Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Enig med dere! Folk er åpenbart så higen på oppmerksomhet/svar fra dem, og hele gruppen blir bare tullete og fylt av dårlig "humor".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, Birdo said:

Nå har det jo blitt helt ville tilstander inne på den gruppa😳

Måtte inn å se hva det dreide seg om nå. 😂Hva slags ville tilstander tenker du på? Hun dama som gang på gang prøver å arrangere treff for å se Stoke-kamp med ET og JT? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, this_is_she skrev:

Måtte inn å se hva det dreide seg om nå. 😂Hva slags ville tilstander tenker du på? Hun dama som gang på gang prøver å arrangere treff for å se Stoke-kamp med ET og JT? 

Blant annet. Folk oppfører seg jo som de er i en kult omtrent😳 Snakker om å tattovere JT og ET, og ikke minst den besettelsen noen av de virker som de har på disse mennene.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo skrev:

Blant annet. Folk oppfører seg jo som de er i en kult omtrent😳 Snakker om å tattovere JT og ET, og ikke minst den besettelsen noen av de virker som de har på disse mennene.. 

Så at en også hadde mottatt hatmeldinger fra andre i gruppen fordi han reagerte på noe ordbruk i podden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, acna skrev:

Jeg hører fortsatt, men har slått av alle varslinger på fb-gruppen. Vurderer å melde meg ut, synes det er mye dårlig humor og mas om oppmerksomhet. 

Samme her. Gruppa interesserer meg null etter at det begynte å ta av der. Koser meg med podcasten og TV-programmet fortsatt da 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, DianaV skrev:

Måtte inn og se, og WOW, det der hadde freaka meg flatt ut hvis jeg var JT eller Einar 😳

Ikke sant?😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Birdo skrev:

Ikke sant?😳

Overrasker meg veldig at folk holder på sånn i en helt åpen og offentlig gruppe. Er jo rett og slett litt skremmende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Guidet Kvinne said:

Det er trist, altså, og jeg synes faktisk synd på jt&e. Podcasten blir jo bare dårligere og dårligere også. Dessverre. De første episodene var fantastiske, men nå er det tomgang. 

Og den gruppa... de har tydeligvis en tiltrekningskraft på folk som ikke er helt i vater. Triste greier. 

Helt enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan og Einar er ikke ansvarlige for det andre folk skriver i gruppa. Koser meg fortsatt med podcasten 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Facebookgruppen. Det er flaut å være medlem, men må liksom følge med også.  Litt som en bilulykke egentlig.

Det treffet som skal skje på lørdag ble jo en braksuksess......😅 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet er avlyst. Det virker som fokuset ligger på at det gikk skeis pga JT og Einar ikke kunne komme, men kan det være noe annet tro? Hmm..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren også, jeg tegnet tegninger av JT og ET en gang i poden sin spede begynnelse. Tenkte å sende dem i posten til Plan B, men har prokrasrinert i ukesvis. Hvis jeg gjør det nå virker jeg jo som en overreligiøs tilhenger uten sosiale antenner! 🤣 

Syns for øvrig podden fremdeles er underholdene, selv om den har en annen form nå som de kjenner hverandre bedre. Anbefaler å høre JT som gjest i Ida med hjerter i hånden og Sånn er du med Eia og Brænna. Der er han helt annerledes enn på sin egen pod. Det gav "karakteren" JT langt mer substans å høre på de to poddene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad i podden, men som skrevet før her, diskusjonene innpå der er så cringe. Klarer ikke å la være å lese heller, bilulykke-syndrom.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/18/2019 at 4:56 PM, Centimeteren said:

Treffet er avlyst. Det virker som fokuset ligger på at det gikk skeis pga JT og Einar ikke kunne komme, men kan det være noe annet tro? Hmm..

Hvorfor ble det avlyst, hva skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok det jo virkelig av der inne ja 😳 Jeg måtte ta meg et glass vin, og bruker det som kveldslektyre tenker jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...