Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kaisa10 skrev (1 minutt siden):

Yrkesstolthet?

Nei det har vi aldri hørt om….🙄

Joda, LKE har vokst opp med yrkesstolthet, så dette vet han alt om 😛

• Liker 39
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanutrine skrev (3 timer siden):

Og… man får jo lyst til å sponse henne med noen skikkelige hårstrikk så hestehalen holder seg på plass så hun slipper stramme den hele tiden stakkars.😉

Nå lo jeg godt 🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flåsete kommentar,  men jeg tenker på denne tråden hver gang jeg ser den Lendo-reklamen på TV: "Jeg er vokst opp med å ha lån...." 🤪

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (7 timer siden):

I reels så følger vi en morgenfrisk CBE som skal ut på vidda og gjøre yoga. Hun kommer frem, matten er trillet ut, men i steden for å vise følgerne at hun gjør yoga så står hun og poserer og surrer med håret sitt??? Skulle tro en som vil tjene penger på yogainstruksjon heller vil vise frem disse ferdighetene enn kropp og hår? 

Det er bare så utrolig uproft og rett og slet teit.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (5 timer siden):

Helt tullete å late som om hun har gjort Yoga utendørs i fjellet i den mini-outfiten der i dag, det hadde vært iskaldt. Er vel rundt 10 grader på 1000 moh i dag og litt vind. Senere når hun jogger ser vi jo at hun har kledd på seg jakke, og man blir myyye varmere av å jogge enn å ligge på en matte og tøye.

Som vanlig stemmer ikke kartet med terrenget, som med alt annet hun presenterer.

Ikke altfor smart planlagt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 timer siden):

Det henger ikke på greip!

Svært lettkledd for tidlig yoga, og påkledd for jogging senere på dagen.

Alle 3 er stillbilder fra videoer på story.

Screenshot_20230801-180258_Instagram.jpg

Screenshot_20230801-180311_Instagram.jpg

Screenshot_20230801-180322_Instagram.jpg

Noe av det teiteste jeg har sett. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanutrine skrev (4 timer siden):

Først stod det «yogalærer» i bioen hennes. For noen dager siden så jeg det var endret til «sertifisert yogalærer»😅 Snedig at hun ikke viser flere snutter på Netfit må jeg di. Kun løping og at hun «gjør Netfit». Kunne jo gjort Netfit yogastyle og kommet med noen yogsøkter!😊

Hun har jo knapt noen erfaring med yoga - nytt i hennes liv og kan umulig være nok som bakgrunn for å være yoga lærer. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket hun utfører yoga i er vel også umerket reklame for…i can i will??? Jeg mener å huske at hun la ut flere bilder av den. Jeg bet meg merke i akkurat den, for den viet då upraktisk som treningsantrekk

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (35 minutter siden):

Kontoene deres blir mer og mer som å se en "levende" Barbie som noen nevnte. "Fjelltur-Barbie", "Yoga-Barbie", "Barbie i Paris", Barbie feirer St Hans", "Jobb-Barbie", "Festival-Barbie" og "Barbie på trening". Stereotypt og veldig lite troverdig - annet i en nettopp en utklednings- og liksom/lek-verden. 

Får frua noen likes lengre da? Får ikke med meg noe lengre.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (Akkurat nå):

Får frua noen likes lengre da? Får ikke med meg noe lengre.. 

Såpass få likes at de velger å skjule antallet. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (21 timer siden):

Det er poseringsyoga, ikke noe annet. Hun som er så frossen av seg, (har hun fortalt flere ganger) likevel er det viktigere å vise frem en kropp uten så mye klær på. På fjellet og i ikke så altfor mange varmegrader vil jeg tro. Det er latterlig når man ser hvor fokuset ligger. Latterlig, trist og veldig lite troverdig. 

Var på fisketur i området for to dager siden. Jeg hadde stillongs på meg. Bare nevner det 😆

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele deres virksomhet burde varsles til Forbrukertilsynet pga manglende merking av reklame og retusjert person på daglig basis. Og med spørsmål om hva Forbrukertilsynet har tenkt å foreta seg i forhold til dette. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (12 minutter siden):

Hele deres virksomhet burde varsles til Forbrukertilsynet pga manglende merking av reklame og retusjert person på daglig basis. Og med spørsmål om hva Forbrukertilsynet har tenkt å foreta seg i forhold til dette. 

De gjør ikke en dritt,hva ska de med lover og regler når det ikke får konsekvenser,tipper både filterfrua og løperen ler seg i søvn hver kveld

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden):

Var på fisketur i området for to dager siden. Jeg hadde stillongs på meg. Bare nevner det 😆

Og hun skriver at yogaen, i minimal bekledning på en tynn matte plassert på steinete underlag, var magisk.

• Liker 27
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (1 time siden):

Kontoene deres blir mer og mer som å se en "levende" Barbie som noen nevnte. "Fjelltur-Barbie", "Yoga-Barbie", "Barbie i Paris", Barbie feirer St Hans", "Jobb-Barbie", "Festival-Barbie" og "Barbie på trening". Stereotypt og veldig lite troverdig - annet i en nettopp en utklednings- og liksom/lek-verden. 

Lurer på om hun fikk noen aha-opplevelser da hun så Barbiefilmen. 😆

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, CityCityBangBang said:

Det magiske er vel at den aldri fant sted..... 

Åh, nå lo jeg høyt her! It's funny cos it's true...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Lurer på om hun fikk noen aha-opplevelser da hun så Barbiefilmen. 😆

https://www.dagbladet.no/kultur/kjonnskrig-i-barbieland/79913076

Fra anmeldelsen i Dagbladet:

-«Filmen er innpakket som en klassisk oppvåkningsfortelling, dekket med et tjukt glitterstrøssel av satire og metalag.»

-«Poenget vil nok uansett prelle av hos dem som trenger det mest…»

Jeg vil ikke sette penger på at CBE forstår det underliggende budskapet i filmen , he he.😁

Ser forresten at Sophie Elise er overbegeistret for filmen- endelig er det «in» å være Barbie. Well,well… 🫣

• Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (27 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kultur/kjonnskrig-i-barbieland/79913076

Fra anmeldelsen i Dagbladet:

-«Filmen er innpakket som en klassisk oppvåkningsfortelling, dekket med et tjukt glitterstrøssel av satire og metalag.»

-«Poenget vil nok uansett prelle av hos dem som trenger det mest…»

Jeg vil ikke sette penger på at CBE forstår det underliggende budskapet i filmen , he he.😁

Ser forresten at Sophie Elise er overbegeistret for filmen- endelig er det «in» å være Barbie. Well,well… 🫣

Jeg har sett den og tror heller ikke SE fikk med seg budskapet. ☺️

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...