Gå til innhold

Jan Thomas og Einar blir venner


Megplussto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg sitter heldigvis i bilen når jeg brøler av latter! 😂

Jeg tror ikke jeg skal høre på denne podkasten når jeg sitter på trikk eller buss! 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, parmanoia skrev:

Jeg tror ikke jeg skal høre på denne podkasten når jeg sitter på trikk eller buss! 😄

Joda! Mennesker som ler i offentligheten sprer glede. Latter er smittsomt! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, miss summers skrev:

Joda! Mennesker som ler i offentligheten sprer glede. Latter er smittsomt! 

Det minner meg om en lørdagskveld da jeg og en kamerat satt på trikken og hørte/så på en festlig sketsj med øretelefoner. Vi lo høyt , og selv om ingen andre hørte noe, så endte det i at nesten hele trikken lo med oss! Men da var vi to, og ikke en. Så grensen mellom å bli sett på som morsom eller gal er kan være minimal, men det er vel egentlig ikke så nøye. 😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, parmanoia skrev:

Det minner meg om en lørdagskveld da jeg og en kamerat satt på trikken og hørte/så på en festlig sketsj med øretelefoner. Vi lo høyt , og selv om ingen andre hørte noe, så endte det i at nesten hele trikken lo med oss! Men da var vi to, og ikke en. Så grensen mellom å bli sett på som morsom eller gal er kan være minimal, men det er vel egentlig ikke så nøye. 😊

Ser den :laugh: Men gal er gøy det og! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ikke til podkastet før jeg kom over denne tråden, og er på episode 9 nå og får bare god, hjertevarm følelse av å høre på disse to flotte menneskene ☺ 

Å ha de på i stua og lytte, det gjør hverdagen bedre og mindre ensomt. Helt herlige er de!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Jeg tar meg selv i å gå rundt å smile når jeg hører på podcasten! Og jeg ler HØYT! Fantastiske mennesker de der to, måtte de aldri slutte med det de gjør nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skikkelig feel good! Så ekte og jordnært. Til alle som lytter og liker denne podden: Hvis du kunne valgt ut to andre mennesker til å utføre samme prosjekt som Jan og Einar - hvem ville du valgt!? 😀 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkulele: PLING! 

Jeg fikk ikke puste! Digger alle episodene, men er litt svak for jokkulelen 😍😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...