Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Flere som har hørt på denne podcasten? Utrolig morsom synes jeg!😄😃 Skikkelig feelgood. Jan og Einar virker som noen skikkelige herlige mannfolk med herlig humor begge to😃

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har kost meg gjennom episodene! Var hyggelig tilskudd til podcastene jeg lytter til, og mye spontan latter i bilen.

Helt enig! Selv lo jeg så jeg fikk magesmerter av jokkulele. Og ikke minst alle de herlige frekkaskommentarene til JT.😂 Hørte 11 podcaster i løpet av en dag og gleder meg til fortsettelsen😃

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle høre på det men har glemt det igjen. Så dem på Lindmo, et skikkelig søtt par :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å følge vennskapet deres, hører på poden når jeg jogger og må ta pauser fordi jeg ler så mye 😂👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det er så koselig å følge vennskapet deres, hører på poden når jeg jogger og må ta pauser fordi jeg ler så mye 😂👍🏻

Har hørt noen før og hører noen nå mens jeg pusler i heimen. Tar meg selv i å le høyt  😊 I motsetning til flere andre driver de ikke harselas med navngitte personer og den herlige latteren til Einar tar brodden av ting JT kan si. Tommel opp for de to gutta 👍

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, de holdt meg med selskap mens jeg vasket kjøkkenet, og jobben gikk som en lek 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt de første 5(?) episodene hittil. Har alltid likt Einar, han er så jovial. Og har fått et helt nytt syn på Jan Thomas. Jeg trodde han var en helt annen type, men han er jo kjempemorsom og varm og god han også. 

Veldig god podcast og to gode karer! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker podcasten veldig godt 😊 Liker at de er så forskjellige, men likevel går så godt sammen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nettopp begynt å høre den. Syns Jan Thomas er så herlig person. Einar har jeg ikke så mye kjennskap til fra før. Liker podkasten veldig godt 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den bare blir bedre og bedre, jeg😊 Hurra for positiv og morsom podcast! Gutta leverer og gjør husarbeid og trilleturer til en lek!😃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd det, men nå har jeg hørt fire episoder og ler høyt for meg selv mange ganger! 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...