LilleSnupp Skrevet 27. mai 2019 #3521 Del Skrevet 27. mai 2019 6 minutter siden, 29_j skrev: Hun har absolutt ikke et utseende jeg misunner. Funkygine derimot, stunning!😍 Tone også. Jeg syntes nok Caroline blir for tynn...At hun konstant viser den avmagret magen hennes gjør at jeg hun får færre poeng fra meg. Til slutt, jeg følger henne, så jeg har en viss interesse av å se hvordan un lever. Det betyr ikke at hun har et utseende jeg drømmer om. Absolutt ikke. Åååja!! Funkygine er utrolig vakker i mine øyne! Pen naturlig og stunning når hun er sminket. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. mai 2019 #3522 Del Skrevet 27. mai 2019 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Åååja!! Funkygine er utrolig vakker i mine øyne! Pen naturlig og stunning når hun er sminket. Ja, om du omtrent vil se ut som en mann i kroppen . Ikke mye pent med så mye muskler på en dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. mai 2019 #3523 Del Skrevet 27. mai 2019 Uteplassen ser ut som et eneste stort rot. Hun trenger seriøst hjelp med innredningen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 27. mai 2019 #3524 Del Skrevet 27. mai 2019 2 minutter siden, Surikatt skrev: Uteplassen ser ut som et eneste stort rot. Hun trenger seriøst hjelp med innredningen. Ja, det der så veldig merkelig ut. Masse «pynt» plassert på måfå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. mai 2019 #3525 Del Skrevet 27. mai 2019 20 minutter siden, virkelig skrev: Ja, om du omtrent vil se ut som en mann i kroppen . Ikke mye pent med så mye muskler på en dame Hvorfor ikke? Skal damer være spinkle og trene for å være tynn mens menn får ha muskler? Ærlig talt. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. mai 2019 #3526 Del Skrevet 27. mai 2019 23 minutter siden, virkelig skrev: Ja, om du omtrent vil se ut som en mann i kroppen . Ikke mye pent med så mye muskler på en dame Huff.. ja! Skikkelig mann hun der Jørgine lizzom. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2019 #3527 Del Skrevet 27. mai 2019 Gud, så flott hun er! Jørgine! Synd på de som er misunnelige. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2019 #3528 Del Skrevet 27. mai 2019 Uteplassen.. ja, Kremmerhuset får jo det de ville ha. Neste gang så kanskje de velger noen som kan styling. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. mai 2019 #3529 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Kjapt titt på uteplassen. Ang. stylingen så er det som inne, 2 og 2 og 2 og 2. Eneste som bryter med det på uteplassen er 3 like potter. I tillegg er det altfor mye luft mellom de forskjellige delene, ergo fremstår det bare rotete. Skal de klatre opp i sofaen hver gang de skal ha tak i oljen i vegghylla? Lite praktisk. Endret 27. mai 2019 av LilleSnupp 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. mai 2019 #3530 Del Skrevet 27. mai 2019 Hvorfor betaler Kremmerhuset for dette? Det ser jo ikke bra ut. Det ser ut som det det er - arrangert av noen som ikke har særlig peiling. Kremmerhuset burde ha sendt med en stylist når de først har betalt for dette samarbeidet - antakelig ganske mye penger også, siden det stadig kommer flere innlegg med kremmerhus-stasj. Nei - jeg synes ikke den uteplassen var fin. Alt for mye som henger alt for spredt og for høyt på veggen - og så mye stæsj på bordet til småjentene at de ikke kan sette fra seg noe der. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. mai 2019 #3531 Del Skrevet 27. mai 2019 33 minutter siden, virkelig skrev: Ja, om du omtrent vil se ut som en mann i kroppen . Ikke mye pent med så mye muskler på en dame Tydeligvis ikke så farlig å snakke ned bloggere når det ikke er Caroline-heltinnen det dreier seg om . Funkygine er flott og veltrent, men mye viktigere enn det så har hun en utstråling og genuinitet CBE aldri har fått til. Det er en grunn til at CBE aldri fikk dreisen på modelljobben og "måtte ansette seg selv". CBE mangler det ekstra wow’et rett og slett. Egentlig litt synd på CBE at hun aldri kommer til å få til dette som tydeligvis betyr så mye for henne . Utseendemessig synes jeg CBE var flottest et års tid etter siste graviditet. Hadde hun den gangen valgt klær etter hva som passet henne og ikke hva som stod på merkelappen kunne det ha blitt smashing. Synd hun ødela det med alt for små klær. Som CBE ser ut nå synes jeg det er lite å trakte etter. Men det som nå er suverent mest ukledelig er CBEs trang til å vise fram mest mulig. Veldig lite classy med "se på meg-roping" hele tiden. Det ødelegger en god del for henne. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 27. mai 2019 #3532 Del Skrevet 27. mai 2019 Hvor mange stråhatter er det egentlig vanlig å ha spikret opp på ytterveggen? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 27. mai 2019 #3533 Del Skrevet 27. mai 2019 46 minutter siden, loffen skrev: Uteplassen.. ja, Kremmerhuset får jo det de ville ha. Neste gang så kanskje de velger noen som kan styling. Herregud, så mye nips og dilldall. Jeg blir stressa med så mye ræl rundt meg, så mye å passe på, stryke putetrekk, ta inn tepper og puter når det regner, småunger som veiver rundt med saft og møkkete sko på teppet. Det der funker bare i kataloger, ikke i det virkelige livet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. mai 2019 #3534 Del Skrevet 27. mai 2019 Det var virkelig elendig reklame for kunden. Rotete og upraktisk, helt latterlig å få betalt for en så slett jobb. Tipper stashet forsvinner så snart krydderurtene dør, dvs snart. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. mai 2019 #3535 Del Skrevet 27. mai 2019 «Styling» høres jo fint ut, men Kremmerhuset har av en eller annen grunn valgt en influenser som ikke kan komponering, tydeligvis aldri har lært noe om balanse og kontraster, viser null fargesans og forståelse for funksjonen av det som styles/styles med. Hvis det er meningen at man skal bli inspirert av influensere har Kremmerhuset bommet stygt. Produktene ser billige og kjedelige ut. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 27. mai 2019 Populært innlegg #3536 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) CBE har hengt flere blomsterpotter ned fra taket. I fiskesnøre. Inkludert en som tilsynelatende henger rett foran inngangsdøra. Ja dette var jo praktisk og fint. Får håpe det ikke kommer et vindkast som river med seg alle stråhattene hun har hengt opp på veggene, eller at en person åpner døra og får en en blomsterpotte rett i skallen. Urtene i vegghylla ser ut som de synger på siste verset, og matoljen må man altså stå opp i sofaen for å hente ned (og skal matolje stå ute i direkte sollys altså? Eller i regn?). Det er dessverre ikke beundringsverdig hvordan CBE har det, hverken inne eller ute. Hun har all verdens med tid til å gå rundt i annonsørenes butikker og håndplukke det hun ønsker, helt gratis - nei hun får jo faktisk klekkelig betalt for det. Og uansett "interiør-inspo" hos CBE så er bildene proppet fulle av trendy interiørartikler som "tilfeldigvis" er til salgs NÅ - rabattkode inkludert. Det er dessverre ingen verdens ting hos CBE som vitner om individualisme, personlig smak, noe som har en historie eller personlig verdi. Alt er dratt rett ut av de aller siste katalogene til Kremmerhuset og Ellos. Det er ikke noe hjem, men et showroom. Endret 27. mai 2019 av Ultiva 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. mai 2019 #3537 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg skjønner at hun nesten gråtkvalt takker leserne på Instastory, for å si det sånn, uten dem hadde hun ikke fått betalt et antakelig 6-sifret beløp for å raske sammen noe så lite inspirerende. 😏 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. mai 2019 #3538 Del Skrevet 27. mai 2019 28 minutter siden, Ultiva skrev: CBE har hengt flere blomsterpotter ned fra taket. I fiskesnøre. Inkludert en som tilsynelatende henger rett foran inngangsdøra. Ja dette var jo praktisk og fint. Får håpe det ikke kommer et vindkast som river med seg alle stråhattene hun har hengt opp på veggene, eller at en person åpner døra og får en en blomsterpotte rett i skallen. Urtene i vegghylla ser ut som de synger på siste verset, og matoljen må man altså stå opp i sofaen for å hente ned (og skal matolje stå ute i direkte sollys altså? Eller i regn?). Det er dessverre ikke beundringsverdig hvordan CBE har det, hverken inne eller ute. Hun har all verdens med tid til å gå rundt i annonsørenes butikker og håndplukke det hun ønsker, helt gratis - nei hun får jo faktisk klekkelig betalt for det. Og uansett "interiør-inspo" hos CBE så er bildene proppet fulle av trendy interiørartikler som "tilfeldigvis" er til salgs NÅ - rabattkode inkludert. Det er dessverre ingen verdens ting hos CBE som vitner om individualisme, personlig smak, noe som har en historie eller personlig verdi. Alt er dratt rett ut av de aller siste katalogene til Kremmerhuset og Ellos. Det er ikke noe hjem, men et showroom. CarolineBergEriksen.no er fornøyd og gleder seg til å male huset hvitt. Så spørs det da om huset kler hvitt eller må males flere ganger? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolNelia Skrevet 28. mai 2019 #3539 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Flere spør på innlegget om "dagens look og hverdagsliv" om hvor klærene er kjøpt og hun svarer ikke en gang? La merke til det pga jeg ville spørre selv hvor kjolen var fra men ikke vits når hun ikke svarer leserene sine? Tilfeldigvis noen her som vet? Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. Endret 28. mai 2019 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 28. mai 2019 #3540 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) 4 timer siden, SolNelia skrev: Flere spør på innlegget om "dagens look og hverdagsliv" om hvor klærene er kjøpt og hun svarer ikke en gang? La merke til det pga jeg ville spørre selv hvor kjolen var fra men ikke vits når hun ikke svarer leserene sine? Tilfeldigvis noen her som vet? Kan det være denne fra Nelly? https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/vila-479/vicearai-midi-dress-des-85914-0014/ Edit: studerte kjolen nærmere, det er ikke den samme. Sorry! Endret 28. mai 2019 av PecanPie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå