Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, Bettys skrev:

Det er så drøyt! Er det ingen i den familien som tør å si fra?

Tydeligvis ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hennes forsvar: i 2011 var hun vel 24-25 år, og sosiale medier + blogg var et relativt nytt begrep. 

Nå i 2019 er det derimot ingen unnskyldning lengre 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blokkert meg fra Instagram (fordi jeg likte en kritisk kommentar), hva postet hun fra begravelsen? Jeg hadde inderlig håpet hun ikke hadde brukt dette til en mulighet til å poste bilder, men der tok jeg vel feil. Lurer på om hun kommer til å blogge om det..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har postet et portrettbilde av farfaren, som antagelig er LK sitt verk siden det er veldig mørkt. Greit nok.

På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sol79 skrev:

Hun har postet et portrettbilde av farfaren, som antagelig er LK sitt verk siden det er veldig mørkt. Greit nok.

På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for.

Det er ganske mye hun kunne spart seg for. Taktløst, smakløst, vulgært...mange navn som passer på det hun driver med der. 
og latterlig at ingen tør si i fra. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sol79 skrev:

På storyen er det bilde av henne og minste barnet bakfra i svarte begravelsesklær. Det kunne hun spart seg for.

Nuvel, med tanke på at folk her inne kler barna opp i rosa fleece i begravelser fordi "sort er så trist" så er det fint å se at noen holder stilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Breakeven skrev:

Hun har blokkert meg fra Instagram (fordi jeg likte en kritisk kommentar), hva postet hun fra begravelsen? Jeg hadde inderlig håpet hun ikke hadde brukt dette til en mulighet til å poste bilder, men der tok jeg vel feil. Lurer på om hun kommer til å blogge om det..

Jeg leste på bloggen, men nå tror jeg innlegget er tatt bort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Orly skrev:

Jeg leste på bloggen, men nå tror jeg innlegget er tatt bort. 

Innlegget om turen til Ålesund og den kommende begravelsen (som var i går) er tatt bort ja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Antoinette skrev:

Nuvel, med tanke på at folk her inne kler barna opp i rosa fleece i begravelser fordi "sort er så trist" så er det fint å se at noen holder stilen. 

Holder stilen? Har aldri før sett barn kledd i svart i begravelse før, ei heller rosa fleece. Det er vanlig med penklær i de fargene man har i skapet fra før. Og det er godt nok.

Antagelig var det nok en mulighet for å stase barna opp i NYE matchende svarte penkjoler med svart tilbehør og NYE matchende svarte kåper.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Classy... Den lille detaljen "advert" over innlegget hjelper ikke akkurat på.

1 time siden, Mrs Robinson skrev:

Til hennes forsvar: i 2011 var hun vel 24-25 år, og sosiale medier + blogg var et relativt nytt begrep. 

Nå i 2019 er det derimot ingen unnskyldning lengre 

Det går an å fjerne fra bloggen det man har lagt ut da man var ung og dum.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Sol79 skrev:

Holder stilen? Har aldri før sett barn kledd i svart i begravelse før

Stilen ja. Barn i rosa eller blomstrete klær har jeg dessverre sett altfor ofte. Ser faen meg ikke ut i måneskinn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens vi er inne på smakløst...

https://imgur.com/a/HHqDy9W

Dette er dagen etter (?) at bestefaren døde. Jeg vet at ikke alle takler sorg likt, og jeg vet ingen ting om hvilket forhold de hadde til denne bestefaren. Men når man legger ut bilder av et i overkant lykkelig barnebarn, dansende barbeint på gulvet, på sin bedriftskonto, så er "smakløs"t ordet som først faller meg inn. Dette var riktignok på slutten av en tacofest, og det er mulig dømmekraften var litt svekket, men altså...?

Og det hjelper lite på saken å legge ut "smakfullt" bilde av mor og barn i begravelse etterpå, pyntet som om det var en Hollywoodfilm.

 

Endret av Felis
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, gladidag skrev:

Vet du.... da min pappa døde, så ville hans yngste barnebarn ha på seg en knallrød jakke...fordi bestefaren hadde sagt han likte den jakken så godt, og hun ville pynte seg for bestefar som nå skulle begraves. Hun var da 5 år, og vi syns det var fint og selvsagt skulle hun få lov til det. 

Greit det, men skitten rosa fleece kan jeg ikke se for meg at noen har som spesifikt ønske i begravelsen sin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bettys skrev:

Det er så drøyt! Er det ingen i den familien som tør å si fra?

Har på følelsen det ikke er så lett å si i fra. Vi snakker tross alt om to mennesker som lever i en parallellvirkelighet med dem selv i universets sentrum, tolker alt som ikke er hjerte-hjerte som hets og misunnelse og som bruker uttrykk som psykobitch om andre (ble slettet etterpå). Tror ikke jeg hadde orket den kampen midt i et kjært familiemedlems dødsfall.
Men ja noen burde ha sagt i fra for mange år siden. For eksempel etter delingen av mormorens begravelse for mange år siden. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Inocybe skrev:

Har på følelsen det ikke er så lett å si i fra. Vi snakker tross alt om to mennesker som lever i en parallellvirkelighet med dem selv i universets sentrum, tolker alt som ikke er hjerte-hjerte som hets og misunnelse og som bruker uttrykk som psykobitch om andre (ble slettet etterpå). Tror ikke jeg hadde orket den kampen midt i et kjært familiemedlems dødsfall.
Men ja noen burde ha sagt i fra for mange år siden. For eksempel etter delingen av mormorens begravelse for mange år siden. 

Vedr. psykobitch: Slettet av Lars Kristian Eriksen,  men skjermbilde av kommentaren ligger her https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/amp/ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...