Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Igjen viser de sin totale mangel på dannelse. 

Å la flagget ligge i en røys på bakken mens man ordner med tau er ‘strengt forbudt’. Har man flaggstang plikter man å sette seg inn i reglene. De er hverken mange eller vanskelige. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba
57 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Igjen viser de sin totale mangel på dannelse. 

Å la flagget ligge i en røys på bakken mens man ordner med tau er ‘strengt forbudt’. Har man flaggstang plikter man å sette seg inn i reglene. De er hverken mange eller vanskelige. 

Dannelse er mangelvare hos de folkene der. Alle mennsker vet vel at flagget ikke skal ligge på bakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Halle-Palle said:

Igjen viser de sin totale mangel på dannelse. 

Å la flagget ligge i en røys på bakken mens man ordner med tau er ‘strengt forbudt’. Har man flaggstang plikter man å sette seg inn i reglene. De er hverken mange eller vanskelige. 

Dette paret er så ufordragelig respektløse når det gjelder det meste.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Emma Belikova skrev:

Kan ikke ødelegge sveisen veit du.

 

23 timer siden, Liver skrev:

For å få opp engasjementet i kommentarfeltet 🙄

 

22 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Kanskje hun fisker etter noen å reklamere om helseforsikring for?

 

21 timer siden, Kleenex skrev:

Sykler frua? Er det ikke bare en rekvisitt? 

😂 Her var det mye bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun hyler og bær seg så for med at flagget ikke skal i bakken, når hun tidligere på dagen har instagrammet flagget liggende utover bakken?

Kommentarfeltet som skal få kjørt seg eller gjør hun narr av de som sikkert har kommentert det?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hva er det hun hyler og bær seg så for med at flagget ikke skal i bakken, når hun tidligere på dagen har instagrammet flagget liggende utover bakken?

Kommentarfeltet som skal få kjørt seg eller gjør hun narr av de som sikkert har kommentert det?

Hun gjør nok narr. 

Noen har påpekt en feil som hun ikke kan kverulere seg bort fra, så da må man ty til hersketeknikk. 

Så patetisk. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
44 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hva er det hun hyler og bær seg så for med at flagget ikke skal i bakken, når hun tidligere på dagen har instagrammet flagget liggende utover bakken?

Kommentarfeltet som skal få kjørt seg eller gjør hun narr av de som sikkert har kommentert det?

Jeg tenker hun har fått mange kommentarer på det, og så er det hennes måte å reagere på. Det viser mest sannsynlig at de ikke skjønte det før det kom kommentarer. 

«Ikke i bakken, det må du ikke finne på». For ei uvitende tåpe.

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt allmennkunnskap hadde gjort seg..

#blomsterplukking #flaggregler.no

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at de er lei av å "bli kritisert for den minste lille ting", men å gjøre narr fordi noen påpeker flaggreglene for de blir rett og slett lite voksent. 

Det er helt tydelig at de ikke tar til seg et eneste ord av hverken konstruktiv eller "destruktiv" kritikk (det siste skal de ikke heller da) 

Påvirkere som ikke er mottagelige for tilbakemeldinger hvis de gjør feil, og som sletter alt de ikke liker. Påvirkere som svarer frekt, nedlatende, og gjør narr.. Trist utvikling. 

Endret av Isild
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒

De eier ikke sosial og intellektuell kapital. De er det ypperste bevis på at penger aldri kan kjøpe klasse. Enkelt og greit.

Endret av LillaGorilla🐒
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg kjenner at jeg bør slutte å følge dette uvitende jåletreet i alle SoMe kanaler. Hun, eller de to, ,provoserer meg så til de grader. 

De er storforbrukere av alt, de neglisjerer all kritikk som er basert på sunn fornuft - de hever seg over alt og alle  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macimba skrev:

Jeg kjenner at jeg bør slutte å følge dette uvitende jåletreet i alle SoMe kanaler. Hun, eller de to, ,provoserer meg så til de grader. 

De er storforbrukere av alt, de neglisjerer all kritikk som er basert på sunn fornuft - de hever seg over alt og alle  

 

Var ganske deilig å slette dem fra Snap og Instagram. Befriende deilig! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Alt de foretar seg nå er med en enste hensikt, og det er at familien skal fremstå perfekt. Jeg tror ikke det er sunt. 

Og dermed fremstår de som det motsatte... og enda verre, det skjønner de ikke selv. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

De er veldig opptatt av ting som ikke er ulovlig. Det er visst viktigere å strekke enhver grense for å vise at de bestemmer selv, enn å følge alminnelig voksen fornuft. 

Det er ikke forbudt å syke uten hjelm, så da gjør man det. Det er ikke forbudt å eksponer små barn nærmest fra unnfangelsen, så da gjør man det. Det er ikke ulovlig å vise små matporsjoner og fokusere på kropp, så da gjør man det. Deg er ikke forbudt å henge opp flagg som man selv vil, så da gjør man det. Det er ikke forbudt å oppfordre til bruk og kast, så da gjør man det. Fordi man kan. 

De fremstår mer og mer ignorante og jeg tror virkelig at det hadde vært sunt for dem å prøve seg i den virkelige verden i større grad enn de gjør nå. Alt de foretar seg nå er med en enste hensikt, og det er at familien skal fremstå perfekt. Jeg tror ikke det er sunt. 

Virker ikke til de selv ser hvor usympatiske og usjarmerende de framstår, når hver gang de blir konfrontert med noe ugreit svarer med at det ikke er ulovlig. Nei mulig man ikke blir straffeforfulgt men folkeskikk og reell omtanke for andre er faktisk greit. Spesielt når de prøver å få narrativet deres til å være hyggelig perfekt familie med sunne verdier.  Da fungerer bitchingen deres om ikke-ulovlig veldig dårlig. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Isild skrev:

Kan forstå at de er lei av å "bli kritisert for den minste lille ting", men å gjøre narr fordi noen påpeker flaggreglene for de blir rett og slett lite voksent. 

Det er helt tydelig at de ikke tar til seg et eneste ord av hverken konstruktiv eller "destruktiv" kritikk (det siste skal de ikke heller da) 

Påvirkere som ikke er mottagelige for tilbakemeldinger hvis de gjør feil, og som sletter alt de ikke liker. Påvirkere som svarer frekt, nedlatende, og gjør narr.. Trist utvikling. 

Det er visst slik bloggeierne er... Vanskelig å endre det. De gjør som de vil og har kanskje ikke hørt om skikk og bruk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the record - jeg har overhodet ikke som mål å ødelegge for noen. Jeg har som mål at bransjen skal bli mer profesjonell og seriøs. SoMe-aktørene har blitt en viktig del av mediebildet vårt. Og at jeg synes det er ytterst tåpelig og fordummende for samfunnet som helhet  at noen lever av å legge ute om hver minste lille uvesentlige greie i dagliglivet, er vel ingen hemmelighet for noen som diskuterer her inne. Det har jeg stått for fra dag en. Jeg ønsker mer bevissthet rundt presseetikk - om hvem som er avsender for et budskap og hva budskapet faktisk er. 

Barna er uskyldige ofte for dette mediefennomenet. Det betyr ikke at det er den eneste uheldige siden ved dette - og jeg har forøvrig heller aldri forpliktet meg til kun å snakke om uheldig barneeksponering. Selv om jeg synes det er det desidert viktigste. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hvis CBE begynte å tenke litt lengre enn sin egen nesetipp, så hadde også en god del av kritikken stilnet. Men når man oppfører seg som en retthaversk elefant i porselensbutikk, så er det ikke å unngå at det kommer kritikk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det kan godt være at du har rett @Nebel86. Blant leserne hennes finnes det enormt mange ulike mennesker og mener mye om det hun foretar seg. Faktisk er det ved nærmere ettertanke også det som gir henne inntekten, det faktum at folk har en mening om det hun foretar seg. Og inviterer du folk inn i privatlivet ditt så vil de ut fra egne standarder og sosiokulturelle bakgrunn spre seg på skalaen fra helt enig til totalt uenig. Det finnes knapt det menneske i verden som ikke opplever at egne meninger blir fnyst av, fordi folk har kjepphester bak enhver busk. Hun lever godt av OGSÅ disse menneskene. 

Men tilbake til poenget mitt; På grunn av et stort spekter av lesere vil det alltid være folk som kritiserer henne, det er ikke til å unngå, på grunn av nevnte kjepphester. Det hun må lære seg er å skille saklig og usaklig kritikk. Det jeg finner underlig er at i de 6 årene jeg har fulgt henne så har hun aldri sagt «Skitt, der dummet jeg ut». Og det er det som gjør at jeg finner henne så utrolig lite sympatisk. For ingen er ufeilbarlig. Da hadde hun  fremstått som litt mer «likandes». Og jeg tror at denne besserwisser holdningen er noe av det som gjør at folk faller fra. Man greier ikke å identifisere seg med denne glansede varianten som hun presenterer. Alle skjønner at det ikke er slik livet hennes er, og da er det pussig at hun tviholder på dette narrativet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...