Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk med seg hva Mariell jobber som?

Anonymkode: b1478...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.2.2019 den 16.02, misssssnorway skrev:

Noen som vet om Mariel er kjent fra tidligere? Føler jeg har sett henne på tv før, men klarer ikke plassere hun! Har hun drevet med sport (ski, håndball, fotball etc)? Eller deltatt på tv-program (71 Grader Nord, Tv2 Hjelper deg etc)? Blir gal!😳

Kanskje du tenker på Kine Olsen Vedelden fra "Mesternes Mester"? 😉

IMG_20190223_232217.jpg

Anonymkode: ff93e...af5

• Liker 5
Skrevet

Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? 

Anonymkode: 181d0...042

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? 

Lurte litt på det samme😳

Anonymkode: 86a87...87f

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo Magnus drar mange hint. 

• Liker 7
Skrevet

Lars Kristian har allerede bestemt seg tror jeg. Han gjorde seg nok opp en mening ganske tidlig om at de ikke passer sammen og henger bare med til programmet er over. 

Joakim synes jeg er en ufyselig fyr, skjønner ikke hva Sara har falt for. Masete eplekjekk type som ikke har noen grunn til å være så høy på seg selv. Og flere nevner huset hans? Det er et helt normalt hus dersom man bor på landet, ikke noe å falle nesegrus for🙄

Peter og Marielle har jeg mest tro på. De er lugne begge to, ingen av de begynner å mase om hva den andre føler etter å ha kjent hverandre en uke. Liker Peter fordi han minner meg på mange måter om min egen mann. Lite mas og støyende latter, deilig lugn og tørr humor. Skjelmsk smil....

Ikke alle damer liker "sprudlende" menn faktisk, for noen av oss er de det verste mareritt. 

Anonymkode: cea7b...c90

• Liker 23
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lars Kristian har allerede bestemt seg tror jeg. Han gjorde seg nok opp en mening ganske tidlig om at de ikke passer sammen og henger bare med til programmet er over. 

Joakim synes jeg er en ufyselig fyr, skjønner ikke hva Sara har falt for. Masete eplekjekk type som ikke har noen grunn til å være så høy på seg selv. Og flere nevner huset hans? Det er et helt normalt hus dersom man bor på landet, ikke noe å falle nesegrus for🙄

Peter og Marielle har jeg mest tro på. De er lugne begge to, ingen av de begynner å mase om hva den andre føler etter å ha kjent hverandre en uke. Liker Peter fordi han minner meg på mange måter om min egen mann. Lite mas og støyende latter, deilig lugn og tørr humor. Skjelmsk smil....

Ikke alle damer liker "sprudlende" menn faktisk, for noen av oss er de det verste mareritt. 

Kolbotn er jo ikke på landet😂

Anonymkode: b17ec...b41

• Liker 19
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kolbotn er jo ikke på landet😂

Anonymkode: b17ec...b41

Tror du misforsto poenget 🙄

• Liker 8
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mye! Litt kleint når det er på tv, selv om det er helt greit i en kjærestesetting..

Anonymkode: 84699...690

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende kommentarer og svar til det. 

Mynona, mod. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurte litt på det samme😳

Anonymkode: 86a87...87f

15 timer siden, Duff skrev:

Jo Magnus drar mange hint. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mye! Litt kleint når det er på tv, selv om det er helt greit i en kjærestesetting..

Wow, bra det ikke bare var meg! Helt ærlig så syntes jeg det er veldig ufint og respektløs. De har kjent hverandre noen dager, hva? Og han drar "skal ikke vi ligge sammen snart? Er mer interessert i å få prøvekjøre deg" hint og strofer til han , ikke bare en gang, som kan være innafor, men ca hele tiden?! Hadde det vært meg hadde jeg blitt på grensen til redd, følt det veldig pressende og ubehagelig.. 

Vet at mange homofile kan ha et mindre anstrengt forhold til sex men siden han andre ikke responderer på hintet første gangen, så ikke fortsett ti ganger til liksom.. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur og oppgitt inni meg egentlig. 

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, bra det ikke bare var meg! Helt ærlig så syntes jeg det er veldig ufint og respektløs. De har kjent hverandre noen dager, hva? Og han drar "skal ikke vi ligge sammen snart? Er mer interessert i å få prøvekjøre deg" hint og strofer til han , ikke bare en gang, som kan være innafor, men ca hele tiden?! Hadde det vært meg hadde jeg blitt på grensen til redd, følt det veldig pressende og ubehagelig.. 

Vet at mange homofile kan ha et mindre anstrengt forhold til sex men siden han andre ikke responderer på hintet første gangen, så ikke fortsett ti ganger til liksom.. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur og oppgitt inni meg egentlig. 

Han er rett og slett usmakelig sånn han holder på. Jeg vedder på at det blir skilsmisse der i gården.

• Liker 5
Skrevet

Synes de homofile har litt dårlig kjemi. Det ser ut som de har litt pinlig stillheter liksom. 

Anonymkode: 2060b...279

• Liker 13
Skrevet

Er det aldersforskjell på det homofile paret?

Anonymkode: 7afed...e6f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg lurer litt på om Magnus er litt yngre? De er liksom så ulike.. Forskjellig livssituasjon etc. Det kunne blitt full klaff, men det ser ikke ut til at det blir det.

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei bare et år eller noe. De er jevngamle. Rundt 30.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg

Gjest linsina
Skrevet

Noen som vet hvorfor Joakim og Sara dro til Gålå av alle steder på bryllupsreise og ikke til utlandet? 

Skrevet
5 minutter siden, linsina skrev:

Noen som vet hvorfor Joakim og Sara dro til Gålå av alle steder på bryllupsreise og ikke til utlandet? 

Er det ikke produsenten av serien som bestemmer hvor de skal reise? Jeg synes mange av reisemålene som har vert gjennom sesongene har vert litt rare. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Duff skrev:

Er det ikke produsenten av serien som bestemmer hvor de skal reise? Jeg synes mange av reisemålene som har vert gjennom sesongene har vert litt rare. 

Hva har vært rart med de andre reisemålene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...