Rubella Skrevet 23. oktober 2019 #9921 Del Skrevet 23. oktober 2019 https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 23. oktober 2019 #9922 Del Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, Rubella skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ Det er så drøyt! Er det ingen i den familien som tør å si fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. oktober 2019 #9923 Del Skrevet 23. oktober 2019 7 minutter siden, Rubella skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ Hjelp, det der går jo ikke an. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 23. oktober 2019 #9924 Del Skrevet 23. oktober 2019 20 minutter siden, Bettys skrev: Det er så drøyt! Er det ingen i den familien som tør å si fra? Tydeligvis ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 23. oktober 2019 #9925 Del Skrevet 23. oktober 2019 Til hennes forsvar: i 2011 var hun vel 24-25 år, og sosiale medier + blogg var et relativt nytt begrep. Nå i 2019 er det derimot ingen unnskyldning lengre 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 23. oktober 2019 #9926 Del Skrevet 23. oktober 2019 Hun har blokkert meg fra Instagram (fordi jeg likte en kritisk kommentar), hva postet hun fra begravelsen? Jeg hadde inderlig håpet hun ikke hadde brukt dette til en mulighet til å poste bilder, men der tok jeg vel feil. Lurer på om hun kommer til å blogge om det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. oktober 2019 #9927 Del Skrevet 23. oktober 2019 Hun har postet et portrettbilde av farfaren, som antagelig er LK sitt verk siden det er veldig mørkt. Greit nok. På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. oktober 2019 #9928 Del Skrevet 23. oktober 2019 34 minutter siden, Sol79 skrev: Hun har postet et portrettbilde av farfaren, som antagelig er LK sitt verk siden det er veldig mørkt. Greit nok. På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for. Det er ganske mye hun kunne spart seg for. Taktløst, smakløst, vulgært...mange navn som passer på det hun driver med der. og latterlig at ingen tør si i fra. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. oktober 2019 #9929 Del Skrevet 23. oktober 2019 38 minutter siden, Sol79 skrev: På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for. Nuvel, med tanke på at folk her inne kler barna opp i rosa fleece i begravelser fordi "sort er så trist" så er det fint å se at noen holder stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 23. oktober 2019 #9930 Del Skrevet 23. oktober 2019 46 minutter siden, Breakeven skrev: Hun har blokkert meg fra Instagram (fordi jeg likte en kritisk kommentar), hva postet hun fra begravelsen? Jeg hadde inderlig håpet hun ikke hadde brukt dette til en mulighet til å poste bilder, men der tok jeg vel feil. Lurer på om hun kommer til å blogge om det.. Jeg leste på bloggen, men nå tror jeg innlegget er tatt bort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. oktober 2019 #9931 Del Skrevet 23. oktober 2019 6 minutter siden, Orly skrev: Jeg leste på bloggen, men nå tror jeg innlegget er tatt bort. Innlegget om turen til Ålesund og den kommende begravelsen (som var i går) er tatt bort ja. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. oktober 2019 #9932 Del Skrevet 23. oktober 2019 7 minutter siden, Antoinette skrev: Nuvel, med tanke på at folk her inne kler barna opp i rosa fleece i begravelser fordi "sort er så trist" så er det fint å se at noen holder stilen. Holder stilen? Har aldri før sett barn kledd i svart i begravelse før, ei heller rosa fleece. Det er vanlig med penklær i de fargene man har i skapet fra før. Og det er godt nok. Antagelig var det nok en mulighet for å stase barna opp i NYE matchende svarte penkjoler med svart tilbehør og NYE matchende svarte kåper. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. oktober 2019 #9933 Del Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, Rubella skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ Classy... Den lille detaljen "advert" over innlegget hjelper ikke akkurat på. 1 time siden, Mrs Robinson skrev: Til hennes forsvar: i 2011 var hun vel 24-25 år, og sosiale medier + blogg var et relativt nytt begrep. Nå i 2019 er det derimot ingen unnskyldning lengre Det går an å fjerne fra bloggen det man har lagt ut da man var ung og dum. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. oktober 2019 #9934 Del Skrevet 23. oktober 2019 16 minutter siden, Sol79 skrev: Holder stilen? Har aldri før sett barn kledd i svart i begravelse før Stilen ja. Barn i rosa eller blomstrete klær har jeg dessverre sett altfor ofte. Ser faen meg ikke ut i måneskinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 23. oktober 2019 Populært innlegg #9935 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, Antoinette skrev: Stilen ja. Barn i rosa eller blomstrete klær har jeg dessverre sett altfor ofte. Ser faen meg ikke ut i måneskinn. Det var da voldsomt? Det er snakk om barn. De færreste småbarn har (heldigvis får man vel si) sorte begravelsesantrekk. Det forventes vel heller normalt ikke at man går til innkjøp av sånt for én anledning. Det er ikke fornuftig på noe som helst vis. I de begravelsene jeg har vært i har barn vært nøytralt, pent kledd. Blomstrete kjole på en småjente i en begravelse på sommeren er da virkelig helt ok. Voksne damer, derimot, i musekort, trang kjole, uten strømpebukse, og i høyhælte sko/støvler har jeg sett i i flere begravelser, og da reagerer jeg. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg gladidag Skrevet 23. oktober 2019 Populært innlegg #9936 Del Skrevet 23. oktober 2019 58 minutter siden, Antoinette skrev: Stilen ja. Barn i rosa eller blomstrete klær har jeg dessverre sett altfor ofte. Ser faen meg ikke ut i måneskinn. Vet du.... da min pappa døde, så ville hans yngste barnebarn ha på seg en knallrød jakke...fordi bestefaren hadde sagt han likte den jakken så godt, og hun ville pynte seg for bestefar som nå skulle begraves. Hun var da 5 år, og vi syns det var fint og selvsagt skulle hun få lov til det. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. oktober 2019 #9937 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Mens vi er inne på smakløst... https://imgur.com/a/HHqDy9W Dette er dagen etter (?) at bestefaren døde. Jeg vet at ikke alle takler sorg likt, og jeg vet ingen ting om hvilket forhold de hadde til denne bestefaren. Men når man legger ut bilder av et i overkant lykkelig barnebarn, dansende barbeint på gulvet, på sin bedriftskonto, så er "smakløs"t ordet som først faller meg inn. Dette var riktignok på slutten av en tacofest, og det er mulig dømmekraften var litt svekket, men altså...? Og det hjelper lite på saken å legge ut "smakfullt" bilde av mor og barn i begravelse etterpå, pyntet som om det var en Hollywoodfilm. Endret 23. oktober 2019 av Felis 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. oktober 2019 #9938 Del Skrevet 23. oktober 2019 9 minutter siden, gladidag skrev: Vet du.... da min pappa døde, så ville hans yngste barnebarn ha på seg en knallrød jakke...fordi bestefaren hadde sagt han likte den jakken så godt, og hun ville pynte seg for bestefar som nå skulle begraves. Hun var da 5 år, og vi syns det var fint og selvsagt skulle hun få lov til det. Greit det, men skitten rosa fleece kan jeg ikke se for meg at noen har som spesifikt ønske i begravelsen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. oktober 2019 #9939 Del Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, Bettys skrev: Det er så drøyt! Er det ingen i den familien som tør å si fra? Har på følelsen det ikke er så lett å si i fra. Vi snakker tross alt om to mennesker som lever i en parallellvirkelighet med dem selv i universets sentrum, tolker alt som ikke er hjerte-hjerte som hets og misunnelse og som bruker uttrykk som psykobitch om andre (ble slettet etterpå). Tror ikke jeg hadde orket den kampen midt i et kjært familiemedlems dødsfall. Men ja noen burde ha sagt i fra for mange år siden. For eksempel etter delingen av mormorens begravelse for mange år siden. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 23. oktober 2019 #9940 Del Skrevet 23. oktober 2019 50 minutter siden, Inocybe skrev: Har på følelsen det ikke er så lett å si i fra. Vi snakker tross alt om to mennesker som lever i en parallellvirkelighet med dem selv i universets sentrum, tolker alt som ikke er hjerte-hjerte som hets og misunnelse og som bruker uttrykk som psykobitch om andre (ble slettet etterpå). Tror ikke jeg hadde orket den kampen midt i et kjært familiemedlems dødsfall. Men ja noen burde ha sagt i fra for mange år siden. For eksempel etter delingen av mormorens begravelse for mange år siden. Vedr. psykobitch: Slettet av Lars Kristian Eriksen, men skjermbilde av kommentaren ligger her https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/amp/ . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå