Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Corinne skrev (2 timer siden):

Synes podden er klein. Var litt gøy de 3-4 første episodene, men så ble det mer og mer flaut synkront med at facebookgruppa fyltes opp med bilder av sopper som lignet på peniser og alskens tåpelig, lavpanna "humor"... 

Liker Einar, men JT får jeg helt spader av. Merket også fort at Einar ble lei av JT.. 

Ja, i starten tenkte nok Einar at JT var spennende. Tok ikke lang tid før det ble nok da, hører jo det tydelig. Er jo noen mennesker man møter som man tenker er spennende typer, men så var det ikke helt riktig for deg å bygge et videre vennskap på, og sånn er det jo her. Einar er litt småfrekk med JT og, litt sånn ovenfra og ned. Tenker egentlig de bør gi seg før de får helt nok av hverandre 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Falt av Podcasten for leenge siden. Gøy i begynnelsen, men det ble jo så ensporet. Det var jo omtrent det samme som ble sagt hver eneste gang. JT må jo gjøre seg dummere enn han er, og han overdriver så fælt. De burde ha gitt seg på topp, ja.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også ET får litt nok iblant. Når Jan Thomas sitter og snakker om hvor mye jobb det er med valpen ( som de ikke oppdrar selv en gang ) , og ET har et nyfødt barn med kolikk og en tre-åring å holde styr på. Da blir det for irriterende med JT.

Han er så spesiell at han må ikke overeksponeres; da får folk nok. Og er lei av at han mener at der er sjarmerende å spille så dum. Mannen er da over 50 år! 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (13 timer siden):

Tror også ET får litt nok iblant. Når Jan Thomas sitter og snakker om hvor mye jobb det er med valpen ( som de ikke oppdrar selv en gang ) , og ET har et nyfødt barn med kolikk og en tre-åring å holde styr på. Da blir det for irriterende med JT.

Han er så spesiell at han må ikke overeksponeres; da får folk nok. Og er lei av at han mener at der er sjarmerende å spille så dum. Mannen er da over 50 år! 

 

Så enig i dette! Grøsser hver gang han kaller Einar for tafsetruls. Det var morsomt første gangen, nå er det bare kleint. Virker som Einar også synes det. JT er som ett barn, som gjentar seg til det kjedsommelige.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (3 minutter siden):

Så enig i dette! Grøsser hver gang han kaller Einar for tafsetruls. Det var morsomt første gangen, nå er det bare kleint. Virker som Einar også synes det. JT er som ett barn, som gjentar seg til det kjedsommelige.

Ja. Han er som et barn. Det er akkurat det han er. Iallefall som han viser seg offentlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Tannbein
Løken skrev (På 22.12.2020 den 0.13):

Ja, i starten tenkte nok Einar at JT var spennende. Tok ikke lang tid før det ble nok da, hører jo det tydelig. Er jo noen mennesker man møter som man tenker er spennende typer, men så var det ikke helt riktig for deg å bygge et videre vennskap på, og sånn er det jo her. Einar er litt småfrekk med JT og, litt sånn ovenfra og ned. Tenker egentlig de bør gi seg før de får helt nok av hverandre 😅

Jeg har også lagt merke til at Einar har en litt ovenfra og ned-holdning ovenfor JT innimellom. Syns de kan gi seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
SoWhat? skrev (På 23.12.2020 den 0.11):

Ja. Han er som et barn. Det er akkurat det han er. Iallefall som han viser seg offentlig.

Men det er hans rett, som barnløs. Han skader ingen andre enn seg selv ved å fremstille seg selv som enkel. Jeg syns han virker varm og hjertegod. Og han er jo åpenbart smart også, som har sin egen kjede og skaper arbeidsplasser for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (1 minutt siden):

Men det er hans rett, som barnløs. Han skader ingen andre enn seg selv ved å fremstille seg selv som enkel. Jeg syns han virker varm og hjertegod. Og han er jo åpenbart smart også, som har sin egen kjede og skaper arbeidsplasser for andre.

Ja, selvfølgelig er det hans rett. Varm og hjertegod...ja, mot likesinnede så.

Tror du han er varm og hjertegod mot de mer " miserable"?  Hm. 

Åpenbart smart er han ikke da 🙂 han får jo alle andre til å gjøre alt for seg! Han ansetter folk til hver minste lille ting, hallo. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt opp og ned på hva jeg synes om jt. Men likte pwrsonlighetstesten. Jan så ut til å ta seg litt sammen, ikke bare "dum" som han blir I noen av episodene. Får inntrykk av at han ønsker å være en karakter. 

Men elsker å høre på podden. Synes, de stort sett er morsomme 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg har fått nok av JT, han er for ensformig i lengden. Man vet alltid hva man får i hvert møte med ham; et stort smil, harry moteklær og et dumt spørsmål alle vet svaret på.

ET er også seg selv, og når han snakker har han mer å komme med. JT snakker bare om å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (46 minutter siden):

Det går litt opp og ned på hva jeg synes om jt. Men likte pwrsonlighetstesten. Jan så ut til å ta seg litt sammen, ikke bare "dum" som han blir I noen av episodene. Får inntrykk av at han ønsker å være en karakter. 

Men elsker å høre på podden. Synes, de stort sett er morsomme 😊

Faktisk enig. Egentlig de to siste episodene før det og. JT toner ned alt skitpraten og Einar er ikke så hånlig, får se om de klarer seg videre da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (8 timer siden):

 

ET er også seg selv, og når han snakker har han mer å komme med. JT snakker bare om å komme.

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Tannbein
SoWhat? skrev (På 4.1.2021 den 22.31):

Ja, selvfølgelig er det hans rett. Varm og hjertegod...ja, mot likesinnede så.

Tror du han er varm og hjertegod mot de mer " miserable"?  Hm. 

Åpenbart smart er han ikke da 🙂 han får jo alle andre til å gjøre alt for seg! Han ansetter folk til hver minste lille ting, hallo. 

 

Hvis han har penger til det så skader han vel ingen andre enn seg selv, tenker jeg. Må være fint å kunne sette bort alt det kjedelige med regninger, nettbank osv. Ikke det morsomste jeg gjør heller. Han har vel 8 frisørsalonger og skaper mange arbeidsplasser. Men jeg vet ikke hvordan det har gått under Coronatiden da. Om han er hjertevarm mot de mer "miserable " vet jeg ikke, hvem tenker du på da? Hjemløse, narkomane osv? Jeg må innrømme at jeg ikke står på suppekjøkken på julaften selv heller, man må vel se på seg selv først før man dømmer andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbein skrev (2 minutter siden):

Hvis han har penger til det så skader han vel ingen andre enn seg selv, tenker jeg. Må være fint å kunne sette bort alt det kjedelige med regninger, nettbank osv. Ikke det morsomste jeg gjør heller. Han har vel 8 frisørsalonger og skaper mange arbeidsplasser. Men jeg vet ikke hvordan det har gått under Coronatiden da. Om han er hjertevarm mot de mer "miserable " vet jeg ikke, hvem tenker du på da? Hjemløse, narkomane osv? Jeg må innrømme at jeg ikke står på suppekjøkken på julaften selv heller, man må vel se på seg selv først før man dømmer andre. 

Det var snakk om at han var smart. Jeg sier ikke at fyren er så dum som han iblant later som, men han er da ikke så smart heller.

Jeg bryr meg ikke om han setter bort hva som helst til hvem som helst. 

Du har rett. Man bør se seg selv før man dømmer andre  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Elsket podcasten i starten, da de faktisk skulle bli kjent med hverandre. Hører fortsatt på, men er egentlig lei. Jan Thomas snakker jo kun om Harlem og Tyr, og Einar om ungene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte godt da det var mye prat om sex. Men jeg er nok kanskje av den typen som finner det interessant. Fordi sex er normalt, og sånn generelt så synes jeg det er et viktig tema på mange områder.Jeg har generelt alltid vært fan av Jan Thomas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...