Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Lo så jeg grein av det ene kommentarfeltet der.. Det er så mye forskjellig folk på Internettet altså.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Men altså - den facebookgruppa deres... 

Middelaldrene mennesker som legger ut alt de finner av penisrelaterte ting, skrivefeil over en lav sko, innlegg som får meg til å tenke at hovedvekten av gruppa er folk som har "livets harde skole" på facebookprofilen deres. 

Jeg har lyst til å avfølge, men da går jeg jo glipp av det ET OG JT legger ut. 

Det verste er jo at det samme «morsomme» bildet blir lagt ut 5-10 ganger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Men altså - den facebookgruppa deres... 

Middelaldrene mennesker som legger ut alt de finner av penisrelaterte ting, skrivefeil over en lav sko, innlegg som får meg til å tenke at hovedvekten av gruppa er folk som har "livets harde skole" på facebookprofilen deres. 

Jeg har lyst til å avfølge, men da går jeg jo glipp av det ET OG JT legger ut. 

Jeg er så enig! Vil ikke anses som en del av den gjengen, så hadde meldt meg ut hadde det ikke vært for at ET og JT legger ut ting der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjelden innom gruppa. Jeg har selv slått av varsler på feeden og velger selv hva jeg vil se fra den gruppa. Titter innom for å se om ET eller JT kommer med en kunngjøring eller to 😊

Underlivsprat synes jeg er festlig når Jan snakker så varmt og åpent om det, og du hører Einar på stemmen hans blir litt pinlig berørt, men ler så godt av det og følger med på JT forteller 😆 jeg tenker JT og ET veier hverandre opp, mens på gruppa kan det fort bare bli av det ene som 15 bilder av samme dildo eller vitsen, selv om jeg forstår fellesskapsfølelse av intern humor, så blir det fort ... dølt

Tenker JT og ET som reflekterte og innsiktsfulle mennesker med mye erfaring, kunnskap, glede og varme at det store innrykket som gruppa kan gi er bare av underlivsprat, og mange andre fine historier og tanker faller litt bak, men det er jo Ledon, boblebad og strikkbuss i gruppa også😂

 

Endret av Fragmentet
Skrev siste avsnitt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde av alt av varsler på gruppa etter kanskje en halv dag som medlem. Herregud - hvem vil vel se at folk filmer segselv mens de ler seg i hjel av å høre på pod......eller alle de grove og ikke noe morsomme bildene.....og kommentarene. For en gjeng....

Det funker i podden med JT og ET - men den gruppa er bare krise....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo også av varsler etter to timer som medlem. Så utrolig mange kjipe folk. Vil gjerne se hva ET og JT legger ut, skulle ønske det var en mulighet! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De burde ha en admin som ryddder opp i den gruppa. Kanskje innlegg fra folket burde gått til godkjenning først. Det funket med åpen gruppe i starten , nå er det mest vås. Følger også kun fordi ET og JT legger ut ting der. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør egentlig gjøre om fra gruppe til offisiell side, da slipper man å se andre sine poster. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte avfølge den gruppen jeg også. Så mye teit 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Einar syns den gruppa den så stas heller. Han har liksom forsiktig hintet frampå noen ganger i podden at det tar litt av......

Mulig JT syns det er morsom. (Han later i allefall som han syns det.)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, *Emma* skrev:

Tror ikke Einar syns den gruppa den så stas heller. Han har liksom forsiktig hintet frampå noen ganger i podden at det tar litt av......

Mulig JT syns det er morsom. (Han later i allefall som han syns det.)

Ja, at ikke folk tar hint når de snakket om at det ble litt mye i rundt 5 minutter i en av episodene :rolleyes:  Og de som tar det opp blir sablet ned som pripne. 

Endret av Mynona
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
9 timer siden, Nevod skrev:

Har bare sett et par episoder, men han med den litt femi stemmen, er han homo? :) Har vanligvis veldig god radar.

Ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

6 minutter siden, Birdo skrev:

Nå har det jo blitt helt ville tilstander inne på den gruppa😳

Ja. Jan Thomas og Einar har blitt en religion 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å høre podcasten. Grunnet den gruppen og klientellet. Vet jeg er fisefin nå, men det der orker jeg ikke assosieres med. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg har sluttet å høre podcasten. Grunnet den gruppen og klientellet. Vet jeg er fisefin nå, men det der orker jeg ikke assosieres med. 

Jeg hører fortsatt, men har slått av alle varslinger på fb-gruppen. Vurderer å melde meg ut, synes det er mye dårlig humor og mas om oppmerksomhet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Birdo skrev:

Nå har det jo blitt helt ville tilstander inne på den gruppa😳

Det er trist, altså, og jeg synes faktisk synd på jt&e. Podcasten blir jo bare dårligere og dårligere også. Dessverre. De første episodene var fantastiske, men nå er det tomgang. 

Og den gruppa... de har tydeligvis en tiltrekningskraft på folk som ikke er helt i vater. Triste greier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kartoffel skrev:

Ja. Jan Thomas og Einar har blitt en religion 🙈

Det er faktisk veldig skremmende. Hadde blitt livredd hvis jeg var dem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så slitsomt når enkelte som ikke eier sosiale antenner på Facebook-gruppa skal fortelle livshistorien sin... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...