Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at Kremmerhuset er fornøyd med interiørstylisten. De rosa puffene som var i stua fra før er byttet ut med (kreativt!) rosa puffer fra  Kremmerhuset. Noen rosa puter i sofaen - det er dette som er interiørstyling, altså, og check, sjekken er innkassert. 

Noen må le godt i skjegget av lettlurte annonsører. 

https://imgur.com/gallery/NlIcJEP

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Gjest no. 72
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Firestone skrev:

Jeg skjønner at Kremmerhuset er fornøyd med interiørstylisten. De rosa puffene som var i stua fra før er byttet ut med (kreativt!) rosa puffer fra  Kremmerhuset. Noen rosa puter i sofaen - det er dette som er interiørstyling, altså, og check, sjekken er innkassert. 

Noen må le godt i skjegget av lettlurte annonsører. 

https://imgur.com/gallery/NlIcJEP

Hvor ble det av de gamle puffene? Og hva i alle dager er poenget - utover inntekt på annonselenker? #brukogkast 

Endret av no. 72
Skrevet

De har vel disse bare for reklamebildene, vil jeg tro. Hvorfor sette inn kliss like puffer ellers? 

• Liker 11
Gjest no. 72
Skrevet
Akkurat nå, Firestone skrev:

De har vel disse bare for reklamebildene, vil jeg tro. Hvorfor sette inn kliss like puffer ellers? 

Herrguuuuuud, for et liv. 

De sendes vel tilbake da regner jeg med... 

Skrevet

Det er klart, de er sikkert ute for lengst. Hvis de står der,  kan de ikke vise stua så lenge puffene er i salg uten å merke det som reklame. Hun skrev jo her om dagen at hun ikke bruker buksene fra Floyd i andre innlegg fordi de da må merke innleggene. 

• Liker 19
Gjest no. 72
Skrevet

Sant, sant. Men da kan man jo spørre hvor troverdig denne reklamen er? Hvis ting bare settes inn fordi det er et samarbeidet, og tas ut til vanlig, så tyder jo ikke det akkurat på at CBE setter pris på hverken Kremmerhuset eller tingene der i fra?

Skrevet
30 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Sant, sant. Men da kan man jo spørre hvor troverdig denne reklamen er? Hvis ting bare settes inn fordi det er et samarbeidet, og tas ut til vanlig, så tyder jo ikke det akkurat på at CBE setter pris på hverken Kremmerhuset eller tingene der i fra?

Skal tro om noen har glemt reklamen for Jysk? 

• Liker 18
Gjest no. 72
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Kleenex skrev:

Skal tro om noen har glemt reklamen for Jysk? 

Glemt å merke? Type best i klassen? 

PS: jeg har ikke fått med meg noe reklame for Jysk. Er bare på i perioder. 

Endret av no. 72
Skrevet

Selvhøytideligheten når nye høyder. 

De er så selvdiggende at man kan bli rent fælen. 

• Liker 10
Skrevet
23 timer siden, Elandrir skrev:

Jeg tror det var din kommentar jeg likte (skrev ikke noe selv) og jeg ble også blokkert😯

Herregud, her er det heftig sensur ser jeg! Lurer på hvor mange som er blokkerte til nå, jeg!

• Liker 15
Skrevet
48 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Glemt å merke? Type best i klassen? 

PS: jeg har ikke fått med meg noe reklame for Jysk. Er bare på i perioder. 

Google jysk CarolineBergEriksen.no så finner du det

• Liker 3
Skrevet

Ser det har blitt kommentert på ig bildet som er lagt ut i dag: her ser man godt silikoninnleggene dine. Merkelig nok har kommentaren blitt stående.

• Liker 3
Skrevet

Og så hun som sier at hun aldri skriver om kropp - neivel - men å vise fram kroppen (nesten naken) det er noe helt annet. 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Disse to illustrerer en rolig morgen uten barn på bloggen med et bilde av en naken Caroline Berg-Eriksen med rumpa i været. Det er en planlagt photoshoot med påfølgende full dag med å blokkere og svare på kommentarer i vanlig narsissistisk stil. Ser ut som de to koser seg og har kvalitetstid sammen? Kjøper ikke den historien. 

Endret av Surikatt
  • Liker 36
Skrevet

Var ikke lite silikon hun har tatt heller! Og hun som liker så godt å vise frem kroppen etter to barn. JUKS

• Liker 13
Gjest tranedatter
Skrevet
3 timer siden, Rubella skrev:

Herregud, her er det heftig sensur ser jeg! Lurer på hvor mange som er blokkerte til nå, jeg!

Vi er mange... og jeg har heller ikke kommentert på fruas Instagram, og aldri på hennes/deres blogg.

Skrevet
14 timer siden, Mädchen skrev:

Hun skriver så fint i siste innlegg at hun "setter ekstra pris på de morgentimene hvor det bare er oss to. Det er tross alt veldig sjelden". Tuller hun? Sjelden? For det første henger de sammen 24/7, ergo har mye alenetid sammen. For det andre har de barnevakt rimelig ofte, både når de er hjemme i villa Kulås og når de er på turer/ferier. Så, sjeldent? Absolutt ikke.

Reagerer mer på hva de bruker den kvalitetstiden på. Tok sikkert ikke mye tid å ta bildene, synes bare det er trist at det var der fokuset var når de har en morgen helt alene. Hvorfor ikke legge bort alt av sosiale medier og nyte tiden alene, uten å måtte involvere andre? Hun har et enormt behov for bekreftelse og likes. Blir antagelig en stor overgang for henne når bloggen ikke lenger genererer nok følgere til å være en fulltidsjobb. Tror neppe heller det er særlig sunt å bli hyllet opp i skyene konstant samtidig som man kan velge å se helt vekk fra alle kritiske tilbakemeldinger. Og dette er ikke ment på en stygg eller hovmodig måte, jeg håper hun er like lykkelig uten bloggen. 

• Liker 21
Skrevet

Virker som hun kopierer Camilla Pihl på instastoryen sin. Tar seg i håret og snakker på akkurat samme måten med barnehagestemme og pauser.

• Liker 13
Skrevet

Det beste vi som er kritiske til bedriften kan gjøre er vel å boikotte de som annonserer hos henne, og å gi bloggen færrest mulig klikk. Det kroppsgreiene hun driver med nå er jo et tydelig og smått desperat rop om oppmerksomhet. 

Men debatten rundt barneeksponering er viktig, jeg har tro på at om x antall år rister alle på hodet av de som har eksponert barna i stor grad, og et regelverk som beskytter de små er på plass. 

Naken kropp og styla barn og barnerom, for en miks.. 

• Liker 21
Skrevet

Jeg mener hun bruker barna i reklame når rommet til den ene blir brukt i reklameinnlegg.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...