Gjest Bulsara Skrevet 28. mars 2023 #79781 Skrevet 28. mars 2023 Hun trener nå ref åpen profil igjen. prioriterte søvn fremfor å løpe i dag morges. Fordi •trommevirvel• hun satt så lenge oppe i går for å planlegge dagens podcast innspilling. Hva gjør hun egentlig ellers på dagene om hun ikke får tid til det som er jobb innenfor «vanlig» arbeidstid. Når det blir så sent at hun ikke får nok søvn? Og i tillegg sier hun at hun ikke følte seg forberedt overhodet. Altså, regnestykket går bare ikke ihop. coachen skriver forøvrig at det var sykdom hos han og i familien før helgens løp, men han tvang seg ut og satte PB- så da vet vi hvilken standard som gjelder for prestasjon.
Klappe Skrevet 28. mars 2023 #79782 Skrevet 28. mars 2023 (endret) Redd for crazy husband Endret 28. mars 2023 av Klappe Sletter pga redd for bilen min 14 1
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79783 Skrevet 28. mars 2023 Bulsara skrev (1 minutt siden): Hun trener nå ref åpen profil igjen. prioriterte søvn fremfor å løpe i dag morges. Fordi •trommevirvel• hun satt så lenge oppe i går for å planlegge dagens podcast innspilling. Hva gjør hun egentlig ellers på dagene om hun ikke får tid til det som er jobb innenfor «vanlig» arbeidstid. Når det blir så sent at hun ikke får nok søvn? Og i tillegg sier hun at hun ikke følte seg forberedt overhodet. Altså, regnestykket går bare ikke ihop. coachen skriver forøvrig at det var sykdom hos han og i familien før helgens løp, men han tvang seg ut og satte PB- så da vet vi hvilken standard som gjelder for prestasjon. LKE skrev jo i sin beskrivelse av maratonløpet før jul at hvis han kom til å bryte så kom han til å skylde på hamstrings, og det på et tidspunkt i løpet hvor han ikke kjente noe til hamstring som han hadde klaget på en uke før løpet. Beleilig tikker både menssmerter, søvnløshet, sykdom inn få dager før nytt løp. Alt ved det vanlige for dem. 20 1
LilleSnupp Skrevet 28. mars 2023 #79785 Skrevet 28. mars 2023 Rumpepute svaret hennes har vi hørt før.. 😏 Neeeh.. jeg aner ikke hvordan man bruker PhotoShop!?! 43 1
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79786 Skrevet 28. mars 2023 LilleSnupp skrev (1 minutt siden): Rumpepute svaret hennes har vi hørt før.. 😏 Neeeh.. jeg aner ikke hvordan man bruker PhotoShop!?! Trenger jo ikke vite hvordan man bruker PhotoShop når hun bruker rumpepute Men at hun bruker begge deler i tillegg til filter, det har hun jo selv dokumentert altfor ofte... 14 2
Kollontaj Skrevet 28. mars 2023 #79787 Skrevet 28. mars 2023 Just presis. Og: jeg svarer på alle kommentarene selv. 17
~ Ada ~ Skrevet 28. mars 2023 #79788 Skrevet 28. mars 2023 (endret) Rumpeputa: Sikkert en oppvarmer til poddens episode der hun deler sterkt, nært og personlig om..noe veldig mystisk. Sikkert ikke netthatet, i alle fall. For det orker hun jo IKKE! «Rumpepute? Jeg orker ikke😂». Eller, er det nettopp slik at det orker hun, til gagns. Å, herregud, de snakker om niplene mine ennå. Orker ikke!😂 Endret 28. mars 2023 av ~ Ada ~ Presisering 14 5
NettoppJa Skrevet 28. mars 2023 #79789 Skrevet 28. mars 2023 Ja, HVA ER DETTE inni tightsen din for noe da Caroline??? Vi lurer helt på ekte! kilde cbe insta story 20 7
Minnie Mus Skrevet 28. mars 2023 #79790 Skrevet 28. mars 2023 13 minutter siden, NettoppJa said: Ja, HVA ER DETTE inni tightsen din for noe da Caroline??? Vi lurer helt på ekte! kilde cbe insta story Sikkert bare posering 🤣 32
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79791 Skrevet 28. mars 2023 NettoppJa skrev (23 minutter siden): Ja, HVA ER DETTE inni tightsen din for noe da Caroline??? Vi lurer helt på ekte! kilde cbe insta story Fra samme turen, mener jeg - ingen tvil: Caroline Berg Eriksen - vi tror ikke, du har selv dokumentert utallige ganger at du bruker rumpepute når du forsøker å skryte av bakpartiet ditt. 32 9
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79792 Skrevet 28. mars 2023 Og her, som @Emma Marie dokumenterte fra CBEs IG: 23 1
Minnie Mus Skrevet 28. mars 2023 #79793 Skrevet 28. mars 2023 6 minutter siden, Frisk Frosk said: Fra samme turen, mener jeg - ingen tvil: Caroline Berg Eriksen - vi tror ikke, du har selv dokumentert utallige ganger at du bruker rumpepute når du forsøker å skryte av bakpartiet ditt. Ræva hennes er helt normalt flat når andre eller mannen tar bilder av henne og glemmer å redigere eller putte rumpeputer inni buksa/tightsen. Tror virkelig herr og fru Nippel at folk er så stein stokke dumme at vi ikke ser og skjønner at den rumpa er falsk ved enten redigering eller rumpepute? De lurer kun seg selv. Stakkars barn som skal vokse opp i dette sirkuset av kroppshysteri 46 2
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79794 Skrevet 28. mars 2023 Minnie Mus skrev (3 minutter siden): Ræva hennes er helt normalt flat når andre eller mannen tar bilder av henne og glemmer å redigere eller putte rumpeputer inni buksa/tightsen. Tror virkelig herr og fru Nippel at folk er så stein stokke dumme at vi ikke ser og skjønner at den rumpa er falsk ved enten redigering eller rumpepute? De lurer kun seg selv. Stakkars barn som skal vokse opp i dette sirkuset av kroppshysteri Det kroppsfokuset er bikket over i et sykelig kroppsfokus, hvor bedriftseierne velger å fronte kroppspress og usunt kroppsfokus og drive farlig påvirkning. Når CBE gjør som @NettoppJa på forrige side viste fra CBEs IG (eller var det tik tok?), at hun viser et bilde av seg selv med rumpepute og så forsøker å latterliggjøre de som påpeker at hun stadig bruker rumpepute, da har det bikket over i det latterlige i tillegg til det benektelse av det sykelige kroppsfokus. Å ha et så konfliktfylt og anstrengt forhold til kropp er ikke sunt! Aller minst for de ungene som skal vokse opp med to foreldre som fronter dette. Men det er skadelig for andre også at hun stadig fronter seg med bilder som tydelig er inspirert av thinspo og proana. Som om ikke det var nok velger hun i tillegg å bruke poseringer og filter for å fremstille baken enda større og seg selv enda magrere ved å spenne alt hun har når hun poserer. 32 1
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 28. mars 2023 Populært innlegg #79795 Skrevet 28. mars 2023 Det er såre enkelt. Ønsker du fokus på trening, så deler du det og ikke rumpe, mage, hår, hud og pupper, redigert. Ønsker du fokus på sunt kosthold, så viser du det og ikke pasta og sukker. Ønsker du fokus på netthets, så har du åpent kommentarfelt for ulike innspill og er lydhør for andres meninger. Ønsker du å fremstå med integritet, så slutter du å lyve om at du ikke kan bruke filter, ikke har medbragt plast til strandplukkingen, ikke forfølger og vandaliserer, ikke kjøper piratkopier og er lege. Du får det du gir. Enkel ABC. 68 2 26
Skrottefar Skrevet 28. mars 2023 #79796 Skrevet 28. mars 2023 Jeg skjønner ikke hvordan CBE kan benekte rumpepute all den tid det er bevist på bilde etter bilde etter bilde over lenger tid, men hun og gemalen er vel i evig fornektelse når de blir konfrontert med hva det nå enn måtte være og som de ikke er enig i 😛 25 4
Frisk Frosk Skrevet 28. mars 2023 #79797 Skrevet 28. mars 2023 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan CBE kan benekte rumpepute all den tid det er bevist på bilde etter bilde etter bilde over lenger tid, men hun og gemalen er vel i evig fornektelse når de blir konfrontert med hva det nå enn måtte være og som de ikke er enig i 😛 Jeg ser på det som om det hele er begynt å rakne, de forsøker desperat å benekte det de selv i årevis har lagt ut og dokumentert, og de håper og tror at de kan bruke samme taktikk som før for å komme unna med slike ting, og at følgere skal tro dem, at samarbeidspartnere ikke skal gjennomskue det de holder på med. 22
~ Ada ~ Skrevet 28. mars 2023 #79798 Skrevet 28. mars 2023 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan CBE kan benekte rumpepute all den tid det er bevist på bilde etter bilde etter bilde over lenger tid, men hun og gemalen er vel i evig fornektelse når de blir konfrontert med hva det nå enn måtte være og som de ikke er enig i 😛 Det er såå 2023 av dem å kommentere dette helt nye fenomenet først nå. Hun er kjempeoverrasket, kan skjønne. Aldeles himmelfallen. 20
~ Ada ~ Skrevet 28. mars 2023 #79799 Skrevet 28. mars 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (19 minutter siden): Jeg ser på det som om det hele er begynt å rakne, de forsøker desperat å benekte det de selv i årevis har lagt ut og dokumentert, og de håper og tror at de kan bruke samme taktikk som før for å komme unna med slike ting, og at følgere skal tro dem, at samarbeidspartnere ikke skal gjennomskue det de holder på med. Det er nok en døende rase på SOME, med mindre man har en nisje som virkelig treffer et bestemt publikum, noe de IKKE, IKKE har. De unge går eldre generasjoner en høy gang på digital erfaring og kompetanse og har følgelig nada, niks interesse av å se på en frues dølle hverdags- og familieliv. Det er mer kjerring og gubbe enn fb. En frue med puppen ute, er virkelig verre enn verst osv. Endret 28. mars 2023 av ~ Ada ~ 14 2
Pusern3 Skrevet 29. mars 2023 #79800 Skrevet 29. mars 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Det kroppsfokuset er bikket over i et sykelig kroppsfokus, hvor bedriftseierne velger å fronte kroppspress og usunt kroppsfokus og drive farlig påvirkning. Når CBE gjør som @NettoppJa på forrige side viste fra CBEs IG (eller var det tik tok?), at hun viser et bilde av seg selv med rumpepute og så forsøker å latterliggjøre de som påpeker at hun stadig bruker rumpepute, da har det bikket over i det latterlige i tillegg til det benektelse av det sykelige kroppsfokus. Å ha et så konfliktfylt og anstrengt forhold til kropp er ikke sunt! Aller minst for de ungene som skal vokse opp med to foreldre som fronter dette. Men det er skadelig for andre også at hun stadig fronter seg med bilder som tydelig er inspirert av thinspo og proana. Som om ikke det var nok velger hun i tillegg å bruke poseringer og filter for å fremstille baken enda større og seg selv enda magrere ved å spenne alt hun har når hun poserer. Veldig fasinerende er det at dette fokuset bare øker på… skulle tro at man med økende alder og med familie/barn i bildet kom over til noe annet å fokusere på enn thinspo etc 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå