Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se at noen har vært ufine mot den personen som deler hele livshistorien sin og litt til der inne, men flere har prøvd å skrive at det holder nå. Men da kommer det selvsagt noen andre som hyler ut mobbing, ungdomsskolementalitet osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nobile skrev:

Jeg kan ikke se at noen har vært ufine mot den personen som deler hele livshistorien sin og litt til der inne, men flere har prøvd å skrive at det holder nå. Men da kommer det selvsagt noen andre som hyler ut mobbing, ungdomsskolementalitet osv. 

Majoriteten prøver jo bare å si det er nok, men så overreagerer flere. Om 45k medlemmer skal skrive mange avsnitt daglig blir det jo helt kaos, så burde det være noe alle er inneforstått med at det blir for mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo kanskje ringe en bjelle også da, når hovedpersonene i gruppen der omtrent aldri svarer henne. Hun tagger de i nesten hvert eneste innlegg hun legger ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Jegserdeg

Liker godt podden deres enda. Har alltid likt JT synes han er en flott mann, som gir av seg selv og tørr å drite seg ut. Han har gitt meg mye latter ihvertfall i forskjellige TV show han har vært med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Noen flere som begynner å bli litt lei? Tror ikke de er venner lengre, virker ikke akkurat som om Einar har så mye til overs for JT. 

Koste meg skikkelig med podden i starten, nå orker jeg ikke. Flere? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken skrev (11 minutter siden):

Noen flere som begynner å bli litt lei? Tror ikke de er venner lengre, virker ikke akkurat som om Einar har så mye til overs for JT. 

Koste meg skikkelig med podden i starten, nå orker jeg ikke. Flere? 

Jeg ramla av lasset for ganske lenge siden. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/2/2019 at 12:40 AM, Megplussto said:

Flere som har hørt på denne podcasten? Utrolig morsom synes jeg!😄😃 Skikkelig feelgood. Jan og Einar virker som noen skikkelige herlige mannfolk med herlig humor begge to😃

Ikke hørt pod, men sett de litt på TV. En herlig ting med begge er at de er mer intelligente enn det førsteinntrykket tilsier og uten å være arrogante.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol

Lenge siden jeg sluttet å høre på podcasten. Så bare noen få TV-glimt. Nå er jeg lut lei Jan Thomas og andre kjendiser som gjensirkuleres i alle realities og underholdningsprogram. Det blir for mye! Norge er lite, ja, men enkelte skjønner at de må passe seg for å bli brukt opp.

Podcasten utviklet seg i feil retning, synes jeg. Det hjelper heller ikke med hylekoret på Facebook som tilber dem fra alle vinkler. Hvis de fortsatt driver med det. Jeg har meldt meg ut der også.

Podcasten hadde en funksjon i et halvt år. Men så ble det nok. Mer enn nok. Etter mitt syn, da. Jeg har respekt for at andre kan mene annerledes. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken skrev (23 timer siden):

Noen flere som begynner å bli litt lei? Tror ikke de er venner lengre, virker ikke akkurat som om Einar har så mye til overs for JT. 

Koste meg skikkelig med podden i starten, nå orker jeg ikke. Flere? 

Jeg "hører" på enda, dvs den står på i bakgrunnen mens jeg er opptatt med andre ting. Jeg er egentlig veldig lei. Jeg er kjempe glad i Einar og liker 198 land og ser på Brille, men her er det virkelig oppbrukt. 

Problemet er vel at jeg er møkklei Jan Thomas tror jeg. Det er så lite fornuftig å hente der. I starten var det morsomt, men nå er det bare slitsomt og teit. Jeg vet ikke om han gjør seg til eller om han er så lite opplyst generelt, men uansett så er det slitsomt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hylende morsomt i begynnelsen, men konseptet holder seg ikke over tid. 

Endret av parmanoia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører sjeldent på lenger. Det var en stor favoritt i starten! Enig med de som sier at det har tapt seg. Syns de burde vurdere å gi seg mens de ennå er litt på topp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (På 19.12.2020 den 20.42):

Jeg "hører" på enda, dvs den står på i bakgrunnen mens jeg er opptatt med andre ting. Jeg er egentlig veldig lei. Jeg er kjempe glad i Einar og liker 198 land og ser på Brille, men her er det virkelig oppbrukt. 

Problemet er vel at jeg er møkklei Jan Thomas tror jeg. Det er så lite fornuftig å hente der. I starten var det morsomt, men nå er det bare slitsomt og teit. Jeg vet ikke om han gjør seg til eller om han er så lite opplyst generelt, men uansett så er det slitsomt. 

Jeg og føler det  sånn. Var jo stor fan i starten og elsket podden, men  jeg falt vel av lasset  i fjor sommer en gang. Mistet piffen da det var en som sa at JT faktisk gjorde seg litt til, og da ble det litt "fake" for meg. Men i mangel av noe bedre så startet jeg på nytt igjen og det var jo gøy. Nå er jeg helt ajour, men merker at interessen for det ikke er like stor som før. 

ET prøver jo også å finne på flere ting å ha i podden som gjør at de har noe å fylle den med, sånn som disse 36 spørsmålene for å komme nærmere hverandre, hjelpekorpset og andre ting.  Det er jo i og for seg en god ting å få inn flere spalter i podden, men føler litt at det må tvinges frem og da er det ikke noe moro. 

Kanskje de bare skulle ta @Kartoffel sitt råd og gi seg når de er på topp. Det har vært supert og underholdende til tusen, men en gang må det nok ta slutt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt på på månedsvis. Dynamikken ble borte etterhvert som de ble kjent, visste man hva man fikk hver gang. Følte etterhvert også at de begge forsøkte å passe i de samme rollene de skapte for seg selv i starten. Særlig JT føltes som overdrev sin egen podkarakter, ble slitsomt å høre på. Enig i at spaltene føles påtvunget, et forsøk på å gi podden innhold og struktur, men det blir jo bare enda mer forutsigbart og kjedelig. Jeg liker begge hver for seg, men konseptet "bli venner" er oppbrukt. De kjenner hverandre for godt nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes podden er klein. Var litt gøy de 3-4 første episodene, men så ble det mer og mer flaut synkront med at facebookgruppa fyltes opp med bilder av sopper som lignet på peniser og alskens tåpelig, lavpanna "humor"... 

Liker Einar, men JT får jeg helt spader av. Merket også fort at Einar ble lei av JT.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...