AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #141 Skrevet 23. februar 2019 Noen som fikk med seg hva Mariell jobber som? Anonymkode: b1478...de2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #142 Skrevet 23. februar 2019 På 15.2.2019 den 16.02, misssssnorway skrev: Noen som vet om Mariel er kjent fra tidligere? Føler jeg har sett henne på tv før, men klarer ikke plassere hun! Har hun drevet med sport (ski, håndball, fotball etc)? Eller deltatt på tv-program (71 Grader Nord, Tv2 Hjelper deg etc)? Blir gal!😳 Kanskje du tenker på Kine Olsen Vedelden fra "Mesternes Mester"? 😉 Anonymkode: ff93e...af5 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #143 Skrevet 23. februar 2019 Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? Anonymkode: 181d0...042 23
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #144 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? Anonymkode: 181d0...042 Lurte litt på det samme😳 Anonymkode: 86a87...87f 5
Duff Skrevet 24. februar 2019 #145 Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? Anonymkode: 181d0...042 Jo Magnus drar mange hint. 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #146 Skrevet 24. februar 2019 Lars Kristian har allerede bestemt seg tror jeg. Han gjorde seg nok opp en mening ganske tidlig om at de ikke passer sammen og henger bare med til programmet er over. Joakim synes jeg er en ufyselig fyr, skjønner ikke hva Sara har falt for. Masete eplekjekk type som ikke har noen grunn til å være så høy på seg selv. Og flere nevner huset hans? Det er et helt normalt hus dersom man bor på landet, ikke noe å falle nesegrus for🙄 Peter og Marielle har jeg mest tro på. De er lugne begge to, ingen av de begynner å mase om hva den andre føler etter å ha kjent hverandre en uke. Liker Peter fordi han minner meg på mange måter om min egen mann. Lite mas og støyende latter, deilig lugn og tørr humor. Skjelmsk smil.... Ikke alle damer liker "sprudlende" menn faktisk, for noen av oss er de det verste mareritt. Anonymkode: cea7b...c90 23
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #147 Skrevet 24. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lars Kristian har allerede bestemt seg tror jeg. Han gjorde seg nok opp en mening ganske tidlig om at de ikke passer sammen og henger bare med til programmet er over. Joakim synes jeg er en ufyselig fyr, skjønner ikke hva Sara har falt for. Masete eplekjekk type som ikke har noen grunn til å være så høy på seg selv. Og flere nevner huset hans? Det er et helt normalt hus dersom man bor på landet, ikke noe å falle nesegrus for🙄 Peter og Marielle har jeg mest tro på. De er lugne begge to, ingen av de begynner å mase om hva den andre føler etter å ha kjent hverandre en uke. Liker Peter fordi han minner meg på mange måter om min egen mann. Lite mas og støyende latter, deilig lugn og tørr humor. Skjelmsk smil.... Ikke alle damer liker "sprudlende" menn faktisk, for noen av oss er de det verste mareritt. Anonymkode: cea7b...c90 Kolbotn er jo ikke på landet😂 Anonymkode: b17ec...b41 19
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #148 Skrevet 24. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kolbotn er jo ikke på landet😂 Anonymkode: b17ec...b41 Tror du misforsto poenget 🙄 Anonymkode: cea7b...c90 8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #149 Skrevet 24. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg som overreagerer og mistolker, eller driver han ene skeive som er sikker, å drar seksuelle hentydninger og pressende seksuelle hint hele tiden? Anonymkode: 181d0...042 Veldig mye! Litt kleint når det er på tv, selv om det er helt greit i en kjærestesetting.. Anonymkode: 84699...690 5
Mynona Skrevet 24. februar 2019 #150 Skrevet 24. februar 2019 Tråden er ryddet for nedsettende kommentarer og svar til det. Mynona, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #151 Skrevet 24. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurte litt på det samme😳 Anonymkode: 86a87...87f 15 timer siden, Duff skrev: Jo Magnus drar mange hint. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mye! Litt kleint når det er på tv, selv om det er helt greit i en kjærestesetting.. Anonymkode: 84699...690 Wow, bra det ikke bare var meg! Helt ærlig så syntes jeg det er veldig ufint og respektløs. De har kjent hverandre noen dager, hva? Og han drar "skal ikke vi ligge sammen snart? Er mer interessert i å få prøvekjøre deg" hint og strofer til han , ikke bare en gang, som kan være innafor, men ca hele tiden?! Hadde det vært meg hadde jeg blitt på grensen til redd, følt det veldig pressende og ubehagelig.. Vet at mange homofile kan ha et mindre anstrengt forhold til sex men siden han andre ikke responderer på hintet første gangen, så ikke fortsett ti ganger til liksom.. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur og oppgitt inni meg egentlig. Anonymkode: 181d0...042 17
EvaLena Skrevet 24. februar 2019 #152 Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow, bra det ikke bare var meg! Helt ærlig så syntes jeg det er veldig ufint og respektløs. De har kjent hverandre noen dager, hva? Og han drar "skal ikke vi ligge sammen snart? Er mer interessert i å få prøvekjøre deg" hint og strofer til han , ikke bare en gang, som kan være innafor, men ca hele tiden?! Hadde det vært meg hadde jeg blitt på grensen til redd, følt det veldig pressende og ubehagelig.. Vet at mange homofile kan ha et mindre anstrengt forhold til sex men siden han andre ikke responderer på hintet første gangen, så ikke fortsett ti ganger til liksom.. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur og oppgitt inni meg egentlig. Anonymkode: 181d0...042 Han er rett og slett usmakelig sånn han holder på. Jeg vedder på at det blir skilsmisse der i gården. 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #153 Skrevet 24. februar 2019 Synes de homofile har litt dårlig kjemi. Det ser ut som de har litt pinlig stillheter liksom. Anonymkode: 2060b...279 13
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #154 Skrevet 24. februar 2019 Er det aldersforskjell på det homofile paret? Anonymkode: 7afed...e6f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #155 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det aldersforskjell på det homofile paret? Anonymkode: 7afed...e6f Ja, jeg lurer litt på om Magnus er litt yngre? De er liksom så ulike.. Forskjellig livssituasjon etc. Det kunne blitt full klaff, men det ser ikke ut til at det blir det. Anonymkode: 84699...690 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #156 Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det aldersforskjell på det homofile paret? Anonymkode: 7afed...e6f Nei bare et år eller noe. De er jevngamle. Rundt 30. Anonymkode: b1478...de2
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. februar 2019 #157 Skrevet 24. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Lars Kristian har allerede bestemt seg tror jeg. Han gjorde seg nok opp en mening ganske tidlig om at de ikke passer sammen og henger bare med til programmet er over. Joakim synes jeg er en ufyselig fyr, skjønner ikke hva Sara har falt for. Masete eplekjekk type som ikke har noen grunn til å være så høy på seg selv. Og flere nevner huset hans? Det er et helt normalt hus dersom man bor på landet, ikke noe å falle nesegrus for🙄 Peter og Marielle har jeg mest tro på. De er lugne begge to, ingen av de begynner å mase om hva den andre føler etter å ha kjent hverandre en uke. Liker Peter fordi han minner meg på mange måter om min egen mann. Lite mas og støyende latter, deilig lugn og tørr humor. Skjelmsk smil.... Ikke alle damer liker "sprudlende" menn faktisk, for noen av oss er de det verste mareritt. Anonymkode: cea7b...c90 Veldig enig med deg
Gjest linsina Skrevet 24. februar 2019 #158 Skrevet 24. februar 2019 Noen som vet hvorfor Joakim og Sara dro til Gålå av alle steder på bryllupsreise og ikke til utlandet?
Duff Skrevet 25. februar 2019 #159 Skrevet 25. februar 2019 5 minutter siden, linsina skrev: Noen som vet hvorfor Joakim og Sara dro til Gålå av alle steder på bryllupsreise og ikke til utlandet? Er det ikke produsenten av serien som bestemmer hvor de skal reise? Jeg synes mange av reisemålene som har vert gjennom sesongene har vert litt rare. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #160 Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, Duff skrev: Er det ikke produsenten av serien som bestemmer hvor de skal reise? Jeg synes mange av reisemålene som har vert gjennom sesongene har vert litt rare. Hva har vært rart med de andre reisemålene? Anonymkode: b1478...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå