Megplussto Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #41 Del Skrevet 23. februar 2019 10 timer siden, Lill3My skrev: Skikkelig feel good! Så ekte og jordnært. Til alle som lytter og liker denne podden: Hvis du kunne valgt ut to andre mennesker til å utføre samme prosjekt som Jan og Einar - hvem ville du valgt!? 😀 Oi! Vanskelig, men gøy, spørsmål! Tror det skal bli vanskelig å finne en like herlig duo som disse to - de er liksom så artige på hver sin måte. Men, når det er sagt så tror jeg Ulrik (pilotfruemannen) blir venn med Lars Monsen kunne vært interessant😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 23. februar 2019 #42 Del Skrevet 23. februar 2019 På 22.2.2019 den 22.19, Lill3My skrev: Skikkelig feel good! Så ekte og jordnært. Til alle som lytter og liker denne podden: Hvis du kunne valgt ut to andre mennesker til å utføre samme prosjekt som Jan og Einar - hvem ville du valgt!? 😀 Live Nelvik og Anne B Ragde?🙄😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. februar 2019 #43 Del Skrevet 24. februar 2019 Robert Stoltenberg og Lars Monsen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 24. februar 2019 #44 Del Skrevet 24. februar 2019 På 22.2.2019 den 22.19, Lill3My skrev: Skikkelig feel good! Så ekte og jordnært. Til alle som lytter og liker denne podden: Hvis du kunne valgt ut to andre mennesker til å utføre samme prosjekt som Jan og Einar - hvem ville du valgt!? 😀 Det er så klart ingen som kan måle seg med Jan og Einar, men likte spørsmålet ditt 😄 Linnea Myhre og Erlend Elias Dag Otto Lauritzen og Torp (selveste Torp, med program med samme navn på NRK) Kronprins Haakon og Tore Sagen Siv Jensen og Mina Hadijan Eivind Hellstrøm og Charter-Svein Pilofrue og Mina Hadijan/ AnneKat Hærland/ noen andre frittalende med "bitre" offentlige personligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 24. februar 2019 #45 Del Skrevet 24. februar 2019 36 minutter siden, Bell skrev: Eivind Hellstrøm og Charter-Svein De to hadde jo blitt et radarpar!😂 syns jeg hører dem 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 3. mars 2019 #46 Del Skrevet 3. mars 2019 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. mars 2019 #47 Del Skrevet 3. mars 2019 59 minutter siden, Betty Brus skrev: Han er jo bare så utrolig hyggelig. Angrer på at jeg hadde fordommer mot han før, trodde han var fjollete, dum og selvopptatt. Men jeg tror ikke noen av de tingene lenger. Han virker bare tvers igjennom god 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2019 #48 Del Skrevet 3. mars 2019 37 minutter siden, bippo skrev: Han er jo bare så utrolig hyggelig. Angrer på at jeg hadde fordommer mot han før, trodde han var fjollete, dum og selvopptatt. Men jeg tror ikke noen av de tingene lenger. Han virker bare tvers igjennom god Helt enig! Det er vel kanskje media som har klippet og limt han sånn at han har virket sånn, og når man får han ufiltrert så får man se mer av den virkelige mannen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2019 #49 Del Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Betty Brus skrev: Takk for denne! Så nå at det er jo masse nye episoder siden sist jeg hørte! Nå har jeg mer å kose meg med mellom Jan Thomas og Einar episodene! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. mars 2019 #50 Del Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, Mynona skrev: Helt enig! Det er vel kanskje media som har klippet og limt han sånn at han har virket sånn, og når man får han ufiltrert så får man se mer av den virkelige mannen. Ja, det tror jeg og, men tenker likevel at man har ansvar for hva man tenker om folk. Dette viser jo bare at man må slutte å dømme folk man ikke egentlig vet noe om. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2019 #51 Del Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, bippo skrev: Ja, det tror jeg og, men tenker likevel at man har ansvar for hva man tenker om folk. Dette viser jo bare at man må slutte å dømme folk man ikke egentlig vet noe om. Enig. Alle de vi «kjenner» gjennom media etc ser vi bare et lite bilde av og det er ikke sikkert det bildet gir de rettferdighet (rar setning... føler jeg blanda noen uttrykk der). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. mars 2019 #52 Del Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, Mynona skrev: Enig. Alle de vi «kjenner» gjennom media etc ser vi bare et lite bilde av og det er ikke sikkert det bildet gir de rettferdighet (rar setning... føler jeg blanda noen uttrykk der). Jeg skjønner hva du mener Tenker det er fint å få en sånn liten oppvåkning iblant, å lære at folk man tror er helt idiot egentlig er vidunderlige mennesker. Godt å få utfordret fordommene sine litt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. mars 2019 #53 Del Skrevet 3. mars 2019 7 minutter siden, bippo skrev: Ja, det tror jeg og, men tenker likevel at man har ansvar for hva man tenker om folk. Dette viser jo bare at man må slutte å dømme folk man ikke egentlig vet noe om. Helt enig. Jeg likte ikke JT, men kan ikke utdype hvorfor. Nå er han en favoritt ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 3. mars 2019 #54 Del Skrevet 3. mars 2019 Respekt til Jan Thomas! For en hyggelig fyr! Det er nok bildet media har skapt, sammen med fordommer man selv har mot homofile stylister som har bodd årevis i USA. Han og Tørnquist er en festlig duo jeg gleder meg til å høre på en gang i uken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. mars 2019 #55 Del Skrevet 3. mars 2019 Akkurat nå, miss summers skrev: Helt enig. Jeg likte ikke JT, men kan ikke utdype hvorfor. Nå er han en favoritt ☺️ Samme her! Håper han fortsetter med podcast, for jeg kommer til å savne han dersom han slutter med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #56 Del Skrevet 3. mars 2019 51 minutter siden, miss summers skrev: Helt enig. Jeg likte ikke JT, men kan ikke utdype hvorfor. Nå er han en favoritt ☺️ Jeg liker JT kjempegodt jeg også etter å ha hørt podden 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 3. mars 2019 #57 Del Skrevet 3. mars 2019 Synes podden var ganske kjedelig, helt ærlig. Hørte episoden "spøkelser", var det en dårlig episode eller er det bare ikke min smak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #58 Del Skrevet 3. mars 2019 16 minutter siden, Metzili skrev: Synes podden var ganske kjedelig, helt ærlig. Hørte episoden "spøkelser", var det en dårlig episode eller er det bare ikke min smak? Du må begynne med første episode!! Da får du med deg tonen mellom dem når de blir bedre og bedre kjent❤️ Skikkelig "feel good pod"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 3. mars 2019 #59 Del Skrevet 3. mars 2019 5 timer siden, bippo skrev: Han er jo bare så utrolig hyggelig. Angrer på at jeg hadde fordommer mot han før, trodde han var fjollete, dum og selvopptatt. Men jeg tror ikke noen av de tingene lenger. Han virker bare tvers igjennom god Jeg har også fått et helt annet syn på Jan Thomas etter podcasten, hadde samme oppfattelsen av han som deg. Men han er jo virkelig ikke sånn 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 4. mars 2019 #60 Del Skrevet 4. mars 2019 Disse to sprer så mye glede! Ukas høydepunkt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå