Klink Skrevet 11. oktober 2022 #69501 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Felis skrev (44 minutter siden): Det ser det ut til at coach Eriksen endelig nedverdiger seg til å ta imot betalende kunder for å spe på inntekten, det var jammen på tide! Men jeg er usikker på hva han egentlig forsøker å selge. "Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette" Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. Han ramser det jo opp først? Hjelp til å planlegge og få struktur på treningen. Hjelp til å finne ut hva du skal begynne med av trening om du er helt fersk. Endret 11. oktober 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 11. oktober 2022 #69502 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (7 minutter siden): Han ramser det jo opp først? Hjelp til å planlegge og få struktur på treningen. Hjelp til å finne ut hva du skal begynne med av trening om du er helt fersk. Kan han ikke hjelpe oss som ikke er helt friske, men kan trene for det? Jeg bare lurer og ler litt av hele greia. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2022 #69503 Del Skrevet 11. oktober 2022 Felis skrev (57 minutter siden): Det ser det ut til at coach Eriksen endelig nedverdiger seg til å ta imot betalende kunder for å spe på inntekten, det var jammen på tide! Men jeg er usikker på hva han egentlig forsøker å selge. "Jeg kan hjelpe deg i gang med alt dette" Hjelp med hva? Å forstå at jeg er helt fersk? Hvor jeg skal begynne? Hva som skal til for "å lykkes med trening fra et rent helsemessig perspektiv"? Dette er så oppsiktsvekkende dårlig formulert at jeg er sjokkert... Nesten like sjokkert som jeg er over at han bruker bilde av en annen mann for å selge egne tjenester. Ganske ubehjelpelig formulert, jeg tror det er treningsopplegg han skal selge? Ikke vise kunder med PT-timer. Jeg kan ta feil, dette var ullent. Bildet? Uforståelig i konteksten. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69504 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (14 minutter siden): Han ramser det jo opp først? Hjelp til å planlegge og få struktur på treningen. Hjelp til å finne ut hva du skal begynne med av trening om du er helt fersk. Så dette klarte du å lese og skape mening av. Men de mange innleggene i tråden som med bilder, vedlegg, piler, sirkler og utdypende forklaringer på hvordan mer ser veskene er piratkopier er for vanskelige? 49 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2022 #69505 Del Skrevet 11. oktober 2022 Inocybe skrev (4 minutter siden): Så dette klarte du å lese og skape mening av. Men de mange innleggene i tråden som med bilder, vedlegg, piler, sirkler og utdypende forklaringer på hvordan mer ser veskene er piratkopier er for vanskelige? 😘 Nettopp. Ganske avslørende. 31 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. oktober 2022 #69506 Del Skrevet 11. oktober 2022 Skal LKE lage en armé av CBEer? Tenk om det kommer noen inn døra som er like overvektig som Beyoncé? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 11. oktober 2022 #69507 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (2 timer siden): Men vet vi at det er fake? Har cbe skrevet på bloggen her er veska, den kjøpte jeg fake i Hellas og det anbefaler jeg dere å gjøre også. Eller er den bare med på et bilde eller to? Hun trenger ikke skrive at hun anbefaler andre å gjøre det. Det er implisitt fordi hun er influencer. Hun kan ikke velge, eller velge bort, hva hun påvirker til. 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bulletproofhoware Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69508 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg grøsser bare av tanken på et opplegg med LKE. At noen som han skal få oversikt over spisevanene dine, så han kan dømme deg nord og ned og synes at du er ekkel. Få oversikt over kroppsmålene dine for å hjelpe deg med trening, når han innerst inne tenker at du er sykt overvektig og feit. Gir deg så lite på matplan o.l at langsiktig endring er umulig å få til for et normalt menneske. 44 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2022 #69509 Del Skrevet 11. oktober 2022 BuffyTheVampire skrev (33 minutter siden): Hun trenger ikke skrive at hun anbefaler andre å gjøre det. Det er implisitt fordi hun er influencer. Hun kan ikke velge, eller velge bort, hva hun påvirker til. Neinei, men jeg som ikke bryr meg særlig om merker på vesker hadde ikke tenkt over veska på bildet og det hadde ikke slått meg å tenke på om den er ekte eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2022 #69510 Del Skrevet 11. oktober 2022 Inocybe skrev (1 time siden): Så dette klarte du å lese og skape mening av. Men de mange innleggene i tråden som med bilder, vedlegg, piler, sirkler og utdypende forklaringer på hvordan mer ser veskene er piratkopier er for vanskelige? Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69511 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Klink skrev (27 minutter siden): Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. Da synes jeg faktisk du burde lese istedet for å spore av debatten med å spørre om ting som er sagt og vist med bildeeksempler en hel rekke ganger allerede. Det er respektløst overfor andre debattanter å ikke lese det som er skrevet og gjort rede for rett før, samtidig som du insisterer på å spore av debatten. Endret 11. oktober 2022 av pøbelsara 57 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69512 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Klink skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. Hadde det ikke vært mye raskere og enklere for deg (og alle andre) å scrolle et par sider tilbake i diskusjonen, fremfor å lage 8 nye innlegg om de falske veskene? Du ser jo av diskusjonen at dette er behørlig diskutert og dokumentert, når du tramper inn her! Synes du ikke at det er litt uhøflig å be folk om å gjenta seg selv, fordi du er for lat til å lese? 8 innlegg er ganske drøy avsporing. Gjør du det fordi du ikke vet bedre? Fordi du ikke bryr deg om andres tid? Fordi du ikke eier takt og tone? Eller har du rett og slett litt tungt for det? Edit: Ser @pøbelsara kom meg i forkjøpet Endret 11. oktober 2022 av Felis 56 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2022 #69513 Del Skrevet 11. oktober 2022 Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69514 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. Nei, det vil si at noen her inne har sett på bildene til CBE - slik hun ønsker at folk skal gjøre og lever av at folk gjør, og sett at veskene hennes er fake. Det er en hel rekke mennesker som er interessert i designervarer og vet litt om det. Man behøver ikke være detektiv for å se det - man trenger bare å se på bildene hennes. Jeg så med en gang at Chloé-vesken hennes ikke var lik den originale Chloé-canvasvesken. Man kan ikke kritisere folk for at de ser på bildene hennes, Klink. Hvis jeg ser på et bilde hun har lagt it og ser at hun er blond, er det ikke fordi jeg er detektiv - det er fordi jeg ser hva hun har lagt ut bilde av og ikke er blind. 80 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. oktober 2022 #69515 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (55 minutter siden): Neinei, men jeg som ikke bryr meg særlig om merker på vesker hadde ikke tenkt over veska på bildet og det hadde ikke slått meg å tenke på om den er ekte eller ikke. Du er vel rett og slett ikke i målgruppen? Cbe bryr seg særlig om merker og hun prøver å selge seg inn hos andre som bryr seg om merker og hos de som bryr seg om de som bryr seg om merker. For der er det penger å hente. Hvis ikke hadde hun ikke kjøpt fake merkevarer på gata i Tyrkia, og ei heller vist fram de fake merketingene i bedriftskanalen. 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2022 #69516 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (20 minutter siden): Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. Ikke funnet ut; konstatert. Vet du egentlig hva du snakker om nå? 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69517 Del Skrevet 11. oktober 2022 Klink skrev (25 minutter siden): Men det vil altså si at det er noen her inne som har vært detektiver og «funnet» ut at det er falske produkter. Vetdu, jeg spurte på en fin måte om noen kunne forklare meg hvordan de så forskjellen på ekte og falsk vare, og fikk gode forklaringer på noe jeg i utgangspunktet ikke hadde peiling på. Nå ser jeg tydelig at cbe har fake designerprodukter avbildet på sin instagramkonto. Jeg tror ikke brukerne her trengte å være detektiver, noen har faktisk god kompetanse på slikt og trenger ikke å gjøre annet enn å se på bilde en gang for å avgjøre det. 49 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 11. oktober 2022 #69518 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kollontaj skrev (3 timer siden): Ganske ubehjelpelig formulert, jeg tror det er treningsopplegg han skal selge? Ikke vise kunder med PT-timer. Jeg kan ta feil, dette var ullent. Bildet? Uforståelig i konteksten. Den motbydelige LKE ville jeg ikke hatt som personlig trener om HAN hadde betalt engang..... synes han er en shady liten "mann" på ALLE måter. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. oktober 2022 #69519 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Jeg har ikke lest så langt bak rett og slett. Jeg er ikke her inne så ofte lenger heller, men når jeg kommer inn og noe fanger interessen så tar jeg de få minuttene det tar og lese innlegg og evt se på IG. Deretter kommenterer jeg hva jeg evt har å si/mener. Det blir så utrolig mye støy av å ikke ta seg de minuttene det tar å oppdatere seg. Det er unødvendig og temmelig irriterende… Endret 11. oktober 2022 av Jobbermedbarn 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. oktober 2022 #69520 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hun fortsetter å legge ut bilder fra turen med de fake sandalene og veska. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå