Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. mai 2019 #3221 Del Skrevet 13. mai 2019 Har sett endel fine reklameposter fra jotex i det siste?! Kanskje man skal handle en del der? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 13. mai 2019 #3222 Del Skrevet 13. mai 2019 18 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: For å si det sånn; vi har kjøpt nytt hus og trenger en del nye ting. Det blir IKKE handlet inn på Kremmerhuset. Å ikke handle på en butikk bare pågrunn av at de samarbeidet med en blogger som er Caroline Eriksen er litt sært. Men vi er forskjellige 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. mai 2019 #3223 Del Skrevet 13. mai 2019 Akkurat nå, solietta skrev: Å ikke handle på en butikk bare pågrunn av at de samarbeidet med en blogger som er Caroline Eriksen er litt sært. Men vi er forskjellige 😃 Jeg synes det er helt forkastelig å blande ungene sine inn i narrativet de selger for å tjene til livets opphold. Barn som styles og instrueres for å være med på en Picture-Perfect-fremstilling som lages for at mor og far skal kunne dra inn reklameoppdrag? Nei takk. Jeg synes det er forkastelig fra et etisk ståsted. Foreldre skal beskytte barna sine. Jeg mener at å legge dem ut på nett, enten det er i bleie eller stivpyntet og fullstylet, ikke er greit på en flekk. Eksponering er eksponering. Å mene at det er greit så lenge det er "delikat" (les: ungene ser bra ut på bildene), er ganske trist, synes jeg. Det viser bare et enormt fokus på det ytre - på fasade. Derfor prøver jeg etter beste evne å unngå å handle hos de som synes dette er grei markedsføring, jeg pleier også å si fra med en høflig mail hvor jeg henviser til FNs barnekonvensjon - som også er ratifisert i Norge og derfor er gyldig også her. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. mai 2019 #3224 Del Skrevet 13. mai 2019 4 minutter siden, solietta skrev: Å ikke handle på en butikk bare pågrunn av at de samarbeidet med en blogger som er Caroline Eriksen er litt sært. Men vi er forskjellige 😃 Akkurat i denne saken handler nok reaksjonene vel så mye om Kremmerhusets håndtering av kommentarfeltet under innleggene på sin IG. Det sier endel om kundebehandling/klagebehandling generellt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. mai 2019 #3225 Del Skrevet 13. mai 2019 7 minutter siden, solietta skrev: Å ikke handle på en butikk bare pågrunn av at de samarbeidet med en blogger som er Caroline Eriksen er litt sært. Men vi er forskjellige 😃 Det er LITT mer enn at de samarbeider med CBE, gitt. Les på bloggen til Asti, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 13. mai 2019 #3226 Del Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, Macimba skrev: Bloggen til CBE er et sammensurium av alt. «Sexy» bilder, bilder av og reklame med barn, blomster, mote, matoppskrifter, mat på fat i restaurant, trening, kaffe, kaffe, kaffe. - hvem er egentlig målgruppen? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 13. mai 2019 #3227 Del Skrevet 13. mai 2019 17 timer siden, NewStart87 skrev: Nå blir nok ikke min kommentar godkjent. Caroline skrev i kommentarfeltet at man må ha et avslappet forhold til kropp og jeg svarte at å legge seg på operasjonsbordet ikke tyder på et avslappet forhold til kroppen sin. Avslappet forhold til kropp? Er det noe de to ikke har så er det vel nettopp det... rare dietter og detoxer.. treningssnaper i ett kjør. Bilder av kropp. Utvilsomt inngrep i pupper. Hun sier en ting, men gjør noe helt annet... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 13. mai 2019 #3228 Del Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, solietta skrev: Å ikke handle på en butikk bare pågrunn av at de samarbeidet med en blogger som er Caroline Eriksen er litt sært. Men vi er forskjellige 😃 Ja, vi er forskjellige! For min del fatter jeg ikke at noen orker å ha kremmerhuset sine varer i eget hjem etter dette samarbeidet med Eriksen. ☺️ Iallefall ikke handle videre der. Jeg kjøpte en del ting der tidligere, men ikke siste årene da jeg ikke synes de har hatt så mye nytt og fresht. Nå som kjeden har vist sitt sanne ansikt så er det helt uaktuelt å legge igjen en krone der i fremtiden. Fotballfruen er ikke akkurat noe stort forbilde på hverken den ene eller andre måten. Og hele greia er jo bare gørrkjedelig. Jeg leser ikke bloggen, har ikke gjort på mange år, men hører jo det går i det samme fortsatt 🤘🏻 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. mai 2019 #3229 Del Skrevet 13. mai 2019 Og hun spiller ikke på kropp når hun viser frem en knutete mage sammen med en Atkins bar. Hun må ha bekreftede daglig, denne bloggeren. Men hun har jo ikke så mye annet å komme med, heller. Jo, barna, selvsagt. Det er bare så rart at hun må ha bekreftelse på dem, også. Jeg har barn men det holder for meg at jeg synes de er verdens beste og fineste. Jeg må ikke ha bekreftelse fra andre. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. mai 2019 #3230 Del Skrevet 13. mai 2019 6 minutter siden, Surikatt skrev: Og hun spiller ikke på kropp når hun viser frem en knutete mage sammen med en Atkins bar. Hun må ha bekreftede daglig, denne bloggeren. Men hun har jo ikke så mye annet å komme med, heller. Jo, barna, selvsagt. Det er bare så rart at hun må ha bekreftelse på dem, også. Jeg har barn men det holder for meg at jeg synes de er verdens beste og fineste. Jeg må ikke ha bekreftelse fra andre. Herregud, det kroppsfokuset er jo helt sjukt. Hva skal hun formidle med det bildet? At man får flat mage av å spise Atkins? Dette er patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. mai 2019 #3231 Del Skrevet 13. mai 2019 ...men nå snakker vi om en blogger som nektet å knytte seg til Sunn-fornuft-plakaten, fordi hun ikke vil bli bundet av dumme regler om kroppspress og sånt. Voksen refleksjon over egen rolle i samfunnet der, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emilie112 Skrevet 14. mai 2019 Populært innlegg #3232 Del Skrevet 14. mai 2019 Hvor er dette «ikke kroppsfokuset»? Når man knyter opp en helt vanlig t-skjorte så navlen synes i en reklame for atkin-bar, så er det vel pokker med kun kroppsfokus og intet annet? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. mai 2019 #3233 Del Skrevet 14. mai 2019 18 minutter siden, Emilie112 skrev: Hvor er dette «ikke kroppsfokuset»? Når man knyter opp en helt vanlig t-skjorte så navlen synes i en reklame for atkin-bar, så er det vel pokker med kun kroppsfokus og intet annet? Amen🙌 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 14. mai 2019 #3234 Del Skrevet 14. mai 2019 Hun vil så gjerne være fin frue som i et fint kremmerhus, men så fremstiller hun seg selv ( og han) som harry ny-rike russere. At hun ikke selv skjønner at hun driver med et enormt kroppspress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 14. mai 2019 #3235 Del Skrevet 14. mai 2019 Skjønner godt at hun er stolt av kroppen sin. Hun jobber hardt for at den skal være se sånn ut. Skulle gjerne hatt kroppen hennes jeg...… Men å nekte for at hun spiller på kropp er jo bare komisk. Selvfølgelig gjør hun det. Og det vet hun SÅ innmari godt selv også. Det er jo megabevisst. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 14. mai 2019 #3236 Del Skrevet 14. mai 2019 3 timer siden, Emilie112 skrev: Hvor er dette «ikke kroppsfokuset»? Når man knyter opp en helt vanlig t-skjorte så navlen synes i en reklame for atkin-bar, så er det vel pokker med kun kroppsfokus og intet annet? Selvsagt. Hun lyver jo i kommentarfeltet. Det er bare unnasnoing og løgner hele veien. Alt blir vanvittig subjektivt. Samme i kommentarfeltet om bildene fra hotellet. Der skriver hun jo hvor sofistikerte og lekre bildene av dem er. Det er subjektivt og selvforherligende. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. mai 2019 #3237 Del Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, *Emma* skrev: Skjønner godt at hun er stolt av kroppen sin. Hun jobber hardt for at den skal være se sånn ut. Skulle gjerne hatt kroppen hennes jeg...… Men å nekte for at hun spiller på kropp er jo bare komisk. Selvfølgelig gjør hun det. Og det vet hun SÅ innmari godt selv også. Det er jo megabevisst. Man kan være stolt uten å skryte av seg selv. Da blir det bare usympatisk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. mai 2019 #3238 Del Skrevet 14. mai 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. mai 2019 #3239 Del Skrevet 14. mai 2019 På 13.5.2019 den 16.38, Cati skrev: Avslappet forhold til kropp? Er det noe de to ikke har så er det vel nettopp det... rare dietter og detoxer.. treningssnaper i ett kjør. Bilder av kropp. Utvilsomt inngrep i pupper. Hun sier en ting, men gjør noe helt annet... Tenker på kropp 24 timer i døgnet. Det kaller jeg et anstrengt forhold til kropp. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. mai 2019 #3240 Del Skrevet 14. mai 2019 On 5/13/2019 at 1:03 PM, Yann said: Den var spot on!! 🤣 Måtte le høyt der!!! 😄 On 5/13/2019 at 4:38 PM, Cati said: Avslappet forhold til kropp? Er det noe de to ikke har så er det vel nettopp det... rare dietter og detoxer.. treningssnaper i ett kjør. Bilder av kropp. Utvilsomt inngrep i pupper. Hun sier en ting, men gjør noe helt annet... Hun har på ingen måte et avslappet forhold til kropp, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå