Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det virker veldig usunt å ha en jobb som innebærer så mye tid til å se på sitt eget speilbilde og studere og publisere bilder av seg selv.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba

Bloggen til CBE er et sammensurium av alt. «Sexy» bilder, bilder av og reklame med barn, blomster, mote, matoppskrifter, mat på fat i restaurant, trening, kaffe, kaffe, kaffe. - hvem er egentlig målgruppen?

Endret av Macimba
Rettet feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Macimba skrev:

Bloggen til CBE er et sammensurium av alt. «Sexy» bilder, bilder av og reklame med barn, blomster, mote, matoppskrifter, mat på fat i restaurant, trening, kaffe, kaffe, kaffe. - hvem er egentlig målgruppen?

https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience

🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg vet at jeg kan nå den perfekte balansen i alle områder av livet mitt og nyte mens du  
gjør det
Jeg er alltid spent på nyheter - Jeg ønsker å være klar over nyeste teknologiske utviklingen  
som ville bidra til å sjonglere mine daglige oppgaver enklere
Jeg elsker å dele opplevelser med mine venner og mine etterfølgere»

 

Fra linken jeg la ut nettopp. Fantastiske formuleringer her. «Mine etterfølgere»? 🤭

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no. 72
25 minutter siden, Ispahan skrev:

Asti har kommet med et blogginnlegg om Kremmerhuset-gate. Herregud for en bedrift, den er like ufordragelig som bedriften den inngikk samarbeid med. Les og lær hvordan man IKKE takler kritikk:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/

Jeg ble ganske sjokkert da jeg leste dette. Fatter ikke at en så stor bedrift kan bedrive "kundebehandling" på denne måten. Ekstremt dårlig reklame! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macimba skrev:

Bloggen til CBE er et sammensurium av alt. «Sexy» bilder, bilder av og reklame med barn, blomster, mote, matoppskrifter, mat på fat i restaurant, trening, kaffe, kaffe, kaffe. - hvem er egentlig målgruppen?

Det samme spørsmålet har jeg. Hvem er målgruppen? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
24 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Jeg ble ganske sjokkert da jeg leste dette. Fatter ikke at en så stor bedrift kan bedrive "kundebehandling" på denne måten. Ekstremt dårlig reklame! 

Det verste er faktisk at de ikke gidder å svare. De kunne svart. De kunne ha kommet med intetsigende svar, men da hadde de ihvertfall svart.

De...gidder...bare...ikke...!!! 

Kundebehandling, ass. ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ispahan skrev:

Asti har kommet med et blogginnlegg om Kremmerhuset-gate. Herregud for en bedrift, den er like ufordragelig som bedriften den inngikk samarbeid med. Les og lær hvordan man IKKE takler kritikk:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/

Dette er jo helt horribelt. Forstår ikke Kremmerhuset at de faktisk har ansvar for det som blir skrevet på deres innlegg? Hvordan kan de la denne saken gå så langt som den har gjort? Det virker som om de og CBE-tilhengerne ikke forstår hvor stor forskjell det er på bedriften CBE (samarbeidspartner) og privatpersoner (kritiske til dette samarbeidet). Disse kan ikke sidestilles! Kremmerhuset har virkelig gjort en elendig jobb her.

Og når kremmerhusets markedssjef sier at de har fått flere positive enn negative henvendelser i forbindelse med samarbeidet med CBE: Det er ikke veldig rart når man ser hvordan de som er kritiske blir kneblet ned. Selv tør jeg ikke skrive noe på siden deres, og risikere å bli uthengt!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hebbbbbe skrev:

Dette er jo helt horribelt. Forstår ikke Kremmerhuset at de faktisk har ansvar for det som blir skrevet på deres innlegg? Hvordan kan de la denne saken gå så langt som den har gjort? Det virker som om de og CBE-tilhengerne ikke forstår hvor stor forskjell det er på bedriften CBE (samarbeidspartner) og privatpersoner (kritiske til dette samarbeidet). Disse kan ikke sidestilles! Kremmerhuset har virkelig gjort en elendig jobb her.

Og når kremmerhusets markedssjef sier at de har fått flere positive enn negative henvendelser i forbindelse med samarbeidet med CBE: Det er ikke veldig rart når man ser hvordan de som er kritiske blir kneblet ned. Selv tør jeg ikke skrive noe på siden deres, og risikere å bli uthengt!

Nei ikke sant. Jeg skrev ikke noe under Kremmerhuset. Ikke så kult å bli stalket og uthengt bare fordi man sier man ikke ønsker å handle i butikker som støtter ødeleggelse av barns privatliv. 

Jeg er rett og slett sjokkert over hvordan Kremmerhuset taklet dette. Metoden med blokkeringer og la mobben ukontrollert kaste seg over kritikere er som tatt ut av blogger MO. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt spesielt at hun ikke har sponsor/samarbeid av treningstøy/sko osv lenger? Med tanke på hvor mye dette vies oppmerksomhet på bloggen. Hva kan grunnen være? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Kremmerhuset sitt svar til "Frøkenstundesløs" så føler jeg egentlig at de svarer "Vi leser hva du skriver, men vi bryr oss ikke om det. Vi har fått mange nye følgere, og mange nye kunder i vår nettbutikk pga samabeidet med influenceren. Da er det  alt i alt fullstendig verdt å miste DEG som kunde. Men, du er hjertelig velkommen til å handle hos oss videre du også. Mvh Couldntcareless" 

 

 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
21 minutter siden, Isild skrev:

I Kremmerhuset sitt svar til "Frøkenstundesløs" så føler jeg egentlig at de svarer "Vi leser hva du skriver, men vi bryr oss ikke om det. Vi har fått mange nye følgere, og mange nye kunder i vår nettbutikk pga samabeidet med influenceren. Da er det  alt i alt fullstendig verdt å miste DEG som kunde. Men, du er hjertelig velkommen til å handle hos oss videre du også. Mvh Couldntcareless" 

 

 

For å si det sånn; vi har kjøpt nytt hus og trenger en del nye ting. Det blir IKKE handlet inn på Kremmerhuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

For å si det sånn; vi har kjøpt nytt hus og trenger en del nye ting. Det blir IKKE handlet inn på Kremmerhuset. 

Kun hvis man har en sunnmøring i familien med en medfødt kremmerånd 😂..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev:

For å si det sånn; vi har kjøpt nytt hus og trenger en del nye ting. Det blir IKKE handlet inn på Kremmerhuset. 

Det forstår jeg veldig godt! Svært dårlig behandling :(

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

For å si det sånn; vi har kjøpt nytt hus og trenger en del nye ting. Det blir IKKE handlet inn på Kremmerhuset. 

Vi er også på utkikk etter ny bolig, og trenger mye nytt. Har handlet en del på Kremmerhuset før, men har fått helt avsmak nå...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...