Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Ja, henge ut. Og den måten hun gjorde det på var langt fra konstruktiv. Når ble det konstruktivt å blande inn andre mennesker som hun mener er et dårligere forbilde enn det hun er? 🤷‍♀️ Man kommer mye lengre med å bruke eksempler som ikke handler om trykke ned andre for å løfte seg selv enda høyere opp. 

Usikker på hva man mener « å henge ut» -om det er bildet av Linni og Mia dere skriver om her , så skrev hun vel at hun observerte at det ble brukt ett litt subtilt filter -så viste hun hvordan hun selv ble med og uten samme filter, ble det sagt noe negativt om Linni og Mia som personer?!  Fikk det i såfall ikke med meg🤔 Hun brukte det vel som ett eksempel på noe som ikke er helt opplagt ett filter men som allikevel endrer hvordan du egentlig ser ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (12 minutter siden):

Usikker på hva man mener « å henge ut» -om det er bildet av Linni og Mia dere skriver om her , så skrev hun vel at hun observerte at det ble brukt ett litt subtilt filter -så viste hun hvordan hun selv ble med og uten samme filter, ble det sagt noe negativt om Linni og Mia som personer?!  Fikk det i såfall ikke med meg🤔 Hun brukte det vel som ett eksempel på noe som ikke er helt opplagt ett filter men som allikevel endrer hvordan du egentlig ser ut. 

Man kan vel bruke seg selv som eksempel? 🤷‍♀️ Eller si jeg kom over en snap med 2 damer som brukte dette filter. Sånn ser jeg ut med dette filteret og sånn ser jeg ut uten. Er det jeg mener. Man trenger ikke nevne andre, for å fremme noe, seg selv eller hva som helst. 

Se på helsesista eller psyktdeg, de når inn til sine publikum , de trenger ikke spesifikke enkeltindivider for å fremme sine poeng 🤷‍♀️ de er kjempeflinke! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Man kan vel bruke seg selv som eksempel? 🤷‍♀️ Eller si jeg kom over en snap med 2 damer som brukte dette filter. Sånn ser jeg ut med dette filteret og sånn ser jeg ut uten. Er det jeg mener. Man trenger ikke nevne andre, for å fremme noe, seg selv eller hva som helst. 

Se på helsesista eller psyktdeg, de når inn til sine publikum , de trenger ikke spesifikke enkeltindivider for å fremme sine poeng 🤷‍♀️ de er kjempeflinke! 

Skjønner hva du mener -men for å få reelle eksempler på hva som har blitt en  normalisering av noe som ikke er «naturlig» feks filter på bilder brukt av  kjente profiler på bilder/videoer som når mange mennesker  på en gang, så må jo nødvendigvis dette brukes som eksempler tenker jeg. For å bevisstgjøre andre at dette kan skje ganske subtilt -slik at terskelen for hva som er naturlig viskes ut i samfunnet. Ikke sikkert Mia og Linni selv er oppmerksom på hvordan sånt gjør at andre igjen kan bli ikke blir fornøyd med hvordan de selv ser ut uten å måtte bruke filter. Mener ikke å kverulere med deg, skjønner at vi ser fremgangsmåten hennes på to litt forskjellige måter/sider😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

< Reklame for vippeserum frontet av ei som har løsvipper. Det er latterlig >.

Dette var Veronicas egne ord, etterfulgt med en latter emoji. Veronica tok seg også friheten til å bruke et privat bilde av Isabell, hentet fra Isabell sin snap.  

Ingen tvil om at Veronica er ute etter personen Isabell. Grusomt stygt gjort ev en 40 års gammel dame, og holde på sånn. Siden Veronica sitter med "hele vettet" på så mange ting, så burde hun ha vett nok til å vite det hun gjør er feil. Veronica burde også tenke over hva hun lærer sine egne barn, hun som er så opptatt av at hun er mor og barna hennes ikke skal bli påvirket av SoMe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (7 timer siden):

< Reklame for vippeserum frontet av ei som har løsvipper. Det er latterlig >.

Dette var Veronicas egne ord, etterfulgt med en latter emoji. Veronica tok seg også friheten til å bruke et privat bilde av Isabell, hentet fra Isabell sin snap.  

Ingen tvil om at Veronica er ute etter personen Isabell. Grusomt stygt gjort ev en 40 års gammel dame, og holde på sånn. Siden Veronica sitter med "hele vettet" på så mange ting, så burde hun ha vett nok til å vite det hun gjør er feil. Veronica burde også tenke over hva hun lærer sine egne barn, hun som er så opptatt av at hun er mor og barna hennes ikke skal bli påvirket av SoMe. 

Du ser ikke det problemet at Isabel faktisk reklamerer for vippeserum når hun har vipper?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Du ser ikke det problemet at Isabel faktisk reklamerer for vippeserum når hun har vipper?

Ja det er jo faktisk litt latterlig, reklamerer for vippeserum når man har påsatte løsvipper😬 Tror man da har blitt  litt fartsblind på en selv og sitt publikum, litt slett jobb og hvor «dum» tenker man at sitt publikum er🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Birdo skrev (20 timer siden):

Du ser ikke det problemet at Isabel faktisk reklamerer for vippeserum når hun har vipper?

Det var ikke poenget mitt. Jeg, som de fleste andre vet dette vippeserumet sannsynligvis ikke virker. Poenget er Veronica bruker alltid Isabell Raad. Kunne tro hun var sjalu på denne flotte dama. Isabell er nydelig, slank kropp, og bruker løsvipper. So what? Veronica må begynne å granske seg selv for de lovene hun selv bryter, for de er det flere av. Da blir det latterlig at hun rekker pekefingeren mot nettop Isabell Raad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på YummyMummy! Gjør en solid innsats for våre unge håpefulle som allerede har nok press om de ikke skal få det via useriøse reklamer på sosiale medier.  Hun har bein i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.  

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
MiominMio skrev (17 minutter siden):

Stå på YummyMummy! Gjør en solid innsats for våre unge håpefulle som allerede har nok press om de ikke skal få det via useriøse reklamer på sosiale medier.  Hun har bein i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.  

Klart hun kan fortsette å si meningen sin. Men jeg er drittlei hun skal naturligjør overvekt og usunt kosthold. Fedme kan bli helseskadelig. Løsvipper er ikke helseskadelig. 

Igår var det fotballfrue sin slanke kropp, rett etter fødsel, som ble diskutert. Det er ingen feil med å trene og være slank rett etter fødsel. Det kunne Veronica også oppnådd om hun bare gadd trene mer enn de 2 månedene hun prøvde, men Veronica ga opp. Folk er forskjellige, vi klarer å oppnå forskjellige mål, og det må Veronica bare respektere.  

Når en trykker i trynet på french fries, smågodt, sjokolade i kaffien, vafler og kanelboller, så blir det LATTERLIG når hun går etter de som er slanke. For det var det Veronica gjorde i går med fotballfrue, som er opptatt av sunn kost og trening. For meg framstår hun ikke annet enn sjalu.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (1 time siden):

Stå på YummyMummy! Gjør en solid innsats for våre unge håpefulle som allerede har nok press om de ikke skal få det via useriøse reklamer på sosiale medier.  Hun har bein i nesa og er ikke redd for å si hva hun mener.  

Hun har iallefall ikke bein i nesa til å ta i mot konstruktiv kritikk 🤷‍♀️

Har noen gode poeng, det skal hun ha, men måten hun presenterer de på er ikke alltid de beste syns jeg 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Hun har iallefall ikke bein i nesa til å ta i mot konstruktiv kritikk 🤷‍♀️

Har noen gode poeng, det skal hun ha, men måten hun presenterer de på er ikke alltid de beste syns jeg 🙄

Ut fra det jeg ser så tar hun imot kritikk. Men vi er forskjellige i hvordan vi presenterer ting på da. Hun skjuler ingenting og svarer på kritikk også. Synes det er helt ok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så kjekt med samarbeid med Sigdal akkurat nå når hun hadde tenkt til å pusse opp kjøkkenet! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (3 minutter siden):

Næmmen, så kjekt med samarbeid med Sigdal akkurat nå når hun hadde tenkt til å pusse opp kjøkkenet! 

Føyer seg inn i rekken av det jeg mener er utnyttelse av stor følgerskare, reklamere for produkter som kun gagner henne selv. What's in it for me. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LysOgVarme

I mine øyne blir dette tigging. Vær så snill samarbeid med meg, så jeg får bytte ut kjøkkenet mitt. 

Det er en grunn for hun har begynt som influencer, og det er penger. Hun kan umulig finne det mer innholdsrikt å snakke inn i sitt eget mobilkamera, kontra jobben hun hadde i tv vest. Hele dagen igår var reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det andre hun hintet til som kommer etterhvert er Eureka, møbler. Så skal hun sikkert bytte ut noe. Er så enig i det dere skriver.

Ja,tigging, der har du det @LysOgVarmeHva trenger jeg nå 🤔 lurer på om jeg skal spør om jeg kan ha et samarbeid med de. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart samarbeid for å få fornyet egen bolig. Hvem trenger 5% rabatt på Sigdal😅Men samtidig, sånn opererer jo de minste influencerne. Hate the game, not the player.

Selv sliter jeg mer med å la meg inspirere av noen som loffer rundt i morgenkåpen og har søndag syv dager i uken. Får «fyllesyk-vibe» av å følge henne nesten😬

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo selv da, at hun skulle være konferansier på julebord for disse folkene - men siden det ikke ble noe av pga korona, så det ble gjort om til markedsføring istedet. Hun får betalt for å vise frem/legge ut i story+reel, hun får ikke kjøkken som betaling.. 

Endret av Birdo
Autokorrekt endret et ord
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...