AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #341 Skrevet 21. mars 2019 Jeg forstår Peter altså. Hun har vært bortreist og vært ute med vennene sine hele uka virker det som. Og han blir ikke prioritert i det hele tatt. Greit at man kan være veldig busy og ha mye planer enkelte uker innimellom, men når de er med på dette prosjektet i 4(?) uker bør man jo ikke planlegge så mye aktiviteter borte fra partneren. Man må jo lære hverandre å kjenne. Vennene kan vente et par uker. Anonymkode: 2060b...279 36
MakeItHappen Skrevet 21. mars 2019 #342 Skrevet 21. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble ikke dette spilt inn i sommer? Nå veit ikke jeg reglene, men syns det er litt rart om det ikke er noe i kontrakten om å ikke være på datingsider og date offentlig før programmet er ferdig på TV? Anonymkode: a5c7b...27e Aner ikke når det ble spilt inn. Husker jeg ikke feil var det i slutten av august/begynnelsen av september. Han var definitivt på Happn og vi var på date😂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #343 Skrevet 21. mars 2019 6 minutter siden, MakeItHappen skrev: Aner ikke når det ble spilt inn. Husker jeg ikke feil var det i slutten av august/begynnelsen av september. Han var definitivt på Happn og vi var på date😂 Whaaaat! Anonymkode: 3347c...1db 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #344 Skrevet 21. mars 2019 17 minutter siden, loveli skrev: Var han like monoton da du traff han? Jeg hadde kjedet meg ihjel av han. Han har ingen gnist og snakker saaakte med dyp stemme. Zzz Motsatt, han er spennende og mystisk! Anonymkode: 7afed...e6f 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #345 Skrevet 21. mars 2019 Lars Kristian er så morsom og søøøt 😍 Anonymkode: 3347c...1db 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #346 Skrevet 21. mars 2019 Må si at etter fjorårets og årets program, så er jeg litt flau over å være kvinne. For som de kritiserer, er ikke fornøyd med noe. Har han ikke følelser er det feil, og har han følelser er det og feil. Og det verste av alt, jeg hadde og kritisert denne oljen på pomfrien. Anonymkode: 26dce...ae3 21
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #347 Skrevet 21. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det verste av alt, jeg hadde og kritisert denne oljen på pomfrien. Anonymkode: 26dce...ae3 I nesten hver eneste av deres scener spiser de drittmat. Blir nesten sympatitjukk bare av å se på. Anonymkode: 8a066...d96 16
Fru Uperfekt Skrevet 21. mars 2019 #348 Skrevet 21. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lars Kristian er så morsom og søøøt 😍 Anonymkode: 3347c...1db La oss være enig i å være uenig der Vet ikke men han har endel trekk jeg ikke klarer men for rett person så er han nok perfekt 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #349 Skrevet 21. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må si at etter fjorårets og årets program, så er jeg litt flau over å være kvinne. For som de kritiserer, er ikke fornøyd med noe. Har han ikke følelser er det feil, og har han følelser er det og feil. Og det verste av alt, jeg hadde og kritisert denne oljen på pomfrien. Anonymkode: 26dce...ae3 Jeg hadde også det, en gang og så holdt kjeft. Men hun ønsker jo at han skal si fra, ikke gi seg eller la seg tråkke på. Hun trekker det langt denne episoden og han står på sitt. Er sikker på at han helte på ekstra mye olje for å provosere også. Selv hakker jeg sånn på mannen min når jeg egentlig er sur for noe annet, og tror det er mye underliggende her også. Så at damene kritiserer en del i disse programmene tenker jeg også handler om at situasjonen er såpass spesiell at den bringer frem det mer ekstreme av reaksjoner og de mulig dårligste sidene våre som ellers bare ville kommet frem i et parforhold når det nærmet seg slutten. Anonymkode: 9348d...36e 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #350 Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner godt at den spillkvelden føltes ukomfortabel for Peter. Bare hennes venner, liksom, og spill på den måten der er jo kleint. Jeg synes også Mariel og vennene hadde en litt barnslig måte å være sammen på. Er ikke hun over 30? Var sånn vi holdt på da vi var 18-25, liksom. Anonymkode: 56e3c...fe8 Du er så moden, liksom 😅 Anonymkode: 6f106...09c 4
OppNedPåAlt Skrevet 22. mars 2019 #351 Skrevet 22. mars 2019 Var litt kjekt å se at de to guttene, Lars Kristian og Magnus(?) (herregud jeg er dårlig på navn), begynte å finne tonen litt mer. Tror ikke det er nok til videre ekteskap, men begge fikk kanskje mer håp? De to jentene, altså, som noen her sier, jeg blir flau av å være kvinne. Vi er ikke alle slik altså! Negative og sure. Men på en annen side, kjente jeg meg litt igjen. Blander meg alltid inn i kjærestens matlaging, og prøver å gjøre ting bedre. Skal ALDRI gjøre det mer! Vil han lage middag, så skal jeg la han! 14
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #352 Skrevet 22. mars 2019 Episode 8: Spoiler Altså, stakkars Peter, Mariel er en skikkelig bitch. LK og M koser seg mye mer sammen nå, kanskje er det håp for dem? Sara og Joakim vet jeg faktisk ikke. Anonymkode: b17ec...b41 4
Vill bringebær Skrevet 22. mars 2019 #353 Skrevet 22. mars 2019 BAre jeg som blir irritert av Mariell som hele tiden sier «oh lord», «herregud»? 🤦♀️ 12
Daisy_B Skrevet 22. mars 2019 #354 Skrevet 22. mars 2019 Jeg kjøper ikke dette med at Mariel liksom ikke har tid. Jeg tror hun har misforstått litt, og tror hun fremstår spennende på TV hvis hun hele tiden har noe på gang. Det virker som hun tror en jobbreise, der hun attpåtil må reise helt til et annet land bare for én natt, er noe positivt istedenfor superpes. Hun «må» være sammen med venninner, hun «må» trene ditten og datten, hun klarte å gjøre det til et kjempecase at hun «måtte» pusse opp kjøkkenet akkurat nå osv. Hun må jo ingenting av dette, men det virker som hun tror det er lurt å fremstå som om hun har mye som skjer rundt seg. Og dere... Kan dere ikke gjemme teksten når det er snakk om spoilere som ikke er vist ennå? Hva dere har sett på Finn, hvem som har datet etter innspilling osv.? 25
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #355 Skrevet 22. mars 2019 Bryllupene var nest siste helg i september. Anonymkode: 26426...981 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #356 Skrevet 22. mars 2019 2 timer siden, Vill bringebær skrev: BAre jeg som blir irritert av Mariell som hele tiden sier «oh lord», «herregud»? 🤦♀️ Nei. Jeg også. Hun er så nedlatende. Er så lei av hun. Anonymkode: 9de5e...896 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #357 Skrevet 22. mars 2019 Blir flau på vegne av Mariell. Hun virker helt blåst i hue. Peter er kjempesøt og gjør sitt for å treffe Mariell innimellom det travle timeplanen hennes. Hva gjør hun når hun endelig får ledig tid? Da inviterer hun venner🙈 Gi meg Peter! Han fortjener noen langt bedre enn henne. Anonymkode: 86a87...87f 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Populært innlegg #358 Skrevet 22. mars 2019 Uansett hva enkelte mener om Peters utseende eller grad av "kjedelighet" er jo han den eneste i det forholdet som virker seriøs og prioriterer den andre. Jeg skjønner godt at han blir oppgitt noen ganger. Anonymkode: 84c65...16e 51
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. mars 2019 #359 Skrevet 22. mars 2019 (endret) Jeg synes at hun som er sammen med han svensken er veldig "My way, or the high way". Når man er gift, så går man ikke til "Hoppe-loppe-land" for å hoppe på trampoliner på en date, når den man er gift med har en hoven fot! Da tar man hensyn til ektefellen, og sørger for at det blir en artig date for begge parter! Og når det gjelder det med at hun fant på flere regler underveis på det bord-spillet (air-et-eller-annet), så hadde han jo helt rett i at det var ikke slik de avtalte det. Full forståelse av at man kan bli sliten av et intenst TV-opplegg, men hun virker ikke moden for å være gift. Endret 22. mars 2019 av Mrs. Random Nick
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. mars 2019 #360 Skrevet 22. mars 2019 På 21.3.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev: Synes så synd på han svensken. Synes hun virker så negativ og krevende. Det er jo oh Lord og herre Gud hele tiden...så nedlatende. Ikke rart han surmulte litt på den festen og verre blir hun. Skjønner heller ikke hvorfor hun har meldt seg på. Anonymkode: 9de5e...896 Kunne ikke vært mer enig. Hun oppfører seg utrolig umodent På 21.3.2019 den 20.24, WhiteSwan skrev: Ep 7: synes Mariel oppførte seg barnslig og skjønner godt at Peter ble irritert. Sara virker plutselig uinteressert i Joakim? Skjønner det jo hvis han ikke gidder mer etter det da. Typisk kvinner når menn begynner å bli vel innpåsliten og klengete. Da trekker de seg unna. Men han skal jo gjøre det slutt nå i neste episode og dermed blir hun interessert igjen. Bare vent å se På 21.3.2019 den 22.02, nurse07 skrev: Nå har jeg sett scenen om igjen og om igjen, 5 ganger, MEN jeg klarer ikke å høre hva Sara sier hun ville forandret ved Joakim?? Hun snakker så raskt og utydelig! Han ble tydelig fornærmet, så jeg er veldig nysgjerrig! Help! Samme her, spolet minst 5 ganger men hører det ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå