Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Lin10 skrev:

Kan aldri tenke meg at hun tar betalt, men ved å si at noen kan kjøpe så vil de som er virkelig er interessert og har nytte av dette vise interesse. Ved å si noe er gratis så kan hun oppleve at folk som egentlig ikke har behov for det, men bare ønsker å få noe gratis, ta kontakt for  å selge videre f.eks. Så, det er en måte å luke bort de som bare ønsker å « karre» til seg ting gratis. Tenker jeg. 

Fortell meg hvordan dette ikke er spekulasjoner?

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Oline12 skrev:

Det er reklame. Hun må ha reklamen nå i god tid før høytidene for å hjelpe butikkene å selge sesongbaserte varer. Hva privatpersonen gjør vet ikke vi. Men nei, jeg kan ikke se for meg at CBE privat har Halloweenpynt i huset sitt nå. 

Tror ikke hun rydder all den 'pynten' ut og inn av loftet for hver photoshoot i hjemmet sitt frem til jul, jeg altså.

Hun har jo allerede tatt ned alt fra loftet, skriver hun der hun sitter og poserer i trappa med krimskrams. (Og den nydelige hunden sin.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, loffen skrev:

Tror ikke hun rydder all den 'pynten' ut og inn av loftet for hver photoshoot i hjemmet sitt frem til jul, jeg altså.

Hun har jo allerede tatt ned alt fra loftet, skriver hun der hun sitter og poserer i trappa med krimskrams. (Og den nydelige hunden sin.)

Jeg ville jo bare tatt en serie med bilder og så hadde jeg pakket bort resten til det nærmer seg😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 22.14, Glemtbrukernavnet skrev:

@lilla2103

Er man en designer, hvis man har samarbeidet med en?

I tilfelle,  hvor mye bør man bidra med, for at man kan kalle seg en designer?

Litt sunn fornuft oppi dette: Har Caroline Berg Eriksen noen gang gjennom bloggen vist "designerkompetanse"?

Nei, det har hun absolutt ikke mener jeg, som svar på ditt spm

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Tror ikke hun rydder all den 'pynten' ut og inn av loftet for hver photoshoot i hjemmet sitt frem til jul, jeg altså.

Hun har jo allerede tatt ned alt fra loftet, skriver hun der hun sitter og poserer i trappa med krimskrams. (Og den nydelige hunden sin.)

Nydelig ? Håper du var ironisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
6 timer siden, Lin10 skrev:

Kan aldri tenke meg at hun tar betalt, men ved å si at noen kan kjøpe så vil de som er virkelig er interessert og har nytte av dette vise interesse. Ved å si noe er gratis så kan hun oppleve at folk som egentlig ikke har behov for det, men bare ønsker å få noe gratis, ta kontakt for  å selge videre f.eks. Så, det er en måte å luke bort de som bare ønsker å « karre» til seg ting gratis. Tenker jeg. 

Denne bør få premie for årets beste spekulasjon🏆🎉 CBE sier hun selger og du mener at hun tenker at hun skal gi det bort gratis 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig med Halloween-pynt i et par uker? CBE skriver at hun tenker å ha den lengre enn dette, men jeg kjenner ingen som har det mer enn selve dagen eller en dag før og etter. Gresskar utenfor døra, javisst, men alt det andre (grufulle plastrælet)? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Er det vanlig med Halloween-pynt i et par uker? CBE skriver at hun tenker å ha den lengre enn dette, men jeg kjenner ingen som har det mer enn selve dagen eller en dag før og etter. Gresskar utenfor døra, javisst, men alt det andre (grufulle plastrælet)? 

Halloween-pynt bruker sjelden å være i mer enn et par-3 dager ut i fra hva jeg har sett rundtomkring, men hos Treasures AS så har de nok fått det for seg at jo lenger jo bedre, selv om jeg ikke helt skjønner meninga......og så kommer vel julepynten til å vare i et par måneder etter at Halloween-pynten er stuet vekk 😎

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Nydelig ? Håper du var ironisk. 

Nei!? 

Hunden hennes er jo kjempesøt. Tror du jeg sitter å slenger dritt om en liten hund? 
(Nei, det gjorde du)

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener fremdeles det ikke er normalt å ha halloween'pynt' i mange uker (opp til to måneder). 
Folk flest (eller de med barn.. min mor på 80 vet ikke hva dette er en gang) pynter vel kun den ene dagen, eller om de har en fest med halloween-tema den nærmeste helgen til den 31. oktober. 
Om jeg er dust og teit for å mene dette, er jeg stolt av det, og melder meg herved gladelig ut av det norske samfunnet forøvrig. Folk har blitt gærne. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, loffen skrev:

Jeg mener fremdeles det ikke er normalt å ha halloween'pynt' i mange uker (opp til to måneder). 
Folk flest (eller de med barn.. min mor på 80 vet ikke hva dette er en gang) pynter vel kun den ene dagen, eller om de har en fest med halloween-tema den nærmeste helgen til den 31. oktober. 
Om jeg er dust og teit for å mene dette, er jeg stolt av det, og melder meg herved gladelig ut av det norske samfunnet forøvrig. Folk har blitt gærne. 

Det her er nesten skremmende. Nei, det er selvfølgelig ikke vanlig å "pynte" huset med dødningehoder, skjelett, dusinvis av gresskar, halloweenkrans på døra og spindelvev i ukesvis og månedsvis bare fordi CBE gjør det. Her har vi altså en påvirker, et "forbilde"; Caroline Berg Eriksen - som iherdig prøver å skape et konstant behov i befolkningen om å fylle opp husene sine med totalt unødvendige produkter for at hun skal tjene massevis av penger via sine annonsører. NEI, det er ingen grunn til å fylle opp huset med svarte plastlysestaker og dansende plastmumier i ukesvis/månedsvis bare fordi det er Halloween den 31. oktober!

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/72EM3/i-2050-er-det-mer-plast-enn-fisk-i-havet

Endret av Ultiva
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig på Europris. Der har de åpenbart hoppet over Allhelgensaften, registrerte kun julepynt og glitter og julefjas. Mulig jeg hadde skylappene på fordi ærendet dreide seg om en dobørste. Jeg trenger ikke mer pynt og ræl uansett sesong enda jeg er i den mye omtalte målgruppa.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, loffen skrev:

Jeg mener fremdeles det ikke er normalt å ha halloween'pynt' i mange uker (opp til to måneder). 
Folk flest (eller de med barn.. min mor på 80 vet ikke hva dette er en gang) pynter vel kun den ene dagen, eller om de har en fest med halloween-tema den nærmeste helgen til den 31. oktober. 
Om jeg er dust og teit for å mene dette, er jeg stolt av det, og melder meg herved gladelig ut av det norske samfunnet forøvrig. Folk har blitt gærne. 

Enig. Vi har ikke Halloween pynt og det er ikke noe ungene etterspør. En runde til naboene i gata med kostyme på er det de er vant med. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Jeg får helt villa paprika vibber av denne bloggeren nå..med rælpushing og barn som må  selge inn denne bedriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarianneE skrev:

Er det i det hele tatt vanlig med halloweenpynt i hjemmet?

Ja det er helt vanlig. Mange pynter opp utenfor huset.

Endret av Orly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Orly skrev:

Ja det er helt vanlig. Mange pynter opp utenfor huset.

Ja, i USA. Jeg har fortsatt til gode å se pyntede hus både i byen jeg bor i og andre byer. Julepynt, ja. Halloween? Nei.
Bortsett fra hvis du regner et gresskar eller to og litt lyng i en kurv på trappa, da.  
 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uvanlig å ha Halloweenpyntet hus med mindre man skal ha Halloweenfest for store eller små. Pynt på mer enn selve dagen /festen har jeg ikke hørt om her i Norge. 

Men for all del, bloggen dreier seg jo om å selge ideer og produkter, så det er overrasker meg ikke så veldig at de stiller ut masse greier og "later som" de feirer Halloween i mange uker. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Halloween pyntingen blir jo innhold på bloggen så sånn sett er det forståelig at hun ønsker å gjøre mer ut av det for å ha noe å blogge om. Hun har jo spesialisert seg på overdådige feiringer og gjør mye ut av alt sånt. 

Det jeg reagerer mer på er at hun smykker seg med gjeve titler hun ikke har kompetanse innen. Det syns jeg rett og slett er pinlig og flaut for hennes del. At hun som influenser har fått mulighet til å sette navnet sitt på kolleksjoner betyr ikke at man er designer. Det blir like dumt som at hun nå skal kalle seg skuespiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...