Aquarius04 Skrevet 22. september 2019 #8941 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) 2 timer siden, Pearl2.0 skrev: Jeg likte Caroline på Skal vi Danse i går kveld jeg😃 synes hun slapp seg mer løs enn da hun var deltaker, og hun så flott ut! Synes det er å overdrive at hun "ikke er noen danser" jeg hadde ikke klart det like godt i hvert fall. Og strengt tatt, hun er jo ikke danser🙄 flinkere enn Sandra, hun henger jo ikke med.. Ikke enig. Synes Sandra, til tross for at hun ikke har forutsetningene like mye til stede som CBE, gjorde det mye bedre. Ikke så stiv i kroppen, og langt mindre tilgjort. Og hun var etter hva jeg kunne se, mye mer «på» rytmisk. Det var jo absolutt ikke Caroline. Hun var stivbeint og lå etter. Endret 22. september 2019 av Aquarius04 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. september 2019 #8942 Del Skrevet 22. september 2019 58 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Men hvis Sandra ikke kan være like flink som "vanlige" deltakere siden hun er kortvokste, hvorfor vil de ha henne med da? Er jo som å si at hun aldri vil kunne vinne. Kjedelig å være med også vite på forhånd at hun ikke kan vinne. Tenker meg svaret for TV2s vedkommende er så enkelt som at det blir bra TV. Kan ikke tenke meg TV2 bryr seg om hvor vidt alle deltakere stiller med like forutsetninger for å vinne. TV2 vil bare ha seere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. september 2019 #8943 Del Skrevet 22. september 2019 29 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun danser bedre enn meg (uten at det sier at dansen var veldig bra), ser smashing ut i kjolen, rumpa var borte og ansiktet helt annerledes enn på bloggen. Kudos for å stille opp, selv om det gir PR, kan vel hende at ikke så mange andre ville eller kunne stille på så kort varsel. Det er jo ikke alle som kan ta flere dager fri for å trene på dagen. Jeg forventet en mye større bakende, ble overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 22. september 2019 #8944 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg kan ingenting om dans og har aldri sett programmet før linken som lå ut her. Jeg syns alle var flinke til å danse. Som sagt før så må folk få diskutere hva de vil, men jeg liker ikke måten noen ordlegger seg på angående CBE i denne sammenheng. Jeg vil si at dette går også ut på privatperson. Hva er greia med å gi gratisreklame til hotellet de lå på, det stedet de spiste og den barnekjolen? Hvorfor gjør firmaet dette? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. september 2019 #8945 Del Skrevet 22. september 2019 25 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg forventet en mye større bakende, ble overrasket. TV2 hadde nok manko på lys og skygge 😎 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. september 2019 #8946 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) 30 minutter siden, Oline12 skrev: Hva er greia med å gi gratisreklame til hotellet de lå på, det stedet de spiste og den barnekjolen? Hvorfor gjør firmaet dette? Fordi det er gjort opptak til bloggerne? Endret 22. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 22. september 2019 #8947 Del Skrevet 22. september 2019 2 timer siden, Pearl2.0 skrev: Men hvis Sandra ikke kan være like flink som "vanlige" deltakere siden hun er kortvokste, hvorfor vil de ha henne med da? Er jo som å si at hun aldri vil kunne vinne. Kjedelig å være med også vite på forhånd at hun ikke kan vinne. Det er flere enn Sandra som er med som neppe har noe håp om å vinne. Trine Haltvik og han ishockey-fyren henger såvidt med i svingene, men de er alle med på å lage show og et bra program. Caroline Berg Eriksen såg smashing ut, men var stiv og ute av takt hver gang hun skulle ta noen dansetrinn. Det må være lov å si uten at man skal diskreditere noen andre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 22. september 2019 #8948 Del Skrevet 22. september 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: Det er flere enn Sandra som er med som neppe har noe håp om å vinne. Trine Haltvik og han ishockey-fyren henger såvidt med i svingene, men de er alle med på å lage show og et bra program. Caroline Berg Eriksen såg smashing ut, men var stiv og ute av takt hver gang hun skulle ta noen dansetrinn. Det må være lov å si uten at man skal diskreditere noen andre. Han som vant i fjor, vant på utstråling og sjarm. Danse var han ikke spesielt god på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. september 2019 #8949 Del Skrevet 23. september 2019 5 timer siden, Diamant skrev: Han som vant i fjor, vant på utstråling og sjarm. Danse var han ikke spesielt god på. Uenig med deg. Han kom seg veldig. Og da han danset på lørdag var han jo faktisk ganske så god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. september 2019 #8950 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Til de som mener at redigert kroppspress er et privat anliggende, dere tar feil https://www.nrk.no/kultur/slik-skal-de-unnga-at-reklame-fra-pavirkere-forer-til-kroppspress-1.14711237. Metoden de skal bruke er : «name and shame». Endret 23. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 23. september 2019 #8951 Del Skrevet 23. september 2019 39 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Til de som mener at redigert kroppspress er et privat anliggende, dere tar feil https://www.nrk.no/kultur/slik-skal-de-unnga-at-reklame-fra-pavirkere-forer-til-kroppspress-1.14711237. Metoden de skal bruke er : «name and shame». Dette virker jo veldig lovende, får håpe de vil "practice as they preach". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 23. september 2019 #8952 Del Skrevet 23. september 2019 13 timer siden, Kollontaj skrev: Hun danser bedre enn meg (uten at det sier at dansen var veldig bra), ser smashing ut i kjolen, rumpa var borte og ansiktet helt annerledes enn på bloggen. Kudos for å stille opp, selv om det gir PR, kan vel hende at ikke så mange andre ville eller kunne stille på så kort varsel. Det er jo ikke alle som kan ta flere dager fri for å trene på dagen. Å joda rumpa er der den. Flott er den også og struttende. https://imgur.com/a/QKCcHaV 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 23. september 2019 #8953 Del Skrevet 23. september 2019 8 minutter siden, Lana01 skrev: Å joda rumpa er der den. Flott er den også og struttende. https://imgur.com/a/QKCcHaV 🙈 Er det ingen grenser🥴 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 23. september 2019 #8954 Del Skrevet 23. september 2019 3 minutter siden, Lana01 skrev: Å joda rumpa er der den. Flott er den også og struttende. https://imgur.com/a/QKCcHaV De fleste, om ikke alle, får større rumpe av rett vinkel og posering. Av ryggen ser du stor svai, ikke uvanlig når man danser. Dessuten: den rompa er en helt vanlig damerompe. Hun er tross alt voksen dame med to barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 23. september 2019 #8955 Del Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, tranedatter skrev: De fleste, om ikke alle, får større rumpe av rett vinkel og posering. Av ryggen ser du stor svai, ikke uvanlig når man danser. Dessuten: den rompa er en helt vanlig damerompe. Hun er tross alt voksen dame med to barn. Ja det er vel nettopp det som er poenget. Rumpa varierer etter posering , klær, kameravinkling osv, det betyr ikke at det er redigert som flere her inne har hentydet. ( tidligere bilde sammenligninger) og den var tilstede også under dansen, selv om det ble hevdet at den var borte. noe jeg ville poengtere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. september 2019 #8956 Del Skrevet 23. september 2019 14 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Man kan jo også spørre seg hvorfor Caroline var med, når TV2 har mange andre flinke «gamle» deltagere. Har det sammenheng med den «pakka» som tv2 har med denne bloggeren. I så fall er det fryktelig rart at TV2 ikke nevner henne med et ord når de skriver om alle stjernene som vendte tilbake denne gangen. Burde hun ikke promoteres, siden hun er deres stjerne i Bloggerne? Linni Meister satte faktisk Skal vi danse-rekord i kveld, da hun kom tilbake for tredje gang, etter at hun selv var med i 2012. Hun hoppet nemlig inn i opptredenen til Christian Strand og Marianne Sandaker. I tillegg kom blant annet Dorthe Skappel, Martine Lunde, Aleksander Sæterstøl, Einar Nilsson og Sophie Elise fra fjorårets sesong. https://www.tv2.no/underholdning/10862941/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. september 2019 #8957 Del Skrevet 23. september 2019 35 minutter siden, Felis skrev: I så fall er det fryktelig rart at TV2 ikke nevner henne med et ord når de skriver om alle stjernene som vendte tilbake denne gangen. Burde hun ikke promoteres, siden hun er deres stjerne i Bloggerne? Linni Meister satte faktisk Skal vi danse-rekord i kveld, da hun kom tilbake for tredje gang, etter at hun selv var med i 2012. Hun hoppet nemlig inn i opptredenen til Christian Strand og Marianne Sandaker. I tillegg kom blant annet Dorthe Skappel, Martine Lunde, Aleksander Sæterstøl, Einar Nilsson og Sophie Elise fra fjorårets sesong. https://www.tv2.no/underholdning/10862941/ Jeg kan se for meg at dette innslaget vil dukke opp i bloggerne. De driver med innspillingen av programmet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. september 2019 #8958 Del Skrevet 23. september 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol,admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. september 2019 #8959 Del Skrevet 23. september 2019 Da har hun sluppet forsvarerene løs i kommentarfeltet. En sympatisk liten mobb som skal ta en som fortalte en litt morsom historie. Har kommentert at hun burde slette hele greia når det blir så dårlig stemning, istedenfor har hun sluppet til enda flere fra fotballfruepolitiet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 23. september 2019 #8960 Del Skrevet 23. september 2019 6 timer siden, Aquarius04 skrev: Uenig med deg. Han kom seg veldig. Og da han danset på lørdag var han jo faktisk ganske så god. Joda, men etter min mening var det flere som var bedre enn han til å danse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå