Ellie77 Skrevet 1. mars 2024 #93701 Del Skrevet 1. mars 2024 Nå popper det plutselig opp som betalt reklame på Insta. Da får vi se om det er det som skal til for å få sparket liv i den døde hesten 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 1. mars 2024 #93702 Del Skrevet 1. mars 2024 Ellie77 skrev (3 minutter siden): Nå popper det plutselig opp som betalt reklame på Insta. Da får vi se om det er det som skal til for å få sparket liv i den døde hesten 😅 Skal hun trene/ trener hun på dette bildet? Med full festsminke? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 1. mars 2024 #93703 Del Skrevet 1. mars 2024 Hva skjer her egentlig? Er dette arbeidet til noen som briljerer i alt hun gjør? Er de så late at de ikke sjekker bildene før de legger de ut, eller var dette det beste bildet de tok? Skal ikke si hva det likner på, men.... 26 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 1. mars 2024 #93704 Del Skrevet 1. mars 2024 Marsh skrev (37 minutter siden): Hva skjer her egentlig? Er dette arbeidet til noen som briljerer i alt hun gjør? Er de så late at de ikke sjekker bildene før de legger de ut, eller var dette det beste bildet de tok? Skal ikke si hva det likner på, men.... Det er sikkert sand etter at hun satt i sanden. Veldig rart at hun bare har fått sand på rompeballene og ingenting på den hvite bikinien. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 1. mars 2024 #93705 Del Skrevet 1. mars 2024 Cissacissa skrev (2 timer siden): Det er sikkert sand etter at hun satt i sanden. Veldig rart at hun bare har fått sand på rompeballene og ingenting på den hvite bikinien. Det er bare et forsøk på å bruke "naturlige" måter å få seerens blikk til å ledes til baken hennes. Men kan selvfølgelig ikke gjøre slik at bikinien blir farget av sanden, for det er nok ikke like "delikat"... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 1. mars 2024 #93706 Del Skrevet 1. mars 2024 Jeg skjønner ikke hvorfor alle har behov for å påpeke at hun ikke er *så* tynn i virkeligheten? Det skaper vel bare enda mer kroppspress når ikke engang hun er tynn nok? Jada, hun poserer på kunstige måter, og det fremstår forstyrret, men man ser jo klart på alle bilder/ filmer at dette er en over snittet slank og trent dame. Man kan vel gi henne det. Er det ikke bare å bli med på hennes narrativ om hvordan en kropp skal være å ta stillbilder av mage på løpetur (!) og påpeke at den ikke er like flat som på bilder? Ok, influensere poserer og retusjerer, men det hjelper vel ingen å millimeter-kommentere kroppen deres? Hvis CBE har et spiseforstyrret/ ortorektisk forhold til kropp må det jo være forferdelig for henne i alle fall. At hun er en dårlig påvirker rettferdiggjør ikke at alle blir like kjipe. Det er mange bak brukernavnene her som visstnok ser like bra ut som CBE, eller bedre, men som ikke ville nedverdiget seg til å vise seg frem sånn. Jeg får være den første som rekker opp hånda og sier at hun både er slankere og mer veltrent enn meg. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 1. mars 2024 Populært innlegg #93707 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) At CBE og LKE tilbyr "trening og helse" til betalende kunder, det er helt krise uansvarlig. Her er skjermdump fra "trenings"video i dag: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Med denne vanvittige stillingen på rygg og bekken skal altså pt Caroline Berg Eriksen og Netfit AS (med pt Lars Kristian Eriksen som fotograf, må man anta...) påvirke andre. Dette er oppskriften på hvordan pådra seg skader! Man ser på bekkenløftet/hip thrust også, hun har for tunge vekter til å komme seg helt opp - alternativt og mer trolig... hun har elendig teknikk og greier det faktisk ikke bedre. Og om Lars Kristian Eriksen fotograferer dette, da viser han også at han faktisk ikke er egnet som personlig trener for noen som helst, sa han ikke har nok kompetanse med å trene andre, ikke har trent opp et fagblikk, ikke evner å korrigere andre når de gjør øvelser feil. Ikke en gang når andre gjør øvelsen på en måte som kan være farlig så greier coach_eriksen/athlete excel å se dette og korrigere det. At han trener barn i vekst er skremmende og galskap! De som sender barna til ham leker med sine barns helse, om man skal dømme ut fra hva man ser på det han har lagt ut på sin IG-konto coach_eriksen. Jeg velger å ikke kommentere øvelser barna han bruker i reklamene sine der gjør, da det vil være feil for barnas del, spesielt siden alle de barna har vært veldig lett å identifisere. Men det er ofte øvelser er gjort helt feil, uten at Lars Kristian Eriksen har korrigert dem. Helt fullstendig uansvarlig av ham! Skal de satse på noe nytt så tror jeg Only Fans er et sted de kunne fått valuta for pengene uten å risikere å skade andre. Da kunne han fortsatt å ta "delikate", seksualiserte bilder av kona, redigert eller filtrert bildene av henne til det ugjenkjennelige. Mottakerne ville hatt fokus på det seksualiserte, og herr og fru Eriksen hadde ikke risikert å skade andre mennesker (både barn, ungdom og voksne), slik de gjør i dag, nesten daglig. Endret 1. mars 2024 av Frisk Frosk Link 52 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. mars 2024 #93708 Del Skrevet 1. mars 2024 Sarah93 skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor alle har behov for å påpeke at hun ikke er *så* tynn i virkeligheten? Det skaper vel bare enda mer kroppspress når ikke engang hun er tynn nok? Jada, hun poserer på kunstige måter, og det fremstår forstyrret, men man ser jo klart på alle bilder/ filmer at dette er en over snittet slank og trent dame. Man kan vel gi henne det. Er det ikke bare å bli med på hennes narrativ om hvordan en kropp skal være å ta stillbilder av mage på løpetur (!) og påpeke at den ikke er like flat som på bilder? Ok, influensere poserer og retusjerer, men det hjelper vel ingen å millimeter-kommentere kroppen deres? Hvis CBE har et spiseforstyrret/ ortorektisk forhold til kropp må det jo være forferdelig for henne i alle fall. At hun er en dårlig påvirker rettferdiggjør ikke at alle blir like kjipe. Det er mange bak brukernavnene her som visstnok ser like bra ut som CBE, eller bedre, men som ikke ville nedverdiget seg til å vise seg frem sånn. Jeg får være den første som rekker opp hånda og sier at hun både er slankere og mer veltrent enn meg. Finnes ingen verdens ting ved deres kanaler som formidler veltrent. Filteret brukt i det @Ellie77 har lagt ut over her, er helt grusomt, likeså alt øvrig som er redigert og forfalsket ned til hver minste kroppsdel (derav kommentarer rundt detaler). Ikke vises øvelser korrekt, enkelte øvelser utføres direkte helseskadelig, og absolutt nada i deres treningsunivers vitner om sunnhet men om sykelig og monoton trening uten tilstrekkelig hvile, og med et helt absurd og forvrengt oppheng i utseende og eget speilbilde. De objektiviserer og seksualiserer, leverer tragikomiske stereotypier. lyver og jukser til den store gullmedalje og har elendig arbeidskapasitet og gjennomføringsevne. Toppet med ukritisk utlevering av mindreårige og kommersiell inntjening på mindreårige, er dette ikke forbilder for verken helse eller ansvarlighet. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 1. mars 2024 #93709 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) 18 hours ago, Marsh said: Hva skjer her egentlig? Er dette arbeidet til noen som briljerer i alt hun gjør? Er de så late at de ikke sjekker bildene før de legger de ut, eller var dette det beste bildet de tok? Skal ikke si hva det likner på, men.... Endret 2. mars 2024 av CityCityBangBang Slettet egen kommentar da den var helt unødvendig. Beklager! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 1. mars 2024 #93710 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): At CBE og LKE tilbyr "trening og helse" til betalende kunder, det er helt krise uansvarlig. Her er skjermdump fra "trenings"video i dag: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Med denne vanvittige stillingen på rygg og bekken skal altså pt Caroline Berg Eriksen og Netfit AS (med pt Lars Kristian Eriksen som fotograf, må man anta...) påvirke andre. Dette er oppskriften på hvordan pådra seg skader! Man ser på bekkenløftet/hip thrust også, hun har for tunge vekter til å komme seg helt opp - alternativt og mer trolig... hun har elendig teknikk og greier det faktisk ikke bedre. Og om Lars Kristian Eriksen fotograferer dette, da viser han også at han faktisk ikke er egnet som personlig trener for noen som helst, sa han ikke har nok kompetanse med å trene andre, ikke har trent opp et fagblikk, ikke evner å korrigere andre når de gjør øvelser feil. Ikke en gang når andre gjør øvelsen på en måte som kan være farlig så greier coach_eriksen/athlete excel å se dette og korrigere det. At han trener barn i vekst er skremmende og galskap! De som sender barna til ham leker med sine barns helse, om man skal dømme ut fra hva man ser på det han har lagt ut på sin IG-konto coach_eriksen. Jeg velger å ikke kommentere øvelser barna han bruker i reklamene sine der gjør, da det vil være feil for barnas del, spesielt siden alle de barna har vært veldig lett å identifisere. Men det er ofte øvelser er gjort helt feil, uten at Lars Kristian Eriksen har korrigert dem. Helt fullstendig uansvarlig av ham! Skal de satse på noe nytt så tror jeg Only Fans er et sted de kunne fått valuta for pengene uten å risikere å skade andre. Da kunne han fortsatt å ta "delikate", seksualiserte bilder av kona, redigert eller filtrert bildene av henne til det ugjenkjennelige. Mottakerne ville hatt fokus på det seksualiserte, og herr og fru Eriksen hadde ikke risikert å skade andre mennesker (både barn, ungdom og voksne), slik de gjør i dag, nesten daglig. Hun prøver nok bare å lage oppspenn i benkpressen 😝 .. og hva med å vise en under 1 stk RDL og ikke hele øvelsen? Hip-thrusten er som tidligere nevnt dårlig utført. Hun kommer ikke nok opp med hofta. Pt-en og PT-studenten sin det 🫣 Tilføyelse; Skift til andre sko enn hooka når man kjører styrke. Endret 1. mars 2024 av LilleSnupp 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 1. mars 2024 #93711 Del Skrevet 1. mars 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): At CBE og LKE tilbyr "trening og helse" til betalende kunder, det er helt krise uansvarlig. Her er skjermdump fra "trenings"video i dag: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Med denne vanvittige stillingen på rygg og bekken skal altså pt Caroline Berg Eriksen og Netfit AS (med pt Lars Kristian Eriksen som fotograf, må man anta...) påvirke andre. Dette er oppskriften på hvordan pådra seg skader! Man ser på bekkenløftet/hip thrust også, hun har for tunge vekter til å komme seg helt opp - alternativt og mer trolig... hun har elendig teknikk og greier det faktisk ikke bedre. Og om Lars Kristian Eriksen fotograferer dette, da viser han også at han faktisk ikke er egnet som personlig trener for noen som helst, sa han ikke har nok kompetanse med å trene andre, ikke har trent opp et fagblikk, ikke evner å korrigere andre når de gjør øvelser feil. Ikke en gang når andre gjør øvelsen på en måte som kan være farlig så greier coach_eriksen/athlete excel å se dette og korrigere det. At han trener barn i vekst er skremmende og galskap! De som sender barna til ham leker med sine barns helse, om man skal dømme ut fra hva man ser på det han har lagt ut på sin IG-konto coach_eriksen. Jeg velger å ikke kommentere øvelser barna han bruker i reklamene sine der gjør, da det vil være feil for barnas del, spesielt siden alle de barna har vært veldig lett å identifisere. Men det er ofte øvelser er gjort helt feil, uten at Lars Kristian Eriksen har korrigert dem. Helt fullstendig uansvarlig av ham! Skal de satse på noe nytt så tror jeg Only Fans er et sted de kunne fått valuta for pengene uten å risikere å skade andre. Da kunne han fortsatt å ta "delikate", seksualiserte bilder av kona, redigert eller filtrert bildene av henne til det ugjenkjennelige. Mottakerne ville hatt fokus på det seksualiserte, og herr og fru Eriksen hadde ikke risikert å skade andre mennesker (både barn, ungdom og voksne), slik de gjør i dag, nesten daglig. Det viktigste for CBE her, er å vise sideboob, utstikkende ribbein, innsugd mage, spaghettiarmer og stor bakende (som vi alle vet er en rumpepute) Det er det hun vil formidle. Og selvfølgelig at tightsen ikke passer rundt livet, for sååååå tynnnnnnnn er hun 🙄 Snork! 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 1. mars 2024 #93712 Del Skrevet 1. mars 2024 Sarah93 skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor alle har behov for å påpeke at hun ikke er *så* tynn i virkeligheten? Det skaper vel bare enda mer kroppspress når ikke engang hun er tynn nok? Jada, hun poserer på kunstige måter, og det fremstår forstyrret, men man ser jo klart på alle bilder/ filmer at dette er en over snittet slank og trent dame. Man kan vel gi henne det. Er det ikke bare å bli med på hennes narrativ om hvordan en kropp skal være å ta stillbilder av mage på løpetur (!) og påpeke at den ikke er like flat som på bilder? Ok, influensere poserer og retusjerer, men det hjelper vel ingen å millimeter-kommentere kroppen deres? Hvis CBE har et spiseforstyrret/ ortorektisk forhold til kropp må det jo være forferdelig for henne i alle fall. At hun er en dårlig påvirker rettferdiggjør ikke at alle blir like kjipe. Det er mange bak brukernavnene her som visstnok ser like bra ut som CBE, eller bedre, men som ikke ville nedverdiget seg til å vise seg frem sånn. Jeg får være den første som rekker opp hånda og sier at hun både er slankere og mer veltrent enn meg. Det er mindre viktig hva hun som enkeltperson føler og tenker, så lenge hun er en «dårlig påvirker» som du selv skriver. Innlegget ditt «oser» av det som er problemet. Hvorfor i alle dager skulle det være viktig å « gi henne det» at hun hun er «over snittet trent og slank»? Det er jo det som er målet for postingen hennes: å få så mye ros og anerkjennelse som mulig. Og hvor vil du hen med å rekke opp hånden og tilkjennegi at du er tjukkere enn henne? Det er jo som hentet ut fra narrativet hennes om at kritikken her er basert på at kritikerne egentlig er misunnelige kjerringer som ikke unner CBE lovord for at hun er tynn. Dermed kan kritikken devalueres. Stakkars CBE altså, buhu! Postingen hennes er helseskadelig for følgerne hennes, noe hun har gitt blaffen i over mange år. Den kritikken er helt legitim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 1. mars 2024 #93713 Del Skrevet 1. mars 2024 NordreSving skrev (24 minutter siden): Det er mindre viktig hva hun som enkeltperson føler og tenker, så lenge hun er en «dårlig påvirker» som du selv skriver. Innlegget ditt «oser» av det som er problemet. Hvorfor i alle dager skulle det være viktig å « gi henne det» at hun hun er «over snittet trent og slank»? Det er jo det som er målet for postingen hennes: å få så mye ros og anerkjennelse som mulig. Og hvor vil du hen med å rekke opp hånden og tilkjennegi at du er tjukkere enn henne? Det er jo som hentet ut fra narrativet hennes om at kritikken her er basert på at kritikerne egentlig er misunnelige kjerringer som ikke unner CBE lovord for at hun er tynn. Dermed kan kritikken devalueres. Stakkars CBE altså, buhu! Postingen hennes er helseskadelig for følgerne hennes, noe hun har gitt blaffen i over mange år. Den kritikken er helt legitim. Spørsmålet er hvorfor det er viktig å studere hver millimeter av kroppen hennes for å bevise bevise at hun ikke er så tynn som hun later som. Og hva det skal hjelpe på. Det finnes legitim kritikk, og så finnes det kritikk som - i et sånt volum - med så mange gjentagelser, i beste fall blir dumt, og i verste fall destruktivt. Angående hva jeg ville med å "rekke opp hånden" er jeg ikke tjukk, det er dine ord. Jeg er trent og slank. Jeg bare synes det er fascinerende at mange bruker som argument hvor bra de ser ut selv. Hva har det med saken å gjøre? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. mars 2024 #93714 Del Skrevet 1. mars 2024 Sarah93 skrev (2 minutter siden): Spørsmålet er hvorfor det er viktig å studere hver millimeter av kroppen hennes for å bevise bevise at hun ikke er så tynn som hun later som. Og hva det skal hjelpe på. Det finnes legitim kritikk, og så finnes det kritikk som - i et sånt volum - med så mange gjentagelser, i beste fall blir dumt, og i verste fall destruktivt. Angående hva jeg ville med å "rekke opp hånden" er jeg ikke tjukk, det er dine ord. Jeg er trent og slank. Jeg bare synes det er fascinerende at mange bruker som argument hvor bra de ser ut selv. Hva har det med saken å gjøre? Hvor mange har egentlig brukt det som argument? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 1. mars 2024 #93715 Del Skrevet 1. mars 2024 (endret) Kollontaj skrev (6 minutter siden): Hvor mange har egentlig brukt det som argument? Var en her nylig, og har sett det før når jeg har vært innom tråden. Flere ganger. Men god natt! Endret 1. mars 2024 av Sarah93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. mars 2024 #93716 Del Skrevet 1. mars 2024 Ellie77 skrev (6 timer siden): Nå popper det plutselig opp som betalt reklame på Insta. Da får vi se om det er det som skal til for å få sparket liv i den døde hesten 😅 Så fæl og unaturlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. mars 2024 #93717 Del Skrevet 1. mars 2024 Cissacissa skrev (5 timer siden): Det er sikkert sand etter at hun satt i sanden. Veldig rart at hun bare har fått sand på rompeballene og ingenting på den hvite bikinien. Ser jo ut som noe annet enn sand.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. mars 2024 #93718 Del Skrevet 1. mars 2024 LilleSnupp skrev (1 time siden): Hun prøver nok bare å lage oppspenn i benkpressen 😝 .. og hva med å vise en under 1 stk RDL og ikke hele øvelsen? Hip-thrusten er som tidligere nevnt dårlig utført. Hun kommer ikke nok opp med hofta. Pt-en og PT-studenten sin det 🫣 Tilføyelse; Skift til andre sko enn hooka når man kjører styrke. Og sjekk silikon puppene da… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. mars 2024 #93719 Del Skrevet 1. mars 2024 Sarah93 skrev (12 minutter siden): Var en her nylig, og har sett det før når jeg har vært innom tråden. Flere ganger. Men god natt! Javel. Kan ikke si det har vært noe jeg har lagt merke til og skjønner heller ikke hvorfor det adresseres av deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 1. mars 2024 #93720 Del Skrevet 1. mars 2024 Ellie77 skrev (6 timer siden): Nå popper det plutselig opp som betalt reklame på Insta. Da får vi se om det er det som skal til for å få sparket liv i den døde hesten 😅 Er det sånn reklame som tilfeldigvis popper opp når du bruker instagram? Ser den ikke inne på netfit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå