til ! Men istedetfor å jobbe for å oppdatere seg, videreutvikle seg, stoppe opp og høre litt etter - så jobbes det på spreng med å fake at de får det til/få det til å se ut i kanalene som at de får det til (= en og annen ikke oppdatert annonsør biter på fordi `fotballfrue` en gang i tiden var toppblogger osv) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 6. mars 2024 #93853 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) Laia skrev (4 timer siden): «Åpner for nye medlemmer i min treningsgruppe»….Jeg lurer på hvem de eksisterende medlemmene er? Har aldri sett eller hørt noe til disse. Vel og merke er det muligens en privat gruppe hvis det arrangeres gjennom appen, men egentlig veldig rart at det aldri har kommet ut noen promoteringsinnlegg (les: skryteinnlegg) om faktisk gjennomførte økter med denne gruppen. Jeg tror ikke den "Sterk og atletisk"-gruppen faktisk finnes. Går man inn under "Vilkår og betingelser" på netfit.no, så står dette: https://netfit.no/vilkaar-og-betingelser/ "Netfit tilbyr for øyeblikket følgende nivåer av medlemskap i Tjenesten:" ...og så ramser de opp the mobile gym, run strong, the journey, premium membership og 1:1 online coaching. Ingen "Sterk og atletisk"... Det er flere ting som tilsier at dette ikke faktisk tilbys, bl.a. det at de eneste (utenom eierne selv) som har uttalt at de trener "netfit", det er samarbeidspartnere til bedriftseierne, eller venner av dem som også er samarbeidspartnere (bl.a. ine-venninne, leder av det løpet i Kristiansand og noen få til). Så ekstremt lite innhold som carolinebergeriksen og netfit.no faktisk har, så sier det seg selv at hvis CBE virkelig hadde flere grupper gående med deltakere så hadde hun delt egne erfaringer om dette - istedenfor å manisk publisere ihjelposerte og ihjelfiltrerte thinspo/proanabilder av seg selv mens hun trener, eller annet intetsigende innhold hvor også fokuset kun er på hennes ihjelredigerte utseende. La oss si at "Sterk og atletisk" likevel eksisterer - da er det at Netfit AS ikke har kontroll over egne produkter og egne nettsider, og glemmer å oppdatere sidene, bare enda et tegn på hvor useriøse og uprofesjonelle disse tilbyderne er. Netfit.no/Netfit AS fremstår kun som en poseringskanal som skal lokke annonsører som kan gi eierne, hovedsaklig CBE og LKE, lettjente penger på et svært lite seriøst produkt som eierne ikke gidder legge ned arbeid i. Selv LKE viser tilsynelatende på sin egen IG-konto coach_eriksen at han benytter annen app enn Netfit.no. Endret 6. mars 2024 av Frisk Frosk Link 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. mars 2024 #93854 Del Skrevet 6. mars 2024 Isild skrev (4 timer siden): Minner mer og mer om bløfferkurset til ABD. Der var lokketilbudet at man var "valgt ut" blandt haugevis med søkere. Og videre ringte de opp med at det var noen ytterst få plasser igjen, "men fordi du er så spesiellt god, så har vi valgt med DEG også" Mens sannheten var at hun/de drev oppsøkende cowboysalg rettet mot småbloggere. Alle som var villige til å betale blodprisen fikk "plass". Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Jeg tror ikke den "Sterk og atletisk"-gruppen faktisk finnes. Går man inn under "Vilkår og betingelser" på netfit.no, så står dette: https://netfit.no/vilkaar-og-betingelser/ "Netfit tilbyr for øyeblikket følgende nivåer av medlemskap i Tjenesten:" ...og så ramser de opp the mobile gym, run strong, the journey, premium membership og 1:1 online coaching. Ingen "Sterk og atletisk"... Det er flere ting som tilsier at dette ikke faktisk tilbys, bl.a. det at de eneste (utenom eierne selv) som har uttalt at de trener "netfit", det er samarbeidspartnere til bedriftseierne, eller venner av dem som også er samarbeidspartnere (bl.a. ine-venninne, leder av det løpet i Kristiansand og noen få til). Så ekstremt lite innhold som carolinebergeriksen og netfit.no faktisk har, så sier det seg selv at hvis CBE virkelig hadde flere grupper gående med deltakere så hadde hun delt egne erfaringer om dette - istedenfor å manisk publisere ihjelposerte og ihjelfiltrerte thinspo/proanabilder av seg selv mens hun trener, eller annet intetsigende innhold hvor også fokuset kun er på hennes ihjelredigerte utseende. La oss si at "Sterk og atletisk" likevel eksisterer - da er det at Netfit AS ikke har kontroll over egne produkter og egne nettsider, og glemmer å oppdatere sidene, bare enda et tegn på hvor useriøse og uprofesjonelle disse tilbyderne er. Netfit.no/Netfit AS fremstår kun som en poseringskanal som skal lokke annonsører som kan gi eierne, hovedsaklig CBE og LKE, lettjente penger på et svært lite seriøst produkt som eierne ikke gidder legge ned arbeid i. Selv LKE viser tilsynelatende på sin egen IG-konto coach_eriksen at han benytter annen app enn Netfit.no. Jeg har også en sterk følelse av at det fakes mye her. Om den nåværende gruppen faktisk ikke eksisterer; er dette da innafor mht lovlig markedsføring? Jeg kan for øvrig liksom ikke se for meg at alle disse pakkene, oppleggene og appene de promoterer (et uforståelig sammensurium spør du meg), liksom skal bli veldig populære når realiteten er at følgerne flykter fra kanalen i rekordfart. Sjekk bare siste utvikling på socialblade.com (for full tabell; trykk til høyre under profilbildet der det står «Detailed statistics», så kommer tallenes klare tale frem). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 6. mars 2024 #93855 Del Skrevet 6. mars 2024 Laia skrev (5 timer siden): «Åpner for nye medlemmer i min treningsgruppe»….Jeg lurer på hvem de eksisterende medlemmene er? Har aldri sett eller hørt noe til disse. Vel og merke er det muligens en privat gruppe hvis det arrangeres gjennom appen, men egentlig veldig rart at det aldri har kommet ut noen promoteringsinnlegg (les: skryteinnlegg) om faktisk gjennomførte økter med denne gruppen. Eneste jeg har sett CBE dele som kunde var hun kosmetologen som hun tar fillers og hudbehandlinger hos 😅 Delte en gang en story på Instagram der hun hadde tagget Netfit. Men teller ikke det som kunde hvis det er folk hun kjenner som reklamerer for appen. Første jeg gjør når jeg vurderer å kjøpe online treningskurs er å lese andres erfaringer og tilbakemeldinger, gjerne både ris og ros, og hva som eventuelt kunne vært bedre. De som ikke har noen anmeldelser fra kunder eller kun har tilbakemeldinger som "👏🏼🙌🏼🔥" styrer jeg fort unna. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 6. mars 2024 #93856 Del Skrevet 6. mars 2024 Sinccis skrev (29 minutter siden): Eneste jeg har sett CBE dele som kunde var hun kosmetologen som hun tar fillers og hudbehandlinger hos 😅 Delte en gang en story på Instagram der hun hadde tagget Netfit. Men teller ikke det som kunde hvis det er folk hun kjenner som reklamerer for appen. Første jeg gjør når jeg vurderer å kjøpe online treningskurs er å lese andres erfaringer og tilbakemeldinger, gjerne både ris og ros, og hva som eventuelt kunne vært bedre. De som ikke har noen anmeldelser fra kunder eller kun har tilbakemeldinger som "👏🏼🙌🏼🔥" styrer jeg fort unna. Veldig godt poeng! Hvor er alle anbefalingene? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. mars 2024 #93857 Del Skrevet 6. mars 2024 Laia skrev (7 minutter siden): Veldig godt poeng! Hvor er alle anbefalingene? Caroline poster (og besvarer) alle kommentarer som går på "Fina!", "Duu", "Elsk på", flammemojies, ferskenemojies og "Beatuiful woman", videre publiseres det så fort det kommer smiger eller feedback fra venninne-Ine eller tante heldige koppen osv. Men de velger altså å ikke legge ut kommentarer fra ALLE de fornøyde kundene hos Netfit ? Det er så ille at annonsører ikke stopper opp og avslører denne bløffen. De når ikke ut til noen som helst. Halvparten av følgerne er bots, mange lettkledde sådane - og resten av følgerne liker ikke det de deler (ellers ville de jo trykt liker) 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 6. mars 2024 #93858 Del Skrevet 6. mars 2024 Ler så jeg griner av Henrik Troy sitt siste innlegg 😂. Han er så god. Tar tullet på kornet. Asså, nyt da dere 🔥! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 6. mars 2024 #93859 Del Skrevet 6. mars 2024 Siste reel fra Caroline. Har hun endret utseende eller er det filter/fillers? Jeg trodde forresten trutmunn og å spille deilig ble ut etter man fikk barn/fylte 30 år. Er ikke hun snart 40? Jeg blir derfor usikker på hvem som er målgruppen her. Jeg føler ikke hun appellerer til meg i hvert fall. Jeg er også i 30-årene og har to barn, men jeg har endret meg siden jeg var i 20-årene og har et helt annen fokus nå. Hun tok yogautdannelse, men vi ser aldri hun driver med yoga eller prater om det? Hva skjedde der? Spons? Jeg tenker uansett ikke yoga og meditasjon når jeg ser henne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #93860 Del Skrevet 6. mars 2024 Isild skrev (9 timer siden): Det er sant! ABD sitt shitshow ble heldigvis avslørt, og det er nok grunnen til at det ikke endte ennå værre enn det faktisk gjorde. Hun ble stoppet. I motsetning til CBE.no sitt "Nettfis" fikk faktisk ABD inn "kunder" som betalte. Pengene gikk rett i jakkeforet -og klagene strømmet inn på det meste. Det er heldigvis ikke kunder på oppleggene til CBE.no, for det fremstår som uferdig, inkompetent, grandiose tanker om egen kompetanse, seksualisert og grådig. At de TØR å henvende seg til barn er helt ellevillt, men det sier også noe om at de (han) virkelig ikke har fått til dette treningsuniverset de har ropt høyt om i mange år. Bare babbel og ønsketenking. Tenk å jobbe så "hardt" for å få til absolutt ingenting. Absolutt bra ABD ble stoppet, og jeg håper barnetreningen hos disse kan stoppes asap. Det som er bra med disse to er jo at de ramponerer alt de prøver seg på grunnet inkompetanse, og dermed stopper seg selv. Så er det på’n igjen med nye luftslott av noen businessideer. Og sånn går no dagan… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå