Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Han svensken er skikkelig hot (kroppen). 

Anonymkode: 3d152...ecf

Åååhærregud neiii!!!!!! Kunne ikke vært mere uenig!

Anonymkode: 531f5...165

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler veldig Gift ved første blikk - Ettersnakk! Podcast med Hasse Hope og Caroline Johansen. De gjør skikkelig gode analyser av programmet! 

Ellers savner jeg mye mer terapi og å snakke om mønstre man har. Og ikke minst gi noen gode verktøy: Hvordan man bekrefter den andre, tar initiativ (og er åpen for det tilbake), gjør aktiviteter sammen. Greit nok at man burde tenke seg til en del av det, men når man har vært singel en stund hadde det vel ikke skadet med litt mer drahjelp fra de som tross alt er eksperter på dette.

Jeg tror 1 av parene holder denne sesongen, blir spennende å se om de holder i etterkant også.

Anonymkode: 57193...2b0

Jeg syns ikke den var noe bra. Fikk meg ikke til å le. 

Anonymkode: da2ea...66c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke den var noe bra. Fikk meg ikke til å le. 

Anonymkode: da2ea...66c

Enig

Anonymkode: b17ec...b41

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler veldig Gift ved første blikk - Ettersnakk! Podcast med Hasse Hope og Caroline Johansen. De gjør skikkelig gode analyser av programmet! 

Ellers savner jeg mye mer terapi og å snakke om mønstre man har. Og ikke minst gi noen gode verktøy: Hvordan man bekrefter den andre, tar initiativ (og er åpen for det tilbake), gjør aktiviteter sammen. Greit nok at man burde tenke seg til en del av det, men når man har vært singel en stund hadde det vel ikke skadet med litt mer drahjelp fra de som tross alt er eksperter på dette.

Jeg tror 1 av parene holder denne sesongen, blir spennende å se om de holder i etterkant også.

Jeg er helt enig med deg. Hørte på podcasten og forsto litt mer av hva som faktisk skjer under episodene, istedenfor å danne meg et overfladisk bilde med en gang. Som du sier, savner at de snakker om tidligere mønstre osv i terapi, for jeg tror det ville oppklart veldig mye, ikke bare for seerne, men for deltakerne selv også og om hvorfor de reagerer sånn som de gjør (både positive og negative reaksjoner). 

Anonymkode: d7d8c...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så nylig en Finn-annonse hvor Joakim solgte kjøkkenbordet og stolene til Sara. Det var ikke vanskelig å se at det var Sara som tok bildet i hennes leilighet (buen). Han solgte også hans spisestue, og en lenestol. Fant ikke igjen annonsene nå, de er nok slettet. Dette var i fra februar (muligens januar). 

Anonymkode: 02d6e...7b6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig med deg. Hørte på podcasten og forsto litt mer av hva som faktisk skjer under episodene, istedenfor å danne meg et overfladisk bilde med en gang. Som du sier, savner at de snakker om tidligere mønstre osv i terapi, for jeg tror det ville oppklart veldig mye, ikke bare for seerne, men for deltakerne selv også og om hvorfor de reagerer sånn som de gjør (både positive og negative reaksjoner). 

Anonymkode: d7d8c...b17

Takk det samme! :) Syns det er rart ekspertene ikke gjør dette i et større grad, de må da ønske at flere skal holde sammen. Egentlig litt merkelig de fremdeles får deltakere, spesielt etter forrige sesong som var katastrofal. Men jeg har troa på Sara og Joakim, jeg syns det virker som de klarer å dedikere seg til forholdet, bruker tid å bli kjent og ikke minst ble komfortable med hverandre nesten umiddelbart (har ikke sett den nyeste episoden, så ingen spoilers).

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så nylig en Finn-annonse hvor Joakim solgte kjøkkenbordet og stolene til Sara. Det var ikke vanskelig å se at det var Sara som tok bildet i hennes leilighet (buen). Han solgte også hans spisestue, og en lenestol. Fant ikke igjen annonsene nå, de er nok slettet. Dette var i fra februar (muligens januar). 

Har du link/finn kode?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har solgt huset også. 

• Liker 2
Skrevet

Noen som ser på den amerikanske versjonen også? 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, ninab82 skrev:

Noen som ser på den amerikanske versjonen også? 

Ja!  Synes de er tøffe som holder ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Har du link/finn kode?

Leste du ikke innlegget?

Anonymkode: 84c65...16e

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke innlegget?

Anonymkode: 84c65...16e

Jo

Men vet at annonsene på finn kan ligge i noen år bare en har link/kode

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Jo

Men vet at annonsene på finn kan ligge i noen år bare en har link/kode

Og du tror det er sannsynlig at vedkommende har link eller kiden når hen skriver «fant ikke igjen annonsene nå»?

Anonymkode: cea4e...7db

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror det er sannsynlig at vedkommende har link eller kiden når hen skriver «fant ikke igjen annonsene nå»?

Jeg bare velger å ikke tro vedkommende men at det er rykter

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Jeg bare velger å ikke tro vedkommende men at det er rykter

Javel? Jeg synes ikke det virker så usannsynlig at Sara og Joakim er sammen nå etter hva jeg har sett i de foregående episodene. Hadde det vært LK og Magnus hadde jeg avføyd det som rykter, men ikke S og J.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Jeg synes ikke det virker så usannsynlig at Sara og Joakim er sammen nå etter hva jeg har sett i de foregående episodene. Hadde det vært LK og Magnus hadde jeg avføyd det som rykter, men ikke S og J.

Jeg og tror de kan lykkes, men som sagt uten bevis er det rykter

LK og M er vel det paret jeg tror minst på, syns synd i M han har virkelig lagt hjertet sitt på blokken, virker som om LK egentlig ikke ville være med på dette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes så synd på han svensken. Synes hun virker så negativ og krevende. Det er jo oh Lord og herre Gud hele tiden...så nedlatende. Ikke rart han surmulte litt på den festen og verre blir hun. Skjønner heller ikke hvorfor hun har meldt seg på. 

Anonymkode: 9de5e...896

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Tror Peter og Sara fortsatt er gift. 

Peter er aktiv med å legge ut stories på Insta og der har han fortsatt på giftering. Hadde vel tatt den av om de ble skilt i slutten av programmet....

Anonymkode: bee62...e77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Peter og Sara fortsatt er gift. 

Peter er aktiv med å legge ut stories på Insta og der har han fortsatt på giftering. Hadde vel tatt den av om de ble skilt i slutten av programmet....

Anonymkode: bee62...e77

De har vel strengt tatt ikke lov til å ta av før programmet er over på TV.

Anonymkode: 0f315...999

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...