Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 timer siden, tranedatter skrev:

 

Om netfit har samarbeid med en profesjonell PT (adrian), hvorfor lager ikke HAN et program? Om hvem i huleste skaper et program i kjelleren, er det ikke noe man planlegger, søker inspirasjon og informasjon, skriver skisser, utdrag ved et skrivebord??? 

Eller er det egentlig "filme meg selv som gjør styrke", cbe.no mener....? Sånn i vanlig ordning av selv titulering og selvhevdelse?

Etter å ha sett hvor dårlig og skadelig frua utfører styrkeøvelser, så håper jeg virkelig ingen lar seg inspirere.

Da hun tok armhevinger så hun ut som Ringeren i Notre Dame. Jeg trodde folk her inne overdrev, så jeg gikk på Insta for å sjekke. Det var verre enn beskrevet her.

Frua er for svak til å ta en armheving, og hun beviser det ved å ha ufattelig dårlig holdning. Så hennes "styrkeprogram" har beviselig ingen effekt. Hadde programmet hatt effekt, at man ble sterk, så hadde frua klart å gjennomføre korrekt. Alternativet er at hun ikke trener så mye som hun sier hun gjør og lyver for alle leserne sine.

Hva er verst?

Skammelig er det uansett. Og netfit må da floppe? Ingen gidder å betale for noe skvip av en kjip person. Man får det gratis av Funky, sammen med ekte latterbilder og bilder av ei sterk dame med ekte svetteperler i panna.

Begge eksponerer barna, så jeg er ikke så pro Funky som det kanskje virker som. Men nå snakker vi om treningen.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva dette paret har tenkt å leve av når blogg-bobla sprekker? Hvordan kan sånne mennesker takle en vanlig jobb, der dem faktisk må forholde seg til kollegaer og evt kunder/pasienter? Regner med at blogginntekter snart tar slutt, med tanke på lesertall osv. Ser at en leser har kommentert at h*n er litt lei av halloween, og etterlyser noe annet. Kjipt å sitte med et hus til flere mill og en livsstil som koster flere mill, uten inntekt.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, loveli skrev:

Etter å ha sett hvor dårlig og skadelig frua utfører styrkeøvelser, så håper jeg virkelig ingen lar seg inspirere.

Da hun tok armhevinger så hun ut som Ringeren i Notre Dame. Jeg trodde folk her inne overdrev, så jeg gikk på Insta for å sjekke. Det var verre enn beskrevet her.

Frua er for svak til å ta en armheving, og hun beviser det var å ha ufattelig dårlig holdning. Så hennes "styrkeprogram" har beviselig ingen effekt. Hadde programmet hatt effekt, at man ble sterk, så hadde frua klart å gjennomføre korrekt. Alternativet er at hun ikke trener så mye som hun sier hun gjør og lyver for alle leserne sine.

Hva er verst?

Skammelig er det uansett. Og netfit må da floppe? Ingen gidder å betale for noe skvip av en kjip person. Man får det gratis av Funky, sammen med ekte latterbilder og bilder av ei sterk dame med ekte svetteperler i panna.

Begge eksponerer barna, så jeg er ikke så pro Funky som det kanskje virker som. Men nå snakker i om treningen.

Jeg må si meg enig med deg ang.Funky. Hun er håpløs når det gjelder barneeksponering, men helt rå når det gjelder trening. Fotballfruen får holde seg til det hun kan - plastdokkeposering med gapesmil/snerregrimase.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vipser skrev:

@Revenge o'Cavatina @Felis

Angående Nille, så er det full fres på Halloween-pynt i butikken her jeg bor. Se også hjemmesida. Har ikke vært på Europris, men de har stort utvalg pynt på sin hjemmeside, så at handelsstanden hopper over Halloween på grunn av markedet er vel en sannhet med modifikasjoner.

 

Nei Halloween har nok kommet for å bli 🎃 Nå har barna mine nylig forlatt redet, men i mange år var det stor stas med denne dagen, og mye pynt/ annet stash. Det jeg ikke skjønner er at det må kjøpes inn nye greier hver Halloween. Vi tok frem det samme år etter år vi, og nå regner jeg med at barna kommer hjem og henter alt sammen, jeg skal i alle fall ikke pynte for min egen del 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke relevant for tråden altså, men jeg skvetter så jeg hopper i sofaen når jeg åpner frua sin insta og hrer den der skrikestemmen med at "nåååå" er vi på vei hit og dit....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Minnie Mus said:

Ikke relevant for tråden altså, men jeg skvetter så jeg hopper i sofaen når jeg åpner frua sin insta og hører den der skrikestemmen med at "nåååå" er vi på vei hit og dit....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Ikke relevant for tråden altså, men jeg skvetter så jeg hopper i sofaen når jeg åpner frua sin insta og hrer den der skrikestemmen med at "nåååå" er vi på vei hit og dit....

Bra du deler dine tanker med offentligheten. Dette kan det ikke ha vært lett å bære på. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Ikke relevant for tråden altså, men jeg skvetter så jeg hopper i sofaen når jeg åpner frua sin insta og hrer den der skrikestemmen med at "nåååå" er vi på vei hit og dit....

Podcast? Ikke uten sordin.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Ikke relevant for tråden altså, men jeg skvetter så jeg hopper i sofaen når jeg åpner frua sin insta og hrer den der skrikestemmen med at "nåååå" er vi på vei hit og dit....

Og med armen opp i været. Hver. Eneste. Gang.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Aquarius04 skrev:

Ja, i USA. Jeg har fortsatt til gode å se pyntede hus både i byen jeg bor i og andre byer. Julepynt, ja. Halloween? Nei.
Bortsett fra hvis du regner et gresskar eller to og litt lyng i en kurv på trappa, da.  
 

I vårt nabolag i Oslo er veldig mange hus Halloweenpyntet, og noen drar den ganske langt også. I enkelte gater er nok over halvparten av husene Halloween-pynta.

11 timer siden, Felis skrev:

Jeg registrerte akkurat det samme på Europris, så hvis vi ikke var på samme butikk, så har de nok droppet det i år. Nille hadde heller ingen Halloweenpynt, ut over noen skumle barnekostymer. Det er markedet som bestemmer, og at de ikke satser på Halloweenpynt tyder på at folk flest ikke kjøper det. Jeg tror det gjenspeiler holdningen i befolkningen, folk er mer bevisst på miljø og kjøper ikke unødvendig plastræl. 

Har vært innom mange Nille i løpet av uka (på jakt etter noe annet) og samtlige rant over av Halloweenpynt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MissLucy skrev:

det er vel allehelgensdag det du tenker på, som er 1. november, og kvelden før er halloween, altså allehelgensaften.

https://kirken.no/nb-NO/kristen-tro/kirkearet/spesielle-dager/allehelgensdag/

Allehelgensdag er søndag 3. november. Kvelden før er alldeles ikke halloween. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MissLucy skrev:

det er vel allehelgensdag det du tenker på, som er 1. november, og kvelden før er halloween, altså allehelgensaften.

https://kirken.no/nb-NO/kristen-tro/kirkearet/spesielle-dager/allehelgensdag/

 

1 time siden, Kleenex skrev:

Allehelgensdag er søndag 3. november. Kvelden før er alldeles ikke halloween. 

:Nikke: Som Keenex sier;
allehelgensdag er den første søndagen i november. Ikke den 1 november. Har ingenting med halloween å gjøre faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kleenex skrev:

Allehelgensdag er søndag 3. november. Kvelden før er alldeles ikke halloween. 

 

1 time siden, loffen skrev:

 

:Nikke: Som Keenex sier;
allehelgensdag er den første søndagen i november. Ikke den 1 november. Har ingenting med halloween å gjøre faktisk.

det står i artikkelen jeg lenket til at allehelgensdag er 1. november mens alle sjelers dag, når vi hedrer de døde er 1. søndag i november, men at tradisjonen har smeltet disse sammen til en dag som blir markert 1. søndag i november, som i år er 3. november. Men allehelgensdag er 1. november, og allehelgensaften kvelden før er det norske navnet på halloween. Samme system som påskeaften-påskedag, julaften-juledag, allehelgensaften-allehelgensdag.

Her er en artikkel fra store norske leksikon som forklarer helt tydelig at det er 1. november som er allehelgensdag, men at markeringen er lagt til 1.søndag i november i Norge:

https://snl.no/allehelgensdag

Endret av MissLucy
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var katolikkene som feiret allehelgens den 1. november, men, men hva vet vel jeg.

Endret av loffen
stavefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, miamiamia skrev:

Og med armen opp i været. Hver. Eneste. Gang.

Og et lite nikk med hodet så luggen faller frem. 

Sophie Elise har vel en annen variant å ser ut som hun har kink i nakken å ser mot venstre å kun viser høyre siden av ansiktet. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Sool skrev:

Og et lite nikk med hodet så luggen faller frem. 

Sophie Elise har vel en annen variant å ser ut som hun har kink i nakken å ser mot venstre å kun viser høyre siden av ansiktet. 

 

SE har kronisk kink i nakke  på alle bildene der hun skal se ekstra hørt ut.. Skulle tro at dem to bmir enig om hvordan det skal gjøres....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MissLucy skrev:

 

det står i artikkelen jeg lenket til at allehelgensdag er 1. november mens alle sjelers dag, når vi hedrer de døde er 1. søndag i november, men at tradisjonen har smeltet disse sammen til en dag som blir markert 1. søndag i november, som i år er 3. november. Men allehelgensdag er 1. november, og allehelgensaften kvelden før er det norske navnet på halloween. Samme system som påskeaften-påskedag, julaften-juledag, allehelgensaften-allehelgensdag.

Her er en artikkel fra store norske leksikon som forklarer helt tydelig at det er 1. november som er allehelgensdag, men at markeringen er lagt til 1.søndag i november i Norge:

https://snl.no/allehelgensdag

Greit å lese hele teksten kanskje? Allehelgensdag er den første søndagen i november og datoen er flytende. (Ikke kom og fortell meg at alt dette har smeltet sammen.) Iår er det 3.11.

Endret av Kleenex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...