Lopploella Skrevet 10. mai 2019 #3121 Del Skrevet 10. mai 2019 De vet virkelig ikke hva nettroll er. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. mai 2019 #3122 Del Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, Lopploella skrev: De vet virkelig ikke hva nettroll er. De burde imidlertid ha førstehåndskjennskap til fenomenet - deres egen dokumenterte herjing i eget kommentarfelt under falske alias var jo et skoleeksempel på trolling. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mai 2019 #3123 Del Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, Emilie112 skrev: For all del!! Det er kun «nydelige og sexy du» som gjelder. Gud forby å være kritisk til den bedriften, da er du nettroll😂 eller som andre vil si: har litt mer en ditt eget ego mellom ørene kanskje? @Firestone tror ikke hun slutter å eksponere barna. Bare i dag har det vært innlegg om barnerommet. Jo nei, det var vel ikke en velbegrunnet teori, må jeg innrømme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. mai 2019 #3124 Del Skrevet 10. mai 2019 Bildet sier mer enn tusen ord. I dette tilfellet sier det noe om at bedriften begynner å gå dårlig. Herlighet så utrolig pinlig. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. mai 2019 #3125 Del Skrevet 10. mai 2019 Unike lesere i går var under 22000, lang opp til Funkygine som har ligget mellom 30-50 000 denne uka. Samme på IG, langt opp til noen og seksti tusen likes som Funkygine har. (Og nei; jeg liker ikke barne-eksponeringen hennes heller, selv om den fremstår mindre polert og regissert.) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. mai 2019 #3126 Del Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Lurer litt på hva hun tenker om at hennes venninner sine bedre halvdeler kan se det bildet også? Og hva Lars Kristian tenker om det? Ofrer de det en tanke? Hun hadde vel ikke vist seg frem på en slik måte I SENGA foran dem i virkeligheten, så hvorfor på nett?? Det er et viktig poeng. Eller om man hang opp x antall bilder i det offentlige rom av henne tatt rett fra bloggen. Ville hun vært stolt av det eller løpt rundt og tatt de ned? Det er i prinsippet det samme hun gjør med all eksponeringen av seg selv og barna på nettet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 10. mai 2019 #3127 Del Skrevet 10. mai 2019 Hun får det jo akkurat som hun vil med rumpebildet: folk snakker om det og flere går inn og ser. All omtale genererer oppmerksomhet og klikk👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 10. mai 2019 #3128 Del Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, Rubella skrev: Jeg kommenterte under rumpebildet på Instagram (med min personlige konto m. fullt navn) ang. sammenblanding av barn, kropp og reklame i en og samme kanal. LKE responderte med å kalle meg et nettroll. Innen jeg rakk å svare var jeg blokkert av CBE. Gikk dermed inn med min andre konto (for hobby, også under fullt navn) og svarte LKE at jeg vil ha meg frabedt å bli kalt nettroll bare fordi jeg ikke hyller denne sammenblandingen. Ble blokkert på den kontoen, også. Og kommentarene er Long gone, ikke overraskende nok. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 10. mai 2019 #3129 Del Skrevet 10. mai 2019 Hun vil jo bare ha oppmerksomhet. Ikke gi henne det. Enkelt og greit. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elandrir Skrevet 10. mai 2019 #3130 Del Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, Rubella skrev: Jeg kommenterte under rumpebildet på Instagram (med min personlige konto m. fullt navn) ang. sammenblanding av barn, kropp og reklame i en og samme kanal. LKE responderte med å kalle meg et nettroll. Innen jeg rakk å svare var jeg blokkert av CBE. Gikk dermed inn med min andre konto (for hobby, også under fullt navn) og svarte LKE at jeg vil ha meg frabedt å bli kalt nettroll bare fordi jeg ikke hyller denne sammenblandingen. Ble blokkert på den kontoen, også. Jeg tror det var din kommentar jeg likte (skrev ikke noe selv) og jeg ble også blokkert😯 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesta Skrevet 10. mai 2019 #3131 Del Skrevet 10. mai 2019 38 minutter siden, Elandrir said: Jeg tror det var din kommentar jeg likte (skrev ikke noe selv) og jeg ble også blokkert😯 Samme her.... Er det mulig å se bilder på insta uten å være innlogget? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 10. mai 2019 #3132 Del Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, Gjesta skrev: Samme her.... Er det mulig å se bilder på insta uten å være innlogget? Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. mai 2019 #3133 Del Skrevet 10. mai 2019 Å blokkere de som kommenterer, og de som liker kommentarene er sånn disse bloggerne holder på. Alle gjør det, og så soler de seg i glansen utad ved at mange (de med livets skole) sier de er søte, fine, sexy ol - selv om de innerst inne vet at mange ikke liker det de driver med. De to, Eriksens, blir mer og mer uspiselig. De har etter hvert lite troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 11. mai 2019 #3134 Del Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Korsihalsen skrev: Ja. Lag deg en reservebruker, men bruk den bare for å lese. Skriv aldri kommentarer og lik aldri noe.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 11. mai 2019 #3135 Del Skrevet 11. mai 2019 Kommentarene fra Per Sandberg på både dette og andre av hennes IG-bilder...🙈 Huff. Skulle ikke vært så happy om jeg var dama hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttavims Skrevet 11. mai 2019 #3136 Del Skrevet 11. mai 2019 2 timer siden, Gulleplutt skrev: Kommentarene fra Per Sandberg på både dette og andre av hennes IG-bilder...🙈 Huff. Skulle ikke vært så happy om jeg var dama hans. Det er en parodikonto... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. mai 2019 #3137 Del Skrevet 11. mai 2019 (endret) Kanskje hun ofret uteliggerne nede på gaten en liten tanke fra suiten på Continental? Hun er jo så takknemlig for alt hun har. Hun er så blid om dagen og går bare rundt og gapesmiler. Haha! Og Lars Kristian, han har fulle arbeidsdager, så mange kommentarer å svare på. Endret 11. mai 2019 av Surikatt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. mai 2019 #3138 Del Skrevet 11. mai 2019 7 timer siden, Gulleplutt skrev: Kommentarene fra Per Sandberg på både dette og andre av hennes IG-bilder...🙈 Huff. Skulle ikke vært så happy om jeg var dama hans. Det er ikke Per Sandberg. Det er ikke Eirik Jensen som kommenterer litt høyere oppe der heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 11. mai 2019 #3139 Del Skrevet 11. mai 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 11. mai 2019 #3140 Del Skrevet 11. mai 2019 Først et delikat barnerom og så et bilde som fremstiller en småbarnsmor som skal være sexy med silikon puppene ( heeeelt tydelig) struttende. Jeg gir meg ende over av usmakelig og latterlig blogg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå