Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Flere som ikke skjønner at JT er så glad i å være alene? Jeg har alltid hatt for meg at han er en sosial fyr. 

Og så er det en ting jeg liker så utrolig godt med begge to. De kan være helt uenige om ting, men så er det greit liksom. Ingen diskusjoner og latterligjøring men de ler MED hverandre. Hører andre podcaster og da er det litt sånn ubalanse og litt diskusjoner.

Dette unngår JT og Einar. Ønsker meg 50% av toleransen deres 🙂 blir så glad når jeg hører på dem! 

Ps har hørt flere av de samme flere ganger. Litt deilig å være fan av noe igjen 🙂 var redd jeg var på vei til å bli desillusjonert...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt på mine favoritter nr1 igjen. Tenker at JT er en komplisert natur og ET det motsatte. Det de har felles er at de er sympatiske og tolerante. JT lever litt i sin egen boble, og ler meg ihjel av alle idéene hans og entusiasmen. Og JT med sin alltid oppriktige latter og helt nede meg føttene på jorden. 

Jeg lurer på hvem av dem jeg kunne tenkt meg å tilbringe en kveld med. Ikke som i "date" altså. Muligens JT. Men hadde jeg måtte tilbringt en uke på en øde øy med en av dem ville det nok blitt ET.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har et bedre inntrykk av JT etter å ha hørt noen episoder, men blir ikke enig med meg selv om han er litt falsk ? 

JT lever jo av å endre folks udseende og trille terninger på folks antrekk, mens i podden virker han jo veldig uskyldig og ikke så opptatt av udseende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nobile skrev:

Har et bedre inntrykk av JT etter å ha hørt noen episoder, men blir ikke enig med meg selv om han er litt falsk ? 

JT lever jo av å endre folks udseende og trille terninger på folks antrekk, mens i podden virker han jo veldig uskyldig og ikke så opptatt av udseende. 

Nei, han tror jeg nok er lite falsk! 🙂 han er jo forfengelig og legger ikke skjul på det, men han er bare mer nedpå enn andre likevel. Jeg syns han fremstår litt naiv, veldig uhøytidelig (Når en ser bort fra å skjønne at trafikkregler gjelder også for ham 😄 ), og jeg tror han har litt sær humor hvor han syns det er underholdende å dra det litt videre at han sier noe rart/dumt eller "fjernt". Tror han har veldig god selvinnsikt og er alt for avslappet til å gidde å være falsk! Og ikke hadde Einar giddet det heller 🙂

alt er nok ikke like spontant hele veien, men de er bare ti 👍opp!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de som skal på Podshow i kveld, får det kjempegøy! Innrømmer gladelig at jeg er litt misunnelig. :smilbla:  

Endret av loffen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin podcast! Deilig at den ikke er så masete og jeg liker at de er så forskjellige. De utfyller hverandre veldig godt og virker som to veldig åpne og lite selvhøytidelige mennesker!

Elsker når JT forteller om at Christopher styrer alt med økonomien hans og kjøpekortet sitt. 

Det er også veldig morsomt hvor uvitende han er når det kommer til helt vanlige ting som f.eks buss, trikk og politikk og må lære ting av Einar. JT fremstår og at de to bare ler av det sammen.

 

Endret av MadameX
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste podcasten noensinne tror jeg :)  har alltid vært stor fan av JT,  og ET visste jeg jo hvem var etter litt på VG-tv og sånn, men at han er såå herlig - nei det visste jeg ikke. Disse to sammen er det perfekte radarparet og som tidligere nevnt her, at de bare ER sammen og ler og prater og lærer av hverandre-  uten dikkedarer og negative kommentarer. Tenk hvilken lykke å finne en venn som man kan ha det sånn med  ❤️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Måneskinn skrev:

Fineste podcasten noensinne tror jeg :)  har alltid vært stor fan av JT,  og ET visste jeg jo hvem var etter litt på VG-tv og sånn, men at han er såå herlig - nei det visste jeg ikke. Disse to sammen er det perfekte radarparet og som tidligere nevnt her, at de bare ER sammen og ler og prater og lærer av hverandre-  uten dikkedarer og negative kommentarer. Tenk hvilken lykke å finne en venn som man kan ha det sånn med  ❤️

Alltid likt ER, men var ikke JT’s største fan før. Hadde fått intrykk av at han var ekstremt overfladisk og da tenkte jeg automatisk at han var veldig egosentrisk og dømmende. Podcasten har fått meg til å like ham skikkelig godt. Spesiell og herlig type. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker podden. Men kan ikke høre på den på buss eller tog. Har en tendens til å le for meg selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker de veldig godt! Har ledd høyt mang en gang,  på ikke alltid passende steder. Det tok litt tid før jeg oppdaget podden, så jeg fikk gleden av å høre mange sammenhengende før jeg kom der at jeg må vente en uke mellom hver.

 

Har alltid hatt godt inntrykk av JT. ET visste jeg lite om, men han er akkurat det som skal til for å balansere JTs fremtoning.  De er helt herlige sammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dette er den herligste podcasten jeg nå vet om. «Sluker» podcaster i alle mulige sjangre, og har gjort det i årevis. 

Da jeg så denne, var den et par episoder gammel, og tenkte: «Merkelig kombo typer, hvordan kan dette fungere?». Jeg ble nysgjerrig, og ble i de så grader positivt overrasket!

Noen pocaster er så underholdende at jeg må tvinge meg selv til å «spare opp» episoder til de skikkelig lange turene med hunden. Denne er en av dem.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye favoritt ja! Aldri hatt sansen for JT men der har jeg jaggu tatt feil! Han er kjempemorsom! Gøy pod!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du vet det er en bra Podcast når du har lyst til å bli bestevenn med personene i Podcasten👏🏼🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men altså - den facebookgruppa deres... 

Middelaldrene mennesker som legger ut alt de finner av penisrelaterte ting, skrivefeil over en lav sko, innlegg som får meg til å tenke at hovedvekten av gruppa er folk som har "livets harde skole" på facebookprofilen deres. 

Jeg har lyst til å avfølge, men da går jeg jo glipp av det ET OG JT legger ut. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Men altså - den facebookgruppa deres... 

Middelaldrene mennesker som legger ut alt de finner av penisrelaterte ting, skrivefeil over en lav sko, innlegg som får meg til å tenke at hovedvekten av gruppa er folk som har "livets harde skole" på facebookprofilen deres. 

Jeg har lyst til å avfølge, men da går jeg jo glipp av det ET OG JT legger ut. 

Helt enig. Den gruppa er helt grusom. Jeg har valgt å slumre alle oppdateringer derfra og får det ikke i feeden lenger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fb-gruppa stort sett er ganske allright jeg. Men nå er det jo drama der 😂 bare finne frem popcorn og lese

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...